En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Vind t helemaal niet gek hoor! Vind dat je het mooi omschreven hebt zo......
    Je mag toch net zo goed worstelen hiermee?! Ieder zijn eigen 'moeilijkheden' en gedachtenspinsels. Vind ik...

Hier was keuze voor 2e 'makkelijk' gemaakt door mij, maar (nog) niet voor rem. Rem zegt ook nog steeds altijd: ik kan me niet voorstellen dat ik van deze beeb net zoveel ga houden als van Nikki.... :) *smelt*

Voor mij was de keuze om 'snel' na nikki voor een 2e te gaan, gedeeltelijk egoistisch. Ik wilde niet graag een kindje van 3/4 jaar (in hoeverre je dat voor het zeggen hebt, maar je kunt je best er iig voor doen) dat haar mama elke dag zag kotsen boven de wc pot.... Wilde niet dat Nikki dat bewust mee zou maken. En tuurlijk, je weet nooit van te voren of dat weer t geval was, maar voor mij wel een reden iig.

Heb gelukkig (en nu nog steeds) lekker tussen de middag kunnen liggen / slapen als nikki sliep! heerlijk.. (voor mij ook een overweging).

En idd, dat heeeeeeeeeeeerlijke warme propje tegen je aan...

Zucht... bedenk me nu elke keer: zou dit dan echt de laatste keer zijn dak zwanger ben?!!? vind het zoooo raar.......

*einde ego* ;)

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ zuur: wat lief van de bloemen!!
    Succes met tand.. bah! rem heeft laatst t zelfde gehad en die had behoorlijke pijn.. dus hoop voor je dat je dat niet zo erg hebt.. :(

@ juud: he bah.. longontsteking.. is het er weer weer voor ofzo?! Beterschap iig!! en rustig aan doen hoor! En op vakantie iig goed uitkijken!!! :)

@ smallie: dikke knuff! 20x eruit.. brak daarna he?! niets aan.. ken het...

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @female: die eerste alinea van je had ik ook hoor. En ook tijdens de zwangerschap dacht ik steeds: hoe kan ik ooit net zoveel van dit kindje houden als van Siem....

Bij mij natuurlijk geen angetsen voor HELLP en KS. Maar wel een diepe wens voor een tweede. Ik denk dat wanneer je het echt met heel je hart wilt, dat je dan pas echt klaar ervoor bent. Je klinkt alsof je het wel wilt, maar nóg niet. Dat is toch oké? En misschien komt het wel nooit echt. Toch ook oké?

Denk dat je vooral moet vertrouwen op je 'onderbuikgevoel'. Als dat goed zit, dan maak je de juiste beslisiing!

Knuff!

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Heel begrijpelijk dat je nikki geen kotsende moeder wilt laten meemaken...en idd, die middagslaapjes...nog helemaal niet aan gedacht! Shit! hahaha...

Ik heb gewoon heel lang een absoluut "NEE!" gevoel gehad. Ook toen nikita dus 1 jaar was en we eigenlijk voor de tweede hadden moeten gaan proberen volgens onze originele planning :p hahaha...wat klinkt dat erg!
    Any way..mijn "NEE" ging over naar "nee" en nu zit ik in de "ik zal eens over de "nee" gaan nadenken" fase.

Ik heb dan nóg een veel ergere egoïstische reden voor de "nee" hoor rem...komt ie:
    Ik ben zó blij dat eindelijk al die baby grut is opgeborgen. Flesjes, kolfapparaat, prakjes en spuugjes...ik heb eindelijk weer wat kastruimte terug joh!

Ik heb wel alles bewaard hoor, alles staat op zolder en gaat niet weg omdat er toch echt wel een optie open wordt gehouden :)
    Maar ik was juist net zo blij dat het allemaal opgeborgen was.
    Bovendien heb ik nu geen plek meer voor de box beneden :p

5. natjes

natjes Niet meer actief

@juud: jeeeemiggg gewoon een longontsteking?? Beterschap!!
    @zuurtje: aiii een ontsteking dus...ook beterschap dan maar?
    @fem: dat van jouw litteken wist ik niet zeg! Oeff en dat idee van scheuren... ;) En wel mooi om jouw gedachten en ideeen voor een tweede ook te lezen. En wat je zei over nog een broertje of zusje voor nikita ipv ik wil een kind.. Geen rare gedachte. Die heb/had ik zelf ook altijd in gedachten hoor! (voor zover je een tweede gegund is uiteraard!!)
    @rem: bij jou dus reden om nikki te beschermen om mams boven pot te zien hangen. Kan ik me ook wel voorstellen. Kan me best voorstellen dat het voor kindje best traumatisch kan zijn!
    @bow: beterschap voor niels! gelukkig is zijn mama nu vrij en kan ze hem heerlijk vertroetelen!

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    juud vergeet ik je helemaal beterschap te wensen met je longontsteking
    eenwordtmaargauwbeterknufwens
    dan kan je lekker op vakantie genieten zonder de hele tijd in een zh of bij de ha te zitten

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nee, want longontsteking:(

Lief van je man, die bos bloemen!

8. natjes

natjes Niet meer actief

:D *grijns*

9. natjes

natjes Niet meer actief

(goh we hebben 10 lezers die nu kijken...boeiend onderwerp dus?)

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0

Hoe herkenbaar! Voor mij de belangrijkste reden voor NEE tegen nr. 3. En niet alleen de spullen en de kastruimte, ook het 'gedoe' met luiertassen, kinderen tillen, über-strakke schema's, etc. Was heel leuk toen ze zo klein waren, maar ook goed dat die fase over gaat...:):p

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Da's dan wel weer de 'waarom ik soms twijfel"-reden.... ;)

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Zuurtje: jij ook knuff voor ontsteking!

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Bow, ahhh Niels snotverkouden! Zo zielig maar soms ook zo schattig zo'n snottebel hihi!

@ Natjes, oh leuk dat jullie nu 'officieel' voor een 2e gaan!

@ Fem, ik snap wel wat je bedoeld met denken aan 2e, wel of niet. Leuk met broertje/zusje etc.
    Is denk ik idd slim om afspraak te maken bij ziekenhuis om een en ander na te vragen. Kun je dan ook niet navragen van litteken? En is daar nooit meer naar gekeken aangezien je denkt dat niet helemaal goed gehecht is?
    En is kans op uitscheuren dan niet alleen bij natuurlijke bevalling? Lekker veel vragen zo voor je he haha!
    In ieder geval dikke vrolijke en lieve knuffel voor je aangezien er toch iets aan het begin van broeden is :)
    Ik hoop dat het leuke dag voor je wordt, het zonnetje schijnt in ieder geval!

@Juud, tjee longonsteking! Hoe kom je daar nou aan?? Het zit je echt even niet mee he! Eerst je enkel (wel door lopen maar toch echt last van!) en nu weer dit!
    Dikke knuff voor je ook voor wat je hebt geschreven op mmm.

@ Small, ahhh Lonneke echt lopen spoken vannacht? Zielig meisje! Ik hoop dat ze vandaag echt snel opknapt. Ziek zijn is niet leuk!

@Siem, bijna 3 jaar grote knul! Nog 2 nachtjes tot je grote mensenfeest en 3 nachtjes tot je echt jarig bent. Wat een feest!

@ Zuurtje, fijn dat je geholpen bent door een fijne arts! Alleen ontsteking is niet fijn :(
    Hoe vond zuurtjeman de chocobom? Gefeliciteerd trouwens!

@Kling, ja ben helemaal bij gekomen van afmattende laatste weken van schooljaar. Ben daar ook wel beetje aan gewend hoor, komt elk jaar weer terug. Maar 2 weken vakantie doen goed en nu nog 4 te gaan dus komt nog beter goed haha! :)
    Jij klaar voor trouwdag, al veel geregeld/klaar? Hoe gaat trouwdag eruit zien of zal ik dat per mail aan je gaan vragen?
    Ik ben zo onwijs blij voor jullie dat nu met je mama'tje beter/goed gaat, dat trouwen dichterbij komt, dat barbie lekker in je buik aan het groeien is, dat moeilijke muur van beebkamer gedaan is en zo mooi is geworden en zo kan ik lekekr nog wel even doorgaan. Word er zelf ook helemaal blij van! Dikke smak voor jullie!

@ Voortuin, pffff werd helemaal gek van stom onkruid! Dus mannetje net alle grind en liggend onkruiddoek eruit gehaald, daarna plastic zeil erop toen wit zand, nieuw onkruiddoek en daarna grind weer terug. En onkruid nu wegblijven!!!!!!

@ scheurtje in schouderblad/kom, pijn bleef erg in linkerarm/schouderblad. Deed er wel zo veel mogelijk mee maar echt wel pijn,dus vandaag ha gebeld. Foto moeten laten maken en zit idd scheurtje. :( Is eigenlijk erg weinig aan te doen, in gips kan niet want dan zou bijna hele bovenlijf in gips moeten haha! Maar nu in/afgetaped (of hoe doe je dat ook schrijft haha) en daardoor voel ik nog meer wat ik niet zou moeten doen. Volgende week terug om kijken hoe het is.

@Bbq, ja lekker vanmiddag! Zonnetje blijf maar schijnen :D

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh Milla, lief junkie-smokkel chickie, dikke knuff voor jou!

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Fem, ik vind het wel mooi dat wij jou/jullie proces mee maken van duidelijke Nee naar idd kleine nee en nu toch eens wens onderzoeken.
    Mooi en lief en leuk dat wij mee mogen leven!
    Ik vind je een lief en mooi mens!

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    he, waar zijn jullie nu allemaal ineens? :(

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nou gezellig zo hoor! :(

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ leo: gunst, nu jij ook al ingetaped!? ;) haha... fijn he?! ;)
    Nouja, hoop iig voor je dat t werkt.. :)
    Wel uitkijken hoor! Als je ermee door blijft lopen en alles blijft doen, schiet t natuurlijk ook niet op..... :) Dan ga ik persoonlijk regelen dat ze je helemaal ingipsen! :p

@ fem: haha..ja, die box.. hmm.. euh..?! :( geen idee.. :p
    Wat Juud ook zegt, als t gevoel er nog niet helemaal is, dan nog lekker niet.. Niemand die zegt dat t moet! En al helemaal niet wanneer.... :)

@ fem/juud: hihi.. ik heb dat juist helemaal niet (van babyspullen). En kan nu alweer uitkijken naar bijv. het voeden. En heb ook nooit problemen gehad met kolven eigenlijk.....
    (En de kasten staan nu nogsteesd net zo vol als toen.. Wat hebben/hadden jullie daar allemaal in liggen dan?!?! :()
    Maarja, misschien ben ik dan wel weer n beetje raar :( ;)
    Vond t heeeerlijk toen nikki zo'n kleine poppetje nog was! En kan dus nu ook alweer ontzettend uitkijken naar buikbeeb :)
    Ben zoooo benieuwd! En ben nu alweer zooo verliefd :)
    Stom eigenlijk he!? :)

@ juud: ja, bedacht me dat laatst ineens: goh.. na Nikki en deze beeb (mocht alles goed gaan), dan nooit meer beeb!? :) Rem heeft altijd gezegd, mocht t kunnen/willen: 2 kindjes.. Ik heb altijd gezegd: we zien wel..... tja....

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hierrrrrrrrrrrr! :D

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Kan nie alles tegelijk... mag dan wel vrouw zijn, maar zoveel tegelijk?! :( :p

Deel Deze Pagina