shit van nadine, ingehaald door dat gekke lach-ding (sorry baby!) ik heb net nog even een xtra dwam-berichtje in t stemtopic geplaatst.. hup hup iedereen stemmen (kunnen we geen 2309 accounts aanmaken even? ) snel weer veder, ik ben al bijna bij her! smak
@ Natjes, ook niet met zomer slaapzak? hebben ze bij hema (tuurlijk ) Ik kan Lonneke ook niet zonder laten slapen. Dus shirt met lange mouwen, in zomerslaap zak, zonder broek. Wel dekentje, soms pas als ik s' avonds check voor ik ga slapen. @ Nadien stemmen, zal collega hier even vragen
Cin is helemaal niet terug Cin moet werkenkoffersinpakkenwassenschoonmakensportenenenenenen. Dus. Maar Cin is wel helemaal happy nu: BM zag er goed uit. Bij thuiskomst van vakantie stoppen met pil, meds ophalen en starten maar. (En hoe stom is het dan dat ik tóch nog bang ben dat er op dat schema dat ze gaan opsturen heel groot JULI zal staan, *zuchtommezelf*) Gabbeltje vanmiddag begrijp ik uit berichtje? Gaat je vent ook mee naar gyn? Kom vanavond nog wel even lezen hoe het gegaan is. En beterschap! En alvast succes voor examens! @Nadinestemactie: Kan ook niets meer bedenken, heb iedereen al gemaild, berichtje op hyves gezet, collega's ingeschakeld... Zal nog facebook proberen! Allemaal dikke knuf!
ik werk klingman hehehe en we hebben er al weer 3 stemmen bij! @cin: so blij voor joe! baarmoedertje klaar, jij na vakantie klaar, HOP een beeb! ja dat klinkt wel erg simpel, maar de kansen zijn wel zoveel groter dat ik nu al een klein dansje doe! heb je goed gegild wanneer je terug bent, dus in de eendebek wil liggen? anders nog een meeltje erachteraan?? *knuff van actiekrijsdin naar actiekrijsdin* en nu zoeffen naar lunchje.
ik heb in totaal al 3x gestemd voor nadine via zelfde pc denk dat je 1x per 24u kan stemmen dus dames nog eens proberen
Huh 2 x stemmen met zelfde pc?? Is hier niet gelukt. Zelfs niet met 2 verschillende pc's ik denk dat dat komt door netwerk en zelfde ip of zo?? Weet ook niet heb er niet zo veel verstand van. Maar Nadine is ook weer met inhaalslag bezig Trouwens check mijn onderschrift!!! Net terug van ha en NIels heeft pufjes gekregen. Nu nog zien dat dat gaat lukken met zo;n apparaat, hij is 'm nu in ieder geval aan het ontdekken, lees: onderkwijlen
net naar collega gestuurd, ze stemt nu ook ....ik kan nu op werk ook meerdere keren stemmen? hoe kan dat nou? @ Bowen, hopelijk knapt Niels hierdoor op, pufjes zijn soms vervelend maar bij ons werkt het super
Ik kan nu ook meerdere keren stemmen op 1 pc Als iedereen nou even een proxy gaat gebruiken, dan kan iedereen dubbel stemmen!
Ben er effe snel: 2 zieken boven.... zucht... Bedankt voor de felicitaties! was idd heel mooie dag. @Yadi: gefeliciteerd met Abigail! Wat een mooie datum heeft ze uitgekozen! @Nadine: gestemd! @Kling: knuff voor jou en mama! @Zuurtje: alsnog gefeliciteerd! @all: even algemene knuff! @Foto's Femke's verjaardag: op MMM @nieuwe fiets: Ik heb hem! Foto volgt... @me: blèèègh, belabberd en doodmoe na doorwaakte nacht...
Ze lijken te slapen nu. Vliegensvluggerdefiets even naar de winkel voor BROODnodige zaken. Maar eerst: Woho! Kling een Kennetje! Wat een knappe man en wat is ie al trots op zijn mannelijkheid!! Toedels!
Nadine, ik heb ook nog 2x gestemd via foon van mij en me mannetje Gesprek, ging goed! Niet veel nieuwe dingen. Ik krijg voor pijnstilling alleen 1000mg paracetamol omdat ik al het andere niet mag vanwege de Crohn ik krijg alleen wel nog een vallium pilletje omdat ik had aangegeven nu al kei zenuwachtig te zijn en omdat in het verleden een angststoornis heb gehad zodat ik niet ga hyperventileren. Ik ga het gewoon doen en niet bij nadenken! Ze wil gaan beginnen met 100 eenheden puregon en ik krijg iets meer echo's dan iemand anders ivm het verleden met spuiten. Hier word bij de 1ste en 2de poging alleen 1 embrio terug geplaats dus helaas geen 2 We hebben net bloed geprikt op nog allemaal ziektes en volgende week moet ik bellen voor de uitslagen en dan gaan we alles inplannen, dus schiet lekker op Ik ga weer even op bed liggen want ben nog steeds niet lekker
Heee Gabbel, Nou ja, het duurt dus nog even, maar de eerste stap is gezet. Ik hoop dat je bloeduitslagen goed zijn volgende week. Wanneer zou je eerste poging kunnen zijn? Fijn iig dat je het gesprek goed vond! Op naar de volgende roze klapper! En beterschap voor nu!