ik voel me erg belabberd en moet werken vandaag ik ben een snot-fabriek.zit helemaal vol.. @smally slapen en eten gaat weer super. nog wel wat gekloot met de nachtfles maar dat zit al op 90cc en dat vind ze prima. @miranke wat super nieuws.. ga jij mar lekker rusten nu~~ @zuurtje ooh lekker!!! die hapjes heb ik ook wel zin in ja..
Zuurtje van harte meid!!! Milk fantastisch nieuws!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!! Gaaf!! Miranke gefeliciteerd met je goede echo....en een meisje, zo leuk!! Pix dikke knuffel!!!! Remmie ook nog super van harte gefeliciteerd!!!! Yadi spannend.....zet m op!!!!
goede zonnige middag! @zuur: gefeliii en een fijne dag! @jd: WEK ze is aan t werpen! spannend! ja het zal een Jongen worden denk ik! @bijlezen: ik moet nog ergens 2 hele dagen bijlezen, di en wo geloof ik, maar ik denk dat ik t zomaar en zonder overleg laat zitten hoor, ik wapper gewoon weer hier verder. @leo: hoe gaat het met je vandaag? vitamientjessmak! @miranke: JEEJ een superechoooo! snap dat er een onwijze stress van je af valt. slapen, broeden en shoppen jij! @cin: MP! ik wil weten of de koffers al gepakt zijn, en het gynlijstje vol is geschreven, en of je lekker zonnig weekend gaat hebben tussen de USAvoorbereidingen door, en en en! @mil: smak op je steen.. @pix: snotfabriek? ook aan de otrivin? ik snap wel dat mensen daaraan verslaafd raken hoor! ben net op tijd afgekickt @alice: hee haai hoe gaat het met jou? @small: en hoest daar? @allemaal: lekker weer he! ik heb lekker in blije rozen-outfit in zon gegeten net. een onwijze bunkerbui: half stolkbrood met gesmolten kaas, thee melk verse jus yakult kiwi appel sinaasappel. SO als KEN daar niet van gaat groeien!
ohja wel een tip: VPRO's Import: Google baby - Aflevering - Gids - Nederland 2 een verontrustende en verwarrende docu over ' draagmoederfabriek ' in india.. ongewild kinderloze stellen kunnen (met of zonder benodigde zaad/ei-donor) hun ei en zaad laten uitbroeden door een draagmoeder. als dit medisch niet anders kan, is dit wellicht wel te verdedigen (hoewel de dames in india er maar 5000 voor krijgen) maar in USA tiert er nu ook een welige markt van *@^#(*@#^ verwende rijke rotwijven ' die niet willen uitzakken ' en die hun emmy dus even lekker makkelijk laten uitbroeden door zo'n draagmoeder, om ' hun kind ' dan na 9 maanden in ontvangst te nemen halloo? anyway, ik vind t wel een kijk-tip. overigens gaat het in deze docu alleen maar over stellen die uit medische noodzaak niet zelf kunnen dragen. so, tot zover de cursus ' interessante docu tips ' was ik nog vergeten: @nadine: SO als die niet gaat winnen! goed he! @milk: no thanx! enne, lekker dikke testjes!!!!!!
ohja NOG wat, monoloog monoloog hahaha. nog 3.5 uur en dan weten we wat het eventuele vervolg-behandelplan van mamaatje wordt. hopelijk was het verwijderen genoeg, en nu veel controles. in t andere geval worden toch alle lymfen verwijderd, nadat ze van deze operatie is opgeknapt (gaat niet zo snel ) dus dat zal ergens in juli worden. ben blij dat we nu na 5 weken eindelijk kunnen afsluiten en duidelijkheid hebben, wat het ook wordt. die onzekerheid was zo killing.... mocht het opereren worden (misschien wel goed voor de zekerheid? rare gedachte misschien maar ja ) dan houdt dat direct in dat we het ' trouwen in zuid frankrijk voornemen ' kunnen skippen. dat is wel even niet zo leuk, maargoed, als mama dan nog 20 jaar blij bij ons is en we ook in NL lekker ergens kunnen trouwen op een prachtplek is dat HET kado van het jaar.. samen met KEN zuchtje, spannend, maar ik denk dat t wel goed komt. bereid me wel voor op de laatste optie, zodat ik niet weer zo'n snoeiharde klap als vorige week krijg. so dat wast weer van deze kletspanty. zoef!!
spannend vanmiddag kling.. zo net nog een keer drup bruin verloren. Na wat er woensdag was gisteren niks en vandaag dus alleen die ene drup. Blijft vreemd verhaal..
Goh milla...je zou er bijna wat van gaan denken....Maar inderdaad wel belangrijk: waar/hoe zit je nu in je cyclus? Kling: ik hoop voor jou en jullie allemaal trouwens, dat je mama gezond en wel bij je trouwerij kan zijn en een paar weken later haar kleinzoon in de armen kan sluiten! Waar dat dan ook moge zijn. Uberschattigspeldje (zie hier onder) is me toch weer een partij in de zeik genomen :x In de winkel komt er een man naar Nikita toe om "van dichtbij toch eens te kijken wat ze nou eigenlijk op d'r hoofdje heeft...ohhhh een vlindertje!". Nog geen 2 minuten later vraagt de vrouw achter mij in de rij bulderend van het lachen "of ik dat ding heb vast geniet op d'r hoofd! Hahaha...d'r eerste piercing!"...om het vervolgens nog eens tegen de andere mensen in de rij ook te vertellen. hardieharhar Mijn meisje's vlinderspeldje in haar HAAR (ja HAAR ja!) is MOOI! SO! Gelukkig maakte een andere meneer precies optijd alles weer helemaal goed.."ze is prachtig zeg! Maar niet zo mooi als d'r moeder hoor"
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag... bah geen sin meer! Heb ik sin in zon en weekend niets doen! @yadi nieuws: nog niks...
@fem: wat een PRACHTMEISJE MET PRACHTHAAR EN PRACHTSPELDJE! goede opmerking van die man zeg! @natjes: klaar mee ja? komt ook door mooie weer he. @jd: die bevalt dus eigenlijk gewoon 2 weken te vroeg!
@cyclus: de vorige keer was die 24 dagen, dus als dat nu weer zo zou zijn was de bloeding woensdag 8 dagen voor nod, vandaag dus 6. Als cyclus is zoals bij de 2 daarvoor (26 dagen), dan was het 10 en 8 dagen. Heb trouwens de laatste iui gemist. Toen ik 's ochtends kwam op dag 10 had ik al een eitje van 24 mm. En ik werd al 12 dagen na iui ongesteld, terwijl het de andere 2x iui na 16 dagen was. De gyn dacht ook dat de pregnyl te laat was geweest, en dus die hele ronde onbenut.
Tjs, ik heb nooit een innestelingsbloeding gezien, dus weet ook niet goed of dat het zou kunnen zijn. Maar ik hoop het wel voor je.
@mil: oftewel, je hebt in t midden van je LF (weekje na vermoedelijke ei) dus bruin bloed gehad, en nu alweer. hmmz? bruin bloed=geen roze zegmaar (ik denkhoop natuurlijk op innesteling) maar dat je nu weer wat verliest, vreemd. verder ergens last van? denk denk wat zou het kunnen zijn en waarom...
haha, ja heb er na woendag niet veel meer over na gedacht. Toen was het een avond lang stolseltjes en bruin slijmerig bloed (sorry voor de heerlijke details!) Niet veel, vooral bij afvegen, maar dan wel flink. Nu was het nog een lichtbruine druppel afscheiding zeg maar, geen bloed net als woensdag.
zou het niet een kleine ongi kunnen zijn? ja ik bedenk ook maar wat hoor? ook omdat vorige zo kort, misschien beetje in de war?
zuurtje: gefeliciteerd!! miranke: echo weer helemaal goei, woei! yadi: ooooooh, succes! milla: ik denk dat het een beetje van je endometriose is dat nu loskomt (omdat je ok nog last had van schouder) klingel: nog superbedankt voor uberlief kaartjeeeee, staat te pronken op mijn nachtkastje! hopelijk straks weer (!) goed nieuws voor jullie ego: vriendinnetjes komen straks hier eten, ga het ze maar vertellen, spannend.....!
geen dank milk! spannend en leuk vanaaf! zal wel janken worden heheheh. so, nu naar de lekkere kaasboer! zenuwsmak
*komt illegaal binnen om wat te melden* ik ben moe, heb hoofdpijn, zit op mijn werk sinds 13.00 en het voelt alsof ik al 10 uur aan het werken ben MOE, ZIEK, gewoon FUTLOOS! gelukkig hoef ik niet veel te doen ...aanwezig zijn ...
heej meiden Nog geen jd nieuws?? ik weet eigenlijk niet of thuis of zh, ergens zegt me zh maar weet het niet zeker. Milk, wat leuk vriendinnetjes vertellen, nou zet de tissues maar klaar dan Milla, hmm vreemd hoor, ik heb echt geen idee, ik (her)ken het ook niet, ik ben bang dat je maar weer stom moet afwachten Fem lieffffffff en heel schattig speldje!!! Dat mensen dat niet zien zegt meer over hun dan over Nikita hoor!!! Klingel, hmmm kweet niet of ik die docu wel wil zien, heb er wel vaker verhalen over gehoord Dikke knuffel voor jou!!! Alice, hoe is het met jou?? Pix, sterkte hoop dat je het volhoudt! verder ben ik het kwijt geloof ik. Vandaag de rol over van Niels wel vast kunnen leggen Ow ja, hoe stom kun je zijn!!! Ga ik vnaochtend koffie drinken bij vriendin die is paar weken terug bevallen van baby en ik had wat kleertjes gekocht vergeet ik kleertjes mee te nemen!!!!!!!!!! Arghhhhh zwaar irritant vind ik dat.