Siem, gefeliciteerd! Juud, gaat het een beetje?? Hoe voel je je? Heb je het weekend ene beetje bij kunnen houden met al je bezoek? Pip: wat leuk dat jullie voor een 5e gaan! Respect hoor, eigen zaak en zoveel kids...dat vereist een sterk mens Gabbel: mis haar ook!
Zo..d'r kwam even wat tussen...nu weer verder met de reactie; Pix: wat ik heb gelezen van je (koopverslaving bijvoorbeeld) kan ik maar 1 ding bij denken: als jij het zelf erkent - wat je dus hebt gedaan al! - dan ben je al een hele grote stap verder Ik hoop voor je dat je snel weer lekker in je vel zit! Gyn/HELLP-arts: ik ga vandaag bellen voor een afspraak. Laten we maar eens echt even de risico's in kaart brengen, daarna kan ik pas weer verder denken - denk ik Verder hele dikke knus op alle buiken
siem gefeliciteerd met je verjaardag!! fem, je hebt gelijk daarin en ik heb het echt moeilijk nu met mij inhouden.. online winkelen kan je kapot maken.. echt waar trouwens goed dat je afspraak maak om risicos te bespreken. weet van schoonzus dat helpp bij een 1e niets zegde voor bij een 2e, maar dat ze de gehele zwangerschap onder controle moest blijven.
Bedankt voor de verjaardagswensen! Heb effe nieuwe foto's in mijn album gedaan, ook nog van uitje naar Small, van verjaardag en gewoon pronk-foto's @Pix: ik vind het ook heel erg sterk van je, dat je het al zo kan benoemen. Wens je veel sterkte en een heeeeeeeeeeeel dikke knuff!
@longontsteking: het gaat redelijk. Heb zaterdag echt een zware dag gehad, maar dus ook niets gedaan, behalve cupcakes en taart bakken. Slecht geslapen die nacht, maar na versieren taart en cakejes, meteen weer in bed gedoken. Schoonmama heeft mijn rol als gastvrouw op zich genomen en ik heb vooral kunnen zitten. Gisteravond wel moe. Vannacht goed geslapen. Vandaag kids naar KDV, zodat ik rust heb. Daar vieren ze ook nog Siems verjaardag, dus is gezellig voor hem. Ik ga vandaag beetje studeren, wassen en kleren apart leggen voor vakantie. En slapen! Oh ja, en thuis-spa-en... Ik hoop dat de dag lang genoeg is, hihi. Nou ja, we zien wel... Nu eerst tweede koffie!
@Pip: respect meis! Winkel en wens voor 5e kindje? Maar ook wel begrijpelijk, als het zo goed gaat met jullie. Ken je alleen digitaal, maar je komt op mij ook over als oermama. En dat bedoel ik uiterst positief. Begrijp ook je moeite met vertellen hier, maar de pijn van een ander ligt niet op jouw schouders. We delen mee, maar hebben ook allemaal eigen gezinnen met eigen wensen. Ik ben benieuwd!
Leuke foto's juud! Vooral die knock-out foto in de auto is lief! Hmmm....misschien moet je nóg iets rustiger aandoen? Beterschap! Pix: Ik vind het knap dat je zelf hebt ingegrepen door je tancode's af te geven. Het zal wel even moeilijk zijn, maar wel echt noodzakelijk. Dikke knuf!
Nóg rustiger aan is voor mij echt heeeeeeel moeilijk, maar ik neem je advies mee.... Misschien alle thuis-spa-en dan? En zsp-en? En slapen? Oké?
@Cin: moe moe moe? Ach, als July maar voldoende groeirust krijgt toch? Maar spam je wel af en toe effe je zwanger-ervaringen? @zwangeren: merk dat er niet meer zo heel veel gespamd wordt hier over VK/gyns, schopjes, plopjes, curvers, zws-kleding die nergens naar zit, beeb-aankopen, reacties van ouders, werkgevers en anderen, vreetbuien, anti-vreetbuien, voortdurend naar de WC moeten, nachtelijk wakker liggen etc. We hebben toch menig zwangere onder ons, en zeker hele speciale nu. Jullie mogen van mij de hele bus bezetten met jullie verhalen hoor!
@juud wat een leuke foto's!! En leuke bob de bouwer taart zeg! Echt gereedschap erin. Leuk! En Femke lijkt echt sprekend op jou he. Prachtige kindjes!! @fem heb net pas Nikita foto's gekeken maar snap nu wat iedereen zei over dat geweldig schattige jurkje! Mooi meid wordt het zeg! En superleuk speelhoekje gemaakt!
thnx bow! Ja, we gaan die kleine alvast op karate doen hoor - want die moet echt de mannen van zich af gaan slaan Zo meiden, we hebben klein feestje hier! De belastingdienst is akkoord met de aanpassing die we aangevraagd hebben Contract kdv aangevraagd, loonadministratie opstarten en per 1 september gaat het feest beginnen jeeeejjjjj
Hiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaa zijn ze eindelijk verstandig geworden bij de belastingdienst leuker kunnen we het niet maken???? Wat superfijn voor je Fem! Ben echt blij voor jullie dat het gelukt is.