zo genoeg gedaan voor vandaag dadelijk zoon nog in bad en in bed leggen morgen het raam in de kamer nog schoonmaken en dan is ie voorlopig klaar ik heb er toch maar 2 babybedjes in gezet (staan die alvast klaar tegen dat ik weer met de opvang begin)
en over de versnellingen ik heb dan wel geen mamafiets, maar uit ervaring vind ik meer dan 3 versnellingen toch leuker
hierbij een nieuwe foto van een zw test gisteren gedaan 1 dag voor nod voor degene die foto willen zien http://www.zwangerschapspagina.nl/members/21773-albums4164.html
@surv: geen twijfel mogelijk: GEFELI!! wat zei survman? en hoe voel je je nu??? @milk: *kijkt HEUL dement* ben je nu in singapore?? goeso, veilig aangekomen! cin is ook veilig aangekomen; alle busbeebs veilig... dan kan ik veilig in zwitsalbat!
@mil: ja voor nu uitvergaderd, we weten vooral wat we niet willen maar wat we wel willen is voor dit kieskeurige weegschalenstel nog onduidelijk. morgen weten we meer; ringen&kamertjes kijken. trouwdag zit ongeveer in elkaar, geeft rust, hoewel er nog veel ingevuld moet worden aan details. MAAREH hoest daar? ben je nog zenuwachtig? wanneer is je NOD precies, morgen? ik blijf duimen. *plons*
oke, leuke dag dus morgen! veel plezier alvast! eigenlijk is vandaag nod, maar kon ook gisteren of morgen zijn. Beetje onduidelijk dus! Maar we wachten af.
Hi meiden! Wat een weer heh sjeetjes bah bah. We kijken weer uit naar de zonnige dagen heh? @Leo: wat erg voor die familie zeg. En jij niet lekker in je vel door zorgen ensow? Ga je nog op MMM vertellen wat op werk aan de hand is? Wat vervelend voor je zeg @Pix: heel leuk dat Eva bewust mama zegt. Ik zou ook heel erg trots zijn. @Bow: ik zag fiets ook in foldertje staan. Niet zo duur toch? Wat ga je doen? En met wond gaat het al een stuk beter. Alweer veel minder last pffffffffff gelukkig niks blijvens dan toch. Morgen begin ik met werken. Ik hoef voorlopig maar 3 uurtjes op een dag. @Pip; hoeveel kindjes prop je in fietskar? Goh FEM! Geen pagina's vullen met poepverhalen madame En en? moest stinken . Houdt Ramon nog een beetje van je? hahahahaha @smallie: al beter geslapen? Vreselijk vermoeiend lijkt het me. Ik hoop niet dat je welzijn hier weer door achteruitgaat hoor. Ging net zo goed. Knuff @milla: wat moeilijk elke keer weer heh. Ik wenste dat ik je kon helpen door iets te zeggen..... hoop heb ik wel voor je hoor! @kling: heb je nog wat gehaald bij babydump of gewoon rondgelopen tot je moe werd? En jullie weegschalen wel over fijne dingen toch? Hihihi zoals je het omschrijft zie ik jullie echt aan tafel zitten met bouwplannen en lange lijsten hahahahaha sterkte! @surv en milkh: zwangere dozen!! hahahahahha gewoon zomaar @zuurtje: succes met opruimen ensow. Klinkt druk! @surv: ik wilde het eingelijk al vragen maar je hebt uit jezelf getrakteerd op nieuwe test. Mooi hoor!!! Sooooo meiden dan heb ik wat te vertellen. Het moet niet gekker worden op deze aarde. Was ik in de V&D toen Jayde honger kreeg. Dus ik met me mams op naar La place om iets te drinken en haar direct te voeden. Zoek ik een rustig plekje achterin het restaurant op ga zitten pak een doek om mezelf en Jayde te bedekken en begin ik te voeden. Heel discreet want je zag alleen een doek over mijn schouder en een halve baby hahaha. Hoor ik ineens een kerel tegen zijn vriendin zeggen: HiER KAN IK ECHT NIET TEGEN! Zijn vriendin zei toen tegen hem :" wat is het probleem je ziet helemaal niks!?" Wellllllll toen vertelde ik het tegen me mams. Wel als je haar gezicht zag Ze heeft die kerel een paar dingen gezegd haha hij durfde niks meer te zeggen. Ik kwam niet meer bij Ergens was ik ook wel pissed off. Mijn haren stonden overeind maar ik hield me rustig. Geukkig was tischman er niet bij want anders sooooo
Owja nog iets grappigs hihihiih Belde tischman gisteren laat op van ...heeft Jayde al verteld wat je morgen krijgt voor moederdag? Ik huh? Waar heb je het over. Hij heel trots lachen jaaa morgen is moederdag. Ikke zo van nee hoor schat dat is pas 9 mei. Hij van shit eeh hihih Kwam ik vannacht me bed uit stond er een grote bos met rode en witte rozen. Had hij is de schuur verstopt. Ah gossie . Vertelde hij dat hij gisteren voor het werk nog in de stad stond te stressen voor kaartje en kado. Sooo lief. Ik zei dat hij door deze actie al vrijstelling heeft voor de 9e want dit is TOO SWEET
bij jullie pas de 14de moederdag hier de 9de al ik mag van mannetje in de week een mooi bloesje gaan uitkiezen tisch sommige mensen zou je idd eens...... als je niets ziet is het toch best en het is idd best druk met opruimen maar wat gedaan is is gedaan
@tisch: wat liefffffffff van tischman! en wat een *mannelijke woord voor tjoerie?* daar in de V&D seg! je had eigenlijk even een tiet op m moeten richten en m onder spritzen! @mil: dat is wel spannend, als je niet weet wanneer je NOD was! trouwens, een hele prestatie vind ik, dat je dat niet weet, wel een goed teken! @tisch: hhehe lijsten valt wel mee hoewel. als je beeb en bruidel en wat al niet meer moet regelen (en zien te bekostigen) is een beetje lijst wel handig ja! komt goed. @babydump: alleen gezien dat we toch niet voor de mutsy willen gaan waarschijnlijk, maar voor de maxicosy. enne, geleerd dat we de kamertjes daar niet zo mooi vinden, op 1 na (de optima) so, snel banken! ---> zoefff
Had ik ook gezien.. Maar wil ook minstens 7 versnellingen @survivor GEFELICITEERD!!! Super dat je ook in de roze bus kan stappen!!! @me na een week ziek zijn gaat het weer een stuk beter @tisch wat een lieve man, ik denk dat het hier wel vergeten word.. maar ga em er ook niks over zeggen @klingel hahah dat hadden wij met de babykamers van Babypark Baby huys in Harderwijk had wel mooie ...
Tisch, wat ontzettend lief van Tischman! En wat achterlijk van die v&D man! Kijk als je nou je hele tiet op tafel gooit a la maar zo discreet. Dan mag hij echt niet zeuren! Goed dat je mams dat ook zo duidelijk heeft verteld! Zuurtje, verzamelen jullie heel veel? Jij bent nu al tijdje bezig met opruimen. Milla, spannend hoor dat je niet weet wanneer nod is! Ik duim! Kling, ja 2 grote dingen die door elkaar heen lopen dan heb je ineens veel om uit te zoeken. Maar dat lukt vast allemaal wel! En het afschaffen is dan weer heel leuk, hihi! Fem, gelukkig jij weer aan de poeps! Zo vervelend als dat vast komt te zitten, kun je zo'n last van hebben! Nai, gelukkig gaat het weer beter met je! Milk, zwaai! Haai! Morgen lekker naar speel-/ kinderparadijs samen met vriendinnetje en haar 2 kids. Gezellig bij kletsen en de kid kunnen lekker spelen/kruipen
Kling, veel plezier morgen bij drs papa! Ook leuk voor klingman dat hij gaat zien dat het wondertje in jouw buik een KEN is!