@fem, heb dan hele dag bruiloft dus helaas @leo, wanneer was jij ook al weer in de buurt van zwolle??
Juud: hopelijk krijg jij het nu niet dan! Kan je niet gebruiken hé...succes met werk! Bow: jammer! Kan je die bruiloft niet een dagje verzetten dan
@pixie HAPPY B-DAY!! @Female heb verjaardag van schoonmoeder en moet misschien nog werken Enschede is wel heel erg leuk winkelen @tygo 7 maandjes alweer @fem succes straks!! @leo fijn dat kleine meis iets aan de pufjes heeft!! @bank en stoelen ze zijn binnen we kunnen ze ophalen :O had ze pas eind van deze maand verwacht.. eigenlijk pas over een hele maand... maar jah.. spannend!!! @juud wanneer krijg je de uitslag van Siem? en Femke sprongetje... Ik moet eerlijk zeggen dat ik de sprongetjes niet zo merk bij Quinn...
@leo tandarts ieeehhhhh @leo verjaardag zaterdag gaat niet door. Moet even kijken of ik de auto dan mee kan krijgen.. Ligt eraan wanneer ze de bank op gaan halen en stoelen...
@leo, sterkte bij tandarts, blghhh.. Enne as zaterdag hmm jammer ik had vrijdag in mijn hoofd. @nai, oooowww leuk!!! foto? @fem, kan wel effe vragen of ze willen verzetten Hoe laat moet je naar kno? Ik heb vandaag ook al helemaal nergens zin in, bah! Komt gewoon door dit bout weer denk ik. Heb trouwens afspraak gemaakt met ha voor as maandag. Gister op kdv zeiden ze dat ze het toch wel dat ze het beetje raar vonden dat Niels op achterhoofd klein deukje heeft. Hadden ze nog niet eerder meegemaakt, wel afplatting maar hij heeft klein deukje ook. Dus ik maar afspraak gemaakt met ha, op buro werd ik er laatste keer ook niet echt wijzer van dus dan maar horen wat ha er van zegt.
@bowen we moeten em nog ophalen in zwolle Mannetje kan alleen nog niet iemand vinden die em kan helpen.. Ik moet straks werken dus Dus denk dat ie morgen ofzo wordt opgehaald.. @niels klein deukje hmmm raar.. en dat heeft ie al een tijdje?
Nou, we hebben ruim een half uur in de wachtkamer gezeten en stonden daarna na 3 minuten weer buiten. KNO arts heeft wel grote amandelen geconstateerd. Maar, omdat ze nu niet ontstoken zijn en het haar nachtrust ook niet echt ontneemt wil ze niet gaan opereren. Amandelen groeien als het goed is nu niet meer, en dus moet Nikita 'om haar amandelen heen gaan groeien'. Als de klachten erger worden (stikken/hoesten en vooral als het de nachtrust belemmerd) dan moeten we terug. Vooralsnog: very useless dus
Deukje?! Je moet ook niet met 'm gooien hé wen! Hopelijk wijst het niet ergens op en groeit het gewoon weer eruit, als dat uberhaupt kan.
Wen, deukje? Hmmm goed dat je even naar ha gaat aangezien cb je vorige keer niet veel verder heeft geholpen. Nai, ik hoor het wel. Anders rij ik op de heenweg langs Ikea duiven, ik vermaak me wel Moet daar nog kinderstoel voor buiten ophalen. Fem, hmmm schiet je dus helemaal niks mee op! En wat zei ze/hij er dan van dat ze al zolang hoest? Net nieuwe pufferomhulselding bij apotheek opgehaald. Zoontje van vriendin heeft ook puffer en dat ding wat zij heeft was veel kleiner. Daar zat kleine meisje vanmiddag zo mee te spelen terwijl ze bij die andere gister al niet in de buurt wilde komen. Hoop dat deze helpt, en anders wordt het toch vergoed Tandarts zit er ook weer op, 1 gaatje dus moet nog wel keertje terug Maar ook weer gepolijst, dat voelt altijd zo lekker!
zo taart is af hoop maar dat we morgen kunnen gaan, zoontje had net 39,5°C koorts hij klaagt ook al de hele dag van hoofdpijn en achterhoofd in buurt van de nek even opletten dus
He zuurtje, je kleine mannetje heeft vaak koorts he! Vervelend hoor! Hoop dat jullie morgen daar toch lekker van de taart en communie kunnen gaan genieten. Juud, als je eenmaal pfeifer hebt gehad kun je het toch niet meer krijgen?
Ik moet ook mijn grote mond houden!! ligt er boven eentje in bed met op d'r achterhoofd en d'r wang een grote bult
Hey meiden, Juud, Hoop dat je kleine mannetje snel weer beter is!!! Zuurtje, jouw kleine mannetje ook en morgen veel plezier!! Leo, en helpt het puffertje bij je meisje? Dus ze vind het niet erg? Nikita, aaaaaahhhh kus op de bulten ! Vanmiddag ben ik weer de hele middag bij me nicht geweest.. Ze is vandaag 27,3 weken dus nog veelste kort helaas De bloeddruk was vannacht ineens flink omhoog gegaan dus ze ligt nu op de high care kamer Wel kei leuke verpleegsters op die kamer (Die zijn de heletijd aanwezig) Ik ben vanmiddag ook nog mee geweest voor een echo van die placenta die voor de uitgang ligt en heb weer dat mooie knulletje kunnen bekijken Jeetje ik heb daar een paar uur gezeten en er komt zoveel op je af dan! Ik heb bij het gesprek gezeten van de kinderarts(info over tevroeg geboren kindjes) Maatschapelijkwerkste en er kwam nog iemand of ze mee wouden doen aan iets nieuws bij tevroeg geboren kindjes. Echt rot om alles te bespreken terwijl je dit helemaal niet wil bespreken.. Female en Elke Ik had al enorme respect voor jullie maar nu begrijp ik jullie nog meer!!! Knuffel meiden!!
Hey gaab... Jeetje wat erg van je nicht zeg Heeft ze zeker ook al een magnesiumsulfaat infuus? Ligt ze in het Sophia? Bij mij kwamen ze wel 2 keer per dag voor vragen over onderzoeken en of je mee wilt doen eraan. Aan de ene kant heel vervelend en iets waar je helemaal niet mee bezig bent/wilt zijn...maar wij hebben wel met veel onderzoeken mee gedaan. Hoe meer ze weten hoe beter. HELLP bijvoorbeeld (ik hoop dat ze dat niet heeft!) is te weinig over bekend. Maar ook de hoeveelheid zuurstof die ze vroeggeborene geven vlak na de geboorte is een belangrijk gegeven die ze willen onderzoeken. Dat ze nu al op de HC ligt is geen goed teken helaas Hopelijk houdt ze het nog even vol! Iedere dag is er 1.. Heel veel sterkte en goodluck.
bedankt allemaal voor felicitaties! Ik ben alleen nu bekaf.. hele hele drukke dag gehad. vanmiddag een auto gekocht . renault scenic sport expression uit begin 2003. is dus een oude model voordat de nieuwere modellen met problemen uitkwam. verder heel veel moeten doen vandaag. heel veel telefoontjes enz en vanavond emt eva voor het eerst naar een restaurant.. en dan wel een pannenkoekenhuis.. waar ze bijna geen hap wou nemen.. gelukkig hebben we altijd bolletjes mee voor dat soort gevallen! maar wij hebben genoten en gesmuld! nu thee en languit op bank. morgen werken maar ook bij collega op kraambezoek. *knuffel voor iedereen*