HEJEJEJEJEJEJEJHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ zwangere doos! Doe jij een beetje rustig aan? take a chill-pil
So ik ga koken eten en slapen. Kennen jullie dat gevoel wanneer het lijkt alsof griep de hele tijd op de loer ligt en af en toe doorzet? Hellow! That's how I feel... Kan niet wachten tot ik weer helemaal de oude ben. Nog 6 maanden te gaan
ohhh jij sexbeestje! ik heb al weken geen sex gehad en dat terwijl ik me altijd op alle meubels en verdiepingen in huis liet nemen hier....
Wat lees ik allemaal laat je niet fokken...ik ga je nemen....vaginapagina... 't gaat weer de verkeerde kant op noh?!
Ik kan nu zelf sushi maken hoor . Staat al op het menu voor zondag. njumnjumnjummmmm. Tischman neem zelfgerookte zalm mee van werk. Lekkerrrrr Trouwenssss ... Als de vk met haar vinger bij het hoofdje van de baby kan komen heh..... en de penis van de man langer dan een vinger is (mag ik voor jullie hopen ) .... dan komt het toch tegen het hoofdje aan als je tegen het einde van de zwangerschap al wat ontsluiting hebt en je gaat sexen? Of nie.....
Ja laat je geen sexbeestje noemen hoor. Je bent eerder een sexpoes....of nog beter een sexpoesje toch?