Hallo, Even kort. Heb ook niets teruggelzen, maar 1 ding viel meteen op: Ken is Barbie Wat een gek kind! Zo moeder zo.... Maar wat leuk. Vond het al jammer dat ik de schattige kleertjes van Femmie niet kon doorglitteren naar Klingbeeb, zoals ik ook al wat naar Tischbeeb heb gedaan, maar ga nu toch kijken wat nog oh zo glittery is én veel te weinig gedragen door Femke. En andere beebs niet gepasseerd voelen, maar als Femke ergens is uitgegroeid, zijn de meeste beebs hier dat al lang, met die goede groeiers hier! En ik zag dat Yadibeeb er weer bovenop is. FIJN! Over eigen minivakantie: leuk, maar vermoeiend. Fem net weer bovenop ziekjeszijn, Siem op vakantie niet fit. Tevens beide onrustige nachten en Femke zat sowieso in een gezellig sprongetje... Nog steeds, maar op vakantie net effe lastiger, omdat ze ook niet aldoor op tijd in bed kon. Plopsaland Coevorden geweest. Leuk! En verder gewoon gezwommen en met de trein (leuk voor Siem) van Gramsbergen naar Hardenberg v.v. geweest: maar liefst 5 minuten! Maar Siem vond het fantastisch. Ik ben waarschijnlijk pas maandag weer hier. Belangrijk nieuws hoor ik graag! Dikke knuff!!!
Hoi kwebbels.. @survivor > proficiat met je prille zwangerschap. > mooie zwangerschapstest. @fotowedstrijd voo nadine, balen dat er vals gespeeld is. gelukkig wordt het schoven naar volgende maand. nieuwe kansen dus voor nadine. @gaby > succes met leren voor je examen op 10 mei. > mooi bericht over je ei. > fijn dat de bloeduitslagen goed waren. @leonie > een knuf voor je vriendin en haar familie. > proficiat met dat je nichtje bevallen is. @zuurtje > gecondoleerd met je oudtante. > balen dat je je hand verbrand heb. knuf voor joe. @pix leuk dat eva nu ook mama zegt. snap dat je dag daardoor niet meer stuk kan. @smal > balen dat je marijke last heeft van waterpokken. knuf voor haar. > alvast een fijne vakantie. @klingel > leuk dat je voorbereidingen voor je wedding voorspoedig verlopen. > je kleine beeb heeft wel humor. je kan je nu helemaal richten op meisjesdingen. @naiobi > fijn dat je weer beter bent. > super dat naiman een 3de gesprek heeft. @yadi gelukkig maar dat abbie niet aan een bloedtransfusie moest. ik duim voor je dat alles verder goed met haar blijft gaan. @nikki proficiat met je eerste verjaardag. @milla wat een onzekerheid aflopen dagen. wel balen je ongi is gaan doorzetten. knuf voor joe. @milk zo te lezen kan je op je welverdiende vakantie niet zonder de bus.. geniet met z'n drietjes van de vakantie. @fem >zo dat gaat snel een 15de tandje al door. > leuke foto's van nikita. @miranke een knuf voor joe. balen dat je werk zwaarder begint te worden. wel fijn voor je dat een buikband verlichting brengt. @me, > afgelopen zondag zag ik een druppel bruin maar daarna was het over, dit gaf nog een beetje hoop. maar nu heb ik heb echt een baal gevoel me ongi is gaan doorzetten. vanmorgen op me scootie toch weer last gehad van traantje. elke keer heb ik nog steeds breekmomentje als de hoop vervlogen is. > morgen middag wil ik een afspraak maken met me gyn. het wordt tijd voor een wat-en-nu-verder-consult. 3 juni wordt me nieuwe nod... @de rest een knuf.
Ppver, he $^%&*^^& dat ongi toch weer is doorgezet! Is denk ik goed dat je afspraak maakt bij gyn voor vervolgstappen. Heb je al vervolgstap in je hoofd? Juud, leuke vakantie dus gehad maar vermoeiend door de springende kids! kan het me voorstellen dat dat vermoeiend is! Leuke dingen hebben jullie gedaan!
@leonie, ik heb nog niets in me hoofd van de komende stappen.. Ik wil eerst van de gyn weten wat ze te melden heeft. En wat de volgende stappen kunnen zijn. Me mannetje staat een beetje septisch over ivf en andere zaken. Vandaar dat ik hoop dat de gyn een beetje goede uitleg geeft. Maar ook dat we er straks samen goed uitkomen hoe ver we gaan. Ik w8 het allemaal maar af. eerst morgen middag kijken als ik zo gauw mogelijk een afspraak kan krijgen.
@gabbel: hey meis, je geeft maar een gil! Goed filmpje...ik heb meteen ook nog andere filmpjes gekeken, o.a. één waarbij er een vrouw zichzelf moet injecteren. Meiden, ik heb het al eens gezegd: maar jullie zijn bikkels echt waar!
Precies.. Wacht maar, tot wij jullie straks overvallen met vragen Dus doe nu maar lekker, dan kunnen wij straks met een gerust hart volgen!
@leo: liefffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!! @leo: juni it is! juni--->leo&klingel in utrecht, wie schuift aan? @gabbels: interessant he! mooi en goed om al te zien, beetje voorbereiden? @mil: lief dat ook jij dat zegt. maar toch heb ik er moeite mee soms hmz SNEL VOLGEN! verdorie! ik wil OOK met 12 zwangere busbeebs kunnen gillen, ja zelfs over hydrodoekjes! @gabbels en fem: leuk, een date!! @juud: plopsaland leuk ja? fotos? maar wel onrustig voor la mama dus? hoe voel je je verder? wat lief van kleertjes doorschuiven! en hihih ja sorry, KEN=BARBIE @ppv: weer ongi, KLOTE! hoop dat je wijzer wordt van gyngesprek, zal wel richting IUI gaan? waarom is ppvman trouwens sceptisch over IVF @all: lekker slapen allemaal, gaan wij ook doen. SMAK!
@ppver ongi dus he bah.. @leo ik weet het nog niet zeker, moet nog horen van vriendin wanneer ze haar verjaardag houd.. Je hebt je mooie meisje dan zeker niet mee of wel ?? @yadi gheheh tieten op de grond... Ik heb daar geen last van gehad toen ik kolfde zat altijd lekker een serie te kijken Dus merkte er niet veel van Maar verder alles goed met jullie dus.. mooi hé je mannetje met je kleintje zien rondlopen !! @bowen is er al overlegd met bowman over de verbouwing? @small alvast fijne vakantie !!! @zuurtje AAUUUWWW ... lelijke strijkijzer ook @klingel al een glitter rompertje gekocht?? @gabbel dus ivf in juni??
@juud leuk hoor plopsaland!! In combinatie met center parcs of dat niet??? En siem dus veel plezier in de trein gehad (ook al was het maar 5 min ) Pfff als ik dan dat roze weer zie, wordt ik stiekem wel een beetje jaloers hihi..... Eerst Milla, PPver, Cin, Gabbel en zuurtje nog!!
*zwaai* vraag me wel af wanneer ik me echt zwanger ga voelen, beetje gevoelige tepels, maar verder niets. Weet ook wel dat dat niets zegt en dat ik juist blij moet zijn dat ik niet kotsmisselijk ben, maar wachten duurt zooooo lang, haha. Vandaag weer lekker op pad, naar een leuk eilandje (hopen we), doeidoei
leuke dates hier @ Klingel, westen, tja waar? Ik heb leuk plaatsje dicht bij zee in aanbieding ps. dit geld voor iedereen heh, iedereen mag langs komen Bedankt voor alle fijne vakantie wensen.. Morgen al, heb er zin in. Nu even wat werk weg werken... Muziekje aan, gaat tijd sneller. @ Fem, leuk/ lief die foto's hi hi
Morguh allemaal! *snotter, snotter, hoest, hoest* Ik hier haha... Zou op afstand blijven voordat ik jullie straks ook nog allemaal aansteek! Ben wel bijgelezen, maar heb eigenlijk weinig idee meer wat... *zucht* Heb hoofd vol watten... Nikki is op KDV, dus mams heeft even rustig dagje! Vind dat altijd zooo raar.. Klopt niet! En kan me ook niet voorstellen dat ik ooit zo ver ben gekomen om schattie weg te brengen terwijl ik zelf thuis ben.. Maargoed... Ik l*l weer te veel... Kom vandaag nog wel ff langshobbelen, denk ik! Fijne dag iig allemaal! Dikke smakkerd!
ohja: @ milk: stomme wachten ook altijd..... Geniet nog lekker van je vakantie!! En idd, tis niet zo raar dat je nog niets voelt.. Maargoed, dat weet je zelf ook.. t zou alleen handiger zijn als t wel zo was.. En geloof me, wees blij dat je niet misselijk bent! @ gaab, mill en ppv'er: dikke knuff!! @ kling: kom maar op met die pb's / emails! @ juni: nog geen idee.. zou agenda gaan zoeken.. @ leo: Zwolle!? wanneer ook alweer?! Ik ga in agenda kijken! Lijkt me leuk! @ smallie: geniet van je welverdiende vakantie!!! gunst.... kwijt!
Awh arme meis! Zó niet lekker?? KNUF! En het geeft niks hoor, mama's hebben ook wel eens een dagje rust nodig