@milla kut dat je toch ongi bent!! maar aan de andere kant wel fijn dat je weet waar je aan toe bent !! *** knuffel *** @naiman heeft binnenkort 3e gesprek !!! Lijkt mij dat job in de pocket is ...... @milk klinkt als een mooi stukje land!! en leuk dat je vriendin ook zwanger is!!
@bowen je zal het wel zat zijn om nog in de verbouwing te zitten ... @klingel gheheh nog steeds in de hem vorm aan het praten dus @gaby ik dacht gisteren al bij het lezen, zijn ze wel aanwezig op 5 mei.. Niet dus... Nou hopelijk morgen goede uitslag..
Ah milla klote ongi Leo, kom je niet langs bergschenhoek toevallig Bow: wil het laatste stukje verbouwing niet zo lekker?? Misschien wel fijn als je dat kan uitbesteden dan idd. Wat leuk dat je bij de jarige nikki bent geweest! Nai: 3e gesprek klinkt in ieder geval positief! Hier heeft het gehele huis een middagslaapje gehouden....tot half 6! Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik op mijn horloge keek. En normaal wordt nikita ook gewoon om 4 uur wakker, maar goed...we hadden het duidelijk allemaal nodig. Milk: het klinkt heerlijk je vakantie! Geniet er van hoor
Milk, leuk dat je de bus zo toch nog in de gaten kunt houden! Gezellig dat vriendinnetje ook zwanger is en jij lekker zwanger kunt zijn! Nai, ik ga daar eten. Welk restaurantje weet ik ff niet meer. Kling, jammer dat je er niet bent! Ben er echt eind van de middag, daarna doorrijden naar etentje. Maar wij meeten echt nog wel, keertje echt datum prikken! Kan me voorstellen dat je nog wel moet wennen aan glitterprinses in je buik ipv glitterprins maar over week of 2 weet je echt niet meer beter Bow, fijn dat het beter gaat met Niels! En vandaag op verjaardag van Nikki geweest, leuk! Maar klopt het nog wel van dove voet? Is misschien wel slim om laatste gedeelte uit te besteden, laatste stuk duurt altijd zo lang. Hoop dat je bowman over kunt halen, dat hypotheekman mocht komen is al stap 1 toch! Fem, hmmm is beetje uit de route! Jammer hoor! Maar kunnen wel in Utrecht of zo afspreken? Lijkt me leuk! Oh en wat hebben jullie lekker geslapen vanmiddag, heerlijk! Zo en nu ga ik zelf slapen,trusten allemaal!
@leo ok ok .. Ik heb waarschijnlijk een verjaardag dan .. of misschien visite .. Dus zal waarschijnlijk dus ook geen tijd hebben..
he lieverds, Marije zit nu echt onder de waterpokken, te zielig, blijf smeren zit gewoon overal. Kost zolas jullie veel tijd/energie. dus denk dat ik jullie pas weer echt goed spreek na de vakantie... dus tot de 17/18e (als het goed is is de as wolk zaterdag weg en kunnen we gewoon vliegen)
Oh smallie, ik hoop echt dat jullie écht kunnen genieten van de vakantie. Dus aswolk en waterpokken: ga weg!!
morguh Smallie ik hoor net dat vliegvelden weer open zijn in Ierland. Dus hopelijk blijft dat zo, alvast heeeeeeeeele fijne vakantie! Leo, ja klopt nog wel hoor van dove voet Fem, oeee lekker toch, zo lang geslapen. Kon je gisteravond nog wel weer in slaap komen??
@zuurtje: heb je lf van 8 dan? @hier: knettersdruk.. eerst even huis op orde en dan bijlezen. Tot later!
natjes vorige keer was lf 8 maar meestal lf 9 ben me net toch lomp geweest was net goed op dreef met strijken en dan verbrand ik me niet zo handig moet mannetje straks maar verder doen
oei, aan het strijkijzer blijven plakken Goed koelen zuurtje! Natjes: succes met drukte! Hoe is het met stoere tygo? Helemaal weer 't mannetje? KA tevreden?
Tandje 15 al gaat goed vooruit nee niet blijven plakken, eerder gestoomde hand hand is goed gekoeld en nu zalfje met verband eraan
Zo tand nr 15 al! Wow! Hier zit ze op 7 of 8 denk ik. Zuurtje, ah verbranden is echt niet fijn! Wel even goed gekoeld? Natjes, druk, druk en nog een druk! Verder wel alles goed? Nai, jammer maar misschien ander keertje dan! Yadi, hoe gaat het met jou en met de kleine? En met yadi-man? Hoe vinden jullie het? Tisch, hoe is het met jou? En je kleine lieve schat? Hoe bevalt het werken je weer? Kling, zijn jullie nu wel uit de beebkamer? Of wordt het toch weer opnieuw kijken nu het geslacht anders blijkt te zijn hihi. En wanneer ga je voor trouwjurk kijken? Dat ging je toch doen samen met je mama? Staat trouwlocatie (en datum??) nu al vast? ik, vanmiddag lekker zwemmen met kleine meisje. Dat vind ik altijd zo leuk!
leo fijn zwemmen ja hand heb ik goed gekoeld eerst water en de rest komt later zeggen ze hier bij verbranden
Mill; toch ongi geworden.... Gabbel; ziekenhuis al gesproken?? Zuurtje; kus op hand! Fem; 15 tanden al .....Britt heeft alleen twee ondertandjes, neefje gaat haar ook voorbij, had ineens vorige week 4 tandjes boven . Leo; leuk.....babyzwemmen!! Small; gelukkig vliegveld weer open....nu maar hopen dat Marije niet teveel last heeft van de pokjes en dan.....lekker op vakantie!!!! Nai; 3e gesprek!? Klinkt hoopvol!! Duimen draaien hier! Ik zie dat het al bijna half 1 is.....ik ga mijn kindertjes maar eens voeden en dan vast wat spulletjes pakken. Maandag lekker een midweek weg met mijn familie....is altijd heel gezellie!
Heeey lieve meisjes! Bedankt voor alle felicitatie's!!! We hebben gister een erg leuke dag gehad! Veel visite, dus Nikki is mega verwend!! Nikki vond al die aandacht en al die mensen in huis maar gezellig en leuk! Blij kind! Stukje taart vond ze heerlijk en een paar nibb-itjes ook... Ff ego: Ik heb me vanmorgen ziekgemeld.. Werk ging al niet lekker (hele dag door misselijk), maar deze week ook nog griepje erbij en gaat t dus helemaal niet meer lekker.... (was eigenlijk ook blij gister -als ik ff heel eerlijk ben- dat t grootste gedeelte van de visite 's morgens en 's middags geweest is en 's avonds veel mensen niet zijn geweest die zouden komen.. ) Dikke smak!