En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    kom even in de nieuwe bus stappen.
    *zwaai*
    *knuff voor iedereen die het nodig heeft

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so!

wat leuk, mn blije suggestie is erdoorheen! :)
    als dat geen 100% zwangere NNNZers oplevert! :)

@pip: ach lieverd wat verdrietig van je opa, en nu ook nog stressjes ontrent pipkindje.
    doe je rustig aan met elkaar en pas goed op jezelf? KNUF!

@gabbel: ach lief niet huilen.. :(
    boeh.. knuffel!!
    langs de dok is wel goed idee. volgens mij ren jij je (gevoel) ook een beetje voorbij soms..
    wel schiet het nu ein-de-lijk op met IVF voorbereidingen he!
    :)
    we houden je handje vast he, en als je wat wil vragen dan weet je me te vinden ;)

@small: whoohooo lingeriespam! :)
    best wel leuk, toch, voor degelijk voedingsmateriaal??

@rem: heheh ja jij in de 1e ronde, wat een rijkdom of niet?
    snap het best als je even dacht WOW dat is wel erg snel, maar denk dat je onwijs blij bent nu toch?
    zie je het helemaal zitten, zo met kleine grote nikkizus en remmiebeeb in aantocht?
    :)

@rest: burps, weet niet meer, net trug van superleuke wijnles, nu op bank liggen met rare buik.
    morgen beste vriend hier, hoera! :)

fijne avondsmak!

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    small, ik heb de rugpand opgemeten.. misschien kan je lonneke morgen meten.

van zij tot zij 30cm. (28cm afgewerkt)
    van neklijn tot onderkant van trui 26cm.

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hé hallo! Ja dahag, ben ik soms drie dagen afwezig, schrijven de miepjes hooguit 10 pagina's, verdwijn ik amper 28 uur, maag ik gelijk 17 pagina's teruglezen! En een nieuwe bus zoeken...

Lekker hoor!

Maar goed, gezellig weer, hier. Leuk ingericht. Neem nog even de vriezer uit de oude bus mee, voor de B&J's die komen gaan. Sorry WW'ers, maar het moet gewoon even, in april. Herleving 2009 is bij mij begonnen...

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oh pippa, heb ik verkeerd gelezen? Ik zei je schoonvader, mar het is je opa :( Sorry!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En dan nu de reacties:

@Natjesbeeb: heel veel beterschap manneke! Ik hoop dat jullie snel weer opkrabbelen.

@Remmar: GEFELICITEERD! Wauw, snel hoor! Leuk voor jullie en voor Nikki.

@NNZ'ers en leegte: heeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuff. Ik voelde me er ook raar bij, terwijl ik weet hoe leuk het is om je tweede zws te mogen beleven. Maar dat meeleven hier begint ook bij mij een emotol te eisen. Ik denk zo vaak aan jullie. *snik*

@Milk, Mill en Cin: heel veel succes voor morgen. Laat deze evaluaties een mooie drieklapper worden in jullie volgende rondes (of nog deze natuurlijk)

@Nikita: succes bij tweede APK deze week.

@Eva en Pix: goede nacht toegewenst en vooral veel beterschap! Knuff!

@Pip: gecondoleerd meis. Veel sterkte.

@Gabbel: 27e intake IVF? Dubbel, maar ik wil eigenlijk zeggen: mooi nieuw startpunt. Op naar roze (reageer)BUS! Sorry voor heeel flauwe woordspeling, maar ben soms gewoon even normale reacties kwijt.

@gewicht en afvallen: ben mijn zuur-verdwenen kilo's aan weer aangekomen sinds Mirena en bijbehorende vreetkicks. Maar goed, ik wil het een kans geven...

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, zie al die BH's voorbij koemen en moet ineens weer denken aan opmerking in bus 2: over fijne grote boobs tijdens zws en dat dat welkom is bij sommige dames. Ik was ook blij met extra rondingen, maar word toch erg terurig als ik de restanten zie van Femke's eetlust.....

Sorry dames, er is wat moois mee gedaan, maar soms denk ik...... Nou ja, veel beugel en voorgevormde cups dan maar...

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo Brett en Vriesje! Wie is u?

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zo, vandaag op en neer gereden met zo'n heerlijk rijdend 9-persoonsbusje met kakelende 17 en 18-jarige meiden naar de Ardennen. Gelukkig mocht ik de dames daar laten, haha!

Morgen weer vroeg op pad, om de toetsen af te nemen en mijn collega's daar wat te ondersteunen. Daar blijven slapen en vrijdag weer terug naar huis en kids. Grote man deze week weinig/niet thuis...

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En zo blijf ik lekker alleen keuvelen....

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wil er niemand verder nog iets melden?

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja!

dat mijn zwitsalbad zo lekker was!
    en dat ik niet te grote tieten wil! maar ook weer wel hoor!
    en dat jij gewoon weer lekker aan de B en J moet gaan! :)
    en dat brett en vriesje en al die anderen ons volgen als waren wij GTST, wat we trouwens ook wel zijn eigenlijk!

en en en meer weet ik niet!

thee en boekje en sloap'n.

smak!!!!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    en:

@nikita en nielsje: succes morgen, hopelijk mooie scores! :)

@cin milk mil: ook succes morgen, vraag ze van t lijf, die hemden! ;)

knuffel.

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hey meisjes,

Rem, gefeliciteerd! Geniet ervan meis!

Natuurlijk ben ik heel blij voor rem, en alle andere zwangeren, maar voor mij is het even too much. Dat was het al, dus niet persoonlijk voelen rem, maar ik trek het niet om hier vrolijk mee te kletsen over zwangere meisjes en nod kalchtjes, omdat ik vooral aan het proberen ben om et heel ver van me af te zetten. Zo ver als mogelijk dan natuurlijk. Morgen evaluatie, en hoewel we denk ik wel het voortraject in gang willen zetten voor ivf willen we ook even een paar maanden rust. Ik loop ook in het alternatieve circuit en voel me daar erg goed bij, voel meer rust en denk dat het goed voor mij is om te focussen op andere dingen. De kinderwens staat dus niet op een laagpitje, verre van dat. Maar merk dat veel op zsp zijn mij geen balans geeft in ermee bezig zijn en er niet mee bezig zijn. Hoop ik snel weer zin heb tekletsen hier, of dat ik mooi nieuws te vertellen heb. Dat zal ik zeker komen melden!

Gaby, ik begrijp je zin zo goed.. ik heb ook nooit geweten dat je lijf letterlijk zo leeg kan voelen. En hoewel dat gevoel de laatste maand weer weg is staat het in mijn geheugen gegrift hoe k*t je je dan kunt voelen. Hoop dat je snel weer een beetje beter in je velletje komt, dikke knuf voor jou!

En ook dikke knuf voor de rest. Denk zeker wel aan jullie, maar afstand is nu even beter voor mij. Milk en cin succes morgen!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lieve mila,
    ik hoop dat het gesprek morgen je meer vertrouwen, moed en vechtlust kan geven.
    ik hoop het, en ik denk het een beetje.
    dat als je merkt dat jullie kansen echt echt echt verhoogd kunnen worden, ookal moet je daarvoor een zwaarder traject in, dat je het beter aan kan, in meer balans.

en ook dat je dan juist weer wat meer wilt kletsen hier, dingen delen, enzovoort.
    ik kan je wat dat betreft ook aanraden te kijken en wellicht praten in het MMM gedeelte hier.
    daar zitten meisjes die net als jij aan het voortraject staan en iedereen begrijpt precies de leegte die anderen zich enkel kunnen proberen voor te stellen..

hoop dat je goed voor jezelf zorgt en andere uitlaatkleppen kan vinden!

als je wilt praten ofzo, dan weet je ons (ook prive) te vinden he.

hele dikke knuffel....
    :(

en nogmaals succes morgen, niet vergeten dat je het recht hebt om alles te vragen en bespreken en ook om aan te geven wat je wel en niet en hoe en wanneer wil.

knuf!!!!!

16. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Klingel jij is lief!

Maar weet je, ik heb juist even helemaal niet de behoefte er over te praten. EN merk dat nu ik daar aan toe geef dat het me goed doet. Natuurlijk blijft en is het moeilijk, en ik zal zeker extra kansen aanpakken wanneer dat nodig is. Maar ergens hoop ik dat de rust goed genoeg zal zijn om de natuur nog een kans te geven , in elk geval nog een paar maandjes. Gek he... maar het voelt goed en dat is het belangrijkste... Maar dank je wel voor je lieve woordjes! En ik weet je zeker te vinden, overal, haha!

Hoop dat je lekker op die roze wolk beland bent, en dat na vrijdag alle donkere wolken weer weg zijn! Knuf!

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lieve Mill,

Gewoon even knuff meis. En begrip. Nogmaals heel veel succes morgen!

Knuff!

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hou trouwens helemaal niet van GTST, maar RBHB: da's leuk!

roze bussen happy bussen

Ja ik weet... slecht... Maar ik in suffe bui

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En voel me beetje allerig...

Wie zijn die 5 andere meelezers die zich niet bekend willen maken?

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ga wijn pakken en Pauw en Witteman kijken. Tot veel later weer eens!

Deel Deze Pagina