En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Meiden,

Ik ben net bij gyn geweest. Die wilde gelijk een inwendige echo maken.
    Daarop was in mijn baarmoeder een flinke laag slijmvlies te zien en in het midden een perfect zwart rondje? Hij moest gelijk aan een vruchtzakje denken. :$ Mocht dit zo zijn dan is het pril want ik heb flink mee zitten turen en niks zien 'knipperen'.
    Om een eventuele zwangerschap uit te sluiten heb ik bloed moeten laten prikken. (hcg) Morgen tussen 12 en 2 krijg ik de uitslag.
    Gelijk natjesman gebeld. Die was helemaal overdonderd.

Naja..we gaan eerst maar morgen even afwachten. Het lijkt mij namelijk allemaal zeeeeer onwaarschijnlijk. ;)

Duss...dat was even nieuws vanaf mijn kant..

2. natjes

natjes Niet meer actief

Sorry dat ik hier zo met de deur in huis kom vallen trouwens. Ben zelf een beetje flabbergasted

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

ppver ik denk aan je

natjes dus het kan toch
    waarscheinlijk ei veel later geweest dan jij dacht en nu misschien toch zwanger
    ben benieuwd naar de uitslag

snap dat je er zelf even ondersteboven van bent

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @natjes, heb je nog weer een fruitkat gedaan??
    Laatst was ie toch helemaal wit?? Raarrrrrrr
    Snap dat je flabbergasted bent. En morgen pas uitslag?? Wat is dat voor onzin???

5. natjes

natjes Niet meer actief

Fruitkat wat geen fruitkat maar van een 1 of ander vaag merk. Hierop was KNALwitte streep te zien.
    Morgen inderdaad pas uitslag, ben geen 'spoedje'.

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @natjes: WOW!
    dat is wel weird zeg!
    zeker aangezien je testen wit zijn.

maar nog geen hartje, dan zou t dus minder dan 6 weken zijn.
    oftewel: heb je 4/3/2 weken geleden nog sex gehad?
    onveilige?

enne, ik snap dat je flabber bent.. in verder? ' mag ' het zegmaar? klaar voor?

onzin inderdaad, morgen pas uitslag.
    maargoed, als je NU zou testen zou je absoluut een posi test moeten hebben.. en anders is t ehhh ja wat is t dan..

@

7. natjes

natjes Niet meer actief

@kling: jep afgelopen 4/3/2 weken sex gehad. Niet onveilig, met condoom maar die checken we eigenlijk nooit. (gemakzucht?)
    En mocht het zo zijn (kan me het niet voorstellen) dan is het van harte welkom!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    jeetje, kan me toch amper voorstellen dat t niet zomaar door comdomi kan!
    maar als t welkom is is t in elk geval goed, hoewel wel even schrikken ala nai he ;)

heel spannend en raar tegelijk lijkt me...

tjonge!

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ pip: haha.. nee, lust normaal ook geen koffie..
    Nouja, niet lusten!? Heb meteen mn hele buik op de kop staan en ben meteen aan de race... :) (sorry voor details ;) :p)

@ kling: fijn dat echo weer goed was!!! Ik is jaloers, ik heb wrs mn laaste echo alweer gehad... ;)
    Maargoed.. ja, maf idee he, dat beeb nu gewoon groter is al Nadine toen.... Had dat toen ook met Nikita..
    Zat gister nog te denken, jemig, het blijft toch onvoorstelbaar (zo vroeg bevallen)... Ik kan het me niet indenken dat ik binnen een 2 maandjes al lig te bevallen... :$ Doe nog maar ff niet!!
    En ja, onvolledige stuit is nog helemaal normaal nu! kindje gaat gewoon nog lekker alle kanten op en bedenkt zich straks een keertje welke kant uitgang is..

@ bow: succes in zkh! :) Ga wel gauw je wond bewonderen hoor! ;) :D haha..

@ cin: uitslag wel weer ff blairen he!? :)
    Knuff op beroerdvoelen en wc-racen..
    (moest wel ff denken hoe je dat bedoelde; ik las het als dat je collega's erover klaagden dat jij zo vaak naar wc ging.. hahaha... ;) dus... goed... ja, ligt aan mij.... :p)

@ beebkleertjes/kling: jeps, 30 graden in neutrallalala.... En gewoon zoals je je eigen kleren ook wast, zeg maar..
    tenminste, zo doe ik het altijd. Kan evuenteel straks wel keertje hoger..
    Heb hydrodoeken trouwens wel keertje op 30 en daarna op 60 gedaan. Anders waren het nog van die dingen wat niets opnamen..

@ natjes: jemig!!!! :$ lees net je berichtje hier!!
    weet eigenlijk niet zo goed wak moet zeggen in de zin van: ik ook flabbergasted!!
    Stomme vraag, maar wat hoop je zelf?! en wat kan het anders nog meer zijn dan!?!
    Morgen wel laten weten he!!!

@ euh.. ja zeg.. nu ben ik alles kwijt! :);)

10. natjes

natjes Niet meer actief

Maar we gaan nergens vanuit omdat praktisch onmogelijk is. We hoeven ons dus niet druk te gaan maken. Zal wel weer een apart, vaag foplijf hebben!

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    natjes, kan het niet zijn dat je zwanger was, maar dat het niet goed is gegaan. En omdat het nog niet weg is ook niet ongi?
    Nou ja, blijft gek gezien je witte test... Hopelijk snel nieuws!

Cin, ben benieuwd, zit vast goed en vandaag gewoon echo plannen, zo!

Ppver: succes over een 20 minuutjes!

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    nou ja, er zit wel iets dat lijkt op een begin maar nog zonder hartje!
    had de gyn geen idee wat het anders zou kunnen zijn?

moet wel zeggen dat t inderdaad amper mogelijk lijkt, comdoomtechnisch. die kans is zo ontzettend <0.1%..

maar wat ist dan?

weet je nog dat ik ook eens wat van die oude stolsels had, zichbaar op echo?

hm, vreemd.
    als HCG<1, wat dan, moeten ze toch weghalen lijkt me..

nou ja nog 1 dagje dan weet je het!

@hier: klote, scheur in lens! opticien stalken en wil NU nieuwe niet over week :x

13. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoi,

Fem; ahhhh....je bedoelt Joep :D. Joep is nog steeds zijn ontdeugende zelf....wil nu steeds naar buiten, maar dat vinden wij nog niet goed ;).

Kling; tjee Barbie al 770 gram....wauw wat gaat dat toch hard zeg! Idd bizar idee dat ze al zwaarder is dan Nadine was bij de geboorte.
    Hoe is het trouwens met Elke....redt ze het allemaal een beetje?

Natjes; joh meid....das even slikken! Ben heel benieuwd wat er uit het bloed gaat komen. Misschien stomme vraag.....maar heb je hoop dat het zo is?
    @condoom; wij gebruiken alleen condoom als bescherming en dat gaat af en toe wel eens fout (in de vorm van een gigascheur :D) enne.....dat merk je meteen hoor :p!

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Kom even snel illegalen:
    Bloed was goed. Hcg nu 2867, volgens hun goed, volgens mij had hij wel ietsje hoger mogen zijn...
    Dinsdag eerste :)D) echo om 9.40 uur!

@Pix: was vanmorgen nog vergetten een dikke knuf voor je achter te laten!

@natjes: Pffff, vind wel dat gyn je verdomd weinig informatie heeft gegeven hoor. Hij dacht dus zwanger, maar hoe lang dan? En wat als niet zwanger? Niet de verschillende mogelijkheden besproken?

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

HCG is toch keurig Cin! Gaaf zeg, dinsdag echo...spannend!!

Natjes; wat een nieuws! Dat is nogal wat...ben heel benieuwd wat je bloedtest uitwijst.

16. natjes

natjes Niet meer actief

@cin: het leek het meeste op vruchtzakje (dus zwangerschap), eierstokken zagen er goed uit, niks bijzonders te zien.
    In baarmoeder flink wat slijmvlies opgebouwd en in het midden dus het zwarte 'rondje'. Indien het geen vruchtzakje is (wat bloedtest moet uitwijzen), is het misschien een 'holte' gevuld met 'vocht'. Over 2e optie verder geen info gekregen.
    Indien bloedtest uitwijst dat hcg lager is dan 1, dan moet ik starten met primolut om menstruatie op te wekken.

17. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Cin; spannend...dinsdag echo!! Gaaf!

Britt heeft de waterpokken.....ik vond haar al zo uit haar doen de laatste dagen. En ik maar denken dat het door haar tandjes kwam. Ik snapte het al niet....ze waren allebei door :D.
    Gisteravond toen ik haar in bad deed zag ik de eerste pokjes.....heel langszaam komen er wat bij, maar ze heeft er niet heel veel.
    Gelukkig ruim voor de vakantie, hopelijk is ze er volgende week weer aardig vanaf.

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @britt: beterschap *knuf knuf* en ook voor je lieve mama!!

@cin: we hebben t al uitvoerig besproken en berekend ;) maar tis mooi hoor! ja kan hoger volgens ' de formule ' maar ik begon ook kwakkelig ;) en zie, een trappelglitter in mijn doos! :D

echo dindag, met 5.6 WHOOOHOOOOO en terecht!!!!
    jij mag VEUL echo's om kleine lieve cinababy te zien!

trouwens wat ik steeds vergat te vragen- waarom heet july eigenlijk july als ze in june gemaakt is? ;)

@natjes: dat kan ook natuurlijk, zon holte.
    heb je niet getest vandaag? ik zou t niet kunnen houden..

maar jeetje ik vind t wel wazig zeg.

@NNNZers: weet niet of dit veel teweeg brengt, bij jullie. just in case: een heel erg dikke knuffelknuf!!

@kast. my god. ik heb serieus wel 200 pantys. allemaal leuk op kleur/soort nu, maar zodra t pantyweer is, is t weer graai&chaos natuurlijk ;)

door met het hangende werk dan maar.
    en eerst even schoenen, das zo klaar.

leuk: kwam nog een nieuw paar tegen van mijn favo paar!
    helemaal vergeten dat ik die, toen ze eens hysterisch in de opruiming waren, dubbel had gekocht.
    piesje!

ijsje!

smak

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

hier terug thuis
    ben met zoontje naar centrum voor leerlingenbegeleiding geweest
    ze hebben een iq test gedaan, hieruit is gebleken dat hij iets onder het gemiddelde zit
    dat is niets zorgwekkend, hij heeft alleen wat meer tijd nodig tegen dat hij alles goed begrijpt en informatie verwerkt heeft
    ook een gehoortest is gedaan tijdens het schooljaar
    deze attesten van testen heeft hij nodig om logopedie te krijgen (en wij om het geld terug te krijgen wat het kost)

daarna ben ik met hem nog de stad in geweest en mocht hij stickers van cars hebben omdat hij zo flink is geweest (1 uur opperste concentratie is niet niks voor een kind van bijna 5 jaar)
    ook heb ik mezelf verwend met 2 zomerse jurkjes (paarstinten en roze/bruin/oranje met glitters) en paarse slippers met glitters

lekker om mezelf eens te verwennen en eens niet een ander

cin mooie hcg waarde en volgende week al eerste echo

rest alweer kwijt
    sorry zal wel hittevergeetachtigheid zijn

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    sorry, vandaag evengeen reactie van mij
    pijn in lichaam gaat vandaag wel gelukkig beter (mag ook wel na 6wk)
    gister missundersdtanding gehad met mama, en is wel uitgepraat, maar heeft wel energie gekost
    verder vandaag cupckes gemaakt.
    Die van Lonneke zelf vallen iets tegen (zaktte beetje in) , maar gelukkig alleen voor haar. Voor de andere gewone gemaakt.
    Zal morgen foto online zetten.

ben nu op, keuken troep, maar wel mooi resultaat, Smallman was zelf beetje verbaast dat ik ze zo mooi had gemaakt.
    das opruimen wat me lukt, rest mag Smallman doen.
    Straks lekker op bed tv kijken en bijkomen.

Morgen eerst oudergsprek op kdv en dan lonneke uitdelen.
    Dus / dagje vrij genomen en daarna naar werk (en voor jullie foto's)

Lonneke probeert vandaag al hele dag kattebrokjes te eten, en is erg boos als dat niet mag, gekke meid.

tot morgen schatjes en dan ook reactie op jullie

Deel Deze Pagina