surv, zag ik hyves niet dat jij vandaag jarig bent? Gefeliciteerd dan nog, hoop dat je leuke dag hebt gehad!
Zo meteen met kleine meisje naar ha toe, ze slaapt nu al paar nachten niet meer (en overdag ook slecht/niet) doordat ze zich steeds wakker hoest. Verder is ze steeds kortademiger aan het worden.
@Gabbel: gefeliciteerd meid! Goed gedaan hoor! 6je is voldoende, en als het moeilijk was, dan is dit juist heel fijn. Je bent er vanaf! @Pix: ik herken dat wel hoor, dat kleverige en dat snelle ontwikkelen. Geniet er inderdaad maar goed van! @Leo: hè getsie. Hoop dat de hoest snel voorbij is. En kortademig is nooit leuk om te zien en horen. @Siem: gisteren heeft hij het uiteindelijk best goed gedaan. Hij heeft meer gegeten dan de dagen ervoor: 1,5 boterham, drie stukjes appel en een cracker. 's Avonds wilde hij ook wat vlees. Vanmorgen bijna een hele cracker met smeerkaas en zojuist een halve banaan. Hij is weer wat vrolijker, maar nog wel erg passief. Ik ga natuurlijk nog wel naar de HA, want zo'n opleving had hij vrijdag ook, maar toen was het zaterdag weer helemaal mis. Daarnaast is het natuurlijk nog steeds te weinig, wat hij eet. Gisteravond weer met verhoging naar bed gegaan.
En nog gefeliciteerd voor Survivor! Dacht er vanmorgen nog aan: wie hebben we nu nog die nog steeds niet zwanger mogen zijn? Gabbel, Cin, Ppver, Milla. In 2010 toch zwanger geworden: Kling, Milk, Survivor... Het duurt veel te lang en is elke maand oneerlijker, maar het geeft me ook moed dat er toch af en toe weer zwangerschappen gemeld kunnen worden. Gabbel, Cin, Ppver, Mill en als ik nog iemand vergeet, dan spijt me dat enorm: een heeeeeel dikke knuff! Gieg, hoest eigenlijk bij jou nu?
juud fijn dat siem toch al weer wat beter heeft gegeten ben benieuwd wat ha zegt en over zwanger zijn: ik ben dan wel al eerder zwanger geweest maar de wens is daarom niet minder dan wanneer je voor een eerste gaat ik wens dat alle nnnzers zwanger mogen worden in 2010 als ik tot laatste moet wachten en geduld moet hebben tot december wil ik daar gerust voor tekenen
Zo weer terug van ha. Ha dus vast gesteld dat ze bronchitus/asmatisch beeld laat zien. Ze krijgt nu 2 puffers (vanaf vanmiddag 2 uur). Eentje die direct verlichting zou moeten brengen ( 4x per dag) en eentje die moet inwerken en die vanaf dag 3/4 verlichting moet gaan brengen (2x per dag) Als we merken dat de 2e aanslaat dan moeten we de andere af gaan bouwen. Volgende week weer verder kijken hoe het gaat.
Juud, fijn dat Siem gister wel weer wat meer heeft gegeten, is toch mooi meegenomen. Blijf benieuwd wat ha zegt. Het lijstje nog niet zwangere krimpt inderdaad gelukkig, ik hoop onwijs dat het heel snel niet meer bestaat! Of uit dames bestaat die nog niet zo heel lang bezig zijn (voor een 2e of zo Nai )
leo en wat als 2e puffertje niet aanslaat, wat is er dan zijn ze beide tegen bronchitis of ook 1tegen astmatische klachten
tweede zal sowieso aan gaan slaan maar die heeft meer tijd nodig om in lichaam opgenomen te worden. De eerste werkt meteen op de spiertjes dus zal daardoor meteen verlichting geven, de andere wordt dus echt opgenomen. Na 1 week kijken of we nog week moeten verlengen. Daarna eventueel vast stellen of het bronchitus/astma is maar dat is blijkbaar nog moeilijk om vast te stellen bij die kleintjes.
Sooooo kom even binnen vliegen! "juud: je hebt mijn reactie gelezen ondertussen @leonie: ahhhh arm meisje! Dus toch de puffertjes...Hoop dat ze snel verlichting geven zeg! Is niet fijn je kleine niet lekker te zien! @zuurtje: he bah toch sneeuwwitje en ongi inmiddels ook al? Bahg! Tijd voor roze zuurtje! @GabbeL: van harte gefeliciteerd met het behalen van je examen! Is niet niks en een 6 voor dat knettermoeilijke deel is super hoor! Zeker ook groot aantal die gezakt waren in Leusden? Als ik die nadenk had ik geloof ik ook een 6 of 7 voor dat deel.. Is erg pittig! @uhhmmmm dit was het zo uit blote hoofd... Heb hier steeds het idee dat ik achter de feiten aanloop, huis is een puinhoop en krijg het maar niet voor mekaar om het netjes te krijgen! Gelukkig nog 2 weken werken en dan 3 weken vrij. Kunnen we dan de boel goed maken! Heb trouwens net huggies gekocht (1+1 gratis Etos). Maar wat meuuuuuuren die krengen!!!! Heb spijt dat ik 4 pakken heb meegenomen...en al losgetrokken heb...zodat ik niks meer kan ruilen....
@Zuurtje: Hoe kon ik jou vergeten...? Echt waar, het spijt me. Ook al heb jij al twee kids, ik bedoel net zo hard jij hoor! En natuurlijk de meiden die voor een tweede gaan, al ben ik nog niet echt op de hoogte wie dat zijn nu. Ik hoop dat jij niet het langst hoeft te wachten hoor meis. Maar ja, dat hoop ik voor niemand en er zal er toch één... :x Knuff!
@Leonie: hè bah, da's naar voor je meisje! Ik hoop dat pufjes snel aanslaan, maar vooral dat je toch ook weer snel mag afbouwen. Is toch niet niks, steeds aan die pufjes te moeten (denken). Knuff! @Natjes: dat blijft nog wel even hoor, achter de feiten aanlopen. Maar het wordt wel makkelijker, als de kleintjes meer zelf kunnen. Kleine man ook al kruippogingen? Snelle Jelle! Femke wilde zo snel niet.
Siem: vanmiddag gaat grote man met hem bloedprikken (dat moet je dus echt niet aan mij vragen, ik durf zelf al bijna niet). Onderzoekjes huisarts vond hij al verschrikkelijk (met lampje in oor, voelen aan blinde darm en met lampje in mond), dus hier wil ik helemaal niet bij zijn... HA vermoedt nu Pfeiffer. We zullen snel zien nu...
Jeetje juud, pfeiffer?! Bij zo'n jonkie? Ik dacht dat het de kus-ziekte was....zo noemden ze het vroeger in ieder geval. Middelbareschool gehalte.
Nou, zo noemen ze het nog steeds, maar aangezien kinderen sneller iets in de mond stoppen wat net een ander in de mond had gestopt.... Enne, ik heb het ook gehad, nog voordat ik mijn eerste zoen kreeg hoor... Tis maar een benaming...
nee ik snap ook wel dat het maar een benaming is, maar het gaf mij meer het idee dat het een ziekte is die je eigenlijk 'alleen' als tiener krijgt zeg maar. Is het gevaarlijker als je jonger bent? Dat wil zeggen: krijg je het dan heftiger?
Leo: hopelijk helpen de pufjes snel Juud: misschien maar hopen dat het pfeiffer is, dan weet je in ieder geval wat eraan scheelt! fem: hoest met jou dan?
Sorry meiden, even ego.. Die nicht van me die laatst in het ziekenhuis lag door die placenta die voor de uitgang bloede.. Ze word nu met de ambulance naar Sofia kinderziekenhuis gebracht Ze heeft zwangerschapsvergifteging Nu deze ellende Wat hoor je het eigenlijk toch vaak!!! Krijg meteen beelden van Elke, Female en Lautje voor me Ik ga nu even eten en dan ga ik er na toe.. Knuffel meiden!