En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so... klingel komt kreupel bus in kruipen..

mag hopen dat het ehhh ik weet niet waardoor maar niet door zwanger komt, anders is dit het moment dat die lange rug, dat hypermobiele lijf en die hoge hakken het niet meer kunnen vinden met elkaar.. :(

over vinden gesproken, denk wel jurk!
    anders dan anders nog dan ik zelf dacht en vooral pracht.

maar eerst op bank crashen, morgen utrecht met mama, en later meer megarea hier.

lieve grote smak voor iedereen

*krak*

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @smallie, haaai meis wat fijn jou weer zo te horen, lekker vakantie gehad en qtime in the kitchen hihihi was de tafel groot genoeg :p

@gabbel, je hebt al genoeg advies gekregen om het niet te doen en ik sluit me daar bij aan Zou het zeker niet doen. En heel veel sterkte met je nichtje!! En zoals fem al zei soms is het beter voor de mama en het kindje om uit de buik te zijn. Hoop dat het allemaal goed gaat komen!!

@leo, haaai lieverd, daar is ik :D
    Wat ontzettend zielig zeg dat je meisje zoo ontzettend moet huilen!!
    Bah vreselijk moeilijk lijkt me dat. Hoe gaat het met de pufjes? Wil ze ze altijd nog goed hebben?? Niels schreeuwt ondertussen alles bij elkaar als hij pufjes krijgt. Vreselijk om te horen ook. :(

@fem, dikke knufff, soms is het gewoon allemaal niet te bevatten en ook niet eerlijk. Vaak nog zulke plannen en dromen en dan ineens is degene er niet meer. Heeel moeilijk te bevatten. En 51 is ook nog veeeeeeel te jong. Dikke knuff ook vast voor de begrafenis.

@klingel, nee cb hoef je je niet voor aan te melden gaat straks helemaal automatisch. Handig he ;)

@remmie, dikke knuffff. Je weet waar je het voor doet maar toch.....

Vanochtend met Niels naar ha geweest laten kijken naar hoofdje maar ze heeft me doorverwezen naar de kinderfysio. Ze zei dat ze eigenlijk nooit meer kindjes ziet en beoordeelt omdat alles via cb loopt. Ik uitgelegd hoe en wat dus ze begreep wel waarom ik was gekomen en heeft heel duidelijk uitgelegd dat er niks mis is en dat het dus puur iets cosmetisch is. Dus adviseerde ze mij naar de fysio te gaan en me daar te laten adviseren en dan pas belissen of we er wel of niet iets aan moeten laten doen. Ben wel weer beetje gerustgesteld. Voor mijn idee was ik net uit mijn beslissing door het te laten zoals het is, en dan word je toch weer zooooo aan het twijfelen gebracht. Nou ja nu ga ik gewoon afspraak maken bij fysio en dan maar weer eens verder kijken.

Pfffffff is weer veel te lang verhaal geworden.

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @klingel, zere rug?? Oei pas je wel op?? 1 dove voet is genoeg he voor in bus :p Enne vertell over jurk waar en Klingman pak??

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Fijn Bow dat de ha er toch even goed naar heeft gekeken maar je toch ook doorstuurd. Zo ben je gerustgesteld maar wordt er toch nogmaals naar gekeken.

Pufjes gaan nu goed met kleine meisje. Wat voor pufbuis heb jij? Zo'n hele grote, baby.... nog iets?
    Anders moet je de ha eens bellen voor de aero chamber bear, die buis is veeeel kleiner en gaat makkelijker. (is alleen op dokterrec. te verkrijgen).
    Ik kreeg die tip ook weer van iemand anders, maar ben er heel blij mee :)
    Kleine meisje huilt op het moment alleen bij laatste 2-3 keer inademen, eerst was het vanaf teug 1 al huilen.
    Echt rot is dat he, dat huilen/krijsen!
    (en dan staat er zo leuk in de bijsluiter, het is het beste als het kindje niet huilt tijdens inademen! Mogen ze mij vertellen hoe je dat doet????)

Kling, let maar op met je rug. (ik moet ook meteen denken aan bekkeninstabiliteit, brrr)
    en anders toch maar iets lagere hakjes gaan dragen.
    Veel plezier morgen met je mams op jurkenjacht! Ben zo benieuwd wat het wordt!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ach gos, vind het zo sneu voor jullie kleintjes - dat ze moeten puffen :( Lijkt me een kriem om dat telkens te moeten doen terwijl je weet dat ze het zo naar vinden...
    Knuf voor jullie (en jullie beebs)

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    lieve schat ..pas je op.. meld je je bij de fysio als het niet overgaat?

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Fem, is ook niet zo leuk. Het is goed voor ze maar dat hebben zij niet door. En dan moet het ook nog meerdere malen op een dag.
    Gelukkig hebben ze er daarna wel profijt van.

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @remmie **knuffel* wat naar dat je weer zo misselijk ben.. voorbereid zijn daatop helpt eigenlijk niet he... het blijft klote om misselijk te zijn. natuurlijk veel makkelijker dat je nu weet wat wel en niet mag..
    als je het ziet zitten om met je misselijke lichaampje in de auto te stappen en deze kant op te komen.. vind ik het wel zo gezellllliee.. en Eva ook ;)

@fem *nogmaals een knuffle voor je* 51 is jong! te jong!
    @bow & leo wat zielig dat ze pufjes moeten.. ik vind al erg genoeg als ik een vsm pilletje voor tandjes in de mond moet doen... moeten ze lang aan de pufjes?
    @bow ik heb het gemist geloof ik... maar wat is er met Niels dat je naar de kinderfysio moet?

Eva heeft nogsteeds last van haar 3e tandje.. het breekt maar niet door..vandaag door alle eigen drukte ook met een driftige bijna-dreumes gezetten. Pixman denkt sprongetje nog
    (@juud en kling ik geloof er ook wel in maar heb de boek niet ;) )
    Zou best kunnen..we hebben het een paar dagen over het feit dat het lijkt alsof Eva het hele kruip fase over gaat slaan want ze wil zo graag lopen ..en tijgert alleen maar. maar ik denk dat ze deze week nog gaat kruipen!

@rest ik weet dat ik niet op jullie heb gereageerd maar dat betekend niet dat ik niet meeleef enz.. *knuf*

9. natjes

natjes Niet meer actief

Zo...ik kom ook even snel de bus in lopen..!

@elke: jeetje meis...heavy zeg! Zoals vele hebben gezegd zou je nu eindelijk moeten kunnen genieten.. Hoop snel op ' betere' en 'rustigere' tijden!
    @gabbel: jeetje ook heavy nieuws van je nicht zeg! Hoop dat de kleine het net zo fantastisch gaat doen straks als Nadine en Nikita! Duimen draaien ieder geval overuren!
    @zuurtje: veel plezier op de vossemeren!
    @rem: zo naar dat je zo misselijk bent zeg! Bah! Wel fijn dat nikki naar kdv gaat, ook al voelt dat misschien raar. En zeker fijn dat je werk ieder geval begrip heeft voor de situatie! Hoe gaat het trouwens met remman zijn knie? Is hij alweer helemaal de oude?

Uhm... dit was hem even uit blote hoofd en ik weet het even niet meer zo..

Hm...naja dikke knuf!

Oh ja! Fem: sterkte meid! 51 is inderdaad veeeeeeeeel te jong!

@milla: hoe gaat het met jou? Moest ineens aan je denken vannacht!
    @bow&leo:moeten jullie nu voor onbepaalde tijd die pufjes geven of binnenkort weer op controle?
    @kling: heb jij eigenlijk al dingen voor kinderkamer gekocht?
    @small: hihi (ben visueel ingesteld) en zag je al helemaal zitten op de keukentafel! hahaha Fijn dat het een leuke vakantie was!
    @juud: hoe is het met je?
    @tisch: mp!!

Nu weet ik het echt niet meer...

10. natjes

natjes Niet meer actief

:$ Ik heb zowaar de bus weer een keer geopend! :$

En tis nog wel bijna 10 uur!!

MP voor iedereen!

*zet de koffiepot aan en douwt wat croissants in de oven*

11. natjes

natjes Niet meer actief

Oh ja kling: misschien toch maar lagere (geen) hakken meer aandoen! Ik had dat op een gegeven moment ook, enige wat echt hielp was platte schoenen aan! (kunnen ook leuk zijn! ;) )

12. natjes

natjes Niet meer actief

oh ja..ook nog blonde actie..moest alle papieren naar belastingmannetje mailen... Ik alles gescand...dacht ik!

Ha! Niet dus..alhoewel, wel gescand maar de achterkant van alle formulieren... DUhhhhhhh!!!! Dus kan morgen nog een keer alles scannen op mijn werk..! Dom Dom DOm...

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Morgen meisjes,

@ Juudje, ja ben benieuwd hoe snel het gaat. Was met Marije ook zo, ging binnen 4 weken van eindelijk kruipen naar staan.

@ Remmie, het is raar, maar net als je zegt, als je Nikki de hele week thuis hebt en jij zo ziek, das ook niet te doen, en omdat ze nu paar daagjes nar kdv gaat, kan je het net weer aan om de andere tijden haar verzorgen.
    *smak*

@ leo, ja klopt, Smallman is altijd veel weg werk/school. Dus was super fijn nu weer een weekje samen te zijn.

@ Fem, veels te jong 51, hele dikke knuf meissie

@ Bow, ja billen pastte net op de tafel, ha ha ha
    En gelukkig niets ernstig met hoofdje Niels.
    En Fysio kan je altijd even laten checken.

@ Leo, zo'n puf -oranje-beertje hebben wij ook. Maar hier huilt Lonneke ook nog 8/10 keer

@ klingeltje, kijk uit schatje.... denk echt dat ej even je hakken moet laten staan.... dnek net als Leo, misschein beginnende BI, jij meteen naar bekkenfysio, beter te vroeg dan te laat.

@ Pix, Eva straks ook even snel kruipen en dan snel lopen..... je hoort het vaker hoor.

@ Oei ik groei, heb het boek, 1e keer naast mijn bed gelegd en gebestudeerd, nu dnek ik o zal wel sprong zijn en boek ligt gewoon nog in kast.

@ Cin, hoest in USA, lekker aan het genieten?

@ Debs, hoest met papa?

@ Gabbel hoest met vriendin en baby?

Hoera, mijn vriendin in USA is zwanger.
    Ze heeft het daar best moeilijk, haar man heeft nu eindelijk werk na 2 jr werkeloos door crisis, haar vader heeft longkanker en chemo.
    (zij 34 en hij 42 jaar)
    Dus had ze het wachten opzij gezet. Wou der vader zo graag als opa zien. en na 6mnd is ze zw (had der wat tips van de bus gegeven.) En van de week 1e afspraak met dokter, mocht ze meteen in stijgbeugels voor echo.
    Wist ze niet, maar toen ze dan kleine boontje met hartslag zagen is ze ook verder alles vergeten wat de arts verder heeft gezegt.
    Ik ben zo blij voor ze.

14. natjes

natjes Niet meer actief

Genoeg even van mijn kant..ga even douchen! Ik meurrrrrr ;)

*grapje*

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Natjes, ha ha ha, achterkant vergeten te scannen.
    En volgens mij klopt je beeld wel van de keuken, ha ha

16. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoi meisjes....Pip meldt zich!

Midweekje was zo om en meteen thuis weer in een stapel werk....braderie en fair voorbereiden voor juni...leuk maar druk.

Natjes; hihi...goeie actie :D

Small; wat klink je weer heerlijk opgewekt...fijn! Super dat je vakantie zo leuk was! Meisjes weer waterpokvrij...gelukkig maar!

Elke; wat ben ik geschrokken van de nare berichten over jou en Elkeman...alsof jullie nog geen ellende genoeg hebben gehad. Ik hoop en bid dat jullie er samen uit gaan komen en over een poosje alle ellende samen af kunnen sluiten en eindelijk wel kunnen gaan genieten....je verdient het zo meis!! Hele megadikke knuf!

Gabbel; wat heb ik het te doen met je nichtje ... wat een ellende. Is er inmiddels al meer nieuws? Heel veel sterkte voor jullie!!

Remmie; weer zo ziek....wat rot! Dan duurt zo'n zwangerschap wel heel lang, ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Zeker nu je er al 1 hebt lopen is het extra zwaar. Houd moed meid!

Kling; glitterschoentjes in de kast en stevige stappers seg ik!!

Leo; meisje verlatingsangst? Dat is altijd even naar, maar ik heb wel gemerkt dat het iets is waar je niet veel aan kunt doen...in ieder geval niet teveel aandacht aan schenken en veel verstop- en kiekeboespelletjes doen, dan leert ze dat je altijd in de buurt bent of terug komt.

Juud; nog even dan huppelt Femke de kamer door....:)

Sprongetjes; geloof ik persoonlijk niet zo in....herken er tenminste niets in bij mijn kinderen. Ze maken wel allemaal fases door die, als ze nog zo jong zijn, heel snel op elkaar volgen. Het helpt mij altijd wel om te denken in fases, want dan realiseer je je dat het gewoon weer over gaat (om vervolgens plaats te maken voor de volgende fase :D).

Pix; sneu dat het tandje van Eva niet door wil komen...kunnen die kleintjes zoveel last van hebben.
    Neefje was pas ook een week heel huilerig, weinig eten. Het is het derde kindje van mijn zus, maar toch dacht ze...wat is er toch met hem. Aan het eind van de week was het arme kind 4 tanden rijker :D.

Ik ga nog eens even wat doen......knuf voor alle busmeisjes!

17. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    O ja...vergeet ik helemaal Fem een dikke knuf te geven.
    Wat kun je je totaal verslagen voelen he....door het plotselinge overlijden van iemand? Sterkte meid!

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    MP voldaan! Kom net terug van een fris, maar gezellig fiets- en boodschaptochtje met beide kids!

@Natjes: lees vanmiddag MMM

@Small: 4 weken na kruipen al staan?:$ We'll see. Congrats voor je vriendin.

@Kling: bij mij was eerste zwangerschap helaas einde van hakken vanaf 8cm... Hou het wel goed in de gaten, maar het is vrij logisch dat je lichaam een keer gaat protesteren. Komt vaak ook wel weer goed hoor, als zwangerschap en kraamtijd voorbij zijn. Enne jurk: show!

@Bow: fijn dat je weer wat gerustgesteld bent. Wanneer naar fysio?

@Rem: knuff voor vandaag!

@Gabbel: hoest nu, met jou, maar vooral met nichtje?

@Natjes: achterkanten kunnen ook waardevolle info bevatten! Maar idd beetje dom...

@Pix: knuff voor Eva! Enne, ik raad je aan, als je er toch in gelooft, het boek wel te kopen hoor. Zoo handig! En als je ooit nog een tweede kindje wilt, dan kun je vanaf het begin meekijken. Als Femke door haar sprongetjes heen is, mag je mijn boek wel hebben hoor, dan kijk ik er toch niet meer in.

@Pip: waar ook al weer winkel? Zou het zo leuk vinden er eens heen te gaan. Hoest verder?

@Debs, Lim, Lau, Vero, NRG: hoest daar? Lezen jullie nog mee? Mis jullie wel!
    @Ppver, Mill, Cin: knuff en hoest?
    @Survive: hoest?????

@rest: knuff en tot gauw! Ga vanmiddag MMM bijwerken.

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: banner aangepast: aftelkalender naar Siems derde :$ verjaardag

20. natjes

natjes Niet meer actief

@juud: ja ik zag al ineens een andere banner! Wat gaat het hard he! Voor je het weet mag ie al naar de basisschool!!!

Deel Deze Pagina