Zooo.. ik is ook weer bovenwater! Gister dagje naar de sauna geweest met lautje! PFf.. ben nu kapot zeg... Hebben het supergezellig gehad. Zijn daar blijven slapen (ja, niet in sauna hoor ) omdat t voor ons beiden handiger/beter/niet te doen is om nog weer terug te rijden na dag sauna... Beiden zwaar vermoeid en brak na gister, maar wel erg heerlijk! Nu lekker dagje niets doen thuis en veel liggen/zitten, vrees ik.... Ben niet bijgezelen, dus iedereen bij deze: dikke knuff!!
He meisjes, Das lang gelee zeg! We zijn alweer een week terug, maar er moest zoveel puin geruimd worden . Heerlijke vakantie gehad...veel mooi weer....blije kindjes, dus blije ouders. Nu superdruk met winkel.....weer een hoop ideetjes opgedaan, maar moeten ook nog uitgevoerd worden . Daarbij hebben de kinderen nog lekker een weekje vakantie, dus mams komt niet aan haarzelf (en dus ook jullie) toe . Heb meerdere malen geprobeerd bij te gaan lezen vanaf blz 66, maar ik kom niet zover, dus net alleen even laatste blz gelezen. Ik zag dat Milla is begonnen met spuiten....dikke knuf meis...ik hoop op heel snel een prachtig resultaat! Cin moe van zwanger zijn....heerlijk! Idd nog eventjes dan komt energie weer een poosje terug! Pix niet helemaal lekker in velletje...knuf meis! Fem weer poetsvrouw...Yeah! Juud longontsteking?! Das schrikken....Gaat het al weer wat beter? Bow en Natjes wens voor tweede spruit? Leuk!! Milk bijna 20 weken echo....spannend/gaaf! Dit even n.a.v. de laatste blz en uit het blote hoofd met het risico een heleboel meiden te vergeten en de plank hier en daar mis te slaan dus....correct me if i'm wrong! Hoe is het met de andere meisjes? En met de buikjes van Kling en Rem? Met onze kleinste meid gaat het super, ze gaat steeds los staan...zo leuk! Maar wat gaat dat snel Het volgende vind ik een beetje moeilijk om hier te schrijven, maar ik wil wel graag dat jullie het weten; Na wikken en wegen en twijfel (nog steeds) willen wij nog heel graag een kindje. Twijfel omdat we al 4 gezonde kinderen hebben, waarom het lot tarten, word ik onderhand niet te oud (bijna 37), ai...die bevalling, hoe gaat mijn bekken zich houden. Maar anderzijds...de wens is er. Misschien ben ik verslaafd aan zwanger zijn en babylucht (ja echt...je gaat het je serieus afvragen hoor ) Daarbij zit er zoveel leeftijdverschil tussen de kleine meid en de andere kinderen, dat ze als ze wat ouder is zowat als enigs kind opgroeit. Ik vind het moeilijk om dit met jullie te delen omdat hier meisjes zijn, die hun langgekoesterde wens nog niet 1x in vervulling hebben zien gaan. Ik gun het jullie zo...een beebje, maar ook de ervaring van het zwanger zijn en het leven voelen in je buik. Natuurlijk weet ik dat onze wens voor een beebje daar geen invloed op heeft, maar het geeft wel een beetje een raar gevoel en ik zou heel goed kunnen begrijpen dat ook bij jullie zo is. Voor nu...iedereen dikke knuf...wij moeten nog naar een verjaardag met aansluitend bbq. Tot later!
haai meiden pippa ik denk dat het juist goed is om hier te melden dat jullie die wens hebben dit komt dan heel anders over dan wanneer je zonder boe of ba in de bus zou komen zeggen dat je zwanger zou zijn dadelijk na het stukje taart en ab maar eens aan de strijk beginnen had er gisteren echt geen zin in na 2 weekjes vakantie met feesten en allerlei geregel
Hallo Dames, Zijn jullie gestopt met de pil in aug 2010 of 2009? Want er was een topic gestopt met de pil in aug 2010 maar kan die nergens meer terug vinden. Groetjes
Pippa: toch fijn dat je het zo meldt! Vind ik dan... En ondanks je twijfel klinkt de wens groot, dus waarom niet! Remmar: haha, brak van het sauna-en, heel goed! Enjoy: ehm, dit is het vervolg van het NOD augustus 2008 topic, haha, sorry!
@natjes: nou en! Een hoop vraagtekens voor je naam op de nod-lijst is helemaal van deze tijd @Milk: 20wk echo! Jemig! En jullie willen het nog altijd pas in december weten? Hier is Cinman al bezig met de echo ná de volgende want 'misschien is er dan al wel iets te zien'. @Cinman: Die denkt dat hij mij kan veranderen in een soort van broedmachine geloof ik. Heb nog een fruitkat testje liggen dat tot oktober 2011 houdbaar is. Toen ik zei dat ik die wel weg kon geven opperde meneer hier dat ik die misschien wel nodig heb dan... I don't think so! @Juudje: Beterschap! @Pip: WOW! 5 kindjes dat is wel echt... poeh. Wel superspannend weer! Leuk leuk! @Remmie: Brak van een dagje relaxen, jullie maken het helemaal mooi edit: En 't is voor mij ook gewoon middag hoor, heb alleen wel bijna 2 uur geslapen vanmiddag
Cin: ja, we wachten geduldig af! Overigens wel leuk ja, als ik mijn 20w echo heb, ben jij AL 10 WEKEN!!! en klingel al 30 weken!!! hihi.
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 92432 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 14 meisjes 6 jongens Preggers 15-10-2010 Limmeke M 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar ? 28-12-2010 MilkHd ? 07-01-2011 Survivor J 09-03-2011 Cin ? 2 meisjes 1 jongen 3 onbekend NOD ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 19 ->07/'08 ) ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Gabbel (beeb 1) ??: Milla (beeb 1) 04-09: Bowen 5 waarvan 3 MMM Afspraken 11-08: Milk 20w echo en controle vk 13-08: Remmar vk 18-08: Eva CB + prikjes 25-08: Remmar vk 27-08: Remmar pretecho 01-09: Niels helmcontrole 08-09: Ynse laatste keer naar K&G (9u) 13-09: Niels CB + prikjes 13-10: Niels ka + helmcontrole 08-11: Ynse eerste schooldag 16-12: Niels CB + prikjes
zo 2 mandjes was zijn weer gestreken en geplooid enkel mannetje zijn T- shirts nog maar ik moet eerst strijkijzer ontkalken (anders krijg ik van die vieze plekken op de kleren) wel handig dat het op deze stoombak wordt aangegeven wanneer dit moet gebeuren mijn oud strijkijzer gaf dat nooit aan T-shirts moeten dus maar even wachten tot strijkijzer is afgekoeld waar is iedereen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/218403-stoppen-de-pil-aug-2010-a-9.html#post7955266
@milk.. gaat echt hard .. al bijna de 20 weken echo. @pippa hoi, lekker vakantie gehad? toch nog een kindje.. vind wel dapper van je
goedenavond meiden! @pip: oh wat spannend zeg gaan voor een vijfde! En fijn dat vakantie zo fijn was. Waar waren jullie eigenlijk geweest? @cin, jij slaapkoppie! Nee hoor, je lijf is gewoon keihard aan het werk. Het is alleen maar goed dat je je rust pakt!
@ Rem, gezellig dagje met Lautje naar de sauna! Helemaal bij gekletst? En vandaag nog iets gedaan of alleen maar lui geweest? @ Pip, spannend hoor dat jullie voor een 5e kindje gaan! Ook wel respect hoor, een 5e kindje. Dat moet wel onwijs druk zijn hihi. @ Zuurtje, goed zo dat strijk toch nog is weg gewerkt! @ Gab, weet iemand hoe het met Gab gaat? Mis haar! Maar hoop dat ze echt even rust kan vinden.. Wij hebben vanavond Toystory 3 zitten kijken, dat is echt een grappige, leuke film
goedemorgen zo natjes jij was vroeg hier was ik ook alweer wakker na maar 5 uurtjes slaap, misschien straks nog even een dutje doen
Goeiemorgen!! Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk dat om kwart over 6 de wekker niet ging @pip jullie gaan misschien voor 5e?? Leuk hoor! Maar ook wel dapper! @rem al bijgekomen van lekker daggie Sauna? @Milk, iiiiiiiiii al bijna 20 wk echo!!! Spannend!!!
Goedemorgen! Koffie in mooie servies, restantje verjaardagstaart erbij.... Juud gaat even rustig het weekend bijlezen en foto's uploaden. Tot later!