En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Smallville, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Goeiemiddag meiden

Effe snel vanaf werk tijdens bammetje :D

Leo, ja wij hebben ook zo'n kleine pufbuis met zo'n beertje erop :)
    Maar dan nog, smorgens gaat meestal wel goed, maar ''s avonds moe dan meestal krijssen

Pix, we moeten na 4wk terug komen, en dan kijken of het heeft geholpen en bekijken of we kunnen minderen. En Niels heeft afplatting op zijn hoofdje daarvoor nu advies halen bij fysio.

Natjes, zie Pix enne strakke scanactie :p

Smalllie, wat ontzettend leuk voor dinnetje!!!

Pip, jij ook knufff

Juud, ga morgen effe fysio opzoeken en afspraak maken

Surv, jaaa waar ben jij gebleven na je posi test???

Tisch idd MP hoe gaat het met je????

Verder iedereen snel een smak want broodjes al weer op en beetje druk hier.

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Smak terug bow :D

Natjes....zit jij niet alweer op een hele lange cyclus onderhand?

3. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    1,195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    hier is survivor
    weinig tijd gehad om hier te komen en voel me erg ongemakkelijk tegenover de nnz om hier over het zwanger zijn te kleppen
    het was al moeilijk voor ze dat er weer 1 zwanger is.

voel me daar een beetje schuldig over.
    met mij gaat het goed vind het wel heel erg spannend en eng
    bang dat het weer fout gaat.
    heb ook nog geen afspraak gemaakt met de vk. moet ik deze week ook maar gaan doen.
    verder heb ik erg lastvan mijn borsten af en toe duizelig en vanaf een dag of 2 met vlagen misselijk.

ik wil wel even laten weten dat ik nog wel an jullie denk.
    opa's oma's en broers hebben we het al verteld en zijn allemaal heel erg blij!

4. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Juudje, vandaag uitslag Siem zijn bloed?

ja fijn heh, van vriendinnetje, alles zit al jaren tegen en dan nu een wondertje

5. natjes

natjes Niet meer actief

@female:klopt helemaal! Zit weer op dag 39... En nog niks te bekennen!
    @kleine vent: aargghhhhh nu snap ik waarom hij koorts heeft, spuitluiers, rode wang, slapeloze nachten, huilen....Het 2e tandje komt door! Duhhhhhhh!

6. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Weer een nieuwe banner.... Deze past iets meer bij ons kleine mannetje. Die andere was een beetje te baby-ig.

@Small: ga zo bellen voor uitslagen. Waren tot 15.00 uur niet bereikbaar ivm bespreking.

@Survivor: snap je schuldgevoel wel een beetje, maar we zijn hier juist aan begonnen om zwanger te worden, dus voel je niet schuldig dat je dat nu bent. Leuk dat je het verteld hebt. Ben ook zo blij voor je!

7. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Och, kleine natjesbeeb... Naar zeg, die tandjes. En spuitluiers erbij... Dikke knuff!

@ Siem en bloeduitslag: geen Pfeiffer! Ook geen grote ontsteking (meer), maar wel een duidelijk ijzertekort. Nu een drankje daarvoor halen bij apotheek. En daarna toch maar weer aan de multivitaminen, als hij zo slecht blijft groente eten...
    Maar goed, geen Pfeiffer, dat is al heel wat. Hij knapt ook wel op nu, en eet weer behoorlijk als normaal. Hij slaapt alleen heel veel, maar dat is misschien ook wel logisch bij ijzertekort...???
    Opgelucht!

8. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Hij is al ingeschreven....

9. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Grrrrrrrrrrrrrrrr, Femke doet niets dan huilen vanmiddag......

10. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    En de buurkids schreeuwen weer de hele boel bij elkaar, dus dat helpt ook niet echt... :(:x;):x

11. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Hàààààààààààlóóóóóóóóóóó' óóóó óó ó

Wat is het rustig in de bus. Iedereen lekker buiten? Of aan het werk?

12. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    gelukkig geen pfeiffer...
    EN denk dat je toch aardig van slag bent en dus moet slapen, hopelijk knapt ie snel op

(reactie op echo: ja was/ben aan het werk :))

13. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Wil zelf eigenlijk ook wel naar buiten hoor, maar met zo'n huilFemke en Siem die ieder moment wakker kan worden, zit ik maar hier, achter laptoppie....

14. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Hèhè, ze slaapt... Om 15.00 uur in bed gelegd. Niet de hele tijd gehuild hoor, soms 20 minuten stil en dan begon ze weer. Maar nu dan toch echt effe rust.

Siem d'r maar uit halen..... Pfffff.

Jippie, morgen weer werken (hihi!) Nee hoor, tis leuk, maar wat ik laatst al eens zei: niet ALLES aan het moederschap is altijd even leuk of kun je even goed hebben...

De schatten!

15. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    Bow; komt de afplatting op het hoofdje van Niels van een voorkeurshouding?

Surv; ik kan me je gedachtengang wel voorstellen hoor.....maar niet wegblijven hoor, gewoon vertellen hoe het met je gaat!

Juud; wat fijn dat de uitslagen goed waren....kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent.
    Ik weet nog toen onze oudste ongeveer net zo oud was als Siem...ik kreeg er wat van...weken en weken (zeker 10) is hij ziek geweest. paar dagen koorts, knapte weer wat op en weer koorts. Niet eten, slecht slapen of juist veel, afvallen, wit gezichtje, kringen onder zijn ogen...ik maakte me zo ongerust. Het enige wat er bij bloedonderzoek uitkwam wat ijzertekort, maar hij at niets, dus dat was niet zo vreemd. Het is gelukkig ook vanzelf weer overgegaan. Waarschijnlijk is het bij hem begonnen toen hij naar de peuterspeelzaal ging en alle virusjes tegelijk over zich heen kreeg. Maar goed...lang verhaal :)...ik snap dat je erg ongerust over hem was.

Small; wat fijn voor je vriendinnetje!

Natjes; arme Tygo...hopelijk is het nu snel weer over....tot de volgende tand :p.

16. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @Pipp: precies zo gaat het bij Siem. Is inderdaad zo zorgwekkend. Nu gaat het iig even beter, maar ik ben zo bang dat het dan straks ineens toch weer minder gaat. We zullen zien wat het drankje doet. Hopen dat ie zijn huidige eetgedrag volhoudt. Da's iig weer iets!

Ben er vandoor. Tot...?

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Juud: wat fijn dat het geen pfeiffer blijkt te zijn. En dat vele slapen zal wel een inhaalslag zijn? Gelukkig is een ijzertekort goed aan te vullen :) Hopelijk knapt ie snel op en voelt ie zich snel wat beter :)

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Nadine alweer 310 stemmen! Gaat de goede kant op :D

Juud, fijn dat het geen pfeiffer is! Hoop dat hb snel gaat stijgen door drankje!

19. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so!
    trug uit utreg!
    was een vruchtbare en vooral mamafijne dag!! :)
    later bijlezen en reageren en vertellen; nu zwitsalbad!

liefsmak op liefbus!

20. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Intensieve dag gehad vandaag.. cursus omgaan met lastig gedrag deel2 .explosief (be)dreigend gedrag..
    mijn hartje ging wel half van de dag tekeer zeg!!!

@bow oh nou dan hoop ik dat over 4 weken niels ervan af mag
    @juud wat fijn dat de uitslag uitwijst op máár ijzertekort en geen pfeiffer. Hopelijk werkt het drankje snel .
    ik had overwogen of ik de boek zou kopen maar heb uiteindelijk besloten het niet te doen ;)
    @pippa hallo daar!! :D
    @survivor kan geheel snappen dat je je schuldig voel, maar hopelijk zie je ook in na een tijdje dat het ook jou gegund is meid!
    @smallville wat leuk voor je vriendin. gefeliciteerd!

we hebben nu voor het auto betaald vandaag dus het is officieel van ons haha.. morgen autoverzekering afsluiten.
    morgen ga ik ook met Eva naar mijn werk.word dus weer een drukke dag!
    ik ga nu weer afsluiten.
    *knuffel*

Share This Page