@ klingel, sterkte meid. Dit valt weer vies tegen. @ milla, rare cyclus. hoop op iets positiefs! @ Bowen, nu nog last van zwangerschapsdementie?
Aah Kling....wat ontzettend rot ...heel veel sterkte voor mams en jullie! Dikke knuf! Jd...wat spannend...succes meid! Fem...wat is Nikita toch een scheetje..en dat speltje is echt te schattig! Moest wel heel erg lachen om de vraag of je hem vastgeniet had op haar hoofdje .....sorry Mirank....gefeli met je prachtige echo!! Mill....wat vreemd, ik heb ook nooit een innestelingsbloeding gehad, dus ik heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen. Ik hoop heel erg dat jij er nu 1 hebt!! Zuurtje...gefeliciteerd!! Pix...dikke knuf! Small...wat heb jij toch een knap meisje...al mama gezegd, GAAF!! Hier was het een drukke boel vandaag, maar wel gezellig met vriendje en vriendinnetje van de kinderen over de vloer. Tussen de middag bleef het vriendinnetje van dochter eten en vanavond het vriendje van zoon. Heerlijk vind ik het als ze het zo gezellig vinden dat ze eigenlijk niet naar huis willen . Ik kreeg vandaag een geboortekaartje van een vriendin....ik wist niet eens dat ze zwanger was. Klinkt een beetje gek...dat weet ik. Ze is de dochter van een vroegere werkgever en jaren geleden naar Winschoten verhuisd. We spreken elkaar heel af en toe (komen eigenlijk alleen nog bij elkaar op kraambezoek ), maar als we elkaar spreken is het alsof alle tijd wegvalt...super. Ik werd zo vrolijk van het kaartje....zo leuk, achteraf was ze net zwanger toen ze bij ons op kraambezoek kwamen, maar wist ze het nog niet. Ik had het eigenlijk ook niet meer verwacht, want ze is nog een paar jaar ouder dan ik en ze hadden al 5 kindjes. De vorige keer dat we bij hen waren was toen hun zoontje net geboren was, daardoor begonnen mijn eierstokken ook weer te rammelen....met als resultaat Britt . Ben benieuwd of het dit keer weer zo is als ik de kleine meid in mijn armen krijg ....
Kling, onwijs dikke knuffel! Het is klote! JD, spannend! Fem, wat een überschattig speldje in Nikita's haar! Zuurtje, gefeliciteerd! Pix, knuffel voor voor het gevoel lange werkdag!
Goedmorgen?! Ben ik de eerste?! Alles goed? Al iets van klingel vernomen, toch weer een klap he? En van Yadi?
goedemorgen meisjes @ Klingeltje, lieve schat, toch weer een klap, hadden zo gehoopt dat het niet nodig was. hele hele hele dikke knuf
Lieve Kling, toch het nieuws waar je bang voor was Het zal een klap zijn...toch een operatie, trouwplannen die aan de kant komen te staan. Hele dikke knuffel meid, hou moed!
@klingel wat een rotnieuws is dit zeg... *dikke knuffel* sterkte de komende tijd. @yadi ik hoop dat je al bevallen ben maar gewoon te moe en aan het genieten om het te melden ... want anders is het wel erg lang en dan vrees ik toch voor zkh. @rest jullie zijn lief *knuffel terug* @eva van 01.00 tot 6.30 geslapen zonder fles te krijgen.
Kling, ik vind het zo klote voor jullie! Heel jullie mooie wolk waar jullie op zaten is heel abrupt en klote onder jullie vandaan getrokken. Langzaam leek de wolk weer beetje terug te komen maar nu weer een grote tegenslag! Het is echt klote, heb het onwijs met jullie te doen. Hele dikke pletknuffel! Denk aan je! Yd, al een lief jongetje of meisje in je armen? Hoop dat alles goed gaat/is gegaan. Pix, jij is ook lief! Vannacht echt een slechte nacht gehad, kleine meisje ieder uur wakker. Is strontverkouden (van wie zou ze dat toch hebben )en werd van haar hoesten steeds wakker. echt heel zielig. Nu ligt ze weer uurtje te slapen, hoop dat ze even bijtankt van vannacht.
@leonie arme meisje.. is idd zielig als ze zo liggen te hoesten.. is vervelend voor ons ook doordat we wakker worden maar voor hun zeilig... hoop dat jullie beiden snel beter zijn.. word jij ook zo moe van constant verkouden zijn??? ik ben er echt klaar mee
Femke jarig?!?.....Wat ben jij wakker Small!! Hiep Hiep Hoera!! Gefeliciteerd met je 1e verjaardag Femke!!