thanx milk ik denk dat je de communie bedoelde die was heel leuk, mijn petekind was heel blij met haar cadeautjes en de verrassingstaart
Heeey meiden! Ik leef nog wel hoor! (@ juud) En lees ook wel mee.. Heb alleen ff genoeg aan mezelf (en schattie hier thuis). Ben (weer) vreselijk misselijk, dus zit ook alweer in de ziektewet.. (en is 't heel erg als ik zeg dat ik nu alweer klaar ben met die misselijheid...) Dus heb ff geen zin in reageren o.i.d. En blair zo nu en dan misschien een keer wat tussendoor.... Weet dat ik aan jullie denk!!! Dikke smakkerd!
@bow, tygo rolt alle kanten inmiddels op, blijft al zitten en heeft eerste tandje... ad dus ect een megasprong afgelopen weken om alles te verwerken haaahaaaha @gisteravond, zijn gewoon gaan slapen hoor, ahaha. Gaan altijd bijtijds naar bed, ik heb nou eenmaal veel slaap nodig en vent moet er (doordeweeks) altijd halverwege de nacht uit! @rem: arrghh wat naar die misselijkheid zeg!
Hahaha haal ik vanochtend de krant uit de bus, staat mijn vriendin met dochtertje op de voorkant van het regiokatern IJsco op terras smaakt ook bij 13 graden Celsius - Salland - Regio - Stentor @tygo sooowww jij gaat hard!!! Hihi wel grappig lijkt me dat 1 zo'n tandje. Hier nog niks te bekennen, ik heb al paar keer gedacht zal wel tandje zijn maar nog niks dus we rustig af @rem hm bah toch weer die misselijkheid he @fem, ik zat gisteravond later nog effe te denken als je er wat meer over wil vertellen kun je altijd pb-en of mailen of zo he @milk, he bah wat zal dat raar zijn voor je ouders zeg.
hallo allemaal, ben ik ook eindelijk weer eens een keertje! Heb de bus weer gevonden, ben een poosje weinig op deze site geweest. Heb net weer gestemd op Nadine, ik hoop dat ze gaat winnen deze ronde en dat er niet weer gedoe komt met valsspelen! Hier gaat alles zijn gangetje, wel een paar rotweken gehad want ik hik altijd erg tegen 12 mei aan, het is alweer 2 jaar geleden dat we ons kleine mannetje zijn verloren. We kregen afgelopen maandag ook nog eens heel erg naar nieuws, er is hier in de buurt een zwaar auto ongeluk gebeurd en daarbij zijn een man en een vrouw om het leven gekomen. De vrouw kenden we behoorlijk goed, ze fietste hier altijd een paar keer per dag langs om haar zoontje naar school te brengen. De andere man en vrouw liggen nog in het ziekenhuis en het zoontje ligt ook nog in het ziekenhuis, is een paar dagen geleden door de scan geweest en de hersenen zijn flink opgezwollen dus het is afwachten hoe dit af gaat lopen voor hem. Arme kereltje zomaar ineens geen mama meer en zijn vader ligt in het ziekenhuis. Met Marissa gaat alles prima, krijgt alweer haar 3e tandje boven en heeft hier soms flink last van. Verder tijgert ze behoorlijk snel door de kamer en sinds afgelopen week kan ze zichzelf ook optrekken aan de spijlen van de box en gaat ze soms staan bij de bank of tafel. Zal vanaf nu weer proberen mee te schrijven en op iedereen te reageren!
wat een rust hier hier zo goed als alles ingepakt, enkel nog de laatste spulletjes die maandag pas kunnen ingepakt kids vandaag nog een emmertje cadeau gedaan met schepje en vormpjes bij (een emmer met clowngezicht en vormpjes in handen en voetenvorm) kunnen ze heerlijk mee spelen in het zwembad
Spirit; nog een dikke knuffel voor de 12e Hebben jullie er nog wat aan gedaan? Wij gaan altijd wel een taartje doen als het 2 februari is (Jennifer, nichtje - dood geboren met 34 weken).
Goeiemorgen! Tjee waar is iedereen?? @spirit, knuffel voor jou! Logisch dat je tegen die datum aanhikt. Idd hebben jullie nog wat gedaan? En wat vreselijk dat ongeluk, bah moet ik ook meteen aan die Ruben denken Wij hebben vanmiddag verjaardag van dochtertje van vriendin die 1 is geworden vandaag. Leuk om alle kindjes dan bij elkaar te hebben. Wat gaan jullie doen vandaag??
morgen ik ga werken vandaag, niks bijzonders dus! @Spirit sterkte !! @fem jij ook sterkte!! @rest *knuffel*
berichtje van Elke; "Vergeet ik steeds te vertellen: bij de doopdienst van Nadine is er op ons verzoek een nummer gedraaid van Eric Clapton. Was voor ons, en met name Elkeman, enorme steun tijdens de ziekenhuisperiode. Daarom, en ook als bedankje voor alle Nadineduimbidgrowkaarsvlagmensen dit nummer. De titel zal jullie, en zeker female81 aanspreken: Let it grow." YouTube - Eric Clapton - Let It Grow (HQ Live Performance)
Ken je het nummer fem? Ik kende het niet, heb net proberen te luisteren maar heb gillende NIels op achtergrond dus kan tekst niet helemaal goed horen. Niels heeft ontdekt dat ie hard kan gillen dusss........ Maar aan de titel te horen kan ik me voorstellen dat het een nummer wat op hun lijf geschreven is.