En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Natjes, misschien issie wel lid van zwpagina :p

Water as in regen ja! En niet zo'n beetje ook!

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Eva heeft uitslag op h'r romp. Is erg onrustig, wil niet eten alleen drinken.. Na haar koorts van eergisteren denk ik toch dat ze de zesde ziekte dan heeft.. kan helaas niet naar de HA met d'r

echt balen.. is natuurlijk wel naar voor haar, maar ik heb een draagwandeling voor morgen georganiseerd en ik kan er nu zelf niet eens gaan :( en vandaag is de fotograaf in de AH, en we wouden vanmiddag fotos maken, maar als ze straks wakker word met nog meer uitslag, tja dan ga je geen fotos maken he :(

3. natjes

natjes Niet meer actief

Shit! Misschien is dat het wel :D

4. natjes

natjes Niet meer actief

@pix: beterschap voor Eva!

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Sowwwww wast maar waar :D

@natjes iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat leuk en goed!!! Zie je wel zitten om 4 dagen te gaan werken??

@fem, jemig nog zo'n fatima, niet op komen dagen zeker??

@laptop moet nog erg wennen aan toetsenbord. Shifttoets is korter en daarnaast zit pijltje omhoog dus dan typ ik naar boven ipv naar benee :D

@meelezende leidinggevende *************** het zal je maar gebeuren zeg whaha

@pix wat ongelooflijk k*t dat juist nu Eva ziek is!!! En waarom kun je eigenlijk niet naar ha??? Knuff voor jullie!!

@klingel iiiiiiiiiiiiiiiii spannend he, ik vind het al spannend kan je nagaan hoe het voor jullie is. Maar dansje zit goed in ons hoofd. Tekst kennen we ook dus dat moet allemaal goed komen :D

@leo, wat we allemaal doen? uhhhhhhhhhhhhhhh ik vraag het me ook af en ik vraag me ook af waar de tijd blijft. Hihihi. Echt dagen vliegen om. Eerste week is al bijna om. Maar gister bijv. is zus met zwager en zoon geweest koffie drinken, ze waren net terug van vakantie. En 's middags met zus naar Deventer geweest shoppen naar Mediamarkt en nog paar winkels. Gisteravond nog even borrelen bij de buren. Vanochtend keuken beetje opruimen koffie drinken. Niels krijgt natuurlijk de nodige aandacht :D En vanmiddag naar dinnetje koffie drinken. Vanavond naar schoonheidsspec. even oppimpen voor morgen :D
    En vanavond nog laatste x danspasjes oefenen. Kijken of wel helemaal synchroon gaan :D En morgen natuurlijk The Big Day. Niels wegbrengen.
    Naar bruiloft, Niels op halen. Morgenavond glunderend op bank zitten hoop ik :D En zondag is er braderie en feest in dorp waar zus woont en dan gaan we daar heen. Nou dat is zo een impressie van een half weekje Bow:D En jij???

Nu eerst even bammetje eten.

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)

geen domme vraag

taal is bijna hetzelfde, sommige woorden zijn anders maar als je in dialectbegint is er groter verschil denk ik
    vanwaar deze vraag?

en fem is ze komen opdagen

natjes wat goed van aankomende promotie
    en baas meelezen op zsp moet er niet aan denken

nu ga ik boterhammetjes smeren,naar de bank en dan winkelen

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

So Bow, lekker bezig :D

Schoonmaakster: nee. Ze is niet meer gekomen, heeft telefoon uitstaan/neemt niet op en belt ook niet terug...

8. natjes

natjes Niet meer actief

@bowwoooooowwww! Ik word al moe als ik je impressie van afgelopen (halve) week lees!! hihi
    @fem: naaaah wat bizar van die schoonmaakster zeg! Heeel vaag!!!
    @zuur: vroeg het ivm werk! Moet iets vertalen van Engels naar Vlaams... Dacht het zelf wel even te doen aangezien het vrijwel hetzelfde is. Uiteindelijk toch maar keuze gemaakt om het te laten doen! Tikken er nog wel wat geld tussenuit dus ach... :D

@Meelezende baas: ohhhh wat lijkt me dat erg! whahahahaha! Nee die vent is gewoon uhhmmm ja hoe zeg je dat. Hij weet precies hoe ik denk, hoe ik ben, en zelfs wanneer ik zwanger ben! Vorige 2 keren (1x mk en 1x ok) had ie het al gezien toen ik net 4 weken zwanger was... Echt bizar! Hoef dus niet te testen dinsdag, vraag het hem wel even dan ;):D

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    natjes dat zou nog wat zijn
    vraag hem maar of je zwanger bent

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @natjes: Of hij weet het al en begon er daarom over ;)

@Fem: Nou jaaaaa, wat is dat met die mensen, werk teveel? geld teveel?

@Vlaams/Nederlands: lijkt me een goede zet om het te laten vertalen. In ieder geval door een 'native Vlaming' laten nalezen want er zit echt wel verschil in. (En als je denkt die zin klopt niet dan is het wsl Vlaams ;))

@werk: Dag is toch een stuk rustiger dan ik dacht, voornamelijk doordat mensen hun afspraken niet nakomen, maar toch. Als ze maar niet denken dat ik langer blijf vandaag. Heb morgen een feestje en moet nog wat dingen doen! (Bow, je moet me morgen toch die flikflak even voordoen hoor, want die heb ik nog niet 100% onder de knie :D)

11. natjes

natjes Niet meer actief

:$ Nee toch....

(zit nu te denken aan opmerking natjesman eergisteren (goh je ziet er weer zwanger uit )

Nee onzin, als dat zo zou zijn moeten ze er beiden geld voor vragen. :D

12. natjes

natjes Niet meer actief

@ vlaams/nederlands: ga nog een (domme? :)) vraag stellen. Gebruikt iedere Belg Vlaams als schijftaal of het grootste deel gewoon Nederlands?

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    natjes nee want er zijn ook franse en duitse belgen :p

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    en ik zou zeggen ga eens testen jij
    ik krijg de kriebels

15. natjes

natjes Niet meer actief

;)

Help me dan even. Als een buitenlands bedrijf vraagt om een stuk tekst (engels) te vertalen naar het Vlaams voor klanten in België, dan kan dus niet iedereen het lezen?

16. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hey meisjes,

Allereerst wil ik nog even onze Kling een hele mooie, liefdevolle en gedenkbare dag toewensen.....geniet ervan meid!!

Bow, Elke en Cin...jullie natuurlijk ook heel veel plezier morgen!

Natjes; gaaf zeg.....mooie vooruitzichten! Wel grappig dat je baas zo "helderziend" is :)

Pix; kus op zieke Eva!

Cin, heeft jouw oma het niet naar haar zin in het verzorgingstehuis? Wat zielig.....lijkt me vreselijk het laatste stukje van je leven verdrietig te zijn omdat je je niet op je plek voelt :(.

Fem, wat een gedoe met die werksters van jou....vervelend zeg :x

Bow, lekker druk weekje heb jij :)....klinkt wel heel gezellig!

Ik ga maar eens even aan de poets.....geen zin, maar moet!! *geeft zichzelf een schup onder d´r kont*

17. natjes

natjes Niet meer actief

Voel me nu toch wel echt blond hoor! Weet echt niks over België dat zie ik dan weer wel..hahaha

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    natjes normaal gezien zouden ze het moeten kunnen lezen hoor

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    anders wil ik best wel eens een stukje bekijken en zien of ik het kan lezen

20. natjes

natjes Niet meer actief

Ik krijg maandag de Engelse text aangeleverd. Deze stuur ik dan door naar een vertaler. Uiterlijk woensdag krijg ik hem weer terug. Ik stuur hem dan even naar je door!

Deel Deze Pagina