@surv, niet schuldig voelen hoor! Enne je bent niet alleen zwanger en het is vast leuk om samen over van alles en nog wat te praten van hydrofiel tot tummy tub. Toch? Enne daar zijn we toch ook voor hier. Dus gooi alles eruit @tygo, arme vent jij ook al last van tandjes, hoop dat ie snel door is @juud, gelukkig geen pfeifer!! Wel ijzertekort maar daar is ook wat aan te doen, gelukkig!! Hoop dat het hem snel helpt. En volgens mij word je van ijzertekort erg moe ja. toch? @pippa, ja moet haast wel maar ik moet zeggen dat ik nooit echt idee heb gehad dat hij voorkeurshouding had. Osteopaat zei toen we er kwamen voor krampjes dat hij wat voelde bij zijn voorhoofd, alsof de huid op zijn voorhoofd heel strak zat. Dus misschien heeft ie daar in het begin toch last van gehad en wij niet goed gezien?? Zo ik ben net terug uit de sportschool, heb me weer heerlijk uitgeleefd. Morgen lekker dagje thuis. Afgelopen weekend heeft trouwens een vrij nieuwe collega een motorongeluk gehad en wordt nu nog in coma gehouden. Had verschillende botbreuken en darm geperforeerd dus stuk tussen uitgehaald. Nu hoorde ik vanochtend dat hij afgelopen nacht uit zijn bed was gevallen Iemand die in coma gehouden wordt......... dat geeft je toch ook te denken aan hoe je ver je dan in coma bent. Bah vind het zo'n vreselijk nare gedachte. Werd er gewoon naar van. Hoop dat het goed komt met hem. Is papa van 2 kleine kindjes
he bah bow! Dat zijn nare berichten zeg Nou! Ik ben helemaal van m'n stuk... Volgens mij kan ik gewoon kinderdagopvang toeslag krijgen! Korte uitleg: wij hebben eigen zaak maar ik heb officieel geen loon. Ik dácht dus, omdat ik niet ergens op de loonlijst sta, dat ik nikita niet naar een kdv kan doen omdat we dat anders niet kunnen betalen. Maar nu ging ik even kijken en zie ik tussen de creteria staan: "als u meewerkt in de zaak van uw toeslagpartner". HALLELUJA! Dat doe ik Ik wil het nog even zeker weten, dus ik ga donderdag even de belastingtelefoon bellen (arrgghhhh! maar ja, voor het goede doel). Als het echt zo blijkt te zijn dan ga ik heel erg hopen dat de KDV's hier in de buurt nog een plekje hebben voor 1 dag in de week. Dan kan ik gewoon naar kantoor toe (zodra we dat hebben - zit eraan te komen) en hoef ik niet moeilijk te doen over Nikita Holy smokes wat fijn zeg! Dat zou echt relax zijn.
@elke pfff meis wat rot situatie.. Dacht dat je nu eindelijk eens op je roze wolk mocht zitten.. maar nu heeft mannetje het dus moeilijk Echt klote!! *** knuffel *** @klingel dik aan het shoppen voor jurk enzo dus @ppver hormoonyoga al begonnen?? @bowen Moet Niels dan een helmpje als ze er iets aan willen gaan doen?? ( wat ik trouwens bij mijn neefje niet echt vond helpen, het is maar heel ietsje veranderd ) @Juud dus geen pfeiffer voor kleine man, maar dus wel ijzer tekort.. Dan maar wat extra vimatinepilletjes voor de kleine man!! @natjes nog geen spotje bloed te bekennen dus.. Jouw cyclussen duren wel lang vergeleken met voor de zwangerschap of niet?? * reminds me.. ff uitrekenen wanneer ik weer ongi moet worden... @survivor je moet je niet schuldig gaan voelen omdat je nu zwanger bent.. maar gewoon helpen duimen voor degenen die het nog niet zijn!!! @female ooh fijn dat kdv ook mogelijk is voor jullie!! @naiman heeft weer een baan @me en naiman over twee krijgen we allebei onze nieuwe fiets ( van zijn ouders ) @naiman de hele dag druk in de achtertuin bezig zodat we straks lekker kunnen zonnen!!!
@Fem wat een super nieuws over KDV je dag kan zeker niet meer stuk @nai hier ook nog gefeliciteerd met naimans baan. Hoop dat het hem bevalt en dat jullie weer wat rust kunnen vinden. leuk.. nieuwe fietsen.. watvoor?
@bow dat zou mij ook aan het denken zetten... wat je zou denken dat hij gewoon wil laten weten dat hij er echt nog wel is!! dinges is opgestuurd.. als we het over hetzelfde dinges hebben ahhaha.. al vorige week opgestuurd.
Vandaag naar Helmond. Crematie. Ik ben dus niet aanwezig de rest van de dag. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb een brief geschreven voor Monique, maar toen ik hem op de bus wilde doen was ze al ingeslapen. Nu zit ik dus een beetje in dubio....geef ik die brief nog aan haar man/kinderen of niet. Zou het toegevoegde waarde hebben? Zou je een brief willen krijgen voor iemand die dood is... Ik weet het echt nog niet. Tips anyone?
Goedemorgen busmeiden! @Bow: wat een naar bericht over die collega zeg! En inderdaad, zou hij wel helemaal in coma zijn, of wilde hij misschien communiceren of op het knopje drukken? Sterkte. Vader van jonge kindjes: altijd naar, maar nu extra naar... Hmmmm, binnenkort gaat grote man ook weer weekje motoren met de mannen. Hij doet altijd voorzichtig, maar nu vind ik het spannender dan vóór de kids... @ijzertekort: ga straks voor mezelf naar HA en vraag dan ook even na hoe dat ijzertekort nu kan komen: tekort door ziekte en slecht eten, of ziek geworden door het ijzertekort? En hoe dan ijzertekort ontstaan? Vooral om in het vervolg te voorkomen. Hij eet nog steeds geen groente. Wel vrij veel brood, normaal fruit en redelijk vlees. Multivitaminen of Roosvicee Ferro ga ik vanaf nu er maar bij doen denk ik...
Och lieverd, veel sterkte vandaag. Zou echt niet weten wat ik je wil adviseren, maar doe vooral wat je zelf graag wilt doen. Je kunt nooit van tevoren weten hoe zoiets aankomt. Als je hem wel geeft, zeg er dan bij dat je hem al klaar had, en dat je hem toch nog graag geeft. Dan kunnen ze altijd nog besluiten wat ze er mee doen. Veeeeeeeeeeeeeeeeel sterkte!
@fem sorry mijn vorige bericht was een beetje misplaatst. *knuffel* Ik zou de brief nog niet geven maar wel tegen ze zeggen dat je een brief had geschreven aan haar. Ik zou echter wel nagaan wat voor waarde het voor haar familie zou hebben .. of heeftde brief meer waarde voor jezelf?
@ Fem, ik heb nog neit echt een antwoord op brief, voor beide is wat te zeggen Maar een hele dikke knuf voor jou lieverd
@fem Misschien kun je de brief bewaren. Ik weet niet of de urn bijgezet wordt in een urnen muuur of zoiets? Misschien anders later keer heen gaan, brief voorlezen en dan ook cremeren. Klinkt misschien beetje raar als ik het zo lees maar dit kwam in mij op. En dit hoeft natuurlijk ook niet bij de urn zelf maar kun je bijwijze van ook in je achtertuin doen.
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 72907 Mama's Female81: Nikita °09.02.2009 Leonie: dochter °31.03.2009 Juud: Femke °24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 Lautje1979: Finn °11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan °22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 Smallville: Lonneke °13.07.2009 Pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 Yadi: Abigail °24.04.2010 13 meisjes 6 jongens Preggers 06-09-2010 Miranke M 15-10-2010 Limmeke 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar 27-12-2010 MilkHd ?? ?? ?? Survivor 2 meisjes 0 jongen 4 onbekend NOD ?? : Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 17) ?? : Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ?? : Giegel ?? : Gabbel (beeb 1) ?? : Cin1979 (beeb 1) ?? : Milla (beeb 1) 6 waarvan 5 MMM Afspraken 20/05: Klingel echo LGG 25/05: Milk 1e echo 25/05: Cin start IVF 25/05: Gabbel uitleg IVf meds 26/05: Klingel vk 26/05: Milk gyn nav echo 01/06: Klingel 20 weken echo (SEO) 14/06: Remmar vk 05/07: Nikki APK & prikjes
@Pix: wat gaan jullie zondag eigenlijk doen? Groot feest? @Nai: nieuwe fietsen? Leuk leuk leuk! Fietsen met kids is echt heel erg fijn hoor! @all: knuff!