En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Niels: lekker die longetjes oefenen hoor :D niks mis mee :D
    En vooral er zelf heel hard van schrikken als je ineens een nieuwe toonhoogte te pakken weet te krijgen :p

Ha remmie :) Kus!

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    mp 8)

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    24 pagina's terug lezen :)

Hoi lieverds, ben weer thuis.
    Ierland is een mooiland, maar 2 x 15 min regen gehad, 1 x halve dag bewolkt en verder..... zon :)
    zelfs gezicht flink verkleurt.
    Veel mooie dingen gezien. Lange auto dagen af gewisselt met speeltuin dag (totaal 3x speeltuin)
    huisje was lief, snachts erg koud in bed, bibber bibber.
    dus kchel aangezet.
    Oude huisjes zijn moeilijk warm te krijgen, gelukkig temp aan einde van de week stukken beter.
    Marije der waterpokken bijna weg.
    Lonneke heeft ze in ierland gehad (daar dus straks waterpokken epidemie in speeltuin :D )
    Verder heeft Lonneke 2 tandjes erbij en zat ze van de week zomaar zelf.
    En kletsen dat ze kan ( jammergenoeg op schreeuw niveau)

We waren alle app. vergeten. dus alle speciale baterijen + oplader, en oplader van onze mobs....
    mobs bijna niet aangehad
    en een wegwerpcamera gekocht. dus helemaal spannend hoe die geworden zijn.

En Q time, eerste helft ging wat moeilijk, maar daarna stukken beter.
    en ra ra, cottage had 3 kamers (slaap/woon/keuken) in 1e 2 slapen kindjes waar dan Q-en :)

Andere verhalen horen jullie snel, zo elke keer een beetje.

Nu beetje bij beetje proberen te reageren.

@ Milky, ja mini meeting moeten we zeker gaan doen, gezellig

@Pix, gewoom op eiogem gamg naaien hoor, niet haasten *smak*

@ Moederdag, hier gedaan zoals het "hoort" mooie knutselwerkjes van kindjes

@ Juudje, wat knap vam Femke, zo evem gaan kruipen en ook nog eens stoer gaan staan :)

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, ik ga straks (lees dinsdag) mmm lezen
    al wat beter mert Siem?
    en julli edinsdag uitslag, ben benieuwd

@ Bow, deukje in schedeltje Niels, en al bij ha geweest?

@ Gabbel, gefeli, je bent geslaagd, joehoe
    Ojee. hoest met schoonzusje en baby?

@ Leo, en hoest met kleine meid? meeste kindje shebben daar toch wel last van, maar meeste groeien er ook overheen.
    Marije is er overheen gegroeid, en nu met Lonneke afwachten maar.
    En puffers, wij hebben 2 verschillende, 1 uit NL en 1 uit Sint Maarten, die laatste is veel fijner (en kleiner)
    hoe gaat het puffen?

@ Jedje, gaat toch hartstikke goed dat kolven nu, gewoon je gevoel volgen

@ Milky, wat een naar idee van je ouders en die kindjes, zo verdrietig

@ Fem, hmmm, hoesnel moet Nikita dan wel niet groeien zodat der amandelen passen.....
    ik hoop dat het snel beter gaat en niet meer opgezet zijn.
    Dikke knuf en gecondoleert

@ Klingeltje, jij mega veel jurken passen :) ben zo benieuwd

@ Remmie, dikke curver knuf

@ Zuurtje, veel plezier, lekker genieten jullie

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hele huis slaapt hier, vanochtend 4 uur op. moesten 6.10 vliegen
    ik heb lekker uitgebreid gedouched en stort vanavond n ahet eten wel in.

lekker bij mijn ouders eten :)

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zo voldoe ik ook even aan MP!

Mijn wallen hangen tot op de grond! kleine meisje wil al tijdje niet goed slapen overdag niet maar vooral 's nachts niet.
    Puffers hebben heel even beetje verlichting gegeven maar nu niet meer.
    Afgelopen nacht helemaal niet geslapen, combinatie van verlatingsangst (denk ik , lijkt het tenminste op) en als ze dan uiteindelijk na een heel krijsconcert ligt te slapen moet ze hoesten en dus weer helemaal overstuur wakker. Zucht!
    En nu is ze doodmoe, maar weer niet slapen niet! pffff.
    Hoop dat ze zo toch echt een dutje doet!

Spirit, dikke knuffel voor jou! kan me voorstellen dat 12 mei een hele moeilijke dag voor jullie is!

Small, fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was!

Fem, hoe gaat het nu met jou? ook met verwerken van onverwachte verlies?

Rest, knuff. Weet het echt niet meer!

Ohja wel Zuurtje veel plezier op vakantie!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    de cursus niet allemaal tegelijk posten zodat de site crasht begint om 18:00!
    :D

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    *waarschuwing!*
    serieus onderwerp en belangrijk en gevoelige mededeling van elke via mij:

lieve meelevende meisjes,

die al zoveel maanden meeleven met een heel klein meisje en haar ouders die ze (in de meeste gevallen) niet eens kennen:

elke vroeg mij jullie allemaal onzettend te bedanken voor zoveel steun en meeleven, nog steeds!

te weten (via mij en een aantal andere ZPvriendinnen) dat er zo aan nadine wordt gedacht, en nu weer wordt gestemd, doet haar meer dan jullie kunnen weten.

ze vindt het eigenlijk niet zo heel prachtig van zichzelf, dat ze zich er nog niet kan toe zetten weer op internet te klimmen en hier het hele verhaal inclusief dankjes kan schrijven, terwijl ze dat al lang van plan is en ook naar dat moment uit kijkt.

maar daar is een reden voor.

ik kan en wil niet nader ingaan op het precieze waarom van dat dat nu niet lukt; los van dat het zorgen voor nadine, maar ook de klap verwerken van de 4 maanden in het ziekenhuis, de 'wakker geworden' oude klap van het verlies van charlotte* en de ook lichamelijke uitputting die dit alles met zich mee brengt, speelt er meer.

iets nogal heftigs.

kort gezegd kan en mag ik hier zeggen, dat het in de relatie tussen elke en elkeman nu heel erg problematisch gaat, en dat dat komt niet door problemen tussen hen eigenlijk, maar doordat elkeman in grote psychische problemen verkeert.

hiervoor krijgt hij nu hulp, maar het is een lang proces waarbij hij dus niet thuis/in de buurt kan zijn, althans, maar soms en kort.

het houdt dus in, dat elke nu ook als 'alleenstaande' moeder door dit 'eindelijk thuis proces' moet gaan, terwijl het nu eigenlijk juist eindelijk eens een beetje beter en normaler en fijner zou moeten zijn geworden; nu nadine thuis is.

maar van 'een gezin met zijn 3en' is al een paar weken geen sprake meer.

elke vroeg mij dit in het 'kort' te melden op de site, zodat jullie niet denken dat ze zomaar wegblijft. ze voelde zich een beetje ongemakkelijk dat ze ondanks alle steun nog geen eigen geluid heeft laten horen.

ik weet zeker dat jullie dit begrijpen, hoe vaag ik misschien ook vertel wat er aan de hand is.

anyway, wij hopen (nadinen!) allemaal dat het langzaam beter zal gaan met elkeman, en dus met hem en elke, en dat ze weer samen verder kunnen gaan 'als normaal gezin'

ik heb vertrouwen in dat het goed zal komen met elkeman, nu er professionele hulp is.
    maar het zal hierdoor een nog moeilijker proces zijn, ook samen, en ook naar nadine toe die nu haar vader eigenlijk teveel mist.

zo, dat is een zwaar verhaal, en al helemaal omdat het gewoon (!#%*&%^$(*^&$*&)(*& is dat zij zoveel ellende tegen komen, het houdt maar niet op.

elke sleept zich er zeer moedig en goed doorheen, als MOEDER die precies weet dat ze nu voor nadine en zichzelf moet blijven zorgen.
    maar van echte vreugde kan geen sprake zijn en dat vind ik zo vreselijk triest en klote en verschrikkelijk.

laten we toch hopen, en geloven, dat het goed en beter zal komen, als elkemans situatie weer wat meer onder controle komt.

daarom ook, dat het meeleven, alleen al het te weten, haar zo goed doet! :)

sluit ik af met een liedje dat elke graag wou laten plaatsen hier:

YouTube - Eric Clapton - Let It Grow (HQ Live Performance)

voor jullie allemaal!!!!

veel liefs namens elke.

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Jeetje Klingel..
    Arme Elke :(
    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen:
    DAt je haar heel veel sterkte en knuffels mag geven namens mij!

Hier ook net Kut nieuws gehad :(
    Het kindje van me nicht word zowieso tussen nu en 4 dagen gehaalt :(
    Ze is vandaag 28,2 weken, maar ze heeft hart en nier falen..
    Vandaar dat ik ook niet veel aanwezig ben hier ik woon 10 huizen verder dan hun en pas veel op hun dochter van 6 en doe de hondjes enz.. dus mega druk..

Iedereen dikke knuffel

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    kling wens haar heel veel sterkte en moed toe om deze moeilijke tijd te doorstaan
    het is heel begrijpelijk dat ze hier nu nog niet aanwezig is, dat komt vanzelf wel weer als alles weer op orde is

gabbel jeetje ook al zo heftig, ik duim en hoop dat alles goed afloopt

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    wat een nieuws weer. Erg geschrokken van het nieuws van Elke. Sommige mensen kan het ook niet gewoon eens voor de boeg gaan... Heel moeilijk dit, ik hoop dat ze er (snel) weer bovenop komen en eeeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk een normaal gezinnetje kunnen vormen. Heel veel sterkte lieve Elke!

Gabbel: jij ook al slecht nieuws... gelukkig weet je ook van de voorbeelden hier dat het goed kan komen, in wat voor omstandigheid dan ook. Veel succes de komende week (en lang daarna)!

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ach Klingel moet ontzetttend huilen van je bericht. Ik weet van de situatie en had er al de nodige tranen om gelaten maar het is gewoon ook zo f*cking oneerlijk!!:x

Vind het zo ongelooflijk oneerlijk dat Elke zo veel op haar bordje krijgt. En zo veel eigenlijk ook waar ze 'alleen' mee moet dealen.

We hebben het er vaker over gehad en je zou willen dat je zo veel meer voor ze kon doen, maar meer dan dit is er niet. Meer dan steun geven kun je momenteel niet.

Daar word ik erg verdrietig van. Ik gun haar gewoon zo veel meer. Dat ze eindelijk van haar gezinnetje kan genieten.

Vind het zo oneerlijk:(

@gabbel jij ook hele dikke knuffel en sterkte daar!!!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lieve bow, we hebben er inderdaad al veel tranen en woorden om gelaten.
    en we kunnen niets behalve luisteren en laten weten dat we haar (situatie) niet vergeten..
    en een zonnestraaltje, zoals de fotowedstrijd winnen doet haar ook onwijs goed. :)

ik hoop, en denk ook wel, dat als elkeman de hulp krijgt, aanneemt en vooral ook houdt het goed kan komen, maar dat is zoals we weten een kwestie van ... maanden, misschien langer?
    het is trouwens voor hem ook heel erg zielig, want het is nu niet bepaald een zelfgekozen ziekte/situatie waarin hij zit.

sorry dat ik er een lang en serieus verhaal over schrijf trouwens @ allemaal, maar elke heeft me gevraagd het toch soortvan wat meer uit te leggen (en zowel sus en jullie weten: dat kan ik niet in 2 regels ;)) omdat ze zich opgelaten voelde er steeds nog niet te zijn, en nu al helemaal even niet meer.

elke doet het trouwens onwijs goed, en nadine ook!
    maar het is vooral het zo ontzettend veel niet alleen tegelijk maar ook achter elkaar, de laatste jaren, en dan nu dus ook nog helemaal alleen.

gewoon om te janken inderdaad :(

hoop, nadine, ontzettend dat de tijd het zal verbeteren en verzachten......

*knuf op liefbow en haar traantjes* :(

@gabbel: ach nee.. wat ontzettend klote ook dit nog.
    weer een mensje veel te snel 'gehaald'

ik hoop, nadine!, zo erg dat het met het beebje halen in elk geval beter wordt, met de kansen voor beebje, maar ook met je nichtje.
    zoals fem al bevestigde (toch?) is het zh waar ze ligt heel goed, en ik hoop ontzettend dat ze hun uiterste best doen dit veel te snelle en vroege begin van dit leventje zo goed en veilig mogelijk laten beginnen.

denk je ook een beetje aan jezelf, voor zover dat gaat in deze tijden?
    heel lief en mooi dat je er zo bent voor je, een geschenk.

nou ja.. nu is iedereen vast depri, sorry, maar het moest toch wel gezegd worden allemaal.

*slaat armen om hele bus heen voor klingels originele PLETKNUFFEL*

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ach jezus wat een ellende :( Arme Elke, en Elkeman...
    Zo hoort het 'eindelijk thuis'-verhaal helemaal niet te gaan. En wat heftig dat Elke de zorg(en) heeft over haar man, over hen als gezin en dan ook nog helemaal alleen de zorgen over Nadine. Het is allemaal al zoveel...er leek eindelijkeen welverdiende emmer van rust en geluk over hun heen gegoten te worden, maar helaas :(
    En dat ze hier niet zelf komt om lettertjes te typen dat geeft helemaal niks! Via jou en bow en sms-jes is ze hier tóch! En zij en Nadine hebben een speciaal warm plekje en dat houden wij wel warm voor hen. Ze zijn hier ALTIJD omdat ze in onze harten en gedachtes zijn.

Lieve Gabbel, wat een onzekerheid voor je nichtje zeg :( Binnen nu en 4 dagen, veel te vroeg :( Maar gelukkig heeft ze longrijpers gehad - en dat is echt wonderspul! Hart en nierfalen? :( Soms is het beter voor een kindje om uit de buik verder te groeien (zoals nikita en nadine) en doen ze het in de couveuse veel beter dan in de buik. Maar ja, zo zie je dat natuurlijk niet....
    In het Sophia zit ze echt op 1 van de beste plekken die je je maar voor kan stellen. Bovendien zijn die kleintjes echt zúlke vechters en doorzetters - bijna niet te bevatten.
    Ik hoop dat alles goed gaat, zo goed mogelijk! Heel lief van jou dat jij de zorgen voor je achternichtje en de hondjes op je neemt. Hele dikke knuffel!

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Elkenieuws, hier ook tranen in mijn ogen. Je wenst Elke en Elkeman allebei zoveel geluk! Met lieve kleine Nadine.
    Nu moet Elke het helemaal alleen doen, nou Kling laat maar aan haar weten dat ik het super knap vind hoe ze het allemaal doet.
    Tjee minee wat heeft zij veel te verduren gehad en wat krijgt ze nog steeds veel te verduren. Zou echt niet zo mogen zijn!
    Maar ze ondergaat en doorgaat het allemaal nog steeds, helaas.

En haar busplaatjes is en blijft kei warm, ze zit in ons hart!

Kling, dank je voor brengen elke-nieuws!

Gab, pfff binnen 4 dagen gehaald, maar wat Fem al schrijft hoe ongelooflijk soms ook kan het voor het kindje beter zijn om buiten de baarmoeder verder te groeien.
    Ik hoop dat alles goed gaat, onwijs dikke knuff!

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ben echt onder de indruk, fuckzooi voor hen!

*doet mee met de pletknuffel*

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh mijn.....
    @#%@$^
    ben even sprakeloos van het bericht over Elke. :(
    alsof ze het niet moeilijk genoeg hebben...

ben eigenlijk te moe en druk in mijn eigen hoofd om goed op te reageren.. maar ik denk aan ze alle drie!!!! daar is altijd ruimte voor..

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    lieve Elke toch, helaas hier ook ervaring mee
    *dikke knuf*

lief gabbeltje, tjee zeg binnen 4, nu 3 dgn
    dikke knuffel

lief leomeisje, ik hoop voor jou en je papa en mama dat het vanacht een stuk beter ging.
    *dikke knuf*

lieve Leo, bedankt voor reageren op mijn berichtje

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

ik meld me gelijk ook weer af, ik weet niet of ik vandaag nog online kom

20. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Bedankt iedereen!

Ik ga nu weer ff naar de toe.
    Als de kinderarts vandaag tijd heeft word het vandaag gehaalt en anders zeker morgen al..

Ff snel een vraagje aan jullie.
    Wij hebben een nieuwe auto gekocht en mijn oude staat dus te koop, nu kregen we van iemand een mailtje, maar ik vertrouw het heel niet

Hello,
    Thanks for the mail. I'm ok with the price given to me.I
    will be unable to make the car, because I am a sailor and I'm
    currently sailing to Hong Kong but I think the car as it is.I will
    like to continue with the purchase check and I will be making the
    arrangements for shipping to UK, that just means I have my own
    shipper, he will come and pick up the car from you after the payment
    is made to you.So, I will secretary to order you (€1,300,00) check to
    cover the car. I want you back to me with your details to make
    payment.

Full Name :.....................
    Postcode :..................
    Telephone :................
    State :........................
    Country :......................

With all these details you will be able to receive payment on time, is

Wat denken jullie ?
    Ik heb al wat zitten google'en, maar ken niks vinden.
    Ik ga ook zeker niet mijn gegevens zo doorgeven en er moet maar iemand langs komen die contant betaald..

Knuffies voor jullie liefjes!

Deel Deze Pagina