@ Milla, klinkt goed, duim hoor @ Zuurtje, was die solli nu voor het strijken of iets anders? Hier is Juudje net weg gegaan, was erg gezellig. Lieve schatje. Femke had mooie speldjes in der krulletjes. En ook zo lief Juudje helemaal hier naar toe is gereden. Ook vinden we het weer hoog tijd dat we weer een meeting houden. En ik denk zelf dat we het beste een grote meiden meeting kunnen plannen, is veeeeel meer regel werk om het ook nog te plannen met kindjes. En zoals Juudje ookal zei, waar moeten ze anders hun slaapje houden. minimeetings met kindjes is makkelijker. Maar we willen weer graag een grote meiden meeting, omdat we zo lekker met elkaar kunnen kletsen. Dus weer lekker ergens af spreken en lekker high tea-en/ ergens wat eten, was vorige keer zo geod bevallen. Wie gaat er mee?
ze zijn de huwelijkse voorwaarden zeker door gaan nemen ofzo Testament opstellen. Milla; mooie score! 6 aan elke kant! Maar, jij mocht toch juist niet teveel eitjes aanmaken dacht ik?? Knuf, en veel sterke met spuiten.
Superscore Milla! Fem: ze mag wel veel eitjes maken, maar er mag er maar max 1 teruggeplaatst bij haar, dacht ik. Smallie: fijn dat het zo gezellig was. En ik ben altijd in voor een meeting!
Het is ook geen garantie dat ze allemaal gaan groeien. Kunnen er ook minder gaan groeien. Of wat meer. Dan krijg je een punctie, en de beste wordt terug geplaatst. Mochten er nog meer top embryo's bij zitten gaan die per 1 in een rietje in de vriezer. Maar hoop op in elk geval 1 mooie tp! merk wel dat ik het vandaag voor het eerst wat zwaarder vind. Waarschijnlijk ook omdat ik er nu wat meer mee bezig ga zijn. Is toch anders, nu gaan we voor het echt en neemt de spanning ook meer toe.
@smallie: fijn dat het leuk was! En meeting is altijd leuk toch? @milk: jeeujj je bent alweer bijna op de helft!!!! @bow: wat gaan jullie nu nog verbouwen in huis? @milla: fijn dat er nu vast 6 aan elke kant zaten zeg! En nu hopen dat de spuiten zetten niet zo pijn doen! @uhhh: KLING: MP!!! @zuurtje; heb ook nog wel leuke job voor je, pb maar voor info So...vandaag hele site in elkaar geflanst. Ziet er wel cool en strak uit, weet alleen niet of ik volledig tevreden ben. Maar goed de basis ligt er ieder geval al en hij zit in de lucht. Moet nog even feedback vragen aan collega's maar iedereen is buiten de deur of op vakantie. Saai dus! Gisteren nog even flabbergasted geweest. Beste vriend van Natjesman was op visite. Zegt natjesman ineens tegen hem: "Ja, we gaan nog een kindje maken". Dus vriend zegt: "Oh wat cool zeg!". En toen hup naar volgend onderwerp beiden. Waarom was ik dan flabbergasted? Nou omdat Natjesman het niet zo direct uberhaubt tegen mij heeft gezegd. En daarbij ook dat we helemaal nog niet bezig zijn. Weet dus niet echt wat ik ervan moet denken. Maar goed ik hou me nog even afzijdig, wil hem wel de tijd geven om er volledig erachter te staan. Vermoed dat ie dat nu nog niet helemaal doet, al wil hij het (op den duur) wel graag. Hij wordt nu misschien wat losser omdat ik hem zit te sarren met zijn nesteldrang. De computer is namelijk gisteren door hem verhuisd naar beneden en hebben we dus kamer over. Zodra ik vraag wat er met die kamer moet gebeuren begint ie te lachen... Echt mannen zijn af en toe zoooooo vaag! Zo, dat lucht even op!
Nou natjes, volgens mij zegt hij met al deze dingen juist dat hij er al klaar voor is. Maar om dat nou ook hard op te zeggen.. het blijft toch een man
@Milla, fijn dat uitgangsecho goed was! En al best veel beginnend groeiend follikels, super! Ik hoop dat ze allemaal goed gaan groeien en er uiteindelijk goede punctie zal zijn. Maar eerst vandaag beginnen met spuiten van puregon. Het is nu echt begonnen he! Dikke knuffel voor jou! @Smallie en Juud, fijn dat mini meeting zo geslaagd was! En meeting, ik zeg ja! @ Natjes, ik vind het ook duidelijke tekens van natjesman hoor! Hup het bed in jullie, haha! @Kling, nu duurt het echt te lang hoor!
@ Natjes, duidelijk mannen, klinkt in mijn oren als een, ja we gaan er voor dan maar eens snel n meeting plannen
so dat was gezellig heb meteen voor de 23ste een afspraak gemaakt om eens naar een tupperware bijeenkomst te gaan misschien dat ik het ook wel ga doen om een centje bij te verdienen natjes ik ga je zo een pb sturen sollicitatie is idd op strijken bedoeld, strijken voor klanten van thuis uit maar ik moet eerst nog eens naar de hulpkas om te bespreken of ik dan nog een bijkomende uitkering kan krijgen omdat het om een contract van 4u per week gaat kling je maakt me nu ook nieuwsschierig hoor, maar het zou me niet verbazen als ze getrouwd is stoute hond hebben we, heeft net dochtertje gebeten vanaf nu niet meer in de woonkamer (de hond dan hé)
Smallman is matras teug brengen naar Ikea, deze was echt te hard, 4 nachten geprobeerd maar we voelde ons beide prinses op de erwt
Nee, ze ging niet vandaag trouwen hoor Zuur! Hond gebeten? Hoe kwam dat? Heeft dochtertje niks? Hond meteen verbannen uit de roedel is niet een handige zet trouwens... Klingel: M E L D P L I C H T
@ Zuurtje, wat goed zeg, strijken vanuit huis, zijn gewoon mensen die het graag laten doen. Hop dat Hulpkas het aanvuld voor je. En mooie Tupperware besteld? hier trouwens voor het eten, wou net aardappels schillen, knal ik zo de nieuwe, dus volle fles olijfolie om... kapot op de grond, wat een bende zeg
dochter heeft een wondje op haar vinger, ontsmet en plakker opgedaan dochter zat achter hondje aan om te aaien, de hond zat eigenlijk bijna nooit in de woonkamer dit is sinds we andere hekjes aan de deur hebben geplaatst nu maar weer naar hoe het vroeger was
olie op de grond, is niet fijn om op te ruimen tupperware heel veel besteld: drinkbekers voor de kinderen, een nieuwe eiersnijder (mijne was net stuk), een kom waar ik uien in kansnijden alsook slagroom opkloppen, slaatje oin maken voor op de boterham, rauwkostsalade, een matje om mijn marsepein/fondant op uit te rollen, een pot om mijn kooklepels in te doen, potjes die je kan omvormen tot een shaker, potjes om ijslollys te maken, een opscheplepel euh vergeten wat nog als cadeautje kreeg ik een schenkkan bij die bestelling mocht ik voor een bepaald bedrag uitkiezen uit de catalogus (zit al mee opgeschreven hierboven) ook gaan ze mijn pureerstamper ruilen want die was niet meer hoe het moest zijn en binnenkort gaat zuurtje dus misschien ook 1x per maand ongeveer tupperwareparty's doen
lekker aan het tupperwareshoppen geweest dus Zuurtje! Schrikken dat hond dochtertje heeft gebeten. @Small, dat geeft altijd zo'n zooi he als olijfolie valt, diepe zucht!