alsof ik niet al lekker genoeg in mijn vel zit. daar heb je een moeder voor.. om je nog dieper de grond in te drukken
@me: ga zo nog effe de deur uit, want ga toch proberen wat boodschappen te doen. Daarna breken de twee drukke dagen aan van voorbereidingen voor de vakantie. Tis natuurlijk niet alleen pakken, maar ook afspraken met de buren, laatste inkopen, pampers, melkpoeder, etc. etc. Tevens Juudman thuis, dus wat meer tijd met hem. Denk dus dat ik niet of nauwelijks meer nog op zsp kom. Na vakantie nog twee dagen met Juudman en kids. Ik denk tot daarna een keer, of pas ergens rond de 30e... Heb veel aan jullie lieve woorden gehad, maar merk ook dat ik dit keer een flink van streek ben. Ga daarom effe met mezelf aan de slag. Alles sal reg kom. Ik meen het echt. Ik geloof er in, maar ik vind de weg er naartoe verschrikkelijk. @Kling: fijne dag zaterdag. Straal, geniet en zweef! Oh ja, en zeg JA! @Mill: succes bij volgende fm! @ppver: succes morgen @all: dikke knuff! Sorry als ik je belangrijke datum persoonlijk vergeet te noemen. Dit zat nog effe snel in mijn geheugen. Kus!
Fem; ik vind het idd niet gek dat je oma een verbitterde dame was. Nikita wel verhoogde kans op HELPP?! Gelukkig duurt het nog heeeeel lang voordat Nikita ook maar MAG denken aan het krijgen van kindjes .....en hopelijk hebben ze tegen die tijd iets gevonden om de risico's te beperken.
Pix; je mams is niet echt tactisch zeg .....zit je nou net niet op te wachten. Dikke knuf meis! Juud; ga lekker genieten van de vakantie met Juudman en je kindjes en neem 1 stap tegelijk. Helaas is niet alles in een handomdraai op te lossen. De weg naar herstel is heel moeilijk, maar je komt er idd wel hoor! Geniet en kom een beetje tot rust!! KNUF!
so! ben der weer, jurk binnen en makeup en en en helemaal leuk! en ook gravisconnewattes, maaaalox, en een of andere homeopathische frutsel want :x vannacht :x moet :x ik :x echt :x meer :x dan :x 4 :x uur :x slapen! so. leuk wel hoor, moeder natuur die vast ' dat zal je leren doet ' qua slaaptekort regelen maareh: na het OUIwoord gaarne! TSK. moeder natuur is een domme doos. maar ook wel weer een slimme. maar dat geheel terzijde. @verdedigen: hehehe, ik zeg juist dat ik me niet ga of hoef te verdedigen hier, maar dat indien we wel een enorm vet feest hadden gegeven, ik wel een groter deel van bus hadden uitgenodigd! krijg ik alsnog ' je hoeft je niet te verdedigen hoor ' van de schatjes. doek ook niet! kwartet is kwartet en gourmet is gourmet en toettoet is toettoet en rul is rel, dat snappen jullie self toch ook wel! elke zou zeggen, slogisch @milk: goeso van 20weken echo! maareh, wat zegt dat of kan dat zeggen, 95% buik rond iets? prikken ze je niet nu vast op sugar? @milla: schatje. 8 eitjes tot nu toe, een hogere dosis dus. spannend, hoeveel meer wordt t? ze kunnen heul hard, en uit t niets (lijkt) gaan groeien dus ik heb vertrouwen in een fijne opbrengst hoor! @natjes: misschien gemist, maareh nog getest? @- ieks mamaatje belt, ga ik even mee praten. trouwens, gaat goed met haar! later meer. kletssmak
dag lieverds, weer veel diep gaande verhalen. duurt even voordat alles tot me door dringt.... ikheb mezelf even afgesloten om zo sneller weer ok te zijn. Ik kan nu de woorden niet zo goed vinden. En ik zal daardoor misschien sommige dingen net mis slaan, sorry hiervoor. @ Fem, Hellp, pfff wat een onderzoeken, maar wel erg goed dat het gebeurt, zodat je aan het 2e zou kunnen gaan denken @ Pip, nummer 5 wat een blij nieuws. @ Mill, dus meer prikken voor beter groei en misschien nog extra eitjes. @ Pix, knuf @ Juudje, ook knuf, ik ga nog eagern op mmm hoor, maar daar moet ik echt voor zitten en niet even tussen door. In ieder geval een hele fijne vakantie en ik hoop dat je snel beter word, stomme longontstekking @ Klingeltje, lekker mupke, nog 2,1 dag, wat spannend @ milky, jeeej weer mooie echo, en mooi buikje zag ik op foto @ Cin, 10 wk jeeej @ Zuurtje, mooie baksels en dikke knuf, je gunt hun ook zw, maar jullie willen zelf ook. vandaag relax proberen te doen, met kinderen.... beetje gelukt alleen is mijn stop met eten knop weer stuk, komt echt door stress/hormonen, hoop snel weer dat ie het doet... had zowaar iets wat op taille leek. tjee, ben toch meer veregeten dan ik dacht.... @ natjes, wanneer ga je nu weer testen?
ben er weer boodschapjes gedaan vanmiddag en vanavond gehaktbolletjes gemaakt op de wijze van tupperware heerlijk gewoon en neemt niet veel tijd in beslag wie recept wil vraagt maar (is wel voor in de microgolfoven klaar te maken) kraamcadeautje: zal dadelijk eens zien of ik afbeeldingen vindt het wordt natuurlijk iets van tupperware nu ik zelf demonstratrice ga worden meiden met 10, 20 of 30 weken zw gefeliciteerd juud fijne vakantie smal neem je tijd en tuurlijk gun ik schoonbroer en zijn vrouw hun kindje hopelijk zijn we hier snel aan de beurt, en dan bedoel ik niet alleen mezelf natjes heb je weer getest? zo ja wat zeiden de streepjes of was het er maar 1 verder sorry ben een zeef ik ga kijken voor foto van cadeautje
kan geen afbeelding downloaden scherm opent niet als ik op paperclip klik ga het nog 1x proberen en anders maar even linkje
paperclipje doet het nog altijd niet dan maar met linkje het is de bovenste grote foto Tupperware | Producten | Producten per thema | Kinderen
Zuurtje; je "klinkt" gelukkig weer wat beter...goeso! Wat een leuke spulletjes van tupperware.....ik wordt er helemaal hebberig van . Die hollebol hadden wij (of in ieder geval mijn broertjes) vroeger al. Als ik me niet vergis ligt hij nog steeds bij mijn ouders in de speelgoedkist....sterk spul dat tupperware Smallie; dikke knuf voor joe! Gelukkig wel beetje relaxdag vandaag.....nu alleen eetstopknop vinden (laat je even weten waar jij hem vind? Misschien zit ie daar bij mij ook ) Milk; ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af als Kling....wanneer testen voor suiker? Ik moest bij Britt een glucose dagcurve prikken en ik begreep toen dat dat voor 24 weken moest.
En Kling....fijn dat het zo goed gaat met mams! Maakt a.s. zaterdag toch extra mooi na alle angst die jullie hebben gehad.
Ik kom even een knuffffffff brengen. Voor iedereen die 'm nodig heeft. Heb mooie dingen gelezen. Jullie zijn allemaal zo lieffff Smak op bus! Hier nog even laatste danspasjes en liedje aan het leren voor zaterdag
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 93191 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 14 meisjes 6 jongens Preggers 15-10-2010 Limmeke M 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar ? 28-12-2010 MilkHd ? 07-01-2011 Survivor J 09-03-2011 Cin ? 2 meisjes 1 jongen 3 onbekend NOD ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 19 ->07/'08 ) ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Gabbel (beeb 1) ??: Milla (beeb 1) ??: Pippa ??: Natjes ??: Leonie 04-09: Bowen 8 waarvan 3 MMM Afspraken 11-08: Milk 20w echo en controle vk 12-08: Ppver info gesprek IUI 13-08: Remmar vk 14-08: Oui dag 18-08: Eva CB + prikjes 20-08: Cin gyn 25-08: Remmar vk 27-08: Remmar pretecho 01-09: Niels helmcontrole 08-09: Ynse laatste keer naar K&G (9u) 10-09: Milk controle vk 13-09: Niels CB + prikjes 13-10: Niels ka + helmcontrole 08-11: Ynse eerste schooldag 17-11: Female PRIUS onderzoek Nijmegen 16-12: Niels CB + prikjes
Klingeldingdongweddingbellsding: "ik ga me niet verdedigen, MAAR" kwam bij mij hetzelfde over als: "ik hou van je, MAAR". Past gewoon niet in 1 zin zeg maar Fijn dat mama zo goed gaat Hopelijk kan jij wat beterderder slapen de komende nachten! (behalve zaterdagnacht ) Zuurtje: handig en leuk cadeautje! Juud: fijne vakantie! Hopelijk iedere dag een beetje beter, zowel lichamelijk als geestelijk.
Kom ff langs iedereen dikke knuff brengen! En ga nu lekker naar bedje! Trusten lieverds! Dikke smakkerd!