@leo: ja! op dat pad zit ik nu! kreeg van vriendin trees tip en adres, gaak eens uitproberen snel! ben benieuwd of dat werkt op mijn lichtgevende huid, en/of ik weer niet TE onnatuurlijk bruin word; dat vind ik zo mogelijk nog lelleker! hee hoest met jou verder? smak!
Ja, hilarisch Kling, vriendinnetje van mij is pas geleden getrouwd en is normaal witter dan wit. En had dus ook een witte jurk en was dus niet helemaal mooi bij elkaar, maar ja wel de droomjurk Dus zij heeft net 1 tintje donkerder laten spuiten, dan uitproberen hoe huid erop reageerde en hoe het stond. En was echt super mooi! Echt echt en alsof ze even in de zon had gezeten. Was 35 euro voor hele lichaam dus ik denk dat ik ook keertje ga proberen Voor de rest alles goed met mij, vakantie doet heel goed. Tja, wie niet he! Milk, fijn dat weekje weg zo ontspannend en leuk was! En al was het niet je droomland, wel lekker weg geweest! Weten al veel mensen in je buurt dat je zwanger bent? En willen jullie weten of je een jongetje of meisje in je buik hebt? Rem, wat balen zeg dat jij ook zo snotter de verkouden bent! Blehhh! Zuurtje, he $^%&^*(&* een omo en temp gedaald! Maar inderdaad wel langere lf, dat is echt posi! Willen jullie nu snel verder laten onderzoeken?
Klingel: oja, zonnebanken kan natuurlijk niet met zwanger buikje... sprayen klinkt goed, maar zou dat dan inderdaad nu al een keertje testen. Hier niet eens moe of duizel, maar verwacht het elk moment hoor, ik geloof er echt wel in dat er een leventje in mijn buik zit! Leo: hoe lang ben je nu vrij? Nog leuke dingen doen met kleine meid en leoman? En ja, best veel mensen weten het bij ons al, eigenlijk iedereen die ook wist van onze mmm. Denk nu zo'n, ehm, 20 man ofzo En de rest vertellen we denk ik na de eerste echo (9w). Werk kan wat mij betreft wat langer wachten, op een enkele collega na. Als mensen ons nu vragen of we willen weten wat het wordt, antwoord ik nog 'zeker wel, ergens eind december'. Vind het toch wel charmant om ons tot op het laatst in spanning te houden. Wel sterk voorgevoel van vele kanten dat het een meisje wordt Hoest verder met Leo?
haai meiden even snel en dan mijn bedje in leo voorlopig laat ik niets meer doen qua onderzoeken mannetje wil nog steeds niet en dan heb ik ook zo iets van waarom ik dan wel nog steeds geen ongi of beginnende ongi te bespeuren hier langere lf is zeker goed, eens even verder afwachten wat mijn lichaam nu verder doet kling voorlopig geen fa
Milk, nu nog lekker 1 weekje vakantie. Gaan niet zo heel veel 'echte' dingen meer doen maar nog wel naar Ikea, viswinkel, even naar school, naar tuinspeciaalzaak en zwemmen. Denk dat ik het dan wel heb. hihi. Wij wilden het ook niet weten toen beeb nog in mijn buik zat, vond die verrassing ook zo leuk. Al is het wel weten vast soms ook wel heel handig
goedemorgen hier ronde 18 begonnen vandaag had nu een lf van 11 dagen en een cyclus van 33 uit mezelf (dat is toch een pluspunt) nog een voordeel aan nu ongi zijn is dat ik niet ongi ben als we op vakantie zijn, kan ik lekker mee gaan zwemmen
@zuurtje: klkote... wel ' fijn ' van LF ja, en dat zonder progesteronboll'n? wanneer ga je naar de FA? @leo: woei, waar is dat gedaan voor 35? wil ik wel eens testen! @allemaal: meld me af tot donderdag, ga naar zuiden, zus- ouders (mama bruidsjurken! )- etentjes- enzovoort. dus dikke KUS! *zoef*
klingel voorlopig geen fa wil dat eerst alles bij mannetje nagekeken wordt lf is idd langer zonder bollen volgende week vakantie, ben er echt aan toe
en eerlijk gezegd vind ik het nu wel even fijn om niet naar het zh of fa te moeten gaan heb genoeg dokters gezien voor eventjes (ook met zoontje en mannetje afgelopen tijd)
Goedemorgen! Zo, moederdag zit er weer op. Twas niet heel leuk hier. Siem ziek, grote man belabberd. Wel heel leuke knutselwerkjes gehad en van grote man de film 'Komt een vrouw bij de dokter'. En heb even gezellig met Femke buiten gewandeld. Ga nu iets zeggen wat ik eigenlijk stom vind, maar ik voel me gewoon KUT en heb ene knuffel nodig, dus vraag er maar om: Leuk dat iedereen reageert op Nikki (heel knap meis!) en Eva (fijn voor je Pix), maar jammer dat alleen zuurtje mijn trots-berichtje over Femke heeft gelezen en daar op heeft gereageerd. Net nu ik wel een paar van die reacties kon gebruiken. Ik maak me ernstig zorgen over Siem. Hij is toch weer ziek aan het worden, is al een kilo kwijt, en mijn kleine mannetje woog al niet veel (van 12,5 naar nu 11,5 kilo...) Hij blijft af en aan koorts hebben en eet nagenoeg niets meer. Morgen naar de HA. Ik ben zo bang dat er iets ernstigs mis is. Hij is nu al bijna 2 weken zo. Tussendoor is hij vrolijk en speelt hij graag, maar toch ook wel minder actief en opgewekt dan ik gewend ben. En hij ziet er zo bleek en treurig uit, met van die zwarte kringen en dat ingevallen gezichtje. Zit nu al weer te janken.... SHIT! Ja, Femke doet het heel goed en dat is een lichtpuntje op die heeeeeel zware dagen. Maar ook een schrale troost. Zit nu op mijn werk, maar heb nog NIETS gedaan. Ik zit hier maar. Help!
Lieve Juud, echt tranen in mijn ogen bij het lezen van je zorg/wanhoop! Sorry dat ik geen rea op Femke hebt gezet, vind het wel super knap van haar dat ze zo ineens kruipt en ook nog meteen helemaal in de goede houding Hmmm Siem dus nu echt weer afgevallen en al 2 weken koortsig en niet lekker. Wat erg he dat je dat als mama niets tegen kunt doen, ondergaan en je schatje zo veel als mogelijk helpen. En dat zul jij vast heel lief en trouw doen. Ik hoop echt dat de ha je morgen gerust kan stellen en misschien toch ook wel even alles goed onderzoekt zodat je aan de cijfers ook kunt zien dat het goed is. Dat hoop ik echt, want dit is absoluut niet fijn! Ik geef je virtueel een hele dikke knuffel!
Dank je lieverd (HUIL!) Het komt ook nog bovenop mijn verhaal op MMM. Ik zou het ook fijn vinden als wat meer mensen dat lezen, zodat jullie gewoon weten hoe het is... Ik ga proberen hier wat te doen. En dan maar gewoon op tijd naar huis...
juud ik kan goed begrijpen dat je je zorgen maakt krijgt siem vitamienen bij weet je al waar hij koorts van maakt? tanden, verkoudheid? hoelang duurt de koorts al? misschien toch goed om eens even bij de ha langs te gaan en hem te laten nakijken lijkt me toch dat het ergens van moet komen is er iets wat hij wel graag eet of drinkt ha heeft me gezegd dat je als ze ziek zijn beter dingen kan geven die ze graag hebben om zo wat krachten op te doen en zo stilletjes aan weer uitbreiden met andere dingen
@Kling, hele gezellige dagen bij je zus, mams en waar je verder ook mag zijn en zien je donderdag weer hier! Oh en voor dat sprayen moet je echt mijn kant op komen! @Zuurtje, als het voor jou goed voelt om nu niks te doen dan is het prima. Ik kan het me alleen niet voorstellen dat als je zolang aan het wachten bent dat je dan toch niet wilt weten dat de basisvoorwaarden, zeg maar, allemaal goed zijn. Maar ieder zijn ding en jullie vinden het fijn zo dus is het helemaal prima! Heb je wel een planning in je hoofd wanneer je alles opgeruimd hebt en klaar bent om opnieuw als gastouder aan de slag te gaan? @Juud, ik vind het knap en fijn dat je het vandaag hebt opgeschreven. Leer ik van en wil er graag voor je zijn! Hier weer een rotnacht. Kleine meisje slaapt altijd al licht maar door die stomme hoest wordt ze steeds wakker. Hoest zichzelf dus wakker Heb elk uur voorbij zien komen, pffffff Maar het is zo'n schatje, nu zit ze ook weer zo lief te spelen met snottebellen tot op de grond maar het spel met haar knuffeltje moet gewoon doorgaan.
Hij eet bijna niets. Als hij enthousiast aan iets begint, dan eet hij het uiteindelijk niet op. Hij kijkt dan moeilijk en zielig, klaagt over buikpijn en wijst dan naar de maagstreek. Vanmorgen heeft hij een plakje peperkoek, met veel moeite, in een half uur, op. Gisteren lukte twee keer een halve boterham en een bakje yoghurt. Maar dat is het dan ook, over een hele dag. Hij drinkt gelukkig wel. Hij krijgt extra vitamine D en met de extra mulivitaminen waren we al gestopt, omdat hij het verder goed deed, tot nu... Waar de koorts vandaag komt, weten we echt niet. Ik heb voor morgen een afspraak met de HA al staan.
Dank je lieverd! Fijn hè, als ze zo'n rotnacht dan zelf weer goedmaken door zo lief te zijn. Enne, moederschap mag soms ook gewoon dik balen zijn hè? Niet alles eraan is even leuk.