hallo meiden, zo een tijdje niet geweest... Er zijn heel wat dingen hier gebeurt die er voor hebben gezorgt dat ik niet echt de tijd had om online te komen. Hier een mailje aan Lautje waarin ik veel hierover vertel... Zo dat was even ego, maar ik wilde het even melden... @ gabbel: heftig meid.. jou familie gaat wel door stormen zeg!
Pixie, Sorry meis, vergeet jouw helemaal te feliciteren !!! GEFELICITEERD Yadi, heel veel suc6 er nog mee meid!Snap dat je het er maar druk mee heb! Female, Dat onderzoek van dat zuurstof vroegen ze nu nog en je kan meedoen als je voor 32 weken beval.. Ze hadden er nog 1 over de voeding gelijk na de geboorte om al meer bouwstoffen suikers enz. tegeven. Maar ze ligt idd op Sofia 4de etage.. We weten ook dat het kindje nu heel snel gaat komen want haar bloeddruk schommelt echt als een gek en ze heeft veel hoofdpijn en bij haar maag.. Ze moest vandaag ook weer 24 uur urine opvangen voor die eiwitten.
Ja, die twee onderzoeken hebben wij inderdaad ook voorgelegd gekregen toen. En later ook nog een ander, met voedingsschema's...en ik heb zelf ook - nou ja..maakt niet uit! En ze komen wel een paar keer per dag vragen of je al besloten hebt...best lastig, maar ja..ze moeten het wel optijd weten en je kindje kan ieder moment geboren worden als je daar ligt. Bah, 4e etage Sophia... jah.... Klinkt helaas wel dat ze richting HELLP gaat. Die maagpijn en hoofdpijn kan echt heel vreselijk zijn. Ohhhh, ik hoop zó dat ze het nog even vol kan houden. Maar 1 ding: die mensen daar zijn echt fantastisch! Ze zijn zó goed voor jou en je kindje... Hou je me op de hoogte Gaab? Knuf!
IS goed lieverd, ik hou je op de hoogde! Ze is me nicht en 1 van me aller beste dinnetje.. Ik leefde toen al zo met jullie mee, en nu (klink miss. raar) zit ik er ook een beetje midden in en zie je alles achter de schermen wat jullie toen ook mee maakten! Volgens mij heeft ze ook HELLP, zoieso zwangerschapsvergifteging (dat is dat toch ook precies ? ) Trouwens in je vorige berichje over die magnesium daar ligt ze idd. al aan! Daar had ze het kei heet van omdat dat je aders ofzo open zet.. En ja, die verpleegsters zijn echt kei lief! Gewoon een lolletje en een grapje en ze leven kei met je mee!! xxx
ja, HELLP is zeg maar de ergste vorm van zwangerschapsvergiftiging. Je staat in de fik met magnesium! Maar, het heeft mij wel 24 uur extra gegeven....hopelijk heeft zij langer!
Ze ligt zeker bijna helemaal achter in de gang van de afdeling, naast de bezoekkamer?! Nou meis, ik ga naar bed....maar denk aan jullie! Hoop ZO erg dat het 'goed' gaat.
ik bid ook mee... Ik was zo blij dat ik voorbij de 37 weken was! Ik ga ook slapen... met een trots gevoel, want er is weer een fles met 140 ml in de vriezer gegaan! Dat gezeur van mij... als ik ga zeuren over die voeding zeggen jullie het wel he! *ben toch stiekum trots*
Sorry, loop achter. Niet zoveel tijd als in Singapore om bij te lezen Weer volop drie daagjes gewerkt, en nu lekker weekend. Gisteravond nog eindfeestje van de volley, gezellig eerst met team gegeten. Wel jammer dat de band met mijn teamgenootjes dus gister pas een beetje begon te groeien (goh milk, wat doe jij eigenlijk?!)... Als mijn echo volgende week goed is, ga ik wel stoppen. Pixie: nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! en auto gekocht: leuk verjaarscadeau Juud: spannend dus nog een weekje. Gelukkig morgen alvast wat eerste uitslagen... Berg, zie je toch veel bij die kleintjes he. Leo: wat goed dat de pufjes lijken aan te slaan! nai: fotootje van bank en stoelen? Bowen: je had het deukje dus zelf ook al opgemerkt? hopelijk is het niets. female: useless bij kno, maar wel tevreden? tandarts: oja, moet ik ook maar weer eens heen, schijnt wel belangrijk te zijn als je zwanger bent... is hier ruim 2 jaar geleden... gelukkig nooit iets gehad *klopt dit even af* Gabbel: je maakt ook wel weer wat mee he... heeeeeeel erg veel succes voor je nicht! yadi: fijn dat het nu weer wat op gang lijkt te komen! hoe is het verder? Tjonge, ben ik het eerste berichtje van vandaag???? 8)
Ha milk! Lekker dagje vrij vandaag 7 weken 3 dagen al....ongelooflijk zeg Ben zó benieuwd naar je echo.
Spannend he! En voel me best goed eigenlijk, niet moe ofzo Dus vandaag maar eens wat admin bijwerken enzo, haha (geen zin in, maar moet hoognodig gebeuren). Was jij wel tevreden na het bezoek aan de KNO-arts, of had je toch liever wat meer activiteit van hem/haar gezien?
Nou ja, heel dubbel eigenlijk. Meer activiteit zou betekenen een operatie. En dat wil ik natuurlijk liever niet. Maar het: "ze moet er nog in groeien" is ook weer zo nutteloos.
Ja, vreesde al dat dat wat 'unfullfilling' was... Nu maar hopen en duimen dat ze er inderdaad omheen/overheen groeit! Gelukkig was het in ieder geval niet ontstoken!
Ga, dikke knuff voor jou! Klote dat je nicht dit nu allemaal mee moet maken. Ik hoop dat haar lichaam het gevecht toch nog even volhoudt en het kleine beebje nog even in haar buik kan blijven zitten. Zolang het ook nog 'goed' is voor haar gezondheid want wat een roofbouw wordt er nu ook gepleegd op haar lichaam. Echt klote, gelukkig hebben we Nadine en daar kunnen we echt hoop uit putten! Yd, fijn dat bv nu wel weer op gang is gekomen en je het kunt blijven geven zolang als je wilt. Milk, joehoe ruim 7 weken alweer! Ben ook heel benieuwd naar de echo, en zijn het er 1 of misschien toch wel 2? De eerste bustweeling? bleehhhhh ik ben zo klaar met dit trieste weer!
Hoi lieverds, Even kort: @gabbel: heel dikke knuff voor je nicht en jou. Wat een heftige dingen zijn dat toch. Tis inderdaad wel effe hommeles in je familie zeg! KNUFF! @Leo: pufjes werken dus toch beetje? Hoop dat kleine meid er snel weer overheen is. @Milk: 7week3dagen! @Female: dubbel idd zeg, de KNO-afspraak. Maar toch ergens beetje goed nieuws. Probeer het maar zo te zien! Knuff! @Niels: deuk Hmmm, hoop dat je snel meer weet! Knuff voor jou en de kleine man. @Yadi: 140 ! Zelfs toen ik nog gewoon voedde, en ging afbouwen, kreeg ik geen 140ml bij elkaar hoor! Goed zo! @Zuurtje: hoe was de taart? En hoe is het met je zoontje? @Pix: Femke eet ook geen pannenkoeken hoor. Ik ben altijd blij dat mijn kinders niet zulke snoepers zijn. Dat kan nog lang genoeg! Knuff verder voor iedereen. Ik ga effe rusten. Het gaat hier gelukkig bergopwaarts, dus dat geeft rust! @Pfeiffer: soms krijg je het tóch 2x... Siem iig geen koorts meer en begint weer langzaam te eten. En hij slaaaaaaaaaaaaaapt! @Berg: bij mijn kinderen was het echt crime, maar vooral toen het pas losliet. Daarvoor zit het gewoon op het hoofd en merk je er niet zoveel van. Als het toch niet wil loslaten, dan maar niet. Maar nu, met die lange haartjes, toch wel effe vies hoor... Laatste knuffff!
Juud: uitslagen van vandaag al binnen? Ego: net mijn moeder gesproken. wel erg gek hoor, zij zijn afgelopen zondag teruggekomen uit zuid-afrika (via tripoli)... dus vond het al eng idee van dat vliegtuigongeluk, blijkt nu dat het waarschijnlijk zelfs hetzelfde vliegtuig was (zelfde vluchtnr enzo) en dat ze die omgekomen groep mensen dus hebben gesproken... brrr..... zo komt het toch wel erg dichtbij hoor...
Milk: ze hebben die mensen in Afrika ontmoet? Of hebben ze ze op het vliegveld gesproken, of..? Bizar zeg, en eng En triest...zó triest voor die Ruben En natuurlijk alle andere nabestaanden.
Female: het lijkt erop dat ze een aantal mensen (o.a. kinderen...) gesproken hebben van die trip, in het hotel waar ze zaten. Die mensen zouden daar nog 3 dagen langer zitten dan mijn ouders, dus we vrezen het ergste. Ik zei al tegen mijn mama dat ze maar even naar Kras of Stip moet bellen om te vragen of het inderdaad die groep mensen was, gewoon voor je eigen (on)gerustheid...