rustig geweest vandaag, behalve gelukkig kling en bow fftjes Ik heb een butt dag...dus ik meld me morgen pas weer denk ik. SMAK voor jullie allemaal!
vandaag niet zo een goede dag. midden in de dag gehuilt.. ik was echt gewoon even op. vannacht maar 4 uur geslapen waarvan Eva elk 20min huilde eventjes om vervolgens zelf weer te gaan slapen.. mama wakker.. ze grijpt heel erg naar haar oortjes. en vind het vervelend te liggen. (vandaag ook pas uit vermoeidheid om 15.00 toch geslapen) we denken dus dat ze een oorontsteking heeft. hier dus even geen reacties.. ik ben ook nog niet beter.. ook nog een reservoire snot, oorpijn en hoofdpijn. morgen moet ik naar een cursus weer EDIT: tijdens het typen van deze bericht, heeft Eva 2 keer met bogen gespuugd.
@eva/pix: dikke lieve knuffel voor jullie.. knuffff.. hoop zo dat het snel beter gaat! @fem: offday?? kunnen we iets voor je doen schatje? KNUF! @small: goed dat je het zegt! en nog mooier: bow smste mij jouw raad door toen ik al in de stad was! ik heb t idd gezegd en we gaan alleen dezelfde lenzen(sterkte) bestellen voor nu, maar wel even kijken naar ogen (zonder lenzen in) voor ook een brilletje. ws baseren we die sterkte ook op de lenzen die ik nu al heb, want ogen waren niet achteruit gegaan. smak en dank voor meedenken! @cin: alle vragen (ook de mijne ) op papier en in hoofd? gil ze eruit schat! enne, kom je nog eens hier? mis je. en dan nu..... in bad natuurlijk MET frambozensorbetijs heb trouwens de locatie in zuid frankrijk gebeld en ook de trouwambtenaar dat de boel moet worden omgegooid, alle begrip (toch fijn als je ze persoonlijk kent ) en alweer een zorgje minder. ambtenaar nemen we mee waar dan ook in NL, en zuidfrankrijk wordt ons lieve huwelijksreisje. komt reg dus. kus.
Hoihoi, Kling; wat klinkt je weer heerlijk posi....fijn!!! Goed gepeptalked door VK....goeso! Zuurtje; fijn dat het vandaag zo goed ging met zoontje op school! Fem; knuf op offday! Pix; dikke knuf voor zieke Eva en vermoeide mams! Nai; 1e keer tandjes poetsen...liefff! Dat vinden ze zo gek..die kleintjes . Milk; *PROEST*....goeie zwangere actie !! Bow; kus op Nielsje!! Mijn dag was een beetje hectisch....voor mijn gevoel de hele dag achter mezelf aan lopen rennen . Dacht slim te zijn door op tijd te koken, moest om 5 uur dochter bij een vriendinnetje halen en zoon moest om kwart voor 6 naar de voetbal. Helaas lasagne verpest....bij het vullen van de ovenschaal stukje glas in de lasagne gestoten met de pan...sh*t...heb de hele boel maar wegge$^#%rd. Gisteren lekker met vrienden en kinderen weggeweest. Alle drie onze mannen zijn de afgelopen maanden 40 geworden...moest dus gevierd worden. 't Was een hele optocht...6 volwassenen en 10 kinderen . Nu gaak eens even genieten van mijn welverdiende rust!!
@pixie arme eva!! Geef haar maar een knuffel van Quinn @klingel fijn dat ze er niet moeilijk over doen!! @pippa bagger glas in de lasagne zou em ook gelijk helemaal weg gooien!!
@yadi proficiat met je geboorte van Abigail Gabriëlla. een super mooie naam voor het kleine wondertje. geniet van dit prille nieuwe leventje in jullie leven. @zuurtje fijn dat de operatie goed verlopen is. @milky >fijn dat de mvm zo vlot langs kan komen. > zo te lezen kan je super trots zijn op je positieve testen. ik duim voor je dat je kleintje blijft zitten. @tisch fijn dat alles zo goed gaat met kleine jayden. @miranke >balen dat je je af heb moeten melden voor je werk. >proficiat met je super mooie echo. @bowen super dat het zo goed gaat met niels en dat hij om z'n rug rolde. @leonie >balen dat je afgelopen dagen last heb gehad van migraine. > een knuf voor je meisje. @smal leuk dat lonneke haar eerste woordje heeft gezegd. @klingel >proficiat met dat je nu weet dat het klein jochie gaat worden. > heel veel sterkte voor klingelmama maar ook sterkte voor de naaste familie. ik wens jullie heel kracht toe voor komende tijd. @milla balen en erg voor je dat je cyclus van slag is. @juud nog proficiat met femke's eerste verjaardag. @naiobi leuk dat quinn voor het eerst z'n tanjes heeft gepoetst. @pixie knuf voor joe en kleine eva. ik hoop niet voor eva dat ze een oorontsteking heeft. en ik hoop dat het snel weer beterder met jullie gaat. @me> de maand mei staan vol verschuivingen in me rooster. leuk die feestdagen in de maand mei.... > als ik op 11 mei nog niet preg ben ga ik de gyn bellen voor een wat en nu verder afspraak.. darum staat nu al vast in me agenda.. > me nod is 8 mei... @de rest een super knuf..
Klingel: blij dat er weer wat vrolijkheid was vandaag! en Ken-bevestiging is ook fijn Cin en gabbel: zal aan jullie denken morgen! Wat een spannende dag voor jullie! Hier: vanavond laatste training gehad, dus nog even lekker gespeeld, ook enalaatste dansles gehad, dus gaat weer hard. Wel lekker om weer even goed te bewegen, moet maar even gaan nadenken wat ik ga doen ter vervanging... Verder vanaf vandaag vakantie!!! Lekker leuke dingen doen samen, naar bruiloft van oom milkman, feestje geven op koninginnedag (duimen voor mooi weer dus!) en hopelijk volgende week een weekje naar vrienden in het buitenland. Slaap lekker lieve busdinnetjes!
@milk ik wens je een fijne vakantie. geniet van ej wel verdiende vrije dagen. zo te lezen zijn je dagen alweer vol gepland met allerlei leuke dingen dingen.
Goedemorgen Milk, gefeli met je verjaardag!!!!! Gabbel en Cin denk aan jullie!!!! Nu eerst ha bellen voor Niels
Cin en Gabbel vandaag naar de gyn hé... Succes meiden! kling: iets doen voor mij? Nee, dat gaat 'm niet worden. Maar het sal wel reg komme, uiteindelijk. Fijn dat jullie die ambtenaar óveral mee naar toe kunnen slepen En huwelijksreisje in ZF is natuurlijk ook wel erg fijn. Ik snap dat het niet dé droom was, maar als je zo dicht in de buurt kan komen is het wel een goeie oplossing toch?!
@fem: nou seg wat jammer dat we je niet kunnen/mogen helpen. of moet je het eerst (zoals ik bij sommige dingen) zelf helemaal laten bezinken? knuf in elk geval. @milk: ben joe vandaag jarig? dan gefeliiiiiiiiii! en een fijn dagje! @rest: ik peer m weer, was al veel te vroeg wakker en moet maar even tuttelen voordat mijn hotnaarherdag aanvangt.
@Bow: naar de ha, koorts gestegen? en ha nu niet stom doen, iets geven dat helpt! so! knuf op joe en nielxer! zoeff
K*t praktijk heeft nog steeds antwoordapparaat aan staan. @klingel koorts niet gestegen maar vind het nu allemaal wel lang genoeg duren. Wat heb jij voor drukte vandaag?
Bowen: goed onthouden zeg! dank voor de feli's. Hopelijk kan de HA eindelijk iets voor Niels betekenen... Female: wordt het allemaal weer een beetje teveel? Dikke knuf voor jou! Klingel: succes met vanhotnaarherren! Vandaag nog even cadeautje kopen voor milkman, wsl even ergens wandelen en een tuinsetje kopen voor achterin de tuin (cadeautje aan elkaar).
morgen schatjes @ Klingeltje, wat lief van Bow dat ze het nog heeft door gestuurd. Jij weer nieuwe lenzen en mooi brilletje, goed zo. En erg fijn dat ZF geen probleem maakte van trouwlocatie. Zo te horen snapten ze hem helemaal, en honeymoon naar ZF is ook leuk. En super dat jullie trouwpersoon jullie nog steeds trouwt. Dikke beterschaps knuf voor mamaklingel @ Pix, ach gossie toch, beterschap meisjes *knuf* @ Fem, even een *alleskomtgoed,echtwaarknuf* @ Bow, wat slecht van ha, kan je geen vervanger bellen? @ Cin, succes vandaag moppie *knuf* @ Gabbel, idem *knuf* @ Milky, hoera jarig, gefeliciteerd. @ Juudje, hoe was verjaardag van Femke? @ Zuurtje, fijn dat zoontje zo goed gaat. hmmmm dat was even uit het hoofd. poes heeft mijn favo schoenen onder gekotst, grrrrr zo lekker aan binnenkant dat het daar zo lekker intrekt. verplicht nieuwe schoenen kopen. Ene kant wel leuk, maar zo waren zoooooooo fijn Met marije van het weekend naar de kapper geweest, weer lekker iets korter (lange bob) is frisser en vlotter. Zijn er zeer content mee. marije vond het prachtig, tja ze kreeg op het laatst glitters in der haar, dus dat was prachtig. Wou nog veel meer vertellen, maar ben het even kwijt.....
HA praktijk heeft computerstoring!!!! En dan kunnen ze niks doen Bel over uurtje maar weer!! Grrrrrrrrrr Ik dus na half uur weerbellen enne ja we het draait net weer maar we hebben afspraken op papier moeten doen, GVD Waarom ik dan niet vanochtend!!! Dus we zijn ze aan het invoeren en dan hebben we overzicht!! Kun je mij dan ook niet op dat papiertje zetten, Nee dat kan niet!!! WEL GVD!!!!! Ja is goed hoor ik bel met kwartiertje (lees 10 min.) wel weer. Ik had eigenlijk nog willen werken vandaag maar ben bang dat afspraak ergens midden op de dag is. En aangezien werk niet om de hoek is ga ik misschien maar ruilen met morgen. Maar liever morgen gewoon vrij natuurlijk Op zich wel fijn dat je de vrijheid hebt om te kunnen switchen, dankzij oma natuurlijk. Maar als je zo gewend bent is het wel fijn je werk dagen je werkdagen te houden.......
Smallie, wat jammer van je schoentjes!!! Ik ben ook altijd erg gehecht aan schoenen, komt ook omdat ik ze zo vreselijk moeilijk kan vinden met die voeten van mij. Femm dikke knufff