Even snel weer........ @ female, bedankt voor link naar de site! Zo herkenbaar!!!! Sanne ligt in een echt groot meisjes bed nu!!!! Wow, zo trots *snifje*
Jeetje Miranke, nu al in een warmtebedje?! Wat snel!! Ze doet het echt uitzonderlijk hoor En heeft ze nu maatje 44 aan?
Ja, inderdaad. Nu al in warmtebedje en nu oefenen met 2x 4 uur per dag low flow. Als dit allemaal goed gaat dan mag ze over naar Doetinchem! Ze heeft nu inderdaad maat 44 aan. Hangt haar op de knieën.
hoi kwebbels, @female fijn dat jullie nu alles hebben voor het kantoor. goed dat jullie een planning hebben. een mooi vooruitzicht om dinsdag als streven te hebben. @pixie een super knuf voor joe want ik hoop dat je snel weer uit die dip komt. @small vervelend dat maandelijkse ongemak. @cin ik hoop dat het een misselijk-diarree-virusje is dat snel weer over gaat. @klingel zo te lezen gaat het wel goed met je nesteldrang.. ondertussen doe ik ideetjes op voor als ik er ooit last van heb... @natjes > ik ben benieuwd wat de gyn donderdag te melden heeft. knuf voor joe. > fijn dat je werk u weer in rustiger vaarwater is. @miranke, wat super gaaf voor sanne dat ze nu in een groot bed ligt. @voetbal dui-spa op dit moment nog 0-0. @me nu even de laatste info doorlezen voor morgen.. en me niet te veel zorgen maken.. ahum dat probeer ik. morgen kwart voor 12 ben ik aan de beurt. daarna smiddags een paar uur rustig aan doen met me werk. vrijdag heb ik wel een lange dag omdat ik dan de uren van donderdag ochtend ga inhalen. @de rest knuf.
@ marink: wat goed zeg!! Jeuj!! zelfs ik is helemaal trots! hihi... Knappe Sanne! @ natjes: fijn, wat rustiger vaarwater... Succes morgen bij gyn! Je laat t ons weten he?! @ ppv'er: jij ook heel veel succes morgen!!! en niet te zenuwachtig maken hoor!!! @ juud: zocht opbergkist van ong. 120 breed en 60 hoog (mag wel iets hoger/lager zijn).. Maar kan nog nergens wat vinden, of ik vind het schandalig duur! hihi... Misschien wilde rem nog zelf iets maken, maarja..... als ik daar op moet wachten, dan duurt t nog wel ff! andere klusjes komen eerst.. (ben ik het ook wel mee eens hoor, liever eerst nieuwe Nikki-kamer af ) Hoe is het met jou?? Is 't druk met afsluiten schooljaar, of valt t mee? @ voetbal: best leuke wedstrijd! @ euhm.. kwijt! Dikke smakkerd en alvast weltrusten!
spanje staat nu voor met 1 nul. ik had verwacht dat de duitses net als de andere wedstrijden veel zouden scoren.
@miranke: veel succes morgen! En is het wel handig om erna nog te gaan werken? @mijnultiemewoondroom...wat een lul van een vent zeg! Zit alleen maar te klagen over zijn drieling! tsss... Snap heus wel dat het zwaar is maar hij is alleen maar negatief.. @bevallingsdocu op sbs. Vond die zoon van die moeder wel sneu. Hij werd steeds stiller...en zag je hem zijn hand voor zijn mond doen van schrik toen ie down under keek? Ik zou er echter noooooooit niet voor kiezen om mijn kind daarbij te laten zijn. Vind ik net iets te shocking voor ze!
@natjes het adres waar ik morgen ben ik een beetje op de hoogte gesteld en ik mag rustig aan doen ook vanwege het warme weer. verder wil niet al te snel vrij vragen.. yes duitsland heeft verloren.. hmmm het zal rustig worden hier in de omgeving. geen opvallende duitsers die overheersend blij zijn omdat zij gewonnen hebben. het geeft wel een goed gevoel dat de nederlanders verder zijn gekomen dan de duitsers..
ppver, succes morgen!!! Ik vond de hsg wel meevallen....op het moment dat ik dacht AU!! was het ook alweer over. Hoop dat het voor jou ook mee zal vallen.