klinkt goed Zuurtje, word je dan hebberig van heh, maar is wel goed spul. ja moeilijk om olie schoon te krijgen, gelukkig plavuizen vloer tjee mega hoos bui hier, glee bijna uit toen ik zonnescherm in wou halen
@ Sanne, wat ben je toch een mooie meid, en al zelfs uit fles willen drinken, grote kanjer dat je bent
zoveelwind smalletje olie: ik had hier de frietuurolie eens op de tegelvloer laten vallen was dat even een werkje om alles schoon te krijgen
@ Fem , ha ha, Nikita mooi zich zelf gekleurd leuke/lieve foto's en speldje, te schattig gewoon, en krantje lezen al
Grom, hele reactie geschreven en dan druk ik ergens op een knop en is alles weg. Uhm... @Fem: Super foto's weer! @Bowen: Wat geweldig dat het helmpje werkt! @Klingel: MP! Wat denk je wel niet @Natjes: Rare vent! Was jij nou aan de pil? Misschien verstopt hij 'm wel Rest kwijt, sorry sorry sorry!
Schandalig Cin dat je de rest van reactie kwijt bent Kling, ik denk dat ik idee heb na je sms maar kom er vanzelf achter of klopt haha! Zuurtje, ja tupperware is duur he! Maar wel heel goed spul wat heel lang mee gaat
haai schatjes! hier bennik weer na 2 drukke dagen weg. heheh, iedereen helemaal in de miauw over wat voor ' verrassing ' klingman nu had geregeld? was geen geheim hoor, maar ook echt wel weer zo hilarisch!!! zal t vertellen! zonder bijgelezen te hebben, dat komt later, nu beetje kapot (komt door een onwijs erge demente vreselijke actie waarvan ik zowel geestelijk als lichamelijk nog moet bijkomen ) ....
@vertellen: ja moet ik t wel eerst even opschrijven he! en jullie weten hoe EVEN is bij dit schrijfmonster! @bijlezen: volgens mij heeft fem&mijns SAAImok meteen voor meer leven gezorgd in bus, te zien aan aantal bij moeten lezen bladzijden! *klap klap klap* @fem: ben blij dat ik mijn eigen aanstaande toch het beste ken : HET WAS TOTAAAAALLLLLLLLLL NIET ROMANTISCH! @vriendinnen: HA i knew it. men luistert naar me als ik zeg dat ik ECHT geen vrijgezellenparty wil! we zouden niet voor niets intiemklein trouwen in zuidfrankrijk, juist omdat we niet houden van dit soort ' protocollen ' nu is dat door overmacht veranderd (en redelijk uit de hand gelopen qua grootte en sjiekte feest ) maar sommige dingen niet. nee, wat WIJ gingen doen waarom we om 0630 weg moesten, dat gaat nergens over! daar komt ie, uiteraard in klingelverhaaltjesstijl: ooit eens samen ' echte gooische meisjes ' gezien waarin er een behandeling werd ondergaan waarvan we tegen elkaar zeiden ' willen wij ook wel eens doen ' nou, kortom: wij richting enschede. om half fukking 7 sochtends. wat kon dat nu toch zijn iets leuks of romantisch niet, wist ik zeker. nou dan iets praktisch, iets werktechnisch? iets met wijn? iets anders doms? rijden we zo naar een mij bekende plaats. wat een rare plaats!!! alwaar we uitstappen. en VOOR IK HET WEET BEVIND IK ME WEER OP EEN STOEL VAN EEN DOKTER! eerst kwam er een gewone, gezellige, fijne, behandeling van schoonmaken en poetspimpen. niets aan het handje. toen zou ' de expert ' erbij komen. ik wou al mijn stringetje uit doen in t kader van ' bij de gyn ' maar dit keer zou ik geen eendebek zien. geen eendebek- dat niet... maar wel..... een breedbekkikkerbek! een wat? een BREED-BEK-KIKKER-BEK! wat is dat? dat is een ding dat 2x zo groot is als je mond en dat je lippen en bek helemaal open spreidt, zoals een eendebek dat nooit doet! wat een geweld!! EEN PIJN DAT DAT DEED! en dan bedoel ik echt ontzettende pijn. van scheurende lippen en ook van zenuwstraalpijn tot in je tenen. een soort HSG in je bek was t! maar aangezien ik al wist wat het doel was, vond ik niet dat ik nu kon afhaken hoewel ik dat echt bijna heb gedaan. ik heb figuurlijk geen, maar letterlijk wel, een klein mondje. en die werd nu, als een soortvan orale bevalling, open gescheurd terwijl dat niet PASTE! :x je hebt mensen die vaginistisch zijn - nou dan ben ik oranistisch. zo gastvrij als ik de eendebek altijd verwelkomd heb, zo ongastvrij was ik met de breedbekkikkerbek. ondertussen keek klingman met grote angstige ogen naar zijn spartelende, verkrampende en 'HGUNNNNNNN NUGHHHHHHH NGNNNNNNNNN' kraaiende verloofde. want, zo zei hij later, ' dit hadden ze er niet bij verteld! ' ' so ', zei de tandarts. ' dit laten we zo DRIE KWARTIERTJES ZITTEN en dan is het klaar. vrijdag terugkomen voor deel2 ' toen was klingman aan de beurt, en ook hij is vergaan van de pijn. EN TERECHT MET ZIJN LEUKE VERRASSINGEN :x anyway, overleefd allebei.. vrijdag deel2 (en deel3 moet eigenlijk ook nog ) en dan? dan hebben wij prachtige prodent-witte tandjes! PROESTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we willen alles weten! smallie: je had de olie hier wel kunnen droppen, hebben een olievloer, maar heeft weer een goede beurt nodig
@demente actie: bruidsjurk gepast vanmiddag in zwolle. huil echt mooi! (en echt huilen hihhi) toen in stad, moest ik piesen: bij de HEMA dus. daarna via via op weg naar oto. bedenk ik me bij oto: had ik niet nog een tas..... tas met daarin de kostbare sieraden voor bij trouwjurk, gekocht van erfenis van tante! heb echt een onverantwoorde SPRINT getrokken naar HEMA, maar geloofde niet dat tas er nog zou staan na een klein halfuurtje. mooi wel! ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hoe erg dement is dat!!!!! ik ben echt jank&doodop in tuinstoel aldaar gevallen, PUF! *sluit zichzelf op en komt pas na 20.10.2010 weer op straat*
HIhihi zal het vertellen zegt ze en gaat weg ***************** Ook demente actie??? @natjes, wij gaan erker aan het huis zetten. En dan zijn alle grote buitenkantprojecten af. Dan is het binnen afwerken. En woeiiiiiiiiii van natjesman @zuurtje, in NL hebben ze geen tupperware parties meer hoorde ik laatst. Alleen nog via internet. Wel mooi spul, alleen te duur @cin haaaaaaaaaaaaaaai @bus, waar is joe? Ons Nielsje is de hele week al een vreetzak en dat ken ik helemaal niet van hem. Had het vande week nog keer met Rem over dat Niels en ook Nikki niet echt aangeven als ze honger hebben. Nou dat had ik neit moeten zeggen. Echt wat er gebeurd is weet ik niet. Maar werkelijk het begint al als ik de aardappels tevoorschijn haal om te schillen. Hihihi moest er zo om lachen. Net zo lang jammeren en mekkeren tot ie wat krijgt!!!! Dus ik rauwe aardappel gegeven gaat ie gewoon op knabbelen?? !! Dus toch maar afgehaald en cracker gegeven. Aansluitend kreeg ie potje eten met wat yoghurt erachter aan. Alles goed, tot wij gingen eten. Weer mekkeren en doen dus ik aardappel nu gekookt in stukjes gedaan, boontjes in stukjes gedaan en meneer eet zo nog weer wat . Hij heeft het eten echt uitgevonden!! Maar zoals ik al zei dat ken ik helemaal niet van hem. Wat doen jullie?? Geven jullie altijd eten als ze er om zeuren?? Kun je ze al verwennen? Dit is echt nieuw voor mij.
@milk: bow zei ook al ' zonnebril op ' valt heel erg mee hoor. tis dat je niet weet hoe wit ze waren, anders zou je niet zien dat ze paar tinten zijn opgelicht. debiele actie of niet! we dachten dat we net als op TV in een bitje moesten happen en dan onder een lamp relaxen. no way, dit is de verantwoorde tandartsenmanier. volstrekt onzin en ik zou t niemand aanraden. maargoed, we hebben wel onwijs gelachen. en- klingman ook eens afgezien op een stoel met een BEK heheh! volgende x breng ik ook nog even de eendebek bij m in en nu in bad, lees en reageer later bij, sorry, maar kwam dit in elk geval even melden voordat ik nog raardere raad-smsjes kreeg als ' JE BENT VANDAAG GEWOON GETROUWD, GEEF MAAR TOE! ' smak op schatjes!
@kling: breedbekkikkerverhaal: IEEHHIIEEEEE! Maar goed je moet iets overhebben voor witte tandjes....toch? EN wat een mazzel met die tas zeg! Pfew! So en nu flessen schoonmaken en vloer dweilen en dan mag ik naar bedje toe!