goedemorgen pip gecondoleerd met opa rest alweer foetsie niets aan als je ziek bent koorts is voorlopig weg maar nog steeds heel erge pijn en opgezwollen keel en buitenkant hals- oorstreek even aankijken vandaag nog en anders morgen ha
@ Pip, gecondoleerd met oppa, en wat heb je verder toch veel aan je hoofd, hoop snel wat duidelijkheid met zoonlief en adhd, en hopelijk papa niets ernstig. @ Gabbeltje, dikke knuf, was die IVF er nu al maar heh @ Klingeltje, ja moets even laten zien dat die bh's ook mooi kunnen zijn @ Juudje, jammie B&Jdate , daar hadden we er vorig jaar veel van @ CIn, Milky, Milla, vandaag weer gyn? @ NNZ, ik hoop dat die legte bij jullie snel word gevuld, ik gun dat iedereen en julie meer. @ Nikita & Niels, beide vandaag apk, laat maar zien hoe knap jullie zijn @ Zuurtje, beter worden hoor, ziek zijn is niet leuk We gaan straks pasfoto's maken van Lonneke, voor der ID kaart. Tja, anders kunnen we in mei niet op vakantie
knuf voor alle meisjes, heb alles gelezen maar geen tijd voor uitgebreide reactie, sorry! Nu douchen en hop naar ziekenhuis, hoop dat we snel thuis zijn en niet meer terug hoeven te komen!
@ Juudje, jij weer aangelomen door spiraal en vreetkick reactie *knuf* en had zohard je best gedaan om het er af te krijgen, grrr @ Klingeltje, ken je dat verhaaltje over dat leuke kaartje waar katjes overheen hebben geplast? @ me, gister nog wat leuke dingetjes gekocht bij de Hema tuurlijk alles voor de kindjes. Lekker rose/rood/stippen, wat nieuwe rompers, tuitbeker, etc. ze hadden helaas nog niet de nieuwe bloemetjes verschoonkussenhoes
voel me belabbered maar het leven gaat door. werk,werk,jengelige maar wel aan de verbeterende hand kindje zorgen, auto zoeken, naaien (nee niet die, daar krijg ik momenteel niks van), en al die tijd is ons huissie vies.(opgeruimd maar zeker niet schoon) *gaat werken met verkouden kop*
Van wie denk je dat ik het heb..... Ik ben miepje draaigraag, handenzwiep en mamaplaag, Ik ben nét snellejelle, dat kan mama wel vertellen. Ik ben miepje slaapniet, geen-zin-in-ik-wil-het-niet!! Heel erg moe, dat ben ik wel, Maar soms overruled de 'ik krijg mama wel!'. Ik ben miepje handenzwiep, dat merkte ik toen mama riep, Nikita NOK daar nou eens mee! En mijn gezicht zat onder de puree. Ik ben miepje mamaplaag, Omdat ik omdraai oh zo graag, Vooral met vieze poep op mijn kont, Heel de commode draai ik op rond. Ik ben miepje tuttebel, Ik plaag ik miep ik zeur ik REL, Een wolfje ben ik, in dreumeskleren. Maar goed voorbeeld doet goed leren! Dus lieve schattige miepje mam, voordat je met *diepe zuchten* aankwam, Bedenk dan maar eens heel erg goed, Ik ben JOUW genen, vlees en bloed!
haai! @pix: beterschap! @zuur: beterschap! @tygo/natjes: hopelijk uit Zh vandaag? @finn/lau: vertel hoest daar? @rem: MP!!!!!!!!!!! @cin: heheh, er stonden zo veel afspraken niet meer in de bus dat ik er gratis 1 van jou bij in heb gezet op de verkeerde datum! en wat een gratis sterkte en succes heb je nu van iedereen gekregen he? @bow: fijn dat niels weer is goedgekeurd!! @milk: ben benieuwd naar je gesprek en of je (en ook de gyn ) een boel wijzer bent geworden! @milla: zie milk! hou je ons wel op de hoogte? of maar even niet naar vragen? @leo: hoest daar met liefleo? @ppv: MELDEN! @tisch: wat is de grap van vandaag? maak ons eens aan t lachen? wel graag een nasty one hoor! @nai: hoe gaatie daar? kom je nu helemaal niet meer omdat naiman werkeloos is? ' mag ' je niet meer achter PC? ben wel benieuwd hoet is eigenlijk, ook met quinn. @debs: MELDEN JIJ! @gabbeltje: hoe gaatie meisje? nog naar ha geweest? @pip: knuffel voor jullie allemaal @juud: hoest nu met schuttingbuurman afgelopen trouwens? @nrg: ga jij ooit nog MP doen? je twittert wel heel fanatiek over moedermelk en dat soort dingen zag ik is alles soortvan OK? @small: ja idd, mooie BHs moeten ook geshowd! voedingsbh's, enge tepelpads, het is nog een wondere wereld hier heheheh @fem: PIES! ja zo is het maar net! ' zij kan er niets aan doen ' ! niet helemaal waar hoor, ik geloof in de vrije wil van ieder wezentje, en dus ook de keuzes die ze daarmee maakt! nature, nurture, en een deel geluk/pech. trouwens- je kan ook femman de schuld geven he! toch wel voor 50% zeker! @ @ @ehh weet niet meer hoor! @hier: gammel maar blij, best wel rustig voor morgen (komt door sterkstoere mamaatje zelf) en en en. straks high teaen met beste vriend die hierheen komt huppelen, hoera! nu thee slurpen en even tuttelen.
@ STerke Pix, hopelijk Eva snelbeter en jullie ook weer beter in vel @ Fem, WOW gewoon zo super hoe jij dingen kan verwoorden Heb het vast wel een stegen jullie gezegt tijdnes zw, was is ze toch druk in mijn buik, mag best eens wat rustiger.... Maar het klopt hoor, zoals ze in je buik zijn, zijn ze er buiten ook. klein lief druktemakertje Net dus pasfoto's gemaakt voor ID kaart Lonneke, tjeee zeg, net zo'n WANTED foto. En die fotograaf........ Volgende keer maar oude nemen, ookal is die verder
Goedemorgen bijna middag Wat een heerlijke nacht. Kleine meid heeft geslapen van 20.00 u tot 5.00u en daarna weer tot 9.00u. Blijkt dus dat ik een beetje te fanatiek was met voeden s'nachts. Babyfoon stond op sensitive en zodra ik wat hoorde zoefde ik naar haar kamertje om haar te voeden. Het viel me al een poos op dat ze niet meer zwaaide met armpjes van de honger maar het drong niet tot me door. Sinds ik babyfoon anders heb ingesteld slaapt ze 'door'. Al die tijd whahahaha Stomme mama ben ik heh ff teruglezen!
lief en goed toch? beter teveel aandacht dan te weinig! maar eigenlijk is het dus meer een tischfoon en geen babyfoon want jayde snapte het allang! @small: hahahha WANTED ja zo erg?
Bus 3 joehoeee! Limmeke en gabbel hadden de eerste bus toen geopend heh. Jammer dat Lim weg is Goh beetje laat met de joehoe hahaha ik zie nu dat ik gewoon verder doorlulde over bh's en shit. O well! @kling: je moet een keer slobberbroek en trui aan voor de grap en zo op de bank wachten tot klingman thuiskomt hahhahha lachuuuuhh. @small: mooie bh's! Duur? Maar volgens mij ben je dol op lingerie noh? hihiihh ik heb wel vaker een post van je gelezen over dat onderwerp! Milkh en Milla SUCCES! Lieve Tygo sterkte en beterschap! Leo waarom ben je hier nog zo weinig? Alles goed met je hoop ik? Lieve gabbel wat kut dat je je zo voelt. Wat goed dat je naar ha gaat. Je hebt kracht en posi gedachten nodig voor ivf traject. Laat je weten wat ha heeft gezegd? Dikke knuff En nog maar 4 weken school? Ben je dan helemaal klaar? JEUJ! @Remmie: wat heerlijk zo snel zwanger! Hoe voel je je? @Pip: gecondoleerd met het overlijden van opa . Wat erg dat hij het de laatste paar dagen zo zwaar had. Dat hij nu maar in vrede mag rusten. Sterkte met je paps en zoontje heh. Wat een zorgen. Knuff! HAhahaha arme Juud! Jammer dat ik er niet was maar OWJA DIT MOET IK VERTELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB TISCHMAN BIJNA VERMOORD! DUS WEET JE WAT HET WAS *tisch stop met schreeuwen* ok ok kalm kalm blijjjjfff rustig meid..... Jullie weten dat ik GEK GEK GEEEEEEEEEEEEEEEEK ben op sushi. Ik heb sushi gevreeeeeeeeeeeeten of gevrooooten of wat het is na mijn zwangerschap! Wat blijkt sinds DEZE WEEEK (ik ken die vent al 9jr).....tischman kan sushi maken....................:x:x:x:x:x:x:x:x Vertelt hij ff tussen neus en lippen door dat hij sushi had leren maken bij zijn leerbedrijf van 6 jr geleden. Nou nou nou..... &$&(#*$&^#$^$&@((#*^^$ En *#&&**@)#^%$%^#&#&&#&*#& Maar om het goed te maken heb ik gisteren een groot bord vol gekregen. Hhihihi ik heb ook wat geoefend en het ging best goed! So en nu ff verder. @kling: klingbaby hoeft niet naar babyzwemmen hahaha hoe groot is jullie kamerbad? @milla: Ik kan me niet meer voorstellen hoe je je voelt. Ik voel me echt geen NNNZ-er meer als ik zie hoe lang het bij jullie duurt. Wel jammer dat je niet je gevoelens kwijt wil in de bus. Het zou mij niets uitmaken als je af en toe alleen zou komen om je gevoelens van je af te schrijven. Al zou het alleen maar "klagen" zijn ofzo. Wil je een hele dikke knuffel geven. Laat het snel raak zijn!!!!! Beterschap zuurtje! Het lijkt soms alsof jullie elkaar elke keer aansteken in huize zoetzuur... Hi Cinnepin! Wanneer vertrek je precies naar USA? @Fem: wat heb je dat weer mooi omschreven zeg. Ik wenste dat ik dat kon. Hhihih ik kan nieteens een duidelijk verhaal opschrijven over bh maten @Pix:knuff voor jou. Wel fijn dat het al wat beter gaat met evaatje. @kling: geen gratis grappen meer verkrijgbaar hier En tjoerie over babyfoon!!!!!!
So so het is rustiiiigggg. Ja jullie heb allemaal een leven en ik niet grapjuhhhh! Ik ga nu maar stofzuigen, wasje doen en sushi maken hihihi nee ik ga normaal koken. Later maar even wandelen in het bos. Owja weet iemand hoeveel de hypotheekrente met nhg bedraagt of waar ik dat kan opzoeken?
tischbabe! hm, jayde teveel een mamabeeb denk je? zou het niet wennen zijn, is ze nog maar net begonnen met ' de grote (opvang)wereld ' leren kennen? dat je haar nu meer kan laten doorslapen zal ook wel helpen, toch? ahem ik heb er de ballen verstand van nog dus ik denk ook maar hardop.. @tischman: WTF!!! kannie gewoon sushi maken en doettiet niet!? werkelijk! hier ook zwaar sushiverslaafd! 21 oktober ben ik de eerste, hoewel, een verse japanner moet ook kunnen een keer. @beebbad: laat ik het zo zeggen, met zn 2en kan je elkaar klemzetten tegen de rand door in de knoop te gaan met benen; in je eentje (of met beeb in buik) dobber je hulpeloos rond en klamp je je hier en daar vast. dat is uiteraard overdreven, maar niet helemaal. over groot gesproken: de beebkamer, dat is pas een dilemma. waarom hebben we niet nagedacht bij t ontwerpen van dit huis dat er misschien nog ooit wellicht eens een keer een beeb bij zou komen? best wel naief eigenlijk. misschien maar een muurtje in atelier dan. allemaal luxeproblemen, maar die moeten ook opgelost worden. ist bij jou net zo lekker warm als t eruit ziet? ik stond net mooi voor lul met mn zonnebrand en mn boekje en bril en alles in de tuin..