Zie er een aantal tussenstaan die wel al wel op ons lijstje hebben staan.. hihi.. en die het misschien kunnen worden! Maar ga natuurlijk lekker niet zeggen welke haha.. idd, allemaal in spanning of op zoek!
hihihi nou daar word ik nog niet echt wijzer van Je slaapt er nog maar een nachtje over. Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Truste!
haha.. ja, zal wel moeten.. kan slecht opblijven totdat we DE naam hebben... dat zullen veel slapeloze nachten worden dan! pff... Eén tip: begin in de slaapkamer te zoeken Trusten! @ kling: mens, MP!!!!!! (en dan niet de marktplaats versie... )
goedenavond!! Zag leuke namen voorbij komen zeg! Oh ja milk, wiens naam van busjongen vind jij leuk dan? Hier drukke dag gehad, maar wel leuk! Box is ieder geval uit woonkamer!! Morgen meer, ga nu eerst slapen. Welterusten!
Goeiemorgen!!!! Tsjonge dat mag ook wel in de krant zeg, dat ik als eerste ben een keer Maar ik wil dan ook heeeeeeeeeeeeeel trots melden dat de eerste 2 kilo er af zijn Hot news he Straks naar zh voor afspraak dus..... en vanavond komt hypoman om alles rond te maken, offerte voor erker binnen gehad en daar kunnen wij ons wel in vinden. Dus Bowman is al druk bezig met de voorbereiding. En straks na de bouwvak gaan ze beginnen Joehoe, mag ik weer kleurtjes en gordijntjes en en en en uitzoeken Heeeeeel vervelend..........8)
Ja nou valt me enorm mee, had echt nooit gedacht dat ik 'm van gedachten kon veranderen wat zelf doen/ laten doen betreft. Dus ik ben er heeeeeeeeel blij mee
Ow en gister ID aangevraagd voor Niels. Hhihi ding is 5 jaar geldig en er zit een foto op waarop hij 8 maand is of zo
morgen schatjes heb er zin in vandaag... heb zelfs gister tijdens NCIS kijken beneden huis schoon gemaakt.... kan Juudje natuurlijk niet ontvangen in vies huis. Artis was erg leuk, zeeeer vermoeiend maar leuk. Heb veel leuke jongens namen langs zien komen, leuk. @ Remmie, hoop dat jullie snel n naam hebben. @ Milky, wat lief, jullie peter en meter worden @ Milla, bijna aan de P, ben benieuwd hoe het prikken bij je gaat. (en op trossen heh) @ Bow, wow wat goed, 2 kg super zeg. succes met helmcontrole. En nihile kans.... je weet dat het dan nog steeds kan, we hebben hier wel meer onbevelkte ontvangenis gehad