kling wat fantastisch ! gefeliciteerd met barbie yadi gelukkig geen transfusie nodig ga maar lekker volhouden milla goed zo nog geen bloed hoe is het met cshouderpijn ook niet aanwezig?
Kwam even langs, voor het werk, om te kijken naar nieuws van Klingel. Wat een ongelooflijke stunt!!!!! Klingel gelefeliciteerd met barbie!!!! Shoppen voor een meisje is zóóóó leuk (zal voor een knul ook wel zo zijn, maar ik kijk nu natuurlijk alleen nog maar voor meidenspul ) Oh ja, zag ik ook nog even............SURVIVOR.....gefeliciteerd!!!!
hahaha *denkt aan glitter tractor shitje* Ik vind het een geweldig kind, nú al Die houdt alles en iedereen constant voor de gek Gefeliciteerd met glitterbarbie meis
Yadi, spannende tijden zie ik. Gelukkig alles goed gegaan na eventjes wezen 'zonnebaden'. Milla, ik hou de hoop hoog hoor!
@schouderpijn: vorige keer had ik die helemaal niet van te voren, kwam de ongi als verrassing. Toen kreeg ik pas daarna pijn. Dus daar vertrouw ik niet op! Dan erbij zeurt het al een paar dagen, maar geen pijn. Dus het zal toch wel komen, as usual!
Hahahahaaaa KLing!!!!! Gek dat ik het gelijk al eens heb gedacht!! Gefeliciteerd een Barbie!!!!!!!!!!!!!!
@ Jedje, tjee wat was der billie hoog zeg. maar wel onder lamp gelegen toch? hoelang meost ze? (marije heeft er 2 x 2 dgn onder gelegen) @ Klingeltje, Barbie, hi hi hi, wat een heeeerlijke meid, en wat loopt ze jullie nu al te foppen. Wel erg lief Klingelman en jouw gesperk over Ken en Barbie. (Smallman wou ook zo graag meisje) En net als Zuurtje, mijn gevoel was totaal in de war... ze krijgen toch een meisje, maarja echo zegt jongen..... en nu toch Barbie Even omschakelen @ Milla, nog steeds wit? nog geen last van schouder? Heh vorige keer schouder/ongi je gefopt. Dan is het echt onverwacht. *knuf* @ Waterpokken, gossie Marije had er gister 12, nu al 30, zielig. Mama, ik wil niet ziek zijn, ik wil niet waterpokken. Extra knuffel, ze heeft er gelukkig niet super veel van, ja kriebel, dus ik smeer goed. Alleen zo zielig ook tussen billetjes en flamous. Vanavond maar kamillebadje om in te zitten. @ Boefje, ja boefje Lonneke kwam vanacht maar 5 keer voor speen, gelukkig. En ze is nu echt een stuk beter, praatjes voor tien, lekker schatje. @ Me, gelukkig dus al een betere nacht gehad, pfew @ Fem, je leuk heh, bank is ook veranderdbaar tot 2 p bed en ze komen een babybedje brengen. Lekker cozy, openhaard aan als kindjes naar bed zijn.
Yadi; wat een schrik zeg.....gelukkig allemaal goed afgelopen. Bloedtransfusie...als het nodig is is het nodig....maar je moet er toch niet aan denken zeg! Kling; ....weet je dat ik er helemaal niet vreemd van opkijk . Gefeliciteerd met BARBIE meid....dat ze moge glitteren!!!! Mill; je wist niet precies je nod toch? Misschien toch stiekum nog een beetje hoop houden!? Small; ach....waterpokjes..zo zielig. Dikke knuf voor de kleine meid! Ik ga maar eens een verhuizing voorbereiden......van een konijn . Beestje zit in de huiskamer in een binnenhok, maar 't is eigenlijk te klein. Dus dan maar naar het buitenhok....moet alleen nog even schoongemaakt worden, want er hebben kippen in gezeten. Gelukkig heeft dochterlief beloofd te helpen.... Gisteren de twee eerste kittens besproken.....ze gaan helemaal goed terecht komen...goed gevoel dus!
pip: heb je nou alleen dat meisje nog over *smelt!* Als dat zo is, ga ik hier lullen als brugman om een vriendinnetje voor Mushu te regelen Succes met verhuizing konijn! Kan ie daar wel tegen dan, van binnen naar buiten?
*komt met ongeslapen kop bus in gescharreld* ja wat een STUNT he. en waarom verbaast ons dit ook weer niet geheel dat t geen 2ling is, of toch een jochie, is nu echt 100000% gegarandeerd uitgesloten. terug dus, met de hippe glittertractor, de supergrover en wat al niet meer en hellooooooo hipperdepipperde meisjesgarderobe! omschakelen moet echt nog, maar stiekem, heel stiekem, ..... vinden we ook dit helemaal geweldig en passend wat een grapJURK. kom later terug als meer gekalmeerd voor mega rea op julLIEF! (en fotos komen in album, hebben er wel 80 op dvd!) Bekijk bijlage 69557
Fem; sorry...meisje is weg en een zwart katertje. Andere zwarte katertje houden wel zelf. Woensdag komt er iemand voor het rode katertje.....dus we zijn ze als het goed is allemaal kwijt (en dan heb ik er nog 4 op de "wachtlijst", voor als het woensdag toch niets wordt). Tjee...wat een reacties hebben we gehad....we hadden ze alle 3 wel 10 keer kwijt gekund . We wilden haar laten helpen, maar toch nog maar even niet. Voorlopig maar weer even aan de pil en dan volgend jaar misschien nog een nestje. Ze is zo'n lief moedertje....en jonge katjes zijn zooo leuk! Konijn gaat niet helemaal naar buiten.....eerst in het boenhok, dus zou moeten kunnen...hoop ik! Hihi....Kling....stiekem al helemaal roze gedroomd?!?
ja kon ook niet anders eigenlijk hé, dat het snoepje al weg was...zo lief! Nou, volgend jaar dan misschien
Klingel; wat een stunt weer, lig in een deuk hier! Gefeli met je glitterbabybarbie! Milla: blijf voor je duimen! Poeh, is het daar ook zo warm ;p
Whahaha kling Klingmeisje, hihi wat een foppert ben jij al Milk hoe voel jij je nu? Voel je al wat meer?
Morgen ga ik trouwens bellen voor de uitslagen en het plannen van de IVF. Je kan bij ons maar tussen 11 uur en half 1 bellen en had vandaag echt geen tijd
Vandaag mooi maar ook erg verdrietige begrafenis gehad maar echt goed gevoel er bij. Daarna met kleine meisje lekker een stuk gaan fietsen, even uitwaaien. Toen meisje op bed en heb ik 'komt een vrouw bij de dokter zitten kijken'. Geen goed idee, haha! Lekker slim als je al vol emotie bent om dan zo'n film te kijken.
Ha leo, ja....zo'n film hakt er dan wel in hé. Bij mij ook hoor, van het weekend. Gabbel, laat je morgen ff weten hoe het gaat gebeuren allemaal? Sterkte! Dodenherdenking...die paniek ineens zeg! Bizar! Kreeg er gewoon kippenvel van. Gelukkig niks ernstigs/heftigs aan de gang. Ik zei meteen: ik hoorde een schot! Gelukkig was dat het dus niet, maar wat erg zeg, dat dodenherdenking zo afloopt...
Ja schrikken he, zo zie je maar hoe hoog de paniek toch in de mens zit. Gelukkig niks ernstigs maar ik had het wel even met de Koningin te doen hoor. Ik vond haar ook echt angstig kijken toen ze terug was. Leo, he ja dan kan zo'n film er ook nog wel bij he, tsjonge, heftig. Ik durf 'm nog niet te kijken, komt wel keer. Wat een dag dan he, wel lekker dat je even lekker stukje hebt kunnen fietsen vanmiddag, even de wind door je hoofd laten waaien. Gabbel ben benieuwd! Ben je wel thuis morgen of moet je op werk bellen? Milla, ik blijf ook duimen!! Kling zal me niks verbazen als jij straks ligt te bevallen dat er toch nog 1 komt of zo, weet ik het, altijd wel een aparte wending Milk, haai hoe is het daar?? Knfffffff voor iedereen
gut, over janken gesproken..... Ik keek net een videoclip van MJ, man in the mirror (mooi nummer!). Maar de videoclip laat nogal wat ellende zien, zoals uitgehongerde kindjes Ik projecteerde dat op Nikita...en mijn hart brak
Ahhhh Fem Mooi nummer is dat idd. moet zeggen dat ik me de clip niet zo kan herinneren. Maar ik was, let wel, was, vroeger helemaal MJ fan.