hoi lieve busvriendinnen gaat het met iedereen goed? met mij nog niet helemaal super maar het komt wel goed.. ik zal jullie wel even kort uitleggen wat er precies is,, -ben nog verdrietig over vader -werkstress -volgend jaar verhuist ons locatie en ik wil mee, maar vervoer technische erg moeilijk, dus zit er wel mee -overweging over rijbewijs halen dus (die ik heb nu besloten om wel voor te gaan -ik zit zo niet lekker in mijn vel,dat ik de laatste maanden een koopverslaving heb gecreeerd. heb nu mijn tancodes overgedragen aan pixman -geen vakantie (niet vanwege tekort aan geld, maar omdat pixman nog iet naar denemarken wil rijden) -ik wil eigenlijk beginnen om voor een tweede kind te gaan proberen, maar is beter een jaar wachten omdat ik de stagiaire ga begeleiden, en weet gewoon dat ik snel de ziektewet in ga op het laatst (bekken en vermoeidheidsklachten) ik ben momenteel net een verwend kind die haar zin niet krijgt!!! mok mok mok ik ben momenteel bezig om mezelf uit dat verwend kind rol te krijgen, want ik vind dat natuurlijk ook niet leuk, maar toch ben ik heel snel opvliegerig. in het kort dus, ik vind mezelf momenteel maar niks..omdat ik weet dat ik anders in het leven zou moeten staan dat is even een ego bericht van mij weer. x liefs Pixie
goedemorg! @pix: jeetje. dat je het weet te benoemen is al een deel van het eraan werken en oplossen denk en hoop ik lieverd. neem de tijd.. om bepaalde mindere neigingen van je af te schudden, hoop dat dat lukt! een vakantie zou nu juist wel heel fijn zijn, maar is er geen compromis tussen niet en niet naar denemarken zegmaar? wat betreft de rest, een heel dikke knuffel. rijbewijs halen zou gaaf zijn, ook qua werk, indien haalbaar financieel en beebje2... moeilijk ja. soms moet je hart weer naar je hoofd luisteren- ik denk dat je het zelf wel weet alleen hoe diep van binnen is soms moeilijk te vinden he, dat antwoord. KNUF! @mil: ik denk dat een tikje niet zo erg is, maar ik zou er wel een beetje mee uitkijken want stimuleren voor IVF is wel heel wat anders dan voor IUI. soms kan 1 tikje al teveel eieren geven. zie mij! then again, ik dank mijn zwangerschap haast aan mijn ontzettend zware overstimulatie voor mijn gevoel denk ik soms.. en ik spoot toen trouwens 2maal daags 75+. wanneer weer FM? trouwens, vind inderdaad een FM erg laat bij standaard procedure daar in je ziekenhuis! er zijn genoeg MMMeisjes die op dag10 al helemaal een volle eierdoos hebben. andere doen er weer 20 dagen over hoor. ik snap je haast nu trouwens heel goed en ook dat je echt echt echt aan de bak wil. het duurt al zo lang! DTL! :x maar doe voorzichtig please! ook indien je ' maar ' een paar eitjes, of kleine, lijkt te hebben. juist jij moet extra oppassen voor OHSS denk ik. is echt gevaarlijk. heb je trouwens last van de pure? @lonneke: beterschapsmak!!!!!!! en ook voor juud!!! en small!!!!! @rem en blijmeis: SEG SLETJES! dat ik van een bepaald inbrekend type in de bus een middeltje krijg dat gewoonweg qua naam niet uit te spreken of te onthouden is, kan ik niets aan doen he! :x slettebakjes! :x maar het werkt wel! enne, van een vijl onder het bed... daar geloof ik dan weer geen ene follikel van of zou ie magnesium in kuiten stralen als ware hij een mentalist? die ook al zo geloofwaardig zijn? @natjes: i see. rustig en relaxt an. kan ook makkelijk denk ik, zeker als je weet dat de 1e uiteindelijk ' gewoon ' kwam. en snap je opmerking van ' de lol (en piemel) erin houden ' helemaal hoor. zo hoort het ook te zijn! hoop wel dat je wat meer/snellere eitjes krijgt nu! @ @ weet niet meer, had vanmorgen om 0500 al bijgelezen omdat ik weer es wakker was maar heb niet alles opgeslagen geloof ik nu theetje, broodje, en dan gaan we via paar woonwinkels (loveseat!) naar mijn ouders. enschedagje gisteren was onwijs gezellig. en ik weet precies weer waarom ik zou trouw ben aan bv tandartsen/opticiens/kappers in een oude woonplaats: omdat ze zo goed bleken (BLEKEN ) te zijn. tandarts had speciaal een ander niet zo lippenspreidbrekend breedbektrekkertje laten aanrukken voor mij! resultaat is mooi, natuurlijk, geen hollywoodwit hoor, als je niet een before wist zie je de after misschien niet eens. *blink* zwaai en smak!
thanx lieverds. ja kling het is inderdaad moeilijk om naar je hoofd te luisteren wanneer je hart anders wil. jij gebleekte tandjes. mooi! en druk zo te horen.. trouwerij binnenkort he even eva nieuws.. ze loopt nu voor 95%. ze kruiot eigenlijk alleen als ze wil gaan staan dan gaat ze naar iets kruipen waar ze aan kan vast houden om omhoog te komen het is zo'n lief gezicht die kleine beentjes en billetjes die hoog zijn hahah, en armpjes zo omhoog om balans te houden
Pix knuff voor joU! Kling, hebt wel gelijk, en had ik ook al bedacht, gisteren weer op 100 gezet. Maar volet toch als DTL... Heb sinds gisteren hoofdpijn, maar kan toch wel soms. Weet ook niet of dat een bijwerking is? Verder voel ik me al de hele weg verbazend goed. super fijn dus! fijn weekend allemaal!
@ Pix, dikke knuff voor jou! Knap dat je alles weet te benoemen, nu uit gaan zoeken hoe je bepaalde dingen kunt oplossen/veranderen. @ Lonneke, ah ziek meisje! Wat vervelend dat je je zo naar voelt, hoop nu echt snel beter. lang genoeg ziek geweest @ Kling, veel plezier via 'loveseat' (hopelijk!) naar je ouders! Ben benieuwd hoe het nu met je mama gaat! Fijn dat tandarts ander uitrekding voor je mond had laten brengen/halen! Nu nog 1 keertje?
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 92182 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 14 meisjes 6 jongens Preggers 15-10-2010 Limmeke M 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar 28-12-2010 MilkHd 07-01-2011 Survivor J 09-03-2011 Cin 2 meisjes 1 jongen 3 onbekend NOD ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 19 ->07/'08 ) ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Gabbel (beeb 1) ??: Milla (beeb 1) 04-09: Bowen 5 waarvan 3 MMM Afspraken 13-08: Remmar vk 18-08: Eva CB + prikjes 25-08: Remmar vk 27-08: Remmar pretecho 01-09: Niels helmcontrole 08-09: Ynse laatste keer naar K&G (9u) 13-09: Niels CB + prikjes 13-10: Niels ka + helmcontrole 08-11: Ynse eerste schooldag 16-12: Niels CB + prikjes
Jihaa, Bow op de NOD-lijst. Niet te lang graag! En als je dan toch bezig bent, volgens mij mag natjes er ook weer op. Verder ben ik even 'buiten werking' op het moment. Doe naast werken, eten, wassen, booschappen doen enzo weinig anders dan slapen. Gisteren om half 8 erin, om kwart over negen even een uurtje "wakker" geweest en toen 't bed weer in tot vanmorgen 8 uur Dus... van mij voorlopig even geen berichtjes afgezien van (ook al sporadische) ego-berichtjes. Komt wel weer goed over een paar weken zeggen 'ze'. Voor de duidelijkheid: voel me niet slecht verder hoor, helemaal niet zelfs! Als ik wakker ben geniet ik voor de volle 100% van de slaperigheid.
haai meiden hier lekker niet veel gedaan vandaag daarstraks even de stad in om boodschapje te doen mijn zus heeft gisteren besloten dat er bij haar ook een tupperwarekkokdemo mag zijn, ik krijg daarvoor nu ook extra punten voor ook vertelde die van tupperware me dat ze nog goed nieuws had voor me wat kon ze moeilijk over de telefoon zeggen, ze heeft me in ieder geval nieuwsschierig gemaakt
Wat een rust, wat een rust. Cin, heerlijk om te lezen dat je lekker swang bent en daar zo moe van bent. Neem het er nog maar paar weekjes van en dan klets ons maar weer de oren van de kop Zuurtje, geen zin te strijken maar je wil nog wel als baan gaan strijken, hup oefenen jij zo en toen was ik alweer klaar met reageren, wel makkelijk zo
Goeiemorgen! (of middag of avond voor Cin ) Hier lekker druk met bij vrienden langsgaan enzo. Vandaag ook weer. Gister flinke tas zw-kleding gehad van vriendin, dus zo maar eens nagaan of er iets leuks/passends tussenzit. En, bijna vakantieeeeeeeee! En woensdag de 20w echoooooo!