En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

@vragen beantwoorden: later! Eerst lunch!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    amen!
    en eerst meppel!
    en en voor allemaal:
    Bekijk bijlage 68488

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Het is toch niet te geloven!!!!

Sms van Elke:
    Deze maand geen winnaar van de fotowedstrijd.
    Ze kunnen zien dat er proxies gebruikt zijn maar niet door wie. Ik weet niet wat proxies zijn. Nu gaan alle foto's door naar de volgende maand. De vader van het andere kindje heeft toegegeven dat hij heeft valsgespeeld. Eikel! Ze geloven ons wel maar ja.

Ongeloooooooflijk echt!!!!!!!:x

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella

WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :X
    ja daaag!!!
    :x

protest gvd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja dat kunnen ze echt niet maken!

en trouwens, al speelde die andere vals, WIJ hebben toch gewonnen en ons vonden ze toch niet valsspelen?
    kep verdorie de hele provincie er hier bij gesleept, zonder ook maar 1 valse noot!

KILL!!!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hang aan lijn met redactie.
    :x
    dan kennen ze ons nog niet!!!!! :x

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Oooooooooooooo kan ik hier zoooooooo kwaad om worden!!!!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik heb net gesproken met hoofdredactrice, was eigenlijk wel heel goed gesprek.
    er is idd door ' de lelijke lachbaby op de 1e rij ' (sorry hoor, humor, ehm nou ja nu even niet helemaal) valsgespeeld dmv valse- IP- adressen die je vanuiti t buitenland kan halen (aanmaken op een of andere professionele site).

MAAR ze hebben sowieso veel klachten gehad over die baby en ook over dat nadine zo hard ging, en bij nadine kunnen ze geen ' proxi's ' vinden (wat wijst op valsspelen) maar WEL zien ze veel buitenlandse adressen.

ja dat kan kloppen, los van t feit dat de zus van elke in zwitserland woont en er ook via buitenlandse fora is gestemd op nadine.

nou ja ik heb geluld als brugman (en jullie weten wat dat betekent ;)) maar er is al aan alle ouders gecommuniceerd dat de beveiliging is aangescherpt en dat alle kandidaten een maand opschuiven.

:(

opzichhhhh maakt dit niet uit, want zoals ik al tegen die vrouw zei ' dan is de winnaar NU al bekend ' :D maar toch is t IRRI. :x

vooral omdat degene die echt vet heeft lopen valsspelen (viel me al op dat er laatst in een dagdeel tijd opeens +200 was bijgekomen daar) en niet eens MET valsspelen bovenaan stond (loser!) nu wel ' wint ' van degene die niet valsspeelde en bovenaan stond.

uiteraard kunnen wij niet weten of 1 van de 800 stemmers niet ' creatief ' heeft gedaan.
    maarja.

anyway, er was niets meer aan te doen, volgende maand een nog hardere campagne :p en ze heeft aangeboden een stukje en foto over nadine te plaatsen in hun magazine (friese oplage: 45.000) als ' goedmakertje '
    :)

had t idee dat als we iets eerder hadden geweten, we haar nog wel hadden kunnen ompraten om de eerlijke winnaar niet te laten verliezen van de valsspelende verliezer, maar wegens de communicatie naar iedereen al kan dan niet meer.

naja, hmz.

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ja nou blijf het echt onzin vinden ik vind dat als er echt bewijs is dat er iemand vals gespeeld heeft dat die gewoon gediskwalificeerd moet worden. En dan heeft Nadine duidelijk gewonnen!!!
    En ik vraag me echt af of we wel weer zoveel stemmen bij elkaar kunnen krijgen.

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja bow inderdaad! Waarom íedereen de dupe er van moet zijn snap ik ook niet :( Kan me voorstellen dat Elke er verdrietg om is!
    (mooi momentje om dat ene via pix toe te sturen misschien?? Als 'opvanger' voor nu?)

Ja, en ik heb precies hetzelfde...kan moeilijk weer iedereen gaan lastigvallen om te stemmen. Alhoewel ik het wel wil proberen, maar de 800 is echt uniek ben ik bang

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoi, even snel. Femke bl;ijft ziekjes en dit is niet des Femkes. Ben dus heen en weer aan het lopen. Wel goed voor lijn, maar da's wel heeeeeel schrale troost...

@Survive: voorzichtige proficiat! Zou zo mooi zijn. :D

@Elke/Nadine: jeetje zeg, da's wel heel sneu. Begrijp niet dat ze de valsspeler niet gewoon uit de wedstrijd halen.

@Cadeau Nadine: oeps....:) Ik schaam me diep. Ik hoop dat het nog kan...? Ga NU iig knutselen.

@Onderzoek e.d. uitgereide reactie volgt later, na ons minivakantietje...

@Siem: ik laat me niet gek maken hoor en ik ben niet krampachtig. Ik ben alert en zal sowieso iets moeten met die buien, want het is echt beangstigend soms.

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ben er meteen weer vandoor!

Tot na 5 mei!

Fijne Koningennedag en voor de vakantievierders onder ons: Fijne vakantie! Heelhuids terugkomen!

Toedels!

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wat klote dat de fotowedstrijd zo is afgelopen :(
    ik spam wel de ander forum weer om opnieuw te stemmen, maar weet niet of ze allemaal massaal meedoen zoals de eerste keer.
    daar waren ook buitenlanders, want er zitten wel mensen ook uit canada , israel, en nog wat landen op dat forum.

ik ga volgende week aan het plakken.. afgelopen tijd niets meer ontvangen dus ga vanuit dus dat iedereen die niet stuurt of geen tijd/zin/interesse heeft. jammer maar ik ga echt niet meer achteraan!

de hitte heeft mij te pakken..en eva

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @juud: knuf voor femke!
    @knutsel: ik moet ook nog afmaken. totaal stilgestaan afgelopen mamaand..
    @elke: elke wel weer iets opgefleurd, zeker nu ze weet dat we er volgende maand nog 2x zo hard voor gaan :D en dat de hoofdredactrice een stukje met foto zal plaatsen (dat elke inzendt) over nadine ' om t goed te maken ' :p

probleem is vooral dat, hoewel de lellekebabypapa heeft toegegeven te hebben vals gespeeld, ze klachten hebben gekregen van de andere ouders.

ook over nadine, omdat die zo hard gaat.
    ja HALLO als men eens zou weten dat dit geen gewone baby is zouden ze snappen dat we zoveel kanalen hebben.

maarja, daarom dus toch alles maandje verder, en dan beter beveiligd.
    tsk.

geeft niets! wij kunnen zonder valsspelen iedereen eruit racen, let maar op! :p

elke weer beetje vrolijker dus. beetje.

maar als ze echt slim waren geweest hadden ze gewoon de winnaar de winnaar gelaten.. ;)

zo, en nu boodschappen uitpakken en thaise garnalen wokken!

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb 'm niet gejat hoor, ik ben 'm zelf ook kwijt...maaarrrrr

IK HEB "M GEVONDEN!!!!

Een kopietje zit in de brievenbus, hopelijk heb je 'm zaterdag binnen.
    Hou vol! Hou vol hou voooollllllllllll

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @fem, is Nikita ook verkouden bij die hoestaanvallen of echt alleen hoestaanvallen?? Knuff voor bezorgheid. Enne had gister al door dat je mijn vragen consequent negeerde ;) En ha zei dat het wel 2 wk kon duren voor pufjes konden gaan werken

@surv, ooeeeeeeee spannend!!! heb je al foto inmiddels??

@Milk, ga je echt nog feest geven morgen en dan zaterdag op vakantie?????????

@fem, vind het helemaal niet naar of raar klinken. Kan me heeel goed voorstellen dat het juist fijn is als het allemaal wat meer gescheiden is. En tuurlijk heb je gewoon ook effe lekker tijd voor jezelf nodig. Even niet altijd overal over na hoeven denken even de handen en hoofd vrij geven. Is wel heel belangrijk denk ik hoor. En fijn dat je dan Nikita lekker naar oma kan brengen. Ga je dat ook straks doen als jullie kantoor niet meer thuis hebben??

@klingel, goed dat je gebeld hebt hoor maar blijf het idioot vinden!!!
    Zo en nu hou ik daar over op.

Wil vanavond eigenlijk nog even naar Zwolle, shoppen voor bruiloft die we over 3 weken hebben en ik heb altijd het probleem dat als ik kleren móet hebben ik niks kan vinden *zucht* dus heb er helemaal geeeeeeeeen zin in. En helemaal al niet met dit warme weer. Misschien maar uitstellen tot zaterdag. Hmmmm kweet nog niet.

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @pix: bij mij ligt het iets anders qua insturen dan geen zintijdinteresse , maar dat snap je ongetwijfeld wel ;)

dus dit is een geheel overbodig bericht! :p

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

got 't is FEUL te warm om met drie overvolle boodschappentassen te slepen....

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @bow: het IS ook idioot en daar hoef je helemaal niet over op te houden! :p

@bow: shoppen zwolle op koninginneavond? iets zegt me dat je zaterdag moet gaan! ;)

@klingman: die is gek geworden. krijg ik net een sms: ' morgen is de babydump open (??? welke? wat waar heeft ie t over??), daar gaan we even heen! '

:$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

:D

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    heb ik net ook gedaan! :D
    FEUL te warm he!