En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @bow: waarom kom je niet hier tegenover shoppen in die mooiste kledingwinkel van t noorden als je toch bezig bent?
    doen we wel gewoon alsof je niets moet hebben en struikel je opeens over een fijn setje! ;)

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

nee nikita is niet verkouden.
    Ze kan spontaan half stikkend gaan hoesten, als een zeehond...soms blijft ze er een beetje in hangen, soms is het na 2 keer 'blaffen' over. Maar goed, het duurt al drie maanden.
    Zou echt aan de amandelen kunnen liggen.

Ohhh ik heb ook zo'n hekel aan shoppen! Dat gesjok voor je voeten, mensen die ALLES moeten bekijken en me constant in de weg staan. Nee, ik word echt mega vandalistisch van shoppen.
    Succes :D !!!

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nikita naar oma als wij kantoor: JA! Dan is huis huis en kantoor kantoor. Zonder baby dus :D liefst PSZ ook nog doen!

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    wat een gedoe net die stemmen zeg!

Bowen: ja, morgen feestje (en er blijven zelfs mensen slapen) en dan zaterdag weg. wij doen graag alles tegelijk (voorbeeld: promoveren, week later nieuwe huis, 3 maanden later trouwen en meteen dag na huwelijk op huwelijksreis). Beetje gek, ik weet het, maar dit is een overduidelijke NU HET NOG KAN. want straks wonen onze vrienden daar niet meer EN hebben we (hopelijk) een beebje om voor te zorgen. Nu wachten op MvM, verwacht haar over een uurtje, spannend!!!

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Wat een achterlijke, een beetje vals spelen waardoor andere nu de dupe zijn :mad: !!!
    Mijn familie had zelfs op Nadine gestemd !

Ik ben gelukkig weer beter :)
    Paar dagen flink vitame C 1000mg genomen ;) Het heeft dus niet echt helemaal door gezet.

Weet niet meer wie het vroegt maar examen is 10 mei, 1,5 week GIL..
    Maar volgens mijn juf hoefde ik me nergens druk om temaken :p
    Maargoed zeg nooit nooit ;)

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Meiden :(

Wil ik net op de koffie ggan bij me nicht (en me dinnie) woont 10 huizen verder op.
    Ik had jullie nog verteld dat ze onverwachts zwanger was geworden en dat ze toen die bloedingen had wat achteraf bleek dat het een 2ling was waarvan er 1 een miskraam is geworden.
    Morgen is ze 26 weken en met de 20 weken bleek dar haar placenta vol voor de uitgang ligt dus het werd zoieso een keizersnee maar bij elke kleine bloeding moest ze meteen bellen.
    Nou ze is dus net me gillende sirens opgehaalt :(
    ze is flink aan het bloeden :(
    Met de kleine gaat het nog goed maar ze ligt aan de monitor en ze heeft al longrijpprikjes gehad :(
    Gatver ben er echt ziek van!
    Vind dit ech zo erg !!!
    Ze lig nu nog in Dord maar word waarschijnlijk naar Rotterdam gebracht.

7. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Wat breng ik jullie trouwens alleen maar rot nieuws steeds van mijn kant !!!

Knuff meiden.

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    nee hoor :) zo denk ik ook altijd

@ Milky, helaas, vanacht was het weer net zo erg, pfffff hoop nu echt dat ik vanavond meer geluk heb.
    Ze had vanacht en vanochtend ook nog 39 koorts, was nu net gelukkig onder de 38.

@ Juudje, ha ha luchtkusjes/knuffels zijn ook goed, willen jou natuurlijk niet ziek hebben.
    En jij dikke knuf en fijne minivakantie
    @ Siewm, maak het je moeder niet zo moeilijk schatje. *knuf*

@ Nadine, we stemmen gewoon door, op elke mogelijke plaats.
    Wel suuuuuuuuuper lief dat tante Klingeltje voor je heeft gebeld.
    En buitenland proxy, ik wek bij internationaal bedrijf, volgens mij met ook engelse en nl proxy's.
    Maar ik kan op verschillende pc's op werk inloggen, die hebben dan toch elk een andere proxy?

@ Bowen, Niels al weer ietsje beter? en nog wat leuks geshopt?

@ klingeltje, ha ha ha, je Fries wilt naar Babydump, toch wel schattig

@ Gabbeltje, hoop houden hoor, mijn moeder heeft hele zw van mijn zusje gebloed en die is met 38 wk geboren, helemaal gezond.
    Maar je schoonzus is nu in het ziekenhuis, in goede handen.
    Ik bid mee hoor.
    En jij succes volgende week met je examen.
    *dikke knuf*
    (en we horen graag iets van je, posi of negatief, gewoon om te weten hoe het met je gaat)

@ Pix, enveloppe ontvangen?

@ Albert, waar blijf je nou, niet leuk om aan einde van de rit te zitten.

@ Dieet, stom, beter maar beginnen als ik terug ben van vakantie...
    misschien net als mijn moeder/zusje Dr Frank.
    wil niet als dikkertje overblijven.
    (was normaal "dunste", nu alle 3 even zwaar)

@ Vakantie, gelukkig, bijna

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Wanneer ga je dan op vakantie Smallie?
    Of heb ik dat gemist ? *SCHAAM*

Ik weet idd. dat je in heel je zwangerschap een bloeding kan krijgen maar bij haar is het nu gevaarlijk omdat dan de placenta bloed dus de toevoer van zuurstof,bloed en voeding kan stoppen :(
    Ze mocht vanaf de 20 weken echo ook helemaal niks meer, geen sex, niet tillen, niet veel lopen en ga zo maar door..
    Ze vertelde ook dat als het bloeden nog een uur door was blijven gaan dat ze al naar Rotterdam was gebracht en de dokters dan het jongetje dan eruit gehaalt :(

Ik heb net een half uur met der aan de foon gehangen.
    Morgen ochtend ga ik bij haar langs (als ik de straat uit kan :( )

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @klingel ik snap jou reden ja! die van jou krijgt een plekje bewaard!
    @smally bedankt voor het pakketje. erg leuk... eva had vandaag op terras slofjes aan :D maaaar.. voel mij schuldig omdat er nog geen vestje klaar is. *knuffel*
    @milky oh wat leuk. lekker op vakantie naar verre verre land!! hoe lang ga je? veel plezier
    @gabbel wat een rot nieuws. hoop dat het goed gaat!

vandaag afgesproken met een vriendin uit denemarken. Heb haar jaren geleden niet meer gezien doordat ze terug naar Denemarken ging. behalwe een keer dan ze kwam logeren voor een weekend. We hebben dus geluncht en eva voorsgesteld :D
    in augustus heb ik vakantie en we gingen eigenlijk nergens heen maar denken nu om dan naar denemarken te gaan.

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ach gabbel, wat schrikken! Hopelijk kan die kleine nog blijven zitten...maar als de placenta zo erg bloedt kan dat wel eens heel slecht nieuws zijn :(
    Dikke knuf!

Milk: veel plezier met mvm en feestje en vakantie!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    gabbel hele dikke knuf ook voor je dinnetje
    hopelijk stopt bloeding en kan beebje nog even blijven zitten

hier minder goed nieuws gehad vanmiddag
    de groottante van mannetje is vandaag overleden

13. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    survivor: jammer dat de foto niet is gelukt.

nnz: dikke knuf, poeh wat is dit weer moeilijk he!

natjes: haha, milkman heeft vandaag ook zijn nieuwe fiets gekocht, is er helemaal happy mee!
    wel schrikken van werk, of niet? ben benieuwd hoe of wat!

Yadi: gelukkig nu alweer wat beter met Abigail.

Klingel: klopt het als ik denk dat jij bezig bent geweest met mogelijke nieuwe job?
    En lang vliegen voor kort: valt wel mee toch. Ben altijd wel wat reizen gewend, dus dan is 12 uur heen en 12 uur terug nog best netjes als je er een dag of 6-7 bent! En ik kan altijd heerlijk slapen in het vliegtuig (nu zeker, haha). Nog 26 dagen voor ik echo heb...
    slapen met BH: ha, lekker.
    En wat geweldig dat je meteen achter de foto-kwestie aan hebt gebeld!

Female: is toch niet gek dat je ook weleens wat meer op jezelf wilt zijn?! De meeste vrouwen gaan na een tijd weer buiten de deur aan het werk, maar jij kan haar natuurlijk continu in de gaten houden. Oei, nu al peuterpuberteit, dat is wel erg snel...

Juud: haha, dankzij ziek meisje afvallen, liever niet nee ;) Fijne vakantie!

pixie: morgen is de hitte weer over, hopelijk komen jullie dan weer een beetje tot jezelf. wat gaaf trouwens, met oude vriendin gesproken en lekker pronken met eva ;)
    Wij zijn afgelopen zomer in Denemarken geweest, is goed bevallen!

gabbel: fijn dat je zelf weer wat opgeknapt bent! Maar wat een schrik van je nicht zeg! Hopelijk weten ze het in het ziekenhuis nog even een tijdje binnen te houden!

smallie: hopelijk werkt het verkoelende effect van buiten ook op de koorts, arme meid!

zuurtje: he gads, was ze al oud/ziek?

Annuleringsverzekering is geregeld hoor! ik kan veilig op pad, koffer is al zo goed als ingepakt en alles voor feestje staat klaar. Zojuist (ondertussen alweer 2 uur geleden, maar ach) is MvM langsgeweest. Bandje knalde er meteen af, ze dacht zelfs dat ik al verder was qua zwsch! Heb voor het boek gekozen en kreeg ook een zwangerschapskalender, een '9 maanden'-blad en meteen al het fotolijstje voor echo's. Ik begin de 14e, omdat ik nu natuurlijk eerst met vakantie ben.
    Verder gaat het hier goed, heel af en toe wat gevoelige tepels en af en toe iets wat lijkt op avondmisselijkheid. Maar heb vandaag dus heerlijk actief kunnen doen: keuken helemaal schoon, wasjes gedraaid, aldi leeggekocht voor het feestje etc etc.
    Ik denk dat ik vanaf nu niet veel tijd meer heb om te lezen en te reageren, dus zeg maar vast gedag. Hele fijne dagen allemaal, hopelijk is er na mijn vakantie veel goed nieuws!

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    milk fijne vakantie

ik weet niet zeker hoe oud ze was, vermoed 85 of 86 jaar
    ze woonde in een rusthuis samen met haar zus op eenzelfde kamer
    die blijft nu nog alleen over
    zo een lieve mensen

maargoed het leven moet door en ze kan nu alle steun gebruiken

ik sluit bij deze ook af voor vandaag

slaap lekker iedereen

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Haai,
    Kom jullie ook allemaal even een fijne vakantie wensen! Oh nee wacht, niet iedereen op vakantie natuurlijk ;)

Milk fijne vakantie!

Gabbel succes over anderhalve week!

En verder weet ik het dus echt niet meer. Is dat dan pre-zwangerschapsdementie?
    Dikke knuf voor iedereen en tot.... morgen. En anders tot ergens eind mei! :D

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Morgen

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    mogguh, ben ik toch stiekem nog even!

Cin: heeeeele fijne vakantie en dan uitgerust en vol hoop terug!

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Gabbeltje, niet schamen hoor. We gaan de 8e n week naar Ierland.
    Heb er echt zin in, gaan ook dolfijnen kijken in de rivier Shannon. leukkkkkk
    Tjee gelukkig maar optijd opgehouden met bloeden dan.
    (mijn moeder heeft toen tot bevalling 16 weken in ziekenhuis gelegen)
    Ik bid hoor

@ Milky, ja ik hoop ook dat buitenlucht Lonneke goed doet,
    vanacht weer 15 x pfffff
    Vanochtned zat heel der neusje dicht met snotjes.
    Zo der uit stomen onder de douche

@ Pixie, is toch niet erg, Lonneke kan ze niet aan, dus geniet lekker van de spulletjes.
    En die maten.... ben even mijn meetlint kwijt.
    Maar ze is nu 77 cm

19. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    ik wil vooral de nnz een extra dikke knuffel geven en vooral wat hcg

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    survivor gefeli

small 15x opgestaan afgelopen nacht
    knuf meid, is niet niks zo een gebroken nachten
    hoop dat het stomen wat gaat helpen

hey milk toch nog even komen spieken
    veel plezier

cin ook bijna op vakantie
    dan wens ik jou ook een fijne vakantie toe

ik krijg ook al zin in vakantie (nog eventjes geduld zuurtje, het is bijna zover)
    heb al tegen mannetje gezegd dat laptop meegaat deze keer

net boodschappen gedaan
    had onlangs een winkelkarretje gekocht maar wat is die toch veel te klein (of doe ik teveel boodschappen in 1x ?)

zou eigenlijk naar de markt moeten maar ben met hoofdpijn opgestaan en heb geen zin meer
    molletje helpt niet
    misschien nog maar een 2de nemen dadelijk

Deel Deze Pagina