Even uitgebreider nu: wat naar Kling, van je mama. Ik hoopte echt dat je ander nieuws zou krijgen. Wat een vreemde en dubbele emoties moeten er door je heen gaan. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe je je voelt, maar dit is echt KUT. Ik kan me wel de angst voorstellen dat je je moeder zou verliezen. En dan misschien ook nog voor de bruiloft, of de geboorte van Ken... Sorry, ik wil niets oprakelen, maar ik wil gewoon aangeven dat ik met je meeleef. Hoe is het nu met je vader en zijn liesbreuk? Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuff!
Dames, Ga even wat voor mezelf doen. Ben effe heel druk, moe door zieke kindjes en ook beetje door 'zorgen' en hectiek hier thuis. Lees mijn post in het volgende topic. Ik denk niet dat Siem autistisch is, maar, in het kader van mijn eigen onderzoeken hou ik mijn kleine man iig in de gaten... Maar het vreet wel energie, die zorgen en zijn buien... Tot gauw... http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/204547-zag-jouw-kind-autistisch-2.html#post7192638
Ieeee, net tickets geboekt voor vakantie krijg spontaan rare smaak in mijn keel, milkiebeeb vindt het vast ook spannend
@juud: thanx! het komt goed... met papa ook, die gaat zich nu later laten opereren ws, ja of misschien in juli ofzo, hmz... eerst mama! en in NL trouwen wordt prachtig en extra intens. heb al prachtprogramma en gesprek op locatie gehad, geeft ook weer energie en posi power. en wat betreft siem, hm, wel goed om in de gaten te houden, aan de andere kant bekruipt me ook het gevoel (weet niet waarom) dat je er ook niet teveel om moet focussen door wat je nu (over jezelf) weet ? maar weet dat dat moeilijk is. @gabbel: klinkt goed en ook veilig, beginnen met 100 en meer FMs! helemaal goed! nu beter worden eerst, knuff! @milk: waar en wanneer gaat dat heen met zn 3en? @bow: hoop dat pufjes snel helpen! en goed dat je gegaan bent dus, tsk, zo zie je maar, stomme huisartsen met hun evenaankijkpraktijken :x @allemaal: zoefjes, etentje buren, en dan in zwitsalbad. reagigageer later meer bij hoor. knuf!
Singapore, zaterdag Twijfel nog aan annuleringsverzekering (hebben er geen), wat zouden jullie doen? (leuk he Cin, die stress zo vlak voor vertrek...) Gabbel en Cin: mooi nieuws vandaag, ben blij! Bowen: pufjes, gelukkig in ieder geval iets!
milk ik zou zeker annuleringsverzekering nemen je weet nooit wat er kan gebeuren nu denk je misschien "ach die hebben we niet nodig" maar als je hem dan toch nodig zou gehad hebben is het "had ik maar" dus liever iets meer betalen en hem niet nodig hebben dan niet hebben en nog meer geld kwijt zijn
WOW naar singapore! cool zeg! en stoer ook wel, ' in jouw toestand ' zou zeker een annuleringsverzekering afsluiten, kost geen drol en als er onverhoopt iets gebeurt waardoor je niet kan gaan of terugmoet kost het je geen fortuin. @bad: ja kom dran. klaar met burenpruttel, nu bubbel.
@stem op nadine, gedaan en net bij een laatste kijken stond nadine met 100 stemmen voor op het lachebekkie. fingers crossed voor nadine en hopen dat ze wint. @juud > knuf voor joe ik hoop dat je je snel weer beterder voelt. > beterschap voor je kids. @gabbel > fijn dat de intake goed ging. ik hoop voor je dat volgende wek de bloeduitslagen goed zijn. > ik wens je veel beterschap. @milk even een reisje boeken en je krijgt meteen een oosters idee. als je daar bent neem je dan ook even verse Conimex producten mee.. leuk hoor je eerste reis met z'n drietjes.. @me vanmiddag op verjaardagsvisite geweest waar ze dialect spraken. daarna kon ik weer omschakelen in gedachten naar het hollands want daar sprak iemand weer hollands. erg leuk want ik betrap me er op dat ik inmiddels soms in dialect ga denken.
*gooit busdeuren open, wappert met de dekentjes, geeft de bloemetjes water, gooit afbakbroodjes in de oven, geeft het persmonster opdracht om jus d' orange te persen en zet vast lipton cashmir-thee*
morgen meisjes, ik is op Lonneke kwam vanacht stuk of 20 keer (verkouden/speen kwijt) nu proberen alle aandacht op werk te houden @ Klingeltje, jammie, dat klinkt goed
ik heb zo'n hoofdpijn dat ik zelfs zou denken dat het geen normaal hoofdpijn is maar dat er iets ernstigs aan de hand is ... maar het is gewoon snot snot snot!!! ja niks helpt... pfftt...ik heb pixman belooft dat als het morgen nog steeds zo is dat ik dan naar de ha ga. het lijkt inmiddels wel erop dat dat moet gaan gebeuren. het gaat maar niet over..
Goeiemorgen!!! Zit ik daar op woensdag op werk grrrr jammer hoor @klingel, wat doe jij smorgens zo vroeg???? @milla, haaaizwaaai hoe is het?? @smallie, ahhh knufff, hier ook al onrustig nachtje Niels hoesten ik wakker ongeveer, en hij hoest best vaak 8) @cin, wat fijn dat bm goed was!!! Is wel weer een hele geruststelling he! Lekker en nu eerst op vakantie en dan woeiiiiiiiiiii @fem, hoest vandaag??? @Milk, wowwww singapore???? toe maar !! Hihi veel plezier! @gabbel, fijn dat gesprekje goed gegaan is, jij ziekjes?? Beterschap meis!! Had je examen nu al gehad of staat ie nog voor de deur? Gisteravond voor eerst pufjes geprobeerd bij Niels ging eigenlijk best goed. Alleen ademt hij nog heel voorzichtig in dat ding. Dus moet nog effe meer aan wennen maar is ook niet zo gek natuurlijk.
Pix, waarom niet vandaag naar de HA? Als je tóch al denkt dat 't niet beter gaat worden..... Bow, werkse vandaag! Fijn dat de pufjes goed gingen Hopelijk gaat het z'n vruchten afwerpen.
Ja Nadine gaat hard hé! Die ander moet wel hele gekke dingen doen om dat nog in te halen Trouwens, kan je tót de 30ste stemmen of de 30e ook nog??