En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Smallville, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    gabbel ik zou het zeker niet doen, heb eens een programma op tv gezien en het ging allemaal om bedrog
    liever contant geld in de hand dan zo doen

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Gabbel, niet doen!
    De check is ongedekt - dat wil zeggen dat jij er ongeveer een maand later achter komt dat je dat geld niet krijgt, maar je bent wel je auto kwijt. Heb al meerdere verhalen erover gehoord.
    NIET DOEN!
    Sterkte met nichtje vandaag!

Smallie: hahaha...moest wel lachen om jouw 'wat blijft er dan over om te QT-en" De keuken :p hihi

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Gab, ik zou het ook niet doen. Zeker niet zomaar je gegevens afgeven en idd laat hem maar iemand sturen die contant kan betalen.

Small, kleine meisje vannacht goed geslapen. Tot 12 uur wel heel onrustig en veel huilen maar daarna doorgeslapen.
    Gelukkig!
    Helaas nu wel weer krijsend in haar bed, pfff verlatingsangst. Wat kan ik er tegen doen? Vind het onwijs moeilijk om weg te lopen bij een krijsend kind. Maar als ik erbij blijf staan/ ga zitten blijft ze alleen maar verder overstuur gaan.
    pffffffffffffffffff!

Zuurtje, vandaag lekker op vakantie toch! Heel veel plezier!

Fem,hoe gaat het nu met jou?

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

I'm oke :)

Wat sneu zeg van je dochtertje zo'n verlatingsangst heeft ineens. Ik heb er geen ervaring mee dus kan je ook niet echt tips geven :(

5. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai! :)

@gabbels: hoe gaat t met je nichtje en beebje vandaag?
    denk aan jullie!

enne over die mail, NIET DOEN!!! vette oplichterij!
    een antwoord met ' fuck you ' van jouw kant will do! ;)

trouwens, hoest verder? ook qua ' zin ' in IVF?

@milla: vertel jij ook eens, hoe gaatie?

@small: ben blij dat jullie t fijn gehad hebben! maar weinig Q pus? wel een beetje PT gehad dan? :D

@zuur: veel plezier! waar gaan jullie heen eigenlijk? (vergeten misschien)

@bus: waar is de recentste bus eigenlijk?

@leo: hoest met kleine leomeis? het spoken breekt ook jou op he, huil.
    hou je het wel vol lieverd?
    hoe zou dat komen, die paniek?
    is het ' gewoon ' dat alle zieke/niet lekkere kindjes bij mama willen zijn en blijven?
    maar als je blijft blijft paniek dus ook?
    huil, ik kan je geen advies geven..
    waar moet/kan je dat uberhaupt inwinnen? naar t gekke CB?

knuf!

@CB: moet ik dat eigenlijk zelf regelen of hoe werkt dat?

@fem: hoe gaatie met jou? en vertel eens wat grappigs over de nikita?

@hier: lekker gegeten na slapeloze nacht, kat was niet thuis gekomen.
    mijn god, dit is echt wel een uitdaging en valkuil van mijzelf hoor. zo ongerust dan... ;) :)
    dat wordt nog wat.
    maargoed.

nu even kastelen en dan door naar zwolle.
    blije doos ophalen (nu al? snap niet?) en jurken passen :)

dit x gaat klingman, in de buurt toevallig, even mee. ook voor zichzelf maar ook om samen eens te kijken.
    het zal wel zwaar atraditioneel zijn maar ik/wij vind/en t wel leuk om een beetje te zien wat de ander vindt van de richting waarin de een denkt.

so, moeilijke zin was dat he! :p

dikke kus op allemaal dus, ook op de zieke kindjes, de slapeloze nachten, het wachten op nieuw ei, nieuwe ronde, nieuwe behandeling, en alle andere dingen die de meisjes, MMMeisjes en moeders zo bezig houden.

smak!!

6. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Hallo allemaal,

@Elke: jeetje zeg, wat ontzettend KUT voor Elke dat ze nu weer hier doorheen moet. Natuurlijk ook voor Elkeman, maar het blijft zo natuurlijk wel enorm moeilijk. Wel jammer eigenlijk dat we altijd nog het gevoel moeten hebben ons te verontschuldigen dat we minder hier zijn als we een kindje hebben gekregen en/of andere zorgen hebben. Dat hoeft dus NIET! Zelfs als Elke niet in deze situatie zat, ik begrijp haar afwezigheid volkomen! Dikke knuff!

@Gabbel: jij ook een dikke knuff en wat ben je toch een weldoener! Al die zorgen voor je nichtje en de hondjes. Jij verdient dubbel en dwars nu zelf ook eens het roze nieuws in de bus te zijn. Knuff!

@Leo: da's het 13 maandensprongetje denk ik. Je meisje zou nu rond 13 maanden zijn als op de uitgerekende datum zou zijn geboren. Veel kinderen hebben er daarvoor niet zo'n last van, maar vanaf deze sprong kan het behoorlijk heftig zijn. Je kunt niet veel meer dan troosten waar jij wilt, maar ze zal er ook doorheen moeten. Als het goed is gaat het vanzelf over. Knuff! Femke heeft precies hetzelfde nu. Pittig....

@Zuurtje: veel plezier!

@all: dikke knuff. Leuk om weer wat van spirit te horen. Wel naar nieuws voor haar zelf. Knuff!

Zit op mijn werk en ben eigenlijk heel druk. Later misschien nog wat meer...

7. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Oh ja Small: klinkt als leuke vakantie gehad! Mooi hè, ben ook gek op Ierland!

Kindjes weer beterder? En fijne moederdag? Mooi zo! Q-time idd lastig in zo'n klein huis. Maar goed, als je het samen maar als Q-time ervaart, om er even zo uit te zijn. Kan ook al veel schelen.

Enne: Femke staat nog niet hoor, maar 'staat' op haar knietjes... Neee, zo snel gaat dat ook wer niet!

En leuk dat Lonneke zelf gaat zitten nu!

8. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @Kling: dan maar atraditioneel, als jullie het maar leuk vinden zo. Veel succes/plezier!

Poezel nu wel thuis?

9. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @juud: ja poezel wel thuis, ik om 0500 nog door straat gespookt, komt ie om 0630 gewoon nietsvermoedend binnen spinnen :(

jij druk op werk?
    wel leuk druk?

wat betreft die sprongetjes: even domme vraag misschien maar wie heeft dat eigenlijk uitgevonden? is het werkelijk zo dat elk beebje op een bepaald (vaststaand) moment iets anders/nieuws gaat doen, en dat dat dan een sprongetje heet?
    *kijkt als een groen broedkipje, hetgeen ze ook is*
    best wel lastig lijkt me.
    ik denk dat ik me er maar op in probeer te stellen dat elke dag en elke week, maand weer nieuwe en uitdagende (lees: soms vreselijk moeilijke) dingen waar je weinig van snapt met zich mee brengt?

enne, wat betreft verontschuldigen: ik denk en ervaar niet dat we dat moeten hoor.
    het is gewoon zo dat elke, al tijden en maanden, ook voor elkemans problemen, in haar hoofd had een mooie comeback te maken.
    ook om iedereen te bedanken voor alle meeleef en kadootjes.

maar het komt er gewoon niet van, nu al helemaal niet, en ik snap best dat ze daarom even via mij dit wat diepgaandere geluid wilde horen.

ze weet nu ook van alle begrip enz :) en ik denk dat het ook wel ' fijn ' voor haar is te weten dat men nu weet dat er weer, meer speelt.

dan doen kaartjes als ' lekker met zijn 3e thuis genieten van elkaar ' ook wat minder pijn zegmaar, maar dat denk ik even hardop hoor.

@remmie: had ik ook hier al tegen jou gezegd hoe @*#^ ik het vind dat je alweer zo vreselijk missel bent?
    HOE het gaat hoef ik dan ook niet te vragen, maar misschien iets van OF het gaat?
    ik bedoel, hoe sleep je je door de dagen heen?
    en moet je weer zo ontzettend overgeven en val je weer stiekem zo veel af?
    :(
    en hoe manage je dit met nikki enso?

dikke knuf!

so, en nu gaak dus weer in KA, NHNK.

smak!

10. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Lieve Kling,

Ik snap Elke ook wel hoor, maar ik sprak meer in het algemeen. We verontschuldigen ons zo vaak voor het minder aanwezig zijn, zelfs als het vrij duidelijk is waarom iemand er wat minder kan zijn. Ik heb het Elke iig niet kwalijk genomen dat ze er nu minder kan zijn. En geen van de dames ooit. Ik vind het altijd prima als mensen andere dingen aan hun hoofd hebben.
    Ik vind het altijd vervelend als het je wordt kwalijk genomen dat er even wat minder op je wordt gereageerd. Ja, dat heb ik laatst ook gezegd, maar dat was gewoon een schreeuw om een knuffel.

Maar goed, ik begrijp dus de berichtgeving van Elke wel, maar je had daar VOOR MIJ niet bij hoeven zeggen dat Elke zich verontschuldigt voor haar afwezigheid. Dat is het eigenlijk.

@sprongetjes: nou ja, bedacht, er zijn twee onderzoekers die daar jarenlang mee bezig zijn geweest en ze staan beschreven in "Oei ik groei". Er zijn zat mensen (moeders, artsen, CB-medewerkers) die er helemaal niet in geloven en er zijn even zoveel mensen die dat wel doen. Het staat volgens dat onderzoek vast dat alle kinderen rond dezelfde tijd EEn ontwikkeling doormaken, maar het hoeft niet per sé te zijn dat ze allemaal dezelfde ontwikkeling meemaken.

Ik geloof erin, omdat ik bij Siem en Femke de klok gelijk kan zetten op die sprongetjes.

Fijn dat poezel thuis is!

11. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ik snap dat jij het snapt hoor! ;)
    maar ik snap ook dat elke dit even wilde zeggen, uiteindelijk.

zou ik zelf ook hebben gewild.

over sprongetjes: ik bedoelde inderdaad met ' bedacht ' wie dat heeft geconcludeerd.
    en waarom, nieuwsgierig.

volgens mij is elke seconde een sprongetje naar een volgend stadium (zweeeeeeeeeeeef klingel zweeeeeeeeeeeeeeeef!?!) maar het zal idd soms erg opvallen, en dat noemen ze dan een sprongetje.
    zoiets?

:D

12. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Tuurlijk is alles in het leven van een baby/peuter/kleuter/kind een ontwikkeling naar een volgende stap, maat tot en met die 10e sprong (rond 18 maanden) vielen ze mij enorm duidelijk op. Siem en Femke zijn/waren dan echt van slag en als die huilperiode voorbij is/was, kunnen/konden ze ineens veel meer dingen en lijken/leken ze ineens zo veel wijzer/ouder.

Anders zoek je het boek eens op in de bieb. Kun je zelf zien of het wat voor je is.

13. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    ja alles was er ook zo klein (was eigenlijk cottage voor 2 p) dus ook mini tafel... was blij dat billen erop paste :) ha ha ha
    Hoest met uitzoeken kantoorpand?

@ Leo, tot 12 onrustig maar daarna goed, dat is te doen (vind ik, hebben wij ook geregeld met Lonneke)
    Nu zo'n last van verlatings angst... al veel kiekeboe spelletjes gedaan? dat hielp toen bij Marije, dat ze wist ookal ziet ze ons niet, we zijn er wel.
    wel moeilijk ja om kindje te laten huilen.
    Heb het in de vakantie toch ook een paar keer moeten doen.
    ze was doodop maar kon niet slapen... na 5 min huilen toch heerlijk in slaap en dan 2 uur lang :)
    succes, hopelijk snel weer wat beter slapen en minder verlatingsangst.

@ Gabbeltje, tjee zeg, nee laat hem maar gewoon langs komen met het geld, moet ook overgeschreven worden, en daar wil je ook bij zijn, straks doet ie het niet....

@ Klingeltje, ja niet echt wel Q, wel fijn heel dicht tegenelkaar liggen in bedje (moets wel met die ijskou, was niet niet aan het klappertanden)
    PT = Play Time? beetje :p
    En Cb, je krijkgt vanzelf na geboorte wijkverpleegkundige op bezoek, en zij legt alles verder uit.
    En ik hoop dat jou cb net zo goe dis als de mijne, ben er echt super blij mee. Goede artsen en verpleegkundigen. En na geboorte Marije hebben ze ons ook enorm geholpen, (te vroeg geboren/paniek/huil/stress/zelf?/heh/etc)
    Gelukkig poes toch thuis, maar super ongerust geweest natuurlijk.

@ Juudje, ja was erg fijn niet direct Q time, maar het leukste vond ik de ochtenden, met zijn alle aan de ontbijt tafel, heerlijk knus, echt als gezin, hele week lang ipv alleen op zondag.
    en de echte Q, maar weer samen een avondje/nachtje weg plannen.
    Maar staan op de knietjes is ook erg knap. Ze gaat nu ineens zo snel.
    Marije heeft gewoon weken gerolt over de grond, en Lonneke tijgert ook nog maar.
    Jij Ierland ook mooi? ook heen geweest?

@ Remmie (even herinnerd door Klingel) jij weer in ziektewet door curveracties, moppie toch, nu tijdelijk tot beter gaat, of tot verlof....
    En zal wel raar zijn, maar wel fijn dat Nikki paar daagje snaar kdv gaat. kan je net de rest van de zorg aan.
    *knuf*

14. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ook fijn, weer samen ontbijten. Hier gebeurt dat gelukkig bijna elke dag! En ja, ook in Ierland geweest. Zou zo weer willen!

@Lonneke: die is ook 2 maanden jonger dan Femke hè. Ik had dit 2 maanden geleden dus écht niet verwacht hoor. Toen rolde ze ook maar een beetje. En tijgeren heeft ze nooit gedaan. Dus je weet het nooit met Lonneke...

15. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Thanx meiden! En lief dat jullie het vragen... :)

Nee, hoe het gaat hoef je idd niet te vragen.. :( Blegh... Het gaat, zeg maar.. Ben der gewoon alweer ongelooflijk klaar mee. Ook omdat ik weet hoelang dit nog kan gaan duren. Tis gelukkig iets je later begonnen dan met Nikki en iets minder heftig (misschien omdat ik nu beter weet wat ik wel en niet kan eten?!). Heb dus nog niet hoeven te spugen. Maar ben gewoon weer de hele dag misselijk. En met vlagen ene keer erger dan andere keer.. Heb dus nog goede hoop... Maar leuk is anders.. ;) :)
    En weet ook wel dat ik mega blij moet zijn dat er gewoon weer een kindje in mn buik groeit!! En dat ben ik ook echt...!!! Alleen drukt die misselijkheid weer zo'n ontzettende stempel op zwangerschap.. Kan het niet zo goed uitleggen verder. T voelt gewoon heel dubbel....
    Dagen gaan langzaam voorbij. Idd de vaste dagen gaat Nikki gewoon naar KDV en dat ik voor mij wel moeilijk, maar ook wel fijn. (Ik weet dat ze het leuk heeft daar en ze het naar der zin heeft!) En idd, zo kan ik zorg voor Nikki ook aan. En als Rem thuis is, doet hij Nikki naar bedje enzo. Scheelt weer heel stuk! :)
    Ben met ziektewet totdat het weer gaat om te werken (vorige keer was dat tot een week of 24?!). Toevallig leidinggevende vanmorgen aan telefoon en blijf (zoals het nu lijkt) komende maand nog wel in huis... :( Aan ene kant fijn om duidelijkheid te hebben, maar aan andere kant ook confronterend.....

Zoo.. ben ik ook mn verhaal weer kwijt! :) :)

Dikke smakkerd voor jullie allemaal!!!

ps. En helemaal voor Elke!!! :( Heeeeele dikke knuff!! Wat een ongelooflijke rotsituatie.. En wat moet zij het echt zwaar hebben zeg!! Zou willen dat ik iets voor der kon doen... Maar vrees dat dat weinig is...

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Rem, ik vind het echt klote voor je dat je je zo naar voelt! En idd aan de ene kant fijn dat je duidelijkheid hebt wat betreft komende maand thuis blijven maar dat wil je eigenlijk helemaal niet. Liefst zou je gewoon aan de slag gaan.
    Helaas moet jij dit nare missel gevoel ook weer ondergaan, net zoals het vreemde gevoel dat Nikki toch naar KDV gaat.
    Ik vind het een hele mooie en sterke eigenschap van jou als moeder dat je met dat gevoel aan het worstelen bent!
    (al vind ik het klote dat het van toepassing is ;) )

Juud, ik had ook al in 'het boek' gekeken en zag daar inderdaad de 13 maanden sprong staan. Kleine meisje heeft er normaal niet zoveel last van maar van deze echt wel. PFffffffff
    Ligt nu weer op bedje, hoop zo ook slapen.

Small, ik vind het echt heel fijn dat jij met je gezin zoveel knusse tijd hebt gehad! Heb je nu het gevoel dat jij en smallman het samen ook weer beetje beter aan kunnen, aangezien hij toch nog steeds wel heel veel weg is?

Kling, ah leuk samen naar jurk shoppen! Maar jullie weten uiteindelijk niet van elkaar wat de ander draagt, dat is de bedoeling toch? Klingman kan zich dan lekker afvragen of hij DE jurk heeft gezien of niet :D
    Hoe gaat het nu met je gevoel over die eigenlijk te dure maar wel hele mooie jurk!

@Elke, ik vind het heel waardevol dat we via kling "even' op de hoogte zijn gebracht. Hoe klote het ook gaat met iemand ik vind het fijn om dat te weten. Kan ik ze beter en op andere manier steunen.

@Kling, ga jij eigenlijk ook mee klingman's pak bekijken?

@Bow, ik mis je!

@Cin, hoe gaat het in dat geweldige USA? Even weinig tweets van je. Oh ja je had ook ff geen internet.

@alle andere lieve dames, denk nog steeds veel aan jullie en vraag me af hoe het met jullie gaat ondanks dat jullie hier niet meer zo actief zijn!

Kus!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    En fem voor jou een dikke mega knuffel! Vind het klote dat je je zo voelt.
    helaas weet ik nog heel goed hoe het voelt als er heel plots je iemand ontnomen wordt.

Als je wilt kun je mij ook altijd pb-en mailen, msnen, bellen etc.
    Weet dat je busvriendinnetjes je allemaal willen steunen!

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Thnx Leo, lief van jou!

Ik ben nog volledig in denial. Echt.
    Ik geloof het gewoon nog niet. Het kan niet.
    Net de rouwkaart ontvangen...daarin staat: "Onze rots in de branding is niet meer..."
    Bizar.

Het zal wel 'echt' worden als we er woensdag zijn en de familie zien en de kinderen.

51 jaar.
    Dat kán toch niet.

Nou goed, beetje verwarrend bericht, maar ik snap het zelf ook nog niet.

Sorry voor de ego!
    Ik vind jullie allemaal lief hoor! Mag ik het even afdoen met een *knuffel*?! Misschien beetje 'makkelijk' maar het zegt wel alles wat ik wil zeggen.

19. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Tuurlijk mag je het afdoen met een knuffel. Neem de tijd meisje. 51 jaar is inderdaad bizar en oneerlijk jong...

Ik kan je weinig meer bieden dan een knuffel terug en je zeggen dat ik aan je denk hoor. Nogmaals sterkte!

20. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @Rem: balen zeg dat je al weer zo'n rottige misselijke zwangerschap hebt. Kan me voorstellen dat dat op het plezier van deze anders zo fijne tijd drukt. Heeeeeel dikke knuff voor jou meis!

Share This Page