Milk, haha domme zwanger doos! Had je gezicht wel willen zien toen je er achter kwam. HIhi. Maar gelukkig heb je hem! En niet onzeker worden, steekjes horen er (helaas) bij, maar is ook weer goed teken. Bow, kleine meisje is uit eindelijk om 1 uur doodop in slaap gevallen. 3 uur nog even wakker geweest maar daarna was het half 9 dus prima. Is nu ook weer wat beter te pas. En Niels? Kling, succes bij vk. Ben benieuwd wat zij zegt. Anders kijkt ze even zelf! Zuurtje, ben benieuwd hoe het met je zoontje gaat op school. Heeft hij er dagelijks last van?
leo, VK zit vandaag niet op praktijk met echospul helaas, dus zal allen ' voelen en luisteren ' worden denk ik. arm lief leomeisje.. en jij ook beetje gebroken denk ik? knuf!
met zoontje is het heel goed gegaan deze voormiddad namiddag gaat hij terug (komt thuis eten) en dan na school naar de ha op controle
goeiemiddag!!! Milk hihihi klinkt wel heeeeel zwanger Klingeltje, succes bij vk, ben idd benieuwd wat ze zegt!! Enne was dat nu weer, missel??? Leo, ahhh arm meisje, Niels heeft eigenlijk wel hele avond/nacht geslapen maar was vanochtend nog niet weer de oude, niet echt koorts meer maar geen honger. En als ie niet wil drinken is ie eigenlijk wel ziek. zuurtje, goed van je kleine manneke!!!
ah sielig van de nielzer toch, ga je nou nog naar de ha (zoals ik je beval in sms ) of toch maar even aankijken nu koorts weg? arm schatteke. zit hij lekker in de hoek van de bank met kussen als dekentje? *smelt* @missel: ja snap er niets van, maargoed, zal wel een laatste groet van de HCG zijn ofzo
Ik ga effe kijken hoe het vandaag gaat bij opa en oma. Anders afspraak maken bij ha. Hij is dus nu bij opa en oma. Nou ja las missel dan maar wegblijft is goe toch?
keej, even afwachten hoet bij opaoma ging! vind je het heel erg dat ik niet veel van deze zin begrijp?
nou, als je dat uitspreekt kom je er gewoon uit hoor! is spreekschrijftaal! met gratis raaltnnnn's accent! (so, mijn 1e grapje sinds vrijdag )
trug van VK, ook zij zei dat ' het gek moest lopen ' als dit geen jochie was haha! baarmoeder zit netjes ' 3 cm onder navel ' hetgeen me geen follikel zegt maar keurig schijnt te zijn. verder nog een goede powerpeptalk gehad, ook over stressjes en zwangerzijn. ' maakt niets uit, alleen voor jou vervelend. baby is parasiet en merkt er niets van ' fijne vrouw!
Wat goed Klingeltje, en toch fijn zo ook naar vk te kunnen gaan of nie? Net wat jij zei en om de reden die jij zei. Niet allemaal zo medisch enzo. En gratis powertalk erbij ook nog!! Goeso en fijn! Hihi en ben je al iets meer overtuigd en zekerder dat het Ken is?
ja ik weet zeker dat *censuur* het is die in mijn buik zit! komt gewoon doordat er 1 iemand zei ' het is een meisje ' proest! of zoals de VK zei ' als je zwanger hebt heb je ZULKE antennes ' hahah! en de mijne ontvingen al zoveel hahah so, en nu nieuwe lenzen laten aanmeten, zie wazig!
@klingel fijn dat de vk je zo gerust kan stellen!! Balen dat je moeder weer geopereerd moet worden!! @milk hahah strakke actie meid! en die steekjes blijf je nog wel even voelen @jd hier ook nog Gefeliciteerd met jullie mooie meisje Abigail!! @Quinn heeft nieuwe schoentjes en vanavond voor het eerst tandjes poetsen hihihi
@bowen kleine man nog niet helemaal beter.. @mmm ik moet effe zoeken of ik de site nog weet.. heb al 2 keer andere pc gehad ondertussen :S
he moppie, weet niet of het zelfde geld voor lenzen bril mag je pas weer aan laten meten 9 maanden na bevalling....... (ik had op een gegeven moment 's avonds 2 brillen op omdat ik anders ondertiteling niet kon lezen....)