En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Smallville, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    #1401 klingel, May 13, 2010
    Last edited: May 13, 2010
    VAN ONDEREN!!!!!
    *ouderwetse megareaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!*

helemaal vanaf mij weg-zwaai van maandag:

@zuur: ja wel fijn om even niet naar de FA te gaan?
    good for you, maar ik snap eerlijk gezegd je (en zoetjes) ' passieve ' houding in de kinderwens (inmiddels) niet helemaal meer...
    maargoed, als jij het maar goed vindt/aan kan/enz.

@juud: volgens mij heb ik ook hoeraatje gedaan voor femke, maargoed, als je je gepasseerd voelde, hoewel dat ongetwijfeld niet expres was, dan is dat niet leuk.
    de zorgen om siem zijn groot, lees ik.
    wat vervelend dat hij ook zo dwars gaat doen, letterlijk, wat zou hem dwars zitten?
    hoop echt dat ze het vinden, knuf

@juud: ik ben al maanden niet meer op mmmmmmm geweest wegens constant troubles erop te komen/blijven (@bow: jij nooit meer last van?) en heb t laatste maand ook niet meer geprobeerd.
    zal wel weer eens kijken of opnieuw link instellen en inloggen werkt, als ik eens een dag kan bijlezen ;)
    anyway knuf op je troubles, en op die van anderen die daar zijn geuit.
    lekker makkelijk zonder het gelezen te hebben, i know, maar ik kan even niet alles bijhouden, kneiterdrukke maand :(

@leo: wat vervelend van leomeisje.. aan de puffers :(
    kan ze er een beetje aan wennen? vertel?
    hoe is ze vandaag?
    KNUFFEL voor haar, en ook voor jou!
    ha, dat sprayen, heb er veel over gevonden op I net.
    wel wisselende verhalen; over afgeven en vlekken enzo :$ maar wil t toch wel 1x proberen.
    hoewel ik, na witte (pracht)jurken te hebben gepast, mezelf niet eens ZO heel wit vind :$ :)

@gabbels: SUPER van je examen, trots!
    en wat vreselijk en van en voor je nichtje.. ai ai ai...
    jij zit nu opeens als toeschouwer in dat wereldje, beangstigend he.
    kan me inderdaad voorstellen dat je opeens een duidelijker beeld hebt bij wat elke en fem en leo hebben meegemaakt... :(

@pix: hoest met de kleefmadam vandaag? enne, scenic gekocht ja?
    wanneer sleutel? :D

EDIT gefeliii met je verjaardag! :)
    SMAK!
    hoe was je dag? vertel!!

@NNNZers: helemaal met juud eens.
    de lijst wordt met steeds meer tijd ertussen aangevuld, hoewel we nu met mijzelf-rem-milk-surv wel weer de goede vibe te pakken hebben..
    hoop zo dat dit door zet...

@surv: hoest met jou en je zwangerschap? en felismak nog!

@zuurtje: over zwanger willen worden als je al wel of niet al kinderen hebt, jij zegt dat de wens net zo groot is als bij de 1e,
    ...maar mag ik wel zeggen dat ik denk dat het verschil van geen kind naar 1 kindje toch het meest heftig is (om erop te wachten) aangezien je nog nooit zwanger bent geweest en geen moeder bent?
    ik denk dus wel dat de wens voor de 1e in die zin groter (en pijnlijker) kan zijn omdat je niets hebt om ' op terug te vallen ' of ' in elk geval wel blij mee te zijn '

@natjes: lekker aan t huisvrouwen?

@nai: wat is dat nu weer, 3e gesprek en dan wat terug krabbelen?
    heeft hij niet gevraagd om duidelijkheid hierover?

@ppv: zwanger zijn is zeker een gespreksonderwerp/opener voor vreemden, hoewel de kaasboer geen vreemde is.

@ppv: ai ai, jij ook een struisvogel man ala zuurtje.
    ik zou hem, als jij althans niet meer kan/wil wachten, wel meeslepen hoor.. jullie wens=jullie allebei moeite doen (hoewel 90% de vrouw)
    EDIT ik lees van 15 juni: super.
    ben je klaar voor IUI, omdat dat nu wel zal mogen na (bijna?) 2 jaar?

@bow: jij bent er ook weinig he, hier.
    hoest met jou?
    en met de kleine nielzer?
    maandag deukje checken bij de HA ja? en dan ook meteen kijken hoet met keeltje is?
    knufff!!!

@juud: ieks van dat berg in de lange haren.. hoop dat t nu weg=weg blijft!

@fem: WELJA ik ben de 21e ook in enschede! :$
    HUIL en ik zit helemaal ' volgeboekt ' want ik moet/wil sochtends mee op trouwjurkenpas-sessie met goede vriendin, met wie ik daarna ga lunchen.
    daarna heb ik zelf een trouwpassessie, daarna wiegje (waarin mijn zus, vader, tante en OMA hebben gelegen :)) ophalen en dan dinertje met vriendin.. ARGH!

ja, ik zie dus alleen mogelijkheden voor een toetje/thee rond 21 :( maar dat zal wel niet echt wat zijn he?

wel RAAR dat we allebei in/rond enschede wapperen, zonder elkaar te zien, dat vind ik niet kunnen! :x

..mok, en nog even denk..

@leo: jammer dat ook jou zien niet lukt zaterdag, maar ' gelukkig ' voor gevoel ben ik dan ook niet in de buurt. ga je bow nog zien? :) en of remmie? :)

@fem: hmz, niet echt een baanbrekend bezoekje dus bij de KNO.
    ben je hiermee tevreden/gerustgesteld en vooral: het er mee eens?
    moeilijk he.
    ergens liever niet operatiestress, maar het moet wel structureel gaan verbeteren.. en graag gisteren!
    KNUF!

@leo: kus op je gaatje, en NEE dat bedoel ik niet nasty!

@nasty: TISCH IK MIS JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@nikita: hoe kom je aan die bult, schatje?

@jd: joehoe, jij milkcow! :D
    goed bezig dus, toch?
    of weet je niet helemaal wat je nu moet/wil doen?
    het lijkt me (steeds meer) echt een onderschat en moeilijk iets, dat hele BVgebeuren.. ieks! *faalangst alvast en toch ook weer niet*

@milk: gezelli van etentje, enne, wisten ze niet wat je deed, behalve volley-en en broeden?
    over jetlag heen?
    hoe voel je je?
    hoest met buik, zie/voel je al iets?

@milk: IEKS! wat vreselijk eng en ' dichtbij ' voor je ouders, en jou.
    :(
    zelfde route, mogelijk toestel, gets wat eng!

en wat een vreselijk ongeluk he :(
    daarom heb ik nu vliegangst..

en die arme kleine ruben... :(

heb er trouwens wel wat moeite mee hoe/dat zijn gewonde gezichtje zo de hele wereld over gaat, qua TV.
    weinig/nul privacy.. ;)

vreselijk vreselijk.

moest (ook daar van! gaat lekker laatste dagen :)) erg huilen.

SO ik ben er!

geen sin meer in eigen update, terwijl ik best wel wat te updaten heb..

komt later (of anders hebben jullie vast babyrinth wel gelezen proest :p)

nu gastvrouwen.

t wordt toch eens tijd dat ik een naam ga verzinnen voor ' het open schooltje, welkom voor ontbijt/lunch/diner/borrel/overnachting ' proest.

smak en wedden dat dit niet in 1 bericht past! :$

EDIT HIJ PAST *trots*
    ;)

SPAM mooi liedje YouTube - YouTube - Sarah Blasko live at the ARIA Awards verplicht luisteren! :p

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Klingel: ha, al een buikje? en DE jurk gezien, met emo! en zwaar gesprek met mams... dikke knuf! (ja, leesje babyrinth)

Team: nee, weten nog niets van broeden (en wisten niet allemaal van baan enzo, maar wist ik ook van eentje niet). Werd net gebeld of ik nog een paar keer mee wil trainen met dames 1 de komende tijd, heb ja gezegd. Is nog even lekker sporten en er trainen ook wat teamgenootjes mee, dus kan ik over twee weekjes gillen dat ik stop omdat ik reuzezwanger ben, haha. (toch leuker dan een mailtje sturen om te zeggen waarom je stopt).

Jetlag: niet gehad

Voelen: alleen die tepels van me, voel me verder op en top! Buik nog niets te zien volgens mij.

Vliegtuig: heb zelf geen vliegangst, maar dit is wel wat te eng... Heb er overigens niets van gezien op TV ofzo, ga ik dus ook maar niet doen (ivm huilen enzo inderdaad).

3. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    milky: beetje bolletje ja, :) en heb (vooral) gevoel dat andere organen ' naar boven ' verhuizen :( maar dat lijkt me ook wel logisch geloof ik heheh

DE jurk, opzich wel, alleen opzich niet, want ondanks dat hij prachtig was issie eigenlijk iets te sissy :D en vooral de prijs was OOK om te janken (terwijl mama en ik ook jankten van mooi hihi)

ga komende week nog 5 :$ passessies in %:$ steden doen, daarna moet deze zwangere bruid met weinig tijd (schijnt :() beslissen *gil*

team, inderdaad leuke reden om te zeggen wrom je niet meer mee doet!
    en nog een paar x lekker (en sigtig!) trainen ook wel fijn he.
    wat ga jij voor alternatief aan lichaamsbeweging verzinnen?

ik denk maar aan zwangerschapsgym en zwem, en loop (en dans hihhi) nu veel

geen jetlag? wauw!

huilen: SIE nog een kwaal! ;)

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Kling!
    Welcome back-SMAK!

Misschien kan je even zwaaien - als je langs RENT op je allemachtigdrukke dag in Enschede - in de richting van het Bilderberg hotel.

Bult(en) Nikita: viel achterover tegen de trap aan terwijl ze loopwagentje mee trok en keihard op d'r wang kreeg. Bult vóór en achter dus :)

Milk: gets..eng zeg. Achgos...die kindjes die ze gesproken hebben :(

Kling: dikke-mama-stress-smak!
    En wat mooi van die tranen bij het passen van een jurk! Gaat dat 'm misschien dan toch worden?

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik ga de pizza's ophalen :D jaja...mag wel hoor een keertje :p

Zwaai aai baaaiiiii

(stelletje jankerts :p)
    (hahaha...heb ik dus echt geen last van gehad (behalve toen ik in het ziekenhuis was opgenomen)

6. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @fem: smak op je pizza!
    @fem: bilderberg waar is dat? zit je op 1 plek? kan ik langs crashen?
    @fem: TSK bent self een jankert!
    @kling: nietes!
    @fem: ohnee toch niet!
    @fem: jurk is ook om te janken geprijsd, dat kan er bij mij niet in. lekker verder kijken, komt vast wel iets anders.

en zo niet, dan was ik t niet, bij die bank!

;)

eten serveren, indiase curryyyyy met nan en mangoooooooooo

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Kling, dikke welkom terug kus! En wat een onwijs lieve rea meteen!

Ik ben het wel met je eens qua wens eerste/tweede alleen dan qua gevoel meer. Ik denk dat de wens even groot kan zijn voor een kindje maar je gevoel is toch anders.
    Als wij bijv. voor een 2e zouden gaan, heb ik er veel meer geduld mee dan toen wij voor de 1ste gingen.
    Dit omdat ik nu kleine meisje al rond hebben lopen waar ik al mijn liefde aan kwijt kan.
    Ik denk dat jij dit ook bedoelt?

Oh zo even de babyrint lezen, ahhh droomjurk gevonden alleen qua prijs niet droomjurk :(
    Hoop dat je tijdens al je passessies nog jurk gaat vinden en anders toch maar naar de bank rennen voor die andere! :)

Fem, ah zielig dat Nikita van 2 kanten af is gecrasht!
    Ik hoorde laatst van iemand dat je er dan boter op moet smeren??? Schijnt blauwe plek/bult tegen te gaan.

Milk, oh toch wel leuk dat je nog even door kan trainen en het dan inderdaad vertellen. Dat is veel leuker om echt gezichten en reacties te zien :D

Puffers gaan echt veel beter met kleinere opzetding wat we hebben gehaald. Leuk zal ze het niet vinden maar de grote dikke tranen zijn gelukkig verdwenen!

8. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    leo gelukkig dat ietsjes beter gaat nu met nieuwe ding! :)
    geen huilnacht hoop ik, voor jullie allemaal!

en ik bedoel precies wat jij zegt, het gevoel is anders en minder leeg, denk ik althans,
    maar als ik aan giegel denk en al haar moeite en verdriet, dan weet ik zeker dat het ook een groot gevoel met groot verdriet kan zijn.

maar inderdaad, anders als je al weet hoe het is, dat zwanger zijn en moeder.

@jurk: heb net wat dingen gespamd in babyrinth, die ik mooi vind.

de jurk die ik wel erg DE vind is, los van prijs, wel een beetje TE.
    ik denk dat je dan wel een debby-style bruiloft (70.000 was het he debs? trouwens MIS JOE debs!) moet willen.

en wij willen juist wat kleiner, intiemer,
    om dan met een koninginnejurk aan te komen is, hoewel verleidelijk, niet helemaal in balans vind ik.

verstandig he, van mij! :D

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Oh net in je babyrinth helemaal vergeten te reageren op de jurken.
    Vind ik wel heeel mooi!
    Die laatste is inderdaad, zoals ik je heb leren kennen, beetje te tuttig voor je. Niet strak genoeg of zo weet niet hoe uit te leggen.

Ik ben heel benieuwd hoe de andere jurken je nog zullen staan.

Ehm je hebt beetje gelijk dat je intieme bruiloft doet dus dan misschien ook 'kleinere' jurk MAAR je trouwt maar 1 keer dus dit is wel je kans om in de droomjurk/prinsessenjurk te lopen/trouwen.
    Dussssss, ik zou hem niet nu al een veto geven :)

10. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    even snel vanuit werk
    boekje gaat morgen op de post. ik mail nog degene die meededen voor bijdrage en bank gegevens.. zijn maar 13 die meededen.
    *knuf* *naar huis*

11. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @leo: ha! die opmerking over maar EEN keer en nog niet VETOen zal ik copyen voor klingman! :D

hoewel, hij zegt precies tzelfde.
    tis alleen mijn gevoel.

@pix: haai meis, vertel eens hoe was je verjaardag?
    je post m dus morgen?
    dan haal ik m niet op volgende week ;) maar ik wil wel een x langskomen hoor want ik zwaai altijd, en zo vaak, maar naar L en das gewoon gek!

aangezien ik ook mee doe, geef je postbankinfo ook even aan mij?
    op de lege pagina kom ik, tis nog niet droog hier! :D

(wat wil je ook als je het 23907 keer overmaakt ;) typical weer)

smak!

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    klingel: haha, er moet toch wat ruimte gecreerd worden voor barbie, dus dat van die organen klinkt niet gek.

DE jurk: ik vind die eerste van de 4 het mooiste ook, het meest bij jou passend denk ik, zeker met glitters ;)

5 sessies??? gil! ik was er al uit bij de eerste... maar dat is dan ook wel weer jammer, mijn ervaring leerde dat veel jurken heeeeeel erg mooi staan.

Alternatieven: ik wil blijven dansen, en daarnaast wsl zwemmen en fietsen. Milkman heeft voor zijn verjaardag (deels) een nieuwe fiets gehad. Nu nog de trekhaak en de fietsdrager aanschaffen en dan gaan we lekker toeren (ik had al goede fiets). En gewoon een keer per week samen baantjestrekken ofzo (en natuurlijk zwangerschapsgym/zwem/yoga oid).

jetlag: laatste vlucht vertrok om iets na middernacht te hong kong en we kwamen om 7 uur op schiphol. Heb bijna de hele vlucht geslapen en nog 2-3 uurtjes na thuiskomst en vanaf toen zat ik meteen weer in ritme. Heb ook bijna nooit jetlag, omdat ik gewoon prima kan slapen in vliegtuig/bus/trein/auto ;)

fem: hoe was de pizza? ik zat al te janken bij 'horton hears a who' in het vliegtuig ;)

leo: fijn dat de kleinere puffer werkt!

Een volgende kindje: even meefilosofen hoor, want wat ik dan wel weer denk, is dat bij een tweede het geduld ook minder kan zijn, omdat je bijvoorbeeld niet te lang tussen de beide kindjes wilt hebben zitten. Moet wel zeggen dat ik er nu al een beetje over nadenk en zeker niet te lang zou wachten na deze...
    Daarnaast blijft wel het feit dat een zwangerschap die nooit zal komen, of het nou een eerste of een tweede of derde is, altijd de zwaarste beslissing van je leven... (Gieg?!)

Doortrainen: ja, lijkt me ook gewoon nog fijn, nog even goed sporten NHNK.

pix: oh fijn dat ie klaar is! nog bedankt voor je inzet he!

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Milk, ja daar ben ik het wel helemaal mee eens. Als je dan toch de wens moet laten varen voor een kindje is dat waarschijnlijk de zwaarste van je leven!
    Pfff moet dan inderdaad aan Gieg denken, wat intens moeilijk en verdrietig!!!

(gieg hoe gaat het nu met je? En met de andere uitgestapte busvriendinnetjes?)

Maar jij bent wel lekker actief Milk! Sporty hoor!

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hahahaha briljant! Keken mensen je gek aan of niet :p

15. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    zwaai en smakjes!

en: janken is SO 2010, maar alleen om kleine frutseldingen het liefst!

*wroem wroemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm*

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Nee joh, waren allemaal een andere film aan het kijken. En de reden was goed hoor, want op het eind zeggen ze: "A persons a person no matter how small!"
    Tja, als je net 5 weekjes zwanger bent, is dat natuurlijk wel een mooie gedachte :)

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dat is inderdaad wel een mooie uitspraak :)

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Hele mooie uitspraak!

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    en ook zo waar!

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    daarom, dan is een traantje wegpinken niet zo gek toch ;)
    Ga de DVD dan ook kopen, alvast voor ons kleintje... en ben gek op Dr Seuss, dus past mooi bij de collectie!

Share This Page