Hebben jullie in de lounge dat toppic gezien over de hond die weg was? Ongeluk in Duitsland gehad, hond uit auto geslingerd en bos in gevlucht. Nu, 11 dagen later, is ze eindelijk terug!
nee, niet gelezen, wat een wonder zeg. knap dat ze dat kunnen heh, weg terug vinden. wel beetje ontroerend
@fem: arhrhhh bah weer zo'n last van lijfje! Wel beetje rustig aan doen he? En wat een pieeeeeep van de b-dienst zeg! Sjongejonge... En mijn nod? Geen idee. Ligt tussen de 30 en de 100 dagen hehe @zuur: morgen! @small: arme lonneke! En natuurlijk mama (die hele nacht heen en weer heeft gelopen)!
haha natjes...tja...maken we er dan 62,5 dagen van? Jemig!! Ik moet trouwens zeggen dat ik mezelf erop betrapt steeds vaker bij het zien van een baby te denken: "awwhhhh....is wel leuk hé!" Vooralsnog overheerst de angst nog meer dan de wens - maar Ramon begon er ook al wel over. Heel misschien dat ik een afspraak ga plannen voor het eind van het jaar met mijn arts in het Erasmus, om het er maar eens over te hebben en weer 3 liter bloed achter te laten voor onderzoek. Maar het zou dus zomaar kunnen dat wij met een half jaartje eraan denken om het ook weer te proberen.
Hehe dat gemiddelde... *grijns* En jullie dus ook beetje kriebels? kan me zo voorstellen dat het zoooo dubbel voelt bij jullie door ervaring eerste keer. Was er eigenlijk een aantoonbare reden waarom dit bij jullie gebeurde? En is de kans dan ook dat het weer gebeurd bij een tweede? (als je het niet erover wilt hebben prima hoor, gewoon zeggen hoor! vroeg het me alleen af)
Er is niet echt een aantoonbare reden waarom ik HELLP heb gehad. Er bestaat een degelijke kans op herhaling (meningen hierover verschillen trouwens per arts) maar mijn arts zei na de geboorte van Nikita, dat als ik het weer krijg dat het dan waarschijnlijk later in de zwangerschap zou zijn en dus minder gevaarlijk voor het kind. Maar ik ben niet alleen bang vanwege de HELLP (en ziekenhuis opname..en hoe moet dat dan met Nikita en de zaak) enzo, ook vanwege de keizersnede. Mijn arts heeft me namelijk heel nonchalant laten weten dat mijn litteken best wel eens zou kunnen scheuren Ik heb ook het idee dat ik niet goed gehecht ben, omdat ik nu nog steeds een onwijze deuk heb. Het litteken zit echt een stuk dieper dan de rest van m'n lijf...weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Nice he...
Goeiemorgen!! @natjes ha leuk! dus jullie gaan ook weer echt voor @fem heb topic niet gezien maar zag het gister op tv, wauw!!! En begint ook wel iets te kriebelen? En juist omdat ze niet precies weten hoe en wat lijkt het me moeilijk idd. Wisten ze maar waar het van kwam dan kon je er misschien iets aan/mee doen. Maar afspraak en onderzoeken kan nooit geen kwaad toch? @small, aj lange nacht gehad dus. Knuff en beterschap voor je meisje Niels werd vanochtend ook snotverkouden wakker, het liep 'm echt de neus uit. Is ook niet helemaal GTP vandaag. Maar ligt nu weer lekker te slapen.
'goede'morgen! Net terug van HA............longontsteking..... Heb nu kuur, moet volgende week vrijdag (13e) terugkomen voor check-up. Hoop dat dan alles goed is, want ga de 14e op vakantie.... Nou ja, spreek goed Duits en heb Duitsers bij me, dus anders maar naar HA of ZH daar. Ik ga dus echt WEL op vakantie! Small: hoop niet dat ik Lonneke heb aangestoken. Sorry dan. Ik vermoedde dit echt niet. Hou je haar in de gaten? Dikke afstandsknuff voor haar!
Juudje, beterschap meisje. En jullie straks gewoon op vakantie nee toch. ze kucht niet ofzo, en dan nog, weet ik toch dat je het niet express doet, gekkie
Wauw! wat een topfilmpjes! Helemaal JUUD! Dank je voor beterschap. Gedichtje is van Huub van der Lubbe. Komt van lied van De Dijk! Thanks namens Siem! Heeft al twee cadeautjes gehad en kan niet wachten! Aftelkalender maakt hem mega-hyper. Misschien niet zo'n goed idee.... Was ook precies de reden dat ik niet vrolijk werd van Zuurtjes baksels gisteren Als ik jou over trouwen hoor, krijg ik spontaan weer zin. Ben alleen al aan de beurt geweest.... Misschien na alle perikelen gewoon een opnieuw-feestje?
@Milla: Puregon-smokkel-junkie-knuff. Hoop dat je warm verwelkomd wordt. Maar vooral dat je er niet zolang bij hoeft te horen en je mag gaan aansluiten bij Kling en Cin. Samen met Gabbel en Ppver. En Zuurtje op eigen kracht!
Och meis, dit is ook niet niks. Angst voor HELLP-herhaling begreep ik natuurlijk al lang, maar dat litteken.... Hmmmm, da's inderdaad niet fijn. Maar eh, als dit allemaal er niet was, zou je wel voor een tweede gaan dus?
Moeilijk te zeggen, ik kan niet zomaar die angst wegzetten alsof het er niet is. We hebben het wel altijd over 2 kindjes gehad (eerst een jongetje, 2 jaar later een meisje ) Met Nikita heb ik het gevoel compleet te zijn, omdat ik me een ander wezentje waarvan ik net zoveel zou houden gewoon niet voor kan stellen. Ik kan me geen ander kindje dan nikita voorstellen (geen idee of dit logisch klinkt). Maar, ik mis wel bepaalde dingen van nikita al (zo'n klein warm propje wat op je borst ligt te slapen enzo)...dat zou ik best nog een keer mee willen maken, net als een zwangerschap (maar dan een iets betere en een volledige graag). Maar, dan denk ik tegelijkertijd: hoe ga ik dat in godsnaam doen?! 2 kids! Hoe ga ik ze de aandacht geven die ze nodig hebben..hoe ga ik mijn aandacht/liefde verdelen? Daarnaast komen dan mijn angstgevoelens dus ook naar voren. En ik kan niet zeggen dat het onwijs kriebelt. Het zijn meer gedachtes die af en toe naar voren komen. Bovendien zijn ramon en ik nogal 'planners'. We zijn nu dus meer bezig met 'hoe oud willen we dat nikita is als er een eventuele tweede komt'. Ik voel meer voor een broertje of zusje voor nikita (zeker voor in de toekomst, een maatje..niet alleen achterblijven), dan 'ik wil nog een kind'. Ik hoop echt dat niemand mij nu als een gek ziet...maar dit zijn gewoon mijn gemixte gevoelens betreffende een tweede.
zuurtje is terug van de tandarts niet bij mijn eigen arts die is lekker op vakantie maar toch ook een lieve man (ga zeker naam onthouden want kan handig zijn als die van mij er weer eens niet is) ta heeft foto genomen en heb een ontsteking die aan het broeden is,dus kuurtje ab voor 10 dagen daarna afspraak maken bij eigen ta want zeer waarschijlijk gaan ze de punt(en) van de wortel moeten verwijderen aan de zenuw kon het niet liggen want die was blijkbaar al vakkundig uitgeschakelt en sorry met mijn bomtaart gisteren maar ik was die al aan het typen/plaatsen zonder dat ik wist dat juud bericht aan het plaatsen was
deze morgen had mannetje niet eens de moeite gedaan om de ontbijttafel maar een beetje feestelijk te laten uitzien kom ik net terug thuis van de tandarts komt ie gewoon op me af met een bos bloemen (rozen= mijn lievelingsbloemen) waarop hij ook zei "je denkt toch niet dat ik die 6 jaar zomaar voorbij laat gaan" zo lieffff van die schat van me
fem is toch niet gek dat je zo denkt van een 2de kindje over evenveel liefde voor voelen enzo dat zullen er wel meer hebben, maar ik kan alleen uit eigen ervaring zeggen dat dat zeker kan juud voel je je al wat beter vandaag