heb nu net dat gevoel als wanneer moest bellen over bloedtest enzo, maar dan nog erger.. dichte keel en dan emo liedjes luisteren enzo. argh!! ik zit alweer helemaal te theorie-en dat als ze om 16:00 afspraak hadden dat ' goed nieuws ' dan toch het snelste besproken is. maargoed, ik heb steeds geloofd in dat het goed zou komen en nu gaak mijn hoofdhart daartoe ook weer dwingen. dwing dwing dwing.. als kwaad is dan maar beter nog even niet stress, dan nog alle tijd voor stress. ja, denk dat goed (achtig) is en komt. programmeer programmeer.... gedachten dwingen=gevoelens beinvloeden... dwing dwing...... zen zen....
dan maar liever een lief trouweninzuidfrankrijkliedje van een van mijn favo singersongwriters: YouTube - Madeleine Peyroux - J'ai Deux Amours
is t ook, vooral voor mijn moeder. maar die zal nu wel uit de spanning zijn hoop ik. hoe dan ook, het zal te overzien zijn. het moet het moet het moet. ik ga weer de tuun in. smak
zucht, hoe lang hebben ze nodig om te melden ' het is goedaardig ' :x vind t zo creepy, de uitslag is al bekend, dat ding weet ook wat hij is, alleen wij niet. grom
Het is onwijs uitgelopen waarschijnlijk....misschien weer een operatie tussendoor...zo gaat dat in ziekenhuizen.
al nieuws kling? Hier zo ontzettend moe van een week bijna geen slaap dat ik gewoon helemaal duizelig ervan ben! Nu eerst eten en dan rijdt natjesman ons naar huis, dat red ik zelf echt niet meer.
ik ga mee trend van Fem, zo duk dat arts vergeten is tebellen door spoedoperatie en dus vergeten goede nieuws door te geven knuf voor alle wachtemoties
klopt hadden wij ook toen zus in ziekenhuis lag, er kwamen steeds spoeddingen tussenin. Tot 2x toe kwam arts niet opdagen bij gesprek. Natjes ik kan me voorstellen dat je kapot bent. Sterkte heh!
ik kwam kijken of er al klingmamanieuws was maar zo te lezen nog niet hoelang kunnen ze een mens laten wachten gaat weer verder eten