Ff kijken wat ik nog weet uit hoofdje, sorry als ik je vergeet is dan zeker niet verkeerd bedoeld! @Juud, tjee longontsteking begint er nu dus echt in te hakken he! Hele dikke beterschapsknuffel voor je! Hoop dat je je snel steeds beterder gaat voelen en fijn dat je vandaag hulp thuis hebt. @ Bow, oh fijn dat het nu weer opschiet dat garage gevoegd wordt vandaag! Hoe lang denken jullie nog nodig te hebben voordat af is, ook nu aannemer in de hand is genomen? Hoe lang heb je trouwens vakantie? @ Zuurtje, mooie vrachtwagentaart! Al vind ik de gladde taarten zeg maar het mooiste. Jullie zijn dus wel echte zoetekauwen! @ Natjes, oh nee dat schiet niet op dan als je lieve kleine mannetje niet bij je uit de buurt wil. Ach met de franse slag heb je het merendeel toch geraakt @ ppver, lastig hoor dat jullie echt zitten te dubben over wel of niet IUI. Ik kan alleen zeggen volg je gevoel! Knuff! @ Fem, ik lach helemaal in deuk bij lezen over voortplanten van pitloze druiven haha! geweldig dat je daar op komt tijdens eten van druifjes! Betaal je eigenlijk de gewone winkelprijs voor dat werkfruit of is dat minder? Klinkt in ieder geval echt goed! @Milk, 20 weken vandaag! Joehoe, je bent op de helft! Hebben jullie nu al wat dingetjes voor beebje gekocht? Zo ja wat? En op je afdeling had je het toch al wel verteld? @ Cin, hoe gaat het eigenlijk met jullie huizenjacht? En wanneer ook alweer volgende echo? @ Pip, ik ben 2 weken geleden aangereden door auto en daar heb ik scheurtje in schouderblad/kom aan over gehouden. Auw! Maar gelukkig gaat het nu al wel weer wat beter Wat een onwijs schattige kittens! Hoop dat jullie ze snel kwijtraken aan lieve mensen. Zo vannochtend lekker stuk gefietst en boodschapjes gedaan met kleine meisje. Normaal sliep ze 2 slaapjes maar was erg aan het rommelen met laatste slaapje (bijna niet slapen) dus nu willen we graag over naar 1 slaapjes (van 12 uur tot ....). Maar rond half elf heeft ze echt even dip dus dan maar fietsen en al fietsend wordt de dip verslagen
Hey meisjes, Juud; wat een schatjes zijn die kindjes van jou toch en wat een heerlijke krullebol is Femke! Die foto is in auto is erg lief! Doe je een beetje rustig aan....het klinkt nu toch alsof de longontsteking je aardig te pakken heeft! Knuf! Fem; wat een gedoe met die arts! Je zou normaal gesproken idd toch mogen verwachten dat je gewoon bij een vervanger terecht kunt. Ik zag dat je nu in september een telefonisch gesprek hebt met een gyn...hopelijk word je wat wijzer! Milk; 20 weken!!! Wat gaat dat snel...... @ voortplanting pitloze druif: PROEST!!! Wat gaat er allemaal in dat hoofdje van jou om Fem? Zwangeren; laat maar horen hoor..... alle zwangerschapsleukigheidjes en minder leukigheidjes! Rem; over minder leukigheidjes gesproken...wat rot dat je nog steeds zo brak bent. Was dat met Nikki ook de hele zwangerschap zo? Cin; 100% genieten zou leuk zijn, maar valt niet mee he? Al die onzekerheid, vooral de 1e 3 maanden. Dikke knuf meis! Zuurtje; wauw...je bent een ware kunstenaar. Wat een mooie taarten, bijna jammer om ze op te eten. Leo; fijne dag gehad in de dierentuin......goeso! En aangereden ....dat heb ik idd gemist. Wat zul je geschrokken zijn zeg! PPver; lekker buurman heb jij! Zonde van je klimop! @IUI...ik kan me je gevoel goed voorstellen, zeker omdat je al een keer zwanger bent geweest...zou je toch verwachten dat het zonder hulp moet lukken. Idd heel dubbel! Hopelijk heb je donderdag een goed gesprek! Succes donderdag! Natjes; schoonmaken met de franse slag?!? Kan het ook anders dan Bow; Niels zo'n lekker fruitmonster?!? Heerlijk! Leo: eet leomeisje dan nog wel als ze eigenlijk al aan haar bedje toe is. Wij moeten onze kleine meid ook aan het einde van de ochtend een beetje af gaan leiden omdat ze slaap krijgt, maar ik krijg er tussen de middag geen hap in. Volgens mij is ze dan gewoon te moe om te eten. Maar als ik haar 's morgens naar bed doe...slaapt ze 's middags niet meer. Dilemma! Zo nu gaak zoon even bij vriendje brengen...zou hij om 13.00 uur zijn..oeps! Tot later
@Fem., volgens mij had ik ook nog niet gereageerd op gyn-gedoe. jonge zeg wat een gedoe zo om afspraak te krijgen, nou idd dan telefonische afspraak wel met andere gyn maar als hij je de antwoorden maar geeft die je wil hebben. Ik dacht eerst september!!! maar het is al augustus dus valt dan toch weer een beetje mee. @Pip, ja leomeisje eet idd 's middags nu stuk slechter. Eerst 1 1/2 boterham nu 3/4. Maar ik hoop dat als ze gewend is aan nieuwe ritme dat ook weer oppakt en anders heeft ze vetjes genoeg dus ze kan wel wat lijden haha! @Nod-lijst, er mag nog iemand op ................. (moet nog wel eerst ongi worden) @Knuff voor iedereen die zin heeft om lekker te knuffelen!
Fem, is dit misschien iets voor jou mocht je weer zwanger willen worden/zijn? Moest in ieder geval oa aan jou denken. Vroeggeboorte te voorspellen. Dankzij een nieuwe test (de fFNtest), kan een mogelijk vroeggeboorte nu al vanaf de 22e zwangerschapsweek worden vastgesteld. Daarmee kunnen veel ziekenhuisopnames en behandelingen met geneesmiddelen worden voorkomen. De test is vergelijkbaar met een uitstrijkje en wordt op dit moment door het AMC in Amsterdam toegepast. Binnenkort volgen er meer ziekenhuizen. Kijk op www.ffntest.nl welke. Staat in ouders van nu.
@Pip, ja leomeisje eet idd 's middags nu stuk slechter. Eerst 1 1/2 boterham nu 3/4. Maar ik hoop dat als ze gewend is aan nieuwe ritme dat ook weer oppakt en anders heeft ze vetjes genoeg dus ze kan wel wat leiden haha! Britt eet 3 stukjes als ik geluk heb....en drinkt twee slokjes melk Maar hier ook aan vetjes geen gebrek @Nod-lijst, er mag nog iemand op ................. (moet nog wel eerst ongi worden) Een brusje voor leomeisje....leuk!!!
Thnx! Ik zet het op mijn lijstje Ik ga me aanmelden voor het prius onderzoek denk ik. Zeer uitgebreid onderzoek in Nijmegen, voor kansberekening op herhaling HELLP. Dat is dus vóór een eventuele zwangerschap, ffn-test is dus tijdens, en ik heb nog een andere studie gevonden die ook voor tíjdens zwangerschap is. Gek is dat, soms heb ik ineens een HELLP-dag. Dan speur ik heel internet af...en nu ik dat aan het doen ben merk ik dat ik eigenlijk nog wel heel veel angst in me heb zitten. Ik ga maar even achter het scherm vandaan. Ik heb nog gordijnen in te korten...lijkt me beter om te doen Knuffels! En bedankt voor het meedenken!
Het is misschien ook nog wel een stukje verwerking Fem. Je hebt ook heel wat meegemaakt, ik kan me heel goed voorstellen dat de angst diep zit.
Het is hier zooooo rustig. Oudste dochter is bij opa en oma aan het logeren en jongste zoon speelt bij een schoolvriendje. De kleine meid ligt al op bed sinds 12.00 uur. Zoonlief heeft al verschillende keren verzucht; ohhh, wat is het hier rustig zeg! Hij vindt het wel even lekker, maar ook gezellig als zijn broer straks weer thuis is. Gelukkig maar
Hallo! @Pip: dank voor de compli's over kindjes. Longontsteking begint idd nu pas echt volgens mij, maar goed, ik neem dus nu ook echt volledige rust. Morgen kindjes weer op KDV. Fijn! @Leo en Pip: Fem hier sinds vorige week over op 1 slaapje. Het rekken gaat nog prima, maar ik begin wel met de boterham, zodra het 'hangen' begint. Kan dus al om 11.30 zijn. Dan krijgt ze weer even een opleving door het eten en uiteindelijk kan ze ergens tussen 12.30 en 13.00 uur naar bed. Ze slaapt dan tot 16.00 uur! Yes! Ze is niet direct minder gaan eten hierdoor. Dat begon al rond 13 maanden. Maar kindjes vanaf ca. 12/13 maanden gaan automatisch minder eetlust krijgen hè? Ze hebben niet meer van die groeispurts als in het eerste jaar, dus eten minder. Is normaal. En die vetjes gaan er dan ook een beetje af, helaas... @Leo: joh, jij op NOD? Leuk! @Fem: begrijp je HELLP-dag wel hoor. Is inderdaad volgens mij verwerking. Zo heb ik af en toe nog anorexia-dag en dat is toch echt al 15 jaar geleden... En soms ook heel heftig zwangerschapsdag... Misschien door het besef van nooit meer... Jij veel succes iig met gyn-gesprek. Knuff! @Poetsen met de Franse slag: oh, inderdaad, ik wist niet dat er een andere slag bestond... Behalve dan die van mijn poetsvrouw voelt zich nu heel decadent... maar ja, was idee Juudman en ben er nog blij mee
haai schatjes! even een algemene knuffel voor iedereen, tussen proefkapsel, taart bespreken en laatste bruidsfrutsels door. heb zo vluchtig bijgelezen (vannacht op gsm in bed proest, je moet wat als je wakker ligt wegens weetniet) dat ik amper op zijn klingels kan reageren! daarom: -beterschap aan de juud en de nog zieke/zwakke beebjes, mannen en ook bussinnen zelf! -knuffel voor sad feelings en gemisgevoelens van oa pix - voor klavertje 5! en wow respect ook zeg! wat een pandemonium zal dat worden! maar weet je, ik kan me (nu al ) voorstellen dat je benieuwd bent naar hoe een volgens PIPkindje is! -smak voor iedereen die vakantie heeft, en eigenlijk ook (nog meer ) voor wie t niet heeft! -hoera voor 20wekenmilk! -bijnahoera voor 10wekencin en 30wekenkling -whoei voor leo weer op nod! wow, het broedseizoen is weer geopend zeg! mooi, en fijn. ook slikken voor de laatste NNNZers wellicht, daarom voor hen: - HEUL erg dikke NNNZknuffel.... lieve glitteromhelzing ook en en en.. zo ontzettend duimen en posipoweren dat de wegen naar beebje, of dat nu IVF (mil, gabbels straks) of IUI (ppv) of naturellement wellicht (zuurtje) wordt of hoe dan ook... roze roze! please! please! - - ja nu weet ik t dus verder niet meer! hier alles heel erg goed, onwijs blij, wel druk in hoofdje met de laatste regeldingen. mooie periode. gisteren 5 uur lang trouwambtenaar op bezoek gehad (degene die we ook mee zouden nemen naar zuidfrankrijk, wat een topwijf!!) en geweldig om eens goed te worden doorgezaagd over ' waarom trouwen jullie met elkaar ' was ontroerend en zeer nog meer verbindend. *snif* lijfje laat zich soms wel meer voelen (bekken vooral, *kraaaak*) maar dat is logisch en geeft niet. ben echt voorzichtig en ren niet zoveel rond als jullie misschien vermoeden hoor. luister goed naar lijfje. vanaaf word ik gesommeerd uit eten te gaan en klingman ook al toeval, dat moet wel. beebje danst en spartelt veel, geweldig! voel haar ook vooral in zij (rechts voetjes) en richting ribben, das wel even andere koek zeg! supergaaf. ohja @juud: ik geniet 24/7 en gil en brabbel en schrijf er ook heel erg veel over. maar nu minder ZPtijd om dat te laten merken hier, en daarbij altijd de reserve naar de laatste NNNZers toe. dat zit er gewoon in en dat zal er niet uitgaan. maar mijn omgeving ziet mij zweven en de pure magie die ik ervaar straalt (schijnt het) van me af. daar kan geen flauwvallen of krampaanval tegenop.. *smelt* anders nog iets? nee, ja, nou, dus die hele grote knuffel voor iedereen! SMAK!!!
Enne, waar is Kling? Het was half augustus, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze op een dinsdag zou trouwen. Tenzij 10-8-10 een speciale datum voor ze is.... Of heb ik gewoon iets gemist...
Mijn nod mag denk ik op de 18e... Ik heb heel stom (ik weet het) vanochtend getest.. Was een heel licht schaduwstreepje te zien op 2v5. Zit pas 5 dpo denk ik dus...uhmm.. We gaan wel zien, reken nergens op! Jullie dus ook niet doen!
Mooi is dat hè, dat voorgesprek met ambtenaar. Vond ik ook heeeeeeeeeel bijzonder. Goed dat je meer naar je hypermobiele lijf luistert! Het hypermobielt wel weer naar standje normaal, maar je hebt nu eenmaal veel kans op blijvende 'losstand'. Spannend vanaaf! Plezier! Enne, stiekem bedoelde ik jou niet met weinig zwangerpraat, dus eh, ga zo door!
@juud: hier ben ik! de grote dag is zaterdag! (so i said it ) @natjes: 5dpo? dan was je ei vast eerder! ik geloof in fruitkat 2voor5 hoor. in de gaten houden dus... duim! @kat: die heeft weer wat gevangen ik hoor t aan zijn miauw (met volle bek :x) dus ik ga veertjes en pootjes opruimen. smak!
Ik wist het ik wist het! Ik ga dan op vakantie, maar denk in de auto aan je JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-woord. Veel plezier!