@ Britt, arm meisje. Snel beter worden hoor! @ Natjes, wat zeg je me nou???? Misschien beeb in buik? @ Cin, hcg klinkt goed. Spannend, die eerste echo (en ook alle echo's daarna) @ Ppver, hoe is het gegaan vandaag? En hoe is het nu met jou? Vandaag Sanne eerste eigen rompertje aangetrokken. Zo lief, zo lief!
Hai meiden @klingel was nog vergeten te zeggen maar gesprek met buuf ging over haar moeder. Die is erg ziek al heel haar leven eigenlijk, reuma. Maar nu merkt ze dat haar moeder kracht verliest en probeert zich beetje voor te bereiden op een eventueel afscheid. @britt, arme britt met dit weer nog waterpokken ook. Hopelijk niet te veel last van. @cin, woeiiiiii echo dinsdag, spannend! @ppver hoe is het gegaan??? Hier vanmiddag hechtingen eruit laten halen. Ik heb er weer een stoer litteken bij Uitslag moedervlek was goed trouwens. Heb trouwens goeie deal gemaakt met mijn zus. Ik wil graag een mamafiets maar ik vind ze eigenlijk nog stom te duur en mijn zus heeft er nog 1 maar eigenlijk niet meer nodig. Al tig x gevraagd wat ze er voor wil hebben maar ze weet het niet. Nu gaat ze op vakantie en neemt fiets niet mee. Dus ik het effe geroggelt dat we ruilen 2 weken. Kan zij mijn fiets meenemen anders moet ze er 1 huren, mamafiets past niet op fietsdrager. En nu kan ik mooi fiets uitproberen Hihihhi goeie deal he
@miranke ow ja vandaag jouw site bijgelezen. Wat doet Sanne het goed zeg. Wat een ontzettende kanjers en jullie ook!! Huil wat geweldig om rompertje aan te doen he!! Hoe gaat het met je?
@smallie owww ben benieuwd naar je cupcakes *wat klinkt dat stom* Fijn dat iets beter gaat maar klote van misverstand met mama. Nooit leuk, smak! Doe maar lekker rustig aan. knuff @nikita, ja ik ga nu je foto's kijken
@ Bowen, ben benieuwd hoe de mama fiets gaat bevallen. Ik ben meer een mama auto type . Maar ja, wij wonen hier dan ook echt in the middle of nowhere. @ Wij, moe en op, maar supertrots en dolgelukkig met onze kleine meid. Ik duik ook zo het bed in. Grappige is dat als ik moe ben ook gelijk weer last van de wond heb. Daarbij komt de moeheid denk ik ook wel door nu al vier weken vloeien??? Ik niet weet, weet alleen dat het zo is.
@nikita, wat een mooie foto's, Ze wordt al echt een grote meid he. Ik moest al heel hard lachen om die eerste foto met al die boekjes op de grond. Whahah geweldig!! Ze begint steeds meer op jou te lijken fem vind ik.
@miranke ja de moeheid slaat een keer toe he. En 4 weken vloeien, stom he maar dat weet ik dus al niet meer. Ik weet wel dat het lang was maar hoe lang precies?? Maar jullie doen het super meid! Niet vergeten he
@kwebbels, @natjes ik ben benieuwd naar uitslag. ik snap dat je nu flabber bent.. een knuf voor joe. @klingel> thanks voor de tips; ik had een tuniekje aan, mannetje was mee. ik hoop dat je nu wel op mmm kan want een uitgebreid verhaal met details staat daar. >super mooi om te lezen dat je een mooie echo heb gehad. @cin mooi dat de uitslag van het goed was. nu dagen tellen voor dinsdag want dan zie je echo.. @bowen hoe gaat het nu met je want ik las dat je vandaag naar het zh was om de hechtingen er uit te halen. @pippa beterschap voor britt. gelukkig heeft voor jullie vakantie de waterpokken en niet tijdens. knuf voor haar. @me hsg viel erg tegen. het deed meer pijn dan ik had verw8 en ik heb het van me af gegild. daarbij was ik ook nog flink duizelig. (nogmaals op mmm staan details.) in flits heb ik gezien dat de rechter eileider wel zichtbaar was op de foto en de ander niet. ik werd gerust gesteld dat het weinig kwaad kon voor een zwangerschap. Op maandag 26 juli heb ik een afspraak met de gyn om de hsg te bespreken en wat en nu verder.. ik heb me werk van 14 uur afgebeld want ik was er te slecht aan toe. @de rest knuf
Ik had wisselende verhalen gehoord over de hsg. De 1 heeft er meer last van dan de ander. Gelukkig was ik gerust gesteld dat er meer duizelig werden na een hsg. Nee dit was niet het leukste onderzoek voor mij. Alles maar voor het goeie doel moet ik maar denken.
Morguh... Hoe is het hier met iedereen? Hier een meisje dat al vanaf kwart voor 6 klaarwakker is.. *Gaap* Niet zo gek hoor, na al die slaap van gister. Moet ze vandaag maar weer lekker op tijd in bed op KDV.. En mams?! Tja.... euh.... straks maar weer ff bed in?! Dikke smak!
Goedemorgen, Hier kleine man ook vroeg wakker... Begon al vanaf 5 uur met snoozen Maar goed, het is niet anders. Werk thuis vandaag. Ben eerder begonnen, 7 uur, ben dus ook eerder klaar. Kleine man vermaakt zich wel, die kruipt de hele bovenverdieping over. Wordt vandaag trouwens weer een warme dag! Nu lekker raampjes open en de wind laten wapperen!
Goeiemorgen busje! @Pippa: beterschap voor Britt!!! Hebben de andere kindjes het al wel gehad of moet je nog bang zijn voor besmetting? @ppver: Auw, pijnlijk! Nu wachten tot 26 juli dus, lijkt nog zo lang! @natjes: Hoe laat verwacht jij de uitslag vandaag? @Smallie: Hoe is het met de pijn? @Bowen: Goede deal met zus! Kans dat dit een permanente ruil wordt? @Klingel: Nog in bed geraakt of lig je in kast verstrengeld in de panties? @Miran: Sanne in eigen Nijntje-romper! *smelt*. Wat moet dat heerlijk zijn!
inmiddels al gevonden! Kan alleen geen berichtje achterlaten in gastenboek? @miranke: wat een stoere meid zo in dat grote bed zeg! WOW!
Remmar: ai, lekker vroeg! gelukkig kan je strakjes nog even je bedje in, alhoewel me dat ook moeilijk lijkt uit te houden met deze temperaturen. natjes: ook al zo vroeg, gaat weer lekker zo... wel fijn dat je thuis kan werken zeg! en waar moeten we eigenlijk voor duimen tussen 12-2? posi of nega Cin: lekker die hogere waarde en gewoon disndag al echo, gil!!! Update van 'buik' in album, 2 fotootjes van vanochtend.
@milk: met beide zou ik vrede hebben! En dat thuiswerken moet wel. Ouders zijn nog op vakantie. Heb dus geen oppas! (en bij schoonouders breng ik hem toch niet) Maar vind het niet erg hoor. Hele bovenverdieping vol speelgoed, traphekje dicht en hij vermaakt zich prima. Hij ligt nu weer lekker te slapen. Tijdens zijn slaapmomenten probeer ik zoveel mogelijk te doen!
Buikje: ik zie misschien een heel klein hobbeltje...bizar hé, dat daar gewoon een kindje in zit! Goeiemorgen meiden! Zonnige dag vandaag, mooi terras weer Natjes, succes vandaag met de uitslag...best spannend..