En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik a afsluiten voor vandaag

voor alle mama's, nog zwangere mama's en degene di al mama zijn in hun hart een hele fijne moederdag morgen

ik ben er morgen namiddag niet

morgenochtend ga ik testen als ik niet ongi ben geworden en temp niet nog lager is

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Lieve meiden....Ik geen jullie allemaal een dikke knuffel!
    Het is moederdag, en voor sommige is het een dag van blijdschap...tekeningen van de kids, bloemen van de man.
    Maar voor anderen is het een dag van gemis. Gemis van de tekeningen omdat je kindje er niet meer is, gemis van een kind uberhaupt...en gemis van je eigen mama.

Dus voor alle vrouwen die op welke manier dan ook een associatie hebben met het woord 'moeder', een hele dikke knuffel voor vandaag.
    Maar ook voor alle andere dagen...

3. natjes

natjes Niet meer actief

mooi gezegd female!

4. natjes

natjes Niet meer actief

"zuurtje: heb je nou nog getest?

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ahhhhhhh Fem wat heb je dat weer prachtig gezegd!!
    En ik sluit me er helemaal bij aan.

*knuffff*

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    heel mooi Fem! Ik sluit me er ook bij aan!

kus!

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Eerst maar even laten weten dat ik er weer ben! Wat is het toch heerlijk om weer thuis te zijn! Wel koud, da's jammer ;)
    Reis was mooi: niet een land waar ik zelf heengegaan zou zijn, maar nu onze vrienden daar zaten was het toch wel erg gaaf. Ook gewoon leuk als je een week bij vrienden in huis kan wonen zonder problemen. Vooral de natuur is er erg mooi, heel regenwoudig natuurlijk, met gave beesten (varanen enzo, vind die beesten zo gaaf!).
    Net even bijgeslapen, een zak chips opengetrokken, dus ik kan er weer tegenaan. Nu nog van mijn airco-verkoudheid af, dan ben ik helemaal happy (ukkepukje in mijn buik is flink heen en weer geschud door al het hoesten). Nu weer even goed bijlezen en weer even lekker oldfashioned op iedereen reageren!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemiddag
    fem heel mooi gezegd

ja ik heb getest maar was een sneeuwwitje
    een uur later getempt (op mijn tempuur maar kon niet wachten omdat ik dringend moest)
    tem is gekeldert maar lf is toch al langer dan gewoonlijk en daar ben ik al heel blij om
    verder nog geen tekenen van ongi of ongi op komst

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    milk welkom terug thuis

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Nai: wat lief, je banner!
    Naiman al derde gesprek, dat klinkt goed, ik ga voor je duimen!

smallie: hopelijk heb je fijne vakantie met veel Q-time!
    Ik moet overigens ook maar eens jouw kant op, was het ooit van plan, maar lijkt er niet van te komen. Maar je woont zo lekker dichtbij (en je bent zo gezellig!), dus laten we snel iets afspreken.

Remmar: ha, snotter hoest hoest, klinkt bekend ;) Is dat zwangere doos eigen? hihi.
    En jij gewoon al over de 12 weken heen, wat gaat het toch snel! Hopelijk zakt de misselijkheid nu ook snel.
    Knappe Nikki, zomaar aan de wandel!

Leo: yes, vakantie! hopelijk is je meisje snel minder verkouden!
    (hihi, vandaag 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag)

female: die verzekeringen zeggen me niets, maar ik zou ze juist niet bij galgje gebruiken: dan zitten er teveel letters in die goed geraden kunnen worden, haha!

Bowen: kijk, jij hebt verstand van verzekeren! Nog een beetje kunnen kijken wat je doet met de laatste bouwfase?

klingel: wauw, wat gaaf dat je daar met je (lekkere) kaasboer over hebt kunnen praten zeg. Zo zie je maar inderdaad, mensen zijn erg goed in de (goede) schijn op te houden, maar ondertussen... Die kaas smaakt nu vast NOG beter!
    Haha, mooie uitleg bij de echofoto ;) Hoe staat het met de buikfoto van week 16?

zuurtje: bij jou al een ongi ontdekt, of nu goede hoop? Onee, zie je temp van vandaag al... wel mooie lf, mag ook weleens!
    O, en lees nu ook dat je een sneeuwwitje hebt, kut!

tisch: hee chickie, hoest daar? 3 uurtjes werken dus nog best zwaar, KUT zeg! (nou ja, wel fijn dat je in ieder geval iets kan doen)

sex: hm, weer ouderwets lekker ;) vond het wel wat eng, maar voelt errug goed, haha

Juud: oja, mmm, dat bestaat nog, zal er strakjes even bijlezen
    Femke: oh, die kan al bijna lopen zo te lezen ;)

pixie: joepie, hoop dat het inplakken beetje lukt!

natjes: ah, dat vraagt om een outfit-foto ;) en een tygo-bambix foto ;)

Bowen: ja, van jou dan dus ook outfitfoto ;)

Leo: gefeli met jullie 10 jaartjes samen! hebben jullie het nog een beetje gevierd?

female: lief!

Fijne dag, ik ga wasjes draaien (wow, zak chips is leeg, oeps ;))

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai liefjes!

@female: mooi gesproken.. :(
    ik sluit me er helemaal bij aan.

voor alle (bijna) mama's (in spe) en de mama's daar weer van... een heel erg lieve dikke knuffel..
    Bekijk bijlage 70770

hoewel wij thuis weinig meer met moederdag deden, en hier in huis ook (nog) niet, kijk ik er wegens mamaschrik en zelfmama wel anders, dieper, tegenaan nu.
    *snikje*

daarom ook een knuffel voor bowen, en voor alle bussinnen die op welke manier dan ook hun mama moeten missen, of een beetje missen (denk ook even aan pix, en sorry voor wie ik vergeet)

@milk: welkom trug! :)
    nog een lekker kleurtje gekregen? en hoe voel je je verder?
    aftellen naar die echo he.. argh wat duurt dat toch achterlijk lang..

@zuurtje: OMO, klote. :(
    wanneer weer FA?

@bow en natjes: ha, beetje zelfde geshopt voor bruilofften, of niet? :)

@milk: sex lekker ja? niet eng? goeso! :D

@kaasboer: heel mooi ja, maar misschien smaakt kaas wel minder lekker... want ik heb echt met ze te doen..

@allemaal: hier druk en komende dagen weg naar zus, naar iets van schoonfamilie en ook nog bruidsjurken passen met mama.

moeilijk man, hoewel ik eindelijk echt een jurk-richting heb gevonden.
    neig nu toch weer naar wit, ondanks zelf zo wit! :$

mag de zonnebank nu wel of niet???

naam voor Jurkje ook lastig, hoewel eigenlijk ook weer niet.

proest!

fijne dag allemaal meisjes, hoop dat jullie ook een zonnetje (gaan) zien!

smak!

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Mooi gezegd Fem, sluit me er ook helemaal bij aan!

mij.... :) ;)

Meiden die mama zijn / in de maak: fijne moederdag!

meiden die nog geen mama zijn / meiden zonder mama: hele dikke knuff!!! :(

Ach, iedereen dikke knuff!!!

Dikke smakkerd!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @remmie: ik moest aan je denken, maar ik dacht aan je vader! :)

toch verkeerd gegokt, en dus voor jou(w mama) ook die extra dikke lieve knuffel.
    *knufffffff*

ohja: ook een HOERA omdat nikki loopt! :)

hoest met neus dicht? hier zijn we nog steeds 12/7 gesloten ;)

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    HAPPY BUS ON DEMAND

Bekijk bijlage 70784

Mama's
    Female81: Nikita °09.02.2009
    Leonie: dochter °31.03.2009
    Juud: Femke °24.04.2009
    Remmar: Nikki °05.05.2009
    Pixie: Eva Olivia °23.05.2009
    Debs: Emily Aimee °09.06.2009
    Lautje1979: Finn °11.06.2009
    Limmeke: dochter °11.06.2009
    Nrg50: Milan °22.06.2009
    Spirit: Marissa °10.07.2009
    Smallville: Lonneke °13.07.2009
    Pippa: Britt °13.07.2009
    Alice: Ralph Julian °31.07.2009
    Naiobi: Quinn °10.09.2009
    Bowen: Niels °03.10.2009
    Natjes: Tygo °12.10.2009
    Elke: Nadine °14.11.2009
    Tischa: Jayde °20.01.2010
    Yadi: Abigail °24.04.2010

13 meisjes 6 jongens

Preggers
    06-09-2010 Miranke M
    15-10-2010 Limmeke
    20-10-2010 Klingel M
    16-11-2010 Remmar
    27-12-2010 MilkHd
    ?? ?? ?? Survivor

2 meisjes 0 jongen 4 onbekend

NOD
    07/05: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 17)
    ?? : Ppver (beeb 1, 1 vlindertje)
    ?? : Giegel
    ?? : Gabbel (beeb 1)
    ?? : Cin1979 (beeb 1)
    ?? : Milla (beeb 1)

6 waarvan 5 MMM

Afspraken
    12/05: Nikita KNO-arts
    14/05: Milk start MvM
    17/05: Marije CB
    20/05: Klingel echo LGG
    25/05: Milk 1e echo
    25/05: Cin start IVF
    25/05: Gabbel uitleg IVf meds
    26/05: Klingel vk
    26/05: Milk gyn nav echo
    01/06: Klingel 20 weken echo (SEO)
    05/07: Nikki APK & prikjes

Tsssss, wat een oude bus hadden jullie te pakken zeg, stond nog 25-11-2010 als mijn uitgerekende datum, haha. Heb het weer even bijgewerkt ;)

Moederdag: wat dubbel voor sommigen ja... laten we hopen dat volgend jaar iedereen een echte moederdag mag meemaken! In ieder geval mooi om op zo'n dag als vandaag even stil te staan bij je moeder of het moederschap zelf!

klingel: kleurtje? beetje op gezicht en armen, maarja, elke dag factor 20/28 heeft veel tegengehouden... wel zo gezond eigenlijk ;)
    Voordeel van de vakantie is wel dat het nog maar twee weekjes is tot echo. En die weekjes zijn erg druk, dus hoop dat ik me er geen zorgen over ga maken. In ieder geval nog steeds gevoelige tepels en niets roods/rozigs/bruins in het broekje, dus zit nog steeds aan de hoopvolle kant!

sex: haha, was ook echt vanochtend pas hoor, dat ik het weer 'echt' aandurfde ;)

kaasboer: hm, daar zit ook wat in. je gunt zo iemand het dan zo he! Rare nasmaak...

jurk: tuurlijk kan wit, en zelfs ik (fel tegen zonnebank) ben er een paar keertjes geweest voor het trouwen ;)

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @milk: ik wil liever niet zonnebanken omdat dat voor beebje niet zo goed schijnt te zijn.

meningen en ervaringen daarover, moeders?

daarbij zit ik niet te wachten op een zwangerschapsmasker :( dus best wel irri.
    maar ik heb nu ws wat anders ontdekt, met dank aan trees, gaak zeker uitproberen! :)

maak je maar niet te druk om dat je niets voelt he..
    ik voelde ook geen fuk, behalve moemoemoe en duizelduizel.

week 13 was hier gigamegamisselijk, en sindsdien een voorbeeldige vrijwel klachtloze zwangerschap.. als je 2 maanden neus dicht ook even niet meerekent.

;)

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    verkeerd gedacht ;) Kan gebeuren, geeft niet...... Kunt niet alles weten, toch?!
    Knuff terug!

Ja, hoeraaa voor Nikki! Onze knapperd!! :)

Neus dicht begint wat beter te worden... pff, gelukkig! Was er zoooo klaar mee (nu al... :)). Heb neusspray gebruikt met xylometazoline. De ene zegt dat t niet mag, de ander wel... Maar had zo'n zeer hoofd en zere oren ervan, dat ik er helemaal klaar mee was. Gebruik nu de gewone zoutoplossing, helpt alleen eigenlijk weinig...
    Wat rot zeg dat je nog steeds zo vol zit.. bah.. er is ook echt niets aan te doen he?! ;)

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @remmie: nee al doe ik zo mijn best, dan nog weet ik niet altijd alles precies goed! :) ;)

anyway, heb je op deze dag nog speciale/andere gevoelens/gedachten wat betreft je mamaatje? *knuf*

die neusspray, mag wel zegt ook onze gabbels, en die kan t weten want zij heeft t gecheckt bij haar drogist-opleiding-prof.

een pufje voor slapengaan mag.. allleen eigenlijk niet langer dan 5/7 dagen he ;)

hmz

zoutoplossing vind ik zo goor trouwens, KOTS!

ach, ik wen er wel aan, en klingman (snurk!) ook.
    vind zelf dat ik volgens mij een superzwangerschap heb verder tot nu toe, en sowieso, ach, its all worth it he.

nikki is een knapperd! al filmpje gemaakt? :D

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Vond moederdag laatste jaren altijd maar stom.. Stomme commerciele dag met "allemaal gelukkig mensen die nog allemaal leuk een mama hebben om het mee te vieren en gelukkig te zijn...." Maar das misschien ook wel meer om gewoon lekker recalcitrant te zijn omdat ik t gewoon niet eerlijk vind.. Maargoed, nu Nikki er is, is t toch wel ff anders...

Klopt, zei apotheek hier ook. En als je die zoutspray vies vindt, die spray is pas vies.. jegh.. maargoed, het hielp iig goed! :) hihi.. das belangrijkste toch?!

Ben blij voor je dat je vindt dat je fijne zwangerschap hebt! :) En 'gelukkig' mag je niet kiezen uit waslijst van zwangerschapskwalen. Kweenie wat ik dan gekozen zou hebben :D ;)
    En tuurlijk, tis t allemaal waard.. al zou je 9 maand kotsen, dan is dat t nog waard... :)

en ja, filmpje is gemaakt! (met mijn, voor moederdag gekregen, filmcamera :D)

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @filmpje: sien! :)
    @kado: liefff! :)

@mamagevoel: kan ik me voorstellen, denk ik (is altijd zo makkelijk gezegd ' kan ik me voorstellen ' , je snap wel wat ik bedoel)

het IS trouwens ook een commercieel en niet-spontaan iets eigenlijk ;)
    vrouwen die hun man de kop in slaan omdat ze niets doen.. terwijl ze hun moeder toch niet zijn ;)
    eigenlijk vind ik het, net als valentijn, dan ook onzin.

maar inderdaad, met kindje, of met dieper gevoel naar moeder, is het toch wel weer anders he...

knuffel voor joe en joe liefmama... :(

@spray: vind jij de zoutspray minder vies dan de otrivin-achtige spray zegmaar?

@zwangerschap: inderdaad, al had ik 9 maanden liggen kotsen en was ik doodziek, het zou me geen reet uitmaken.
    dat kan ik dan wel oprecht zeggen, na 25 maanden wachten ;)

maargoed, het is wel een fijn cadeautje dat ik niet nu ook nog eens in puin lig tot nu toe :) en daar ben ik wel dankbaar voor.

@trouwjurken: MIJN GOD wat een boel lelijke!
    en hier en daar een mooie....

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Alleen ff snel:
    Kling, je kunt je ook tintje bruiner laten spuiten!
    Denk dat dat wel mag met beeb in je buik, 'moet' je anders ff navragen.

Later meer rea!

Deel Deze Pagina