goeie vraag tisch!!! zuurtje is geen sexbeestje? ik ook niet meer. klingman wil wel, maar ik niet! in album: BARBIEs poesje! over vagipagina's gesproken. 100% meisje. so, en nu echt eten. smak!
Hmmmm, ik kom ook even spieken, wordt het woord vagina meteen tig keer in de mond genomen (figuurlijk dan he...) @Nai: nee niet icm Centerparcs, maar met ´t Hooge Holt. Foto´s Plopsa volgen. @Nikki: oeps, ben je verjaardag vergeten.... Gefeliciteerd! @Eva: jij dan toch ook bijna? En Babs? En Emily? Waar is die lijst? @Survivor: mis ik toch zomaar jouw prille zwangerschap? Wauw!!!!! Edit: oh nee, had je toch al voorzichtig gefeliet? Word dement... @Milk: jij zou toch inmiddels, met je buszussen, moeten weten dat je je helemaal niet zwanger hoeft te voelen om echt zwanger te zijn? Maar eh, begrijp het gevoel. Na zoveel tijd wil je het gewoon voelen! @Zuurtje: hoest daar nu? @Tisch: wauw! Doorslapen al! Fijn hoor! @Female: super-foto´s van rollatorrace en zomer-Nikita! @verder.... Ben het verder beetje kwijt. Ga vanaf volgende week proberen beetje beter bij te lezen. Maar ben ook druk met mezelf. Zie daarvoor MMM. @Femke: GOED ZO meiske! Je kan kruipen! Op handen en knieen! Echt je mama: eerst zeker weten dat je het kan, en dan gewoon doen. En meteen doorpakken; kruipen op hoge voorwerpen en op knietjes gaan "staan"... @Siem: weer aan de beterende hand!
Oh ja Kling: kan nu wél je foto´s zien: ik zie je buikje al hoor. Mooi! Enne, ´mooi´ verhaal van je kaasboer en jij...
@klingel neeeej zolang ik nog aan mijn 6 maanden contractje zit durf ik het niet aan @klingel Poesje van Barbie HIHIHIHIHIHHI @leo dacht al dat je kleine meis niet mee zou nemen!! @zuurtje spannend!!! @tisch hmmm lekker kippesoepje van tischman vragen
Ah, heb bus gevonden en zie dat ik het spoor een beetje bijster was met mijn verjaardagen-gevoel... Eva nog ruim twee weekjes, dan weer ca. twee weken later Emily, dan Finn en Babs...
goedemorgen femke kan kruipen goed zo meid, dat is het begin naar eerste stapjes zetten hier: verbrande vingers aan de beterhand nog geen ongi, temp is zelfs weer beetje omhoog vandaag
*zwaai* ik leef nog wel hoor.. haha @juud ik heb je bijdrage @iedereen ik ga maandag inplakken en de 13e stuur ik het op! @Lonneke ja meis je jurkje komt nog @jurkjes naaien, geen tijd laatste tijd.. @eva ja over 2 weken jarig.. goh ik moet nog veel doen daarvoor! @iedereen ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.. *knuffel* @milk, cin lekker op vakantie? @remmie hoe is met buikbaby? @kling zie remmie! @verkoudheid nog seeds niet helemaal beter ... @doorslapen. ja het is een feit.. eva heeft geen nachtvoeding meer nodig en slaapt tot mijn wekker gaat van 23.00-7.00 (alleen uit vannacht voor speentje eenmalig)
Ff ego, maar moet t ff kwijt!!! Nikki loopt!!! Ze deed al elke keer stapjes los, maar nu toch wel hele stukken!!! hihi... Het is zoooo lief!!! Nu ff broodje eten.. *zoef*
Wat goed van Eva dat ze doorslaapt! En nikki loopt los ?!?!?! WAUW!! Wat GOED! *trots* Snelle meid hoor
super dat eva doorslaapt niki wat ben jij een flinke meid nu kan je al hele stukjes stappen ik begin hier toch wel wat zenuwachtig te worden nog steeds geen ongi of tekenen dat het gaat beginnen
@Nikki : whoeehoeeeee je loopt los! SToer hoor! @female: en ben je al wat wijzer geworden met die verzekeringen? @eva: goed doorgeslapen vannacht zeg! Ook wel eens lekker voor je paps en je mams! @zuurtje: nog steeds niets? JEetje...spannend! @hier: eindelijk kleding voor de bruiloft gevonden! WIlde iets wat niet te duur was, en nog normaal te dragen zijn in dagelijks leven! Is geworden een zomerse tuniek (wit/blauw) en witte 3/4 legging. So! Oh ja vanaf wanneer leren de kids wat netter te eten...? hehe! Als die vent zo'n bambix koekie krijgt zit alles onder de prut..kan hem zo wel weer verkleden geloof ik!
...is trouwens wel makkelijk dat de kat alles opvreet wat uit zijn hand/stoel valt.. scheelt weer opruimen...
Goeiemittag!!! Woeiiii Nikki wat goed!!! Eva lekker door blijven slapen hoor, kunnen je papa en mama ook weer lekker slapen Hier ook kleren voor de bruiloft, lang leve wehkamp en vanmiddag schoenen gescoord!! Joehoee helemaal heppie Hier turqouise (hoe schrijf je dat?) tuniek en witte 3/4 broek en een witte bolero. Schoenen die ik vorig jaar al leuk vond maar toen waren ze niet meer in mijn maat en nu heb ik ze
bow leuk is dat hé als je datgene toch hebt kunnen bemachtigen wat je graag wilde hebben maar er niet meer was
Eva, goed zo lekker aan het doorslapen! Nikki, wat knap zeg alleen lopen! Wauw! Rem, hoe gaat het met jou? Voel jij je al wat beter? Bow en Natjes, mooi zo allebei geslaagd voor bruiloftkleding! Klinken als leuke setjes allebei! Nai, ah maar het kriebelt dus al wel wat voor een 2e. Leuk! Zuurtje, blijft toch spannend dus! Ik duim! Vandaag alweer 10 jaar samen met mannetje. Waar blijft de tijd