@ Pixie, ik ga morgen even meten, probeerde het vanmiddag even luchtig te doen... maar dat luktte niet echt, kwam toen op nekonderkant lengte van 29.... En jij nu mer rest van de familie is even opknappen. Trouwens mijn ouders en zus hebben beide Scenic. Vind het geweldig zolang ik zelf maar niet hoef te rijden. @ Klingeltje, morgen uitslag mama, hoelaat? wow, zo'n mooie ketting gehad en tapas eten, klinkt goed Nog meer foto's op linkje hoor heb er ook foto's staan van Marije die vandaag voor eerst ging rolschaatsen samen met buurmeisje Sanne.
smallie: ja, informeren en bedenken wanneer een goede tijd is om me op de wachtlijst voor IVF te zetten Geweldige foto trouwens! klingel: zie smallie betreffende wachtlijst. bloedwaardes: er zal nog wel wat onderzocht worden zodra we voor IVF gaan. Is ander zkh, dus andere voortests. ketting; wauw, foto? succes morgen, zal aan jullie denken IK had jullie nog helemaal niet verteld van mijn acties gister. Was 's avonds naar vergadering en ging lekker zitten, gezellig overal kaarsjes. Dus ja hoor, milk een paar krullen minder... en opeens iemand die vraagt: is er ergens brand? *schaamrood* Vervolgens moeilijk doen met kopje koffie op schoot (geen tafels), suiker en melk erin doen. Ik knal zo door het melkcupje heen, dus flinke plons over broek en bloes, grrrrr. Schaamde me echt kapot. Ach ja, ben nooit handig geweest...
moggel meiden, ik wou een mega reactie maken, maar ben even van slag. Ik hoorde net dat iemand, die ik ken, 3 jaar na het overlijden van zijn vrouw zelf is overleden. Hij laat twee kinderen (van zijn overleden vrouw) en zijn tweede vrouw achter. Ik wist dat het gaande was via een vriendin van hem, maar ik legde gisteren pas de connectie dat ik de beste man ook kende. Het is namelijk een tijdje terug dat ik hem voor het laatst heb gezien. dus vandaar geen lange reactie... Y
@ milky, Das wel fijn ja, overal goed van op de hoogte zijn zodat je niet voor nog meer verrassingen staat. Ik hoop dat het natuurlijk niet nodig is *duim* En wat een acties had je gister zeg, haar verbranden, knoeien, O O @ Klingeltje, think of you en mama @ JD, knuf, hard om dat te horen en kindjes achter latend
Ach Yadi, wat een triest verhaal Arme kindjes...zo jong al zoveel mensen verliezen. En zulke belangrijke mensen ook Mill: heel fijn dat jullie even rust willen en kunnen nemen, en wanneer jullie er klaar voor zijn direct aan de slag kunnen zonder wachtlijsten! Milk: hoe is het vandaag? Lees: ik hoop op NOT(D)! Nikita: gek, bij het Sophia was ze zwaarder (100 gram) en korter (72,2 ipv 74). Maar goed, er is altijd wel een meetverschil. Zo'n stuiterbal blijft ook niet stilliggen natuurlijk. Kinderarts is helemaal tevreden, ze ontwikkelt zich razendsnel. Ruisje is weg!!! (jeejjjjj!!) Alleen, ze wilde ons weer naar de logopedist sturen. Blégh..waren we net vanaf! Maar, toen we wat verder doorgingen over de klachten kwamen we erachter dat misschien de KNO-arts een betere optie is. Nikita eet erg slecht de laatste 2 maanden (er mag ook wel wat meer vetjes aan hoor...ze zakte een beetje op haar groeilijntje). De kinderarts dacht eerst aan een veelvoorkomende prematurenkwaal: aversie van ALLES wat in de mond gebeurt. Ze krijgen een hoop te verduren, sonde, slangetjes, toeters en bellen...en als ze iets groter zijn kunnen ze ineens een terugslag daarvan krijgen. Als je daar niet mee oppast eten ze dus helemaal niks meer op een gegeven moment. Maar goed, de klachten gaan verder dan alleen slecht eten: hoesten (ook al 2 maanden, als een zeehondje) veel met de mond open, met de vingers achterin de keel, snurken.. Dus, nu worden de amandelen verdacht. Ook omdat die precies in deze periode zich sterk aan het ontwikkelen zijn. En het kan dus zo zijn dat het net ff iets té hard gaat. Wat ze eraan zouden doen bij zo'n dreumesje vraag ik me dan wel weer af. Ik neem aan dat ze niet nu al de amandelen weg zouden halen. Maar misschien willen ze alleen maar het probleem constateren. Kan ook.. Nou goed, de vaccinaties zitten er ook weer in en daar is ze dat nu voor de komende 3 jaar klaar mee Lang verhaal weer hé.. Kling: duim duim duim voor je mama!
@ Nikita, wow apk goedgekeurd, goed zo meisje @ Fem, ja die 100 gr kan net flesje drinken zijn. En amandeltjes misschien... hoe/wanneer gaan ze dat checken? Maar weer laatste vacc. voorlopig, gelukkig maar.
pfff... Afspraak voor in de bus: 12 mei: Nikita KNO-arts wat naar zeg Denk ik EINDELIJK dat ze er wat aan kunnen gaan doen (omdat ik ook al 3 keer bij de huisarts ben geweest en 2 keer in het ziekenhuis) hebben ze op z'n vroegst de 12e pas plek. Geeft niks hoor nikita, nog een maandje niet eten en hoesten kan helemaal geen kwaad. bah...
HAPPY BUS ON DEMAND View attachment 65842 Mama's Female81: Nikita °09.02.2009 Leonie: dochter °31.03.2009 Juud: Femke °24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 Lautje1979: Finn °11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan °22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 Smallville: Lonneke °13.07.2009 Pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke 15-10-2010 Limmeke 20-10-2010 Klingel 11-11-2010 Remmar 0 meisje 0 jongen 5 onbekend NOD ?? april: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ?? april: Giegel 16 april: MilkHd (beeb 1, ronde 30) ?? : Survivor (beeb 1, ronde 10) ?? : Gabbel (beeb 1) ?? : Cin1979 (beeb 1) ?? : Milla (beeb 1) ?? mei: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 17) 8 waarvan 7 MMM Afspraken 19/04: Jayde CB 19/04: Lonneke CB 20/04: Klingel LGG 20/04: Ybe operatie 26/04: Klingel VK 27/04: Cin controle 27/04: Gabbel intake IVF 03/05: Klingel geslachsbepaling bij drs. Papa 12/05: Nikita KNO-arts 17/05: Marije CB
met de ab en vooral met de pijnstiller gaat het goed pijn is al stukken minder en dus draaglijk hopelijk binnenkort weg zodat de pijnstiller achterwege kan blijven
@ Zuurtje, gelukkig gaat het iets beter, hopelijk snel van alle pijn af. Wisten jullie dat ik Lonneke nu al 2 weken tussen de middag broodje geef. Geheel tegen richtlijnen KMA me gluten en dat ze der geen last van heeft. Hoera, dat scheelt zoveel. Heb brood van AH zonder melk en dat kan ze dus gewoon eten. Ze is nu veel alleen de korstjes aan het eten (vind ze heerlijk) Binnenkort proberen met beleg erop
wat fijn dat lonneke nu zonder problemen ook een broodje kan eten het kan haar maar smaken hier wou dochter in begin ook niets ander dan korsten eten, ze haalde het zachte binnenste er uit en at de korst op rest liet ze liggen
@ Fem, ja ben helemaal blij dan hoef ik nu in ieder geval niet op gluten te letten, pfffew Wat duurt het nog lang voordat je bij KNO terecht kan met Nikita zeg. slecht dat de wachttijd zo lang is. Geen wachttijd bemiddeling? @ Zuurtje, ja lekker knabbelen, asl ze erg veel honger heeft gaat de rest ook op hoor, maar als 1e de koorstjes