@tisch sorry had het je wel eerder kunnen zeggen @Bowen moet mijn schoonmoeder maar effe meetrekken naar de prenatal nu er nog kortingen zijn enzo
heb geslacht weggehaald! even wachten tot VK maandag en drs Papa bevestigt! of zoals klingman zegt ' zie je wel dat je onzeker kan worden van al die meningen op t forum? ' so, nu zon in!
kling heb je het nou weggehaald? Zoveel twijfel? Ik zou een gyn eerder geloven dan, nou ja...iemand anders
@klingel ik had em met 17 weken en toen vond ze het al moeilijk aan te geven.. Maar hoop dat je Gyn het goed heeft :d
ja ik ook eigenlijk .. maar twijfelzaadje is wel geplant. denk ook dat het een jongetje is (en klingman weet zeker) maar dat meisje is wel expert in echo's interpreteren hier. zij zei meteen ' meisje ' en ze zegt dat met 14 weken elke beeb die uitstulping nog heeft. in week 15 wordt dat een piem of een bloemetje. nou loop ik wel week voor.. maar ja. ze is er zo stellig in en ze heeft t altijd goed, vandaar dat ik even confused ben .. ach geeft niet zo erg (geloof ik) onzekere doos.. stomme hormonsters!
Nou ik ga Quinn effe fruithapje geven en tussendoor maar effe serie kijken Daarna was ophangen ohneej eerst in de wasmachine dat is denk ik wel beter
Klingel, nicht van me had het ook al te horen gekregen toen ze bijna 14 weken was en was ook precies zo'n echo als joe! En een paar weken geleden heeft ze de 20 weken echo gehad en toen werd het weer duidelijk bevestigt !
goedemorgen meiden kling aan het twijfelen hmm toch maar die echo laten maken dan (is altijd leuk om kindje een keertje extra te zien) milk knaltest super en we wachten op die mooie foto ervan digitest over datum tisch wel goed eten jij hé so nu even eten maken (boterhammetjes, ik kook vanavond el) daarna taart bakken deze middag met mannetje naar de ha benieuwd wat die er van denkt, ik heb alles opgeschreven in een schriftje zodat ik zeker niets vergeet te vertellen tot laters meiden
@zuur: smeerse! @gabbel: HA! denk ook dat t zo is en blijft hoor! hee maar hoest met jou, en omaatje, vertel? @quinn: lekker eten!
kling, ik twijfelde zelfs vlak voor de geboorte: "wat als het nou géén nikita is!" Zeker weten doe je pas als je het echt zelf met eigen ogen hebt gezien Ik ken zelfs een verhaal van mensen die keer op keer te horen kregen: nee. ECHT een meisje (bij 4 echo's ofzo) en het bleek een jongen te zijn Zo, weer een geruststellende oppepper van moi
Veel suc6 zuurtje!!! Kling, met mij gaat het wel zijn gangetje. Probeer al me gedachtes ffkes opzij tezetten want over bijna 2 weken DE examen dus flink aan de leer. Volgende week ook intake ivf en heb al een a4tje bijna helemaal vol met nog vragen want hier is het echt dom int ziekenhuis. Weet niet of ik het had verteld ? Maar in Zwijndrecht doen ze hormonen, echo's en de punctie, maar zodra de punctie gedaan is moet Boy met een koffertje met mijn eitjes naar Rotterdam rijden en moet hij daar ff op een kamertje veel aan mij denken en zijn kwakkie doen en dan word daar alles bevrucht, vind het wel krom maargoed vandaar ook veel vragen. En ik zou ook alleen voor de punctie een zetpil aan pijnstilling krijgen IK WIL MORFINE haha ben nu al als de doods.. Oma, vandaag krijgt ze pas scan :S was niet eerder tijd, echt dom! Maargoed dus afwachten weer.. ZO hahaha levens verhaal weer op geschreven Ik ga fftjes een broodje eten en dan werken.. Doegie kus
@fem: ja, nee, ja, NEEN, dat stelt inderdaad lekker gerust!!!! DOOSS! @gab: wat spannend, gaat t goed met leren? ga je weer zo hoog scoren? enne, haha boy moet eitjes wegbrengen ja? spannend! opzich is dat wel gebruikelijk hoor, dat ziekenhuizen samenwerken en niet allemaal een eigen IVF afdeling hebben. misschien ook vragen over welke hormonen qua stimulatie, met oog op je vele eieren af en toe? en vooral GILLEN DAT ZE MOETEN OPSCHIETEN MET JE BEZWANGEREN! hoop dat echo van oma meer duidelijkheid geeft... knuf, ik peer m ook.
*snotter de snotter de snotter* hoofdpijn wel wat minder maar pfff zo verkouden! @Kling, niet twijfelen! Je hebt gister duidelijk echo gezien! maar extra check bij drs.papa is sowieso leuk! @ Nai, hoe gaat het? En met werk? @ Bow, leuk lekker geshopt! Welk stoeltje heb je gekocht? @Fem, hoe gaat het met jou? En met lieve Nikita? En haar billetjes? @Small, werk ze! @ Pix, hele dag achter naaimachine gezeten, ben benieuwd naar de resultaten. @Elke, fijn dat het beter gaat maar kan me voorstellen nog veel/erg moe. Jullie hebben ook zoveel meegemaakt! Hoop dat je snel weer wat kletst in de bus, mis je! @gab, vandaag dus echo! Tjee wat laat, hoop goede echo. Goed dat je vragen op hebt geschreven voor gyn, vraag ze maar helemaal suf!
@ Klingel, die twijfel blijft volgens mij. Heb ik ook. @ 20 weken echo, ik vind jou zo spannend. Al een paar vervelende verhalen bij de september mama's gelezen. Maakt me zo bang. Morgen weten we het.
Kling, ja leren gaat wel goed, alleen moet de laatste 3 hoofdstukken (Fytotherapie,Homeopathie en voedingssuplementen) echt erin stampen, veel latijns en bij voedingssupsementen moet ik alle vitamine's en mineralen weten en waar voor het dient en waar het allemaal inzit, dus reuze moeilijk. Ik ga weer voor de cijfers als de laatste keer Hihi jij bent helemaal in de echo's hé nee oma krijgt geen echo maar een scan Ja I know dat het bij heel veel ziekenhuizen zo gaat, maar vind het niet leuk! Goed mee gedacht over hormonen, ik had het zelf ook al opgeschreven I.V.M. 10 ei toen en de laaste keer spuiten wat juist weer niet opgang kwam HAhaaha en ik ging idd ook vragen dat ze me gewoon zwanger moeten maken Leo, beter hoofdpijn minder maar verkouden is gewoon ook verrot, helemaal omdat je het zovaak heb Hihi nee ik krijg geen echo vandaag deze ronde is niks omdat we met IVF gaan beginnen en ik heb ook geen cyclus van mezelf dus ik verwacht eigenlijk ook geen ei, helemaal aan me temp.kaartje tezien Ik ga werken, fijne dag iedereen!
ieks miranke, dat geeft stress he als je enge verhalen leest.. ik duim onwijs voor je, snel komen vertellen he? hee maar je banner staat op 10 weken en 5 dagen? of ben ik nu ook nog blind geworden, naast dement?
Nee, 20 weken en 5 dagen! Is inderdaad een beetje moeilijk te lezen. Ja, ik vind het belachelijk spannend allemaal. Hoop zo op goed nieuws. Als alles goed is ga ik morgenavond de prenatal leegshoppen. In ieder geval een buikband (voor onder de kleren), misschien helpt dat tegen de pijn in de rug. Enneh, iemand vroeg om buikfoto. Nou, die gaat er echt niet komen!!! Ik ben iemand met een flink overgewicht en ik zie zelf nog steeds niets. Al zeggen mijn mams en mijn lief dat ze het wel degelijk zien aan me.
aha, dan ik blind inderdaad! nee geen buikfoto? maak je ze ook niet voor het verloop te zien zegmaar? supereng, die 20weken echo, ik verbied dat je nog kijkt in enge topics! ga je zon steun/buik/rugband kopen? doe maar, zeker met je lichamelijke werk, trek je dat wel? so, ik ga menzis eens even een rib uit lijf trekken. smak!
Nee, maak geen buikfoto's. Ik zie echt niets......... Ja, echt band halen. Ik gooi het wel op verrekt spiertje maar mams kwam gisteren met de opmerking dat ze merkt dat ik met een holle rug begin te lopen en ze vroeg zich af of het niet kwam doordat ik een klein meisje in mijn buik draag. Het werken gaat prima. Ik mag echt niet klagen, voel me verder super. Alleen bepaalde dingen doe ik nu niet. Zoals op enge, wankele trapjes staan (het is ongelooflijk waar mensen soms mee aan durven komen) of een wasmachine aan de kant schuiven (ja, wordt echt gevraagd!!!).