ja bow, eindelijk eens BLIJ met de belastingdienst tís toch wat! haha.. En dan is ook nog net het werkfruit binnengekomen (krat vol). De mannen moeten minimaal 1 keer per dag fruit eten...hoe gezonder ze zijn, hoe beter ze werken hé We gaan de goeie kant op met ons leventje zo hihi... (en ik neem de helft mee naar huis, want ik moet ook gezonder leven (en minder snoepen!))
@fem: wat superfijn zeg van de belastingdienst! Heeeerlijk vanaf september af en toe quality-time voor jezelf! Hoeveel uur per week mag ze er heen? @juud: zeg doe jij eens rustig aan zeg! Wel erg mooie taart! @zw-praat: heb je gelijk in juud. Is ergggg weinig! Jammer! @bow: heeerlijk uitgeslapen dus! Tot hoe laat slaapt Niels altijd? @fem: spannend hoor om gesprek aan te vragen bij gyn! Hoop dat het jullie kan helpen bij een eventuele beslissing! Zeg ik mis: Gabbel, Nai, PPver, Milla!, en...uhhhh..ik ga iemand overslaan..help!
En waarom ik vroeg wakker was? Kleine man wilde om 5.15 fles. gegevens op verschoningskussen en ik ondertussen schone luier omgedaan (bij hem, niet bij mij hahaha) Toen weer in bed gemikt en het duurde even voordat ik ook weer in slaap viel! Uiteindelijk tot 7 uur geslapen, kon niet langer snoozen!
Werkfruit, goed bezig!!! Maar is het voor een hele week? Blijft het zo lang goed?? Maar wel goed gezond bezig hoor! Niels slaapt als hij niks hoort tot 8 uur of zo maar als hij iemand eerder al hoort 's morgens dan wordt ie ook wakker. Maar kan best zijn dat ie dan ook zo weer in slaap valt.
fem, wat een super fijn nieuws dat belastingdienst eindelijk accoord is gegaan! Ik ben echt heel blij voor je/jullie! Juud, wat een schattige foto's van je kids, idd die slaapfoto is zo schattig! Leuke bob de bouwer-taart had je gemaakt! Met mij gaat het goed, tape geeft goed aan wat ik niet moet doen dus de pijn aan/van mijn schouder is nu ook minder dan voorheen, dat is fijn. Vanmiddag lekker naar de dierentuin, heb er zin in!
Quality WORK-time bedoel je (al het gezeik met de belastingdienst was over het in loondienst kunnen komen van moi - dat is nu akkoord, dan kan ik nu toeslag gaan aanvragen voor kinderopvang en gaat die kleine voor 1,5 dag naar het KDV zodat ik in totaal 2,5 dag kan gaan werken (en voor 1,5 dag op de loonlijst)) Snappen jullie het nog? Nee hé...maar dat geeft niet als ik het maar snap
zo net gegeten en ervoor nog even in slaap gevallen op de bank ontsteking: nog steeds aanwezig hier en voorlopig nog geen verbetering merkbaar juud ga zo naar de foto's kijken zwangrpraat: mag van mij ook gerust wat meer maar ik weet niet hoe het voor de andere nnzers is
Leo, dierentuin wat leuk!!! Is het ook lekker weer voor niet te warm en ook geen regen, tenminste hier niet, welke ga je idd? Veel plezierrrrrr
Vervelend dat je nog geen verbetering ziet. Knuff en beterschap! Enne: tuurlijk moeten we rekening houden met de NNZ, maar het is toch ook het recht van de zwangeren, dat ze nu eindelijk ook eens mogen spammen, na al het relaas van de inmiddels mama's. Ik mis het echt, want ik vind het heerlijk om te lezen. Ik denk dat onze NNZ best kunnen meeleven. Ze weten ook dat de zws niet gemakkelijk tot stand kwamen. Oké, sommige wel, maar we misgunnen elkaar niets in de bus. Toch?
We gaan naar Burger's zoo in Arnhem, idd perfect weer! Misschien vanmiddag nog klein zonnetje erbij? I love the sun
juud ik bedoelde ook eigenlijk meer dat ik niet voor de andere nnzers spreek maar voor mezelf en wat mij betreft mag het allemaal
Thanks! En hij was nog lekkerder dan dat ie mooi was Oké, ze zijn al een poosje weg, maar eh: Debsje, Lautje, Limmeke, NRG, Survivor, (en nu ga ik toch ook mensen vergeten....) Tis niet eens meer allemaal missen, want ze zijn al lang(er) weg, maar gewoon jammer dat ze ervoor gekozen hebben uit de bus te stappen. Gelukkig zijn de die-hards er nog. Maar die mogen dus wel meer spammen!
PS: rustig aan: ik zit al de hele morgen achter laptoppie en ben alleen aan het zsp-en. Oeps, tis zelfs al middag..... En bedankt voor compli's foto's!
Hiep hier hoera voor Siem!! Gefeliciteerd met je grote kleine knul Juud! Fem; wat een supergoed belastingdienstnieuws!! Klinkt als een enorme stap in de goede richting! Moet een heerlijk gevoel geven dat het toch gelukt is . Leo; veel plezier in de dierentuin! Heb wat gemist geloof ik....hoe kom je aan pijn in je schouder? Bow: wauw...wat slaapt Niels lekker lang zeg! Britt is er meest vroeger bij. Lieve meiden bedankt voor jullie lieve reacties op mijn nieuws . Hier weer wat nieuws; wordt manlief net gebeld door zwager of hij mee wil werken in Curacao voor bijna 3 weken. Hulp van zwager was door zijn rug gegaan en aangezien ze woensdag al weg moeten zat hij met zijn handen in het haar. Manlief had al nee gezegd...kon mij toch niet zomaar 3 weken alleen met de kids laten . Maar goed... 3 weken is nog wel te overzien, zal best even aanpassen zijn, maar het komt allemaal vast wel goed. Hij ging dus toch maar weer terugbellen voor meer details....ik ben benieuwd wat het wordt.