En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @ small dikke knuff meis. doe maar rustig aan, komt goed!

@remm, nou ja zeg wat een stom mens, ze weet niet waar ze het over heeft ja!

Nou Cin is er, we gaan toedels!!!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemiddag meiden

klingel geniet van de grote dag vandaag

kwartet hou de hydrofieldoeken al maar klaar, jullie gaan ze nodig hebben

fem en leo knuf voor jullie

milla ook een knuf voor jou
    ik duim dat de eitjes toch nog flink gaan groeien

rem weer goedgekeurd en een kg bijgekomen:super

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Milla, dat is dan toch wel een erge domper he dat maar zo weinig follikels goed gegroeid zijn :(
    Idd Cin had er maar eentje nodig maar ik kan me voorstellen dat je er liever veel meer hebt.
    Dikke mokknuffel voor jou!

Milk, ik heb de maxi-cosi mura kinderwagen, echt super wagen.
    Buggy gedeelte kan 2 kanten op, stang op hoogte verstelbaar, maxi cosi kun je er zo opklikken ehmm wat vroeg je nog meer?
    Ik vind het in ieder geval fijne kinderwagen. Welke hebben jullie al uitgeprobeerd? Hebben jullie al van die proefritjes gemaakt? En wandelwagens in auto proberen te passen?

Dank jullie wel voor lieve reacties op mijn angst, doet me goed dat ik het hier kan benoemen.

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ mil: dikke knuff!!!

@ kinderwagen: teutonia! :)
    En super tevreden! Buggyzitje kan 2 kanten op, kun je in meerdere standen zetten (+ helemaal plat). Duwstang in hoogte te verstellen en kun je ook nog andere kant op klappen.
    Kinderwagen bak is aardig groot. Hoge kinderwagen.
    Maxi-cosi kan erop (of bedoelde je dat niet)... Euh.. hij kan gewoon alles! :D hihi...

@ milkbeebverhaal: duidelijk! :) Idd, dan maar ff goed in de gaten houden..
    (hier had buikbeeb gewoon 'n dikke kop ;) nouja.. eigenlijk een dikke alles.. :p)

5. natjes

natjes Niet meer actief

@mill: he shit balen dat de groei tegenvalt zeg! Hopen dat er maandag ineens een paar mooie verassingseieren bij zitten!!
    @rem: en heeft ie nu hoofdpijn? (gnagna ;))
    @kling: wow wat heeft die mazzel met het weer vandaag! Heerlijk!
    @milk: kinderwagen hier: mutsy! Echt een fantastisch ding! Echt supertevreden...Behalve: als ik ga rennen met dat ding krijg ik een zwabberwiel? Bow heb jij dat ook? Anyway, moet ook gewoon niet rennen met dat ding :)

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Klingel mag zich voortaan mw Klingelman noemen :D
    En wat een super mooi weer hebben ze!

Ik ben benieuwd naar de verhalen van Bow, Cin en Elke hoe prachtig het allemaal was :D

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Sowwww hehe we zijn er weer.

Het was in 1 woord gewoon FANTASTISCH!!

Mooie omgeving, mooi weer, mooie mensen, mooie ceremonie, mooie jurk, mooi kapsel, mooie schoenen (speciaal voor jou gevraagd Milla ;)) Ah ja wat zal ik er van zeggen, het was een hele bijzondere ceremonie gedaan door een hele leuke ambtenaar. Het was een goeie mix tussen de emo kanten en de humorkanten.
    En wat een mooi weer!!!! We hebben dus heerlijk in de kasteeltuin gezeten. Wie had dat nou gedacht eergister of zo dat het zulk mooi weer zou zijn. ow ja en ik heb nog bellen geblazen :D Toen het bruidspaar aan kwam lopen moesten we heel veel bellen blazen.
    En die nuchtere Fries had me daar een mooi verhaal geschreven waarom hij met klingel wou trouwen. Echt heul mooi! En Klingel natuurlijk 3 A4tjes ongeveer met de reden van haar willen trouwen met Klingman, echt geweldig op zijn klingels zoals ze hier ook schrijft. Met de hihi en Proest enz. :D

Was echt super!!!

En het was natuurlijk heeel erg leuk Elke en Cin weer te zien, was weer ouderwets gezellig.

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh het klinkt ook helemaal geweldig zoals je het beschrijft, je bent er ook helemaal vol van!
    Wat geweldig!

Lief dat je meteen even komt vertellen hoe het was!

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Gaaaaaf! Ben nu zo benieuwd naar foto ;)

Wagen: haha, ieder vindt haar eigen wagen favoriet, heel goed. In ieder geval is er dus genoeg aan combiwagens te vinden, en moeten we gewoon maar eens een proefritje gaan maken enzo. Dank voor jullie hulp!

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Haaai meiden!
    Bow heeft het helemaal goed beschreven dus dat ga ik niet ook nog een keer doen maar het was mooiiiiiiiiii :)
    En Kling mag nooooit meer zeggen dat haar nuchtere Fries niet romantisch is!

@Milla: SHIT! Ik kan wel gaan zeggen dat ik er maar één nodig had, dat die andere eitjes alsnog mee kunnen gaan doen en dat ze écht zomaar ineens kunnen gaan groeien, maar daar heb je geen ene reet aan. Ik weet hoe het voelt maar ook daar ben je helemaal nergens mee, want we denken allemaal hetzelfde: meer is beter en sneller is beter!
    *dikke knuf*!

Verder iedereen dikke smakkerd!

Oh nee, heb nog nieuwtje!
    Vanavond van Cinman gehoord dat schoonzusje zwanger is. Eerste 2 waren er heeeeel snel en jullie weten misschien nog wel dat ik maanden geleden al zat te wachten op dé aankondiging. Blijkt ook wel te kloppen, deze keer duurde het erg lang en ze stonden op 't punt de MMM in te gaan. We schelen maar een paar weekjes nu, zoooooo leuk!

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Cin, jij ook weer heelhuids thuis gekomen, fijn! :)
    En heb je dus toch goed aangevoeld van zwager, nu extra leuk dat jullie samen zwanger zijn en jij paar weekjes voorloopt.

12. natjes

natjes Niet meer actief

@kwartet: fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad en dat de bruiloft zo mooi was!!
    @cin: gefeli met schoonzus. Altijd leuk als je iemand in je omgeving hebt die ook zwanger is!
    @rest: goedemorgen!

Hier draaaaama avond en nacht gehad. Weet niet wat die jongen mankeerde maar elke keer compleet over de zeik in bed, terwijl hij wel moe was. Heb dus maar paar uurtjes geslapen vannacht...
    Vandaag ook maar weer even zetpillen halen voor hem, laatste vannacht opgebruikt. Wil ze wel in huis voor vannacht eventueel!

13. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Natjes: lekker begin van je zondag... enig idee waar hij zo overstuur van was?

Cin: gefeliciteerd, wat leuk zeg! Lekker samen zwangeren!

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    fijn dat het zo leuk was cin,bow,elke en natuurlijk klingel :D

natjes wat zou er zijn dan he? vanmorgen werd ik ook wakker van eva die naast mij ineens hysterisch aan het krijzen was.

we hebben wel een ander probleem naast de zesde ziekte.. eva jeukt aan haar hoofd. we hebben nu de berg verwijderd met baby olie en borstelen.. dat was gisteren al, maar ze krabd nogsteeds.de babyolie lijkt wel het te verzachten een beetje. morgen naar de HA.

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @pix & natjes: beterschap allebei!

@natjes: zwabberwielen als je rent? Welke Mutsy heb jij en met 3 of 4 wielen?

@lekker samen zwangeren: Ik denk dat we daarvoor iets te ver bij elkaar uit de buurt zitten, maar we gaan wel in het najaar met z'n allen een weekendje weg, gaat wel geinig zijn want tegen die tijd allebei wel een buik denk ik.

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Vergeet ik het weer!

@remmie: Wat een rare reactie van iemand die je helemaal niet gesproken hebt! Jij en heel erg zeuren? Tsk!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Schandalig! Ik moest de bus gewoon onder aan bladzijde 2 halen! :$

Zo tassen zijn bijna helemaal gepakt, klaar voor een midweekje Limburg.
    Ben er denk ik zaterdag weer of zo!
    (of misschien vanavond/morgenvroeg nog)
    Fijne week lieverds!

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    fijne vakantie leonie

19. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Leo; fijne vakantie....geniet er lekker van!

Bow en Cin; klinkt als een geweldige dag....hoop een keer een foto te zien van een stralende Kling en Klingman!

Cin; gefeli met zwangere schoonzus....leuk hoor, samen zwanger!

hier; vandaag naar jarige kleine man van zus geweest....werd 1 jaar :). Zo leuk om hem en onze kleine meid samen bezig te zien....dezelfde leeftijd en toch zo verschillend.

En nu maar eens even geestelijk voorbereiden op het einde van de vakantie....morgen begint het gewone leven weer voor ons. Zal wel even wennen zijn, de regelmaat van school en voetbal. Ook wel weer lekker hoor, alhoewel de kinderen zich thuis ook nog best vermaakten.

Tot later!

20. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haaai

Pix, welke shampoo gebruik je? Niels krijgt van Zwitsal ook last van berg, c1000 eigenmerk shampoo niet.

@leo, fijne vakantie! Geniet er lekker van

@pip, jee vakantie al weer voorbij??? Gatssss maar meestal eind van vakantie ook wel weer fijn als er weer een beetje regelmaat en structuur is, vind ik tenminste altijd wel. Maar ik heb gelukkig nog 2 weken :D

@cin ha toch schoonzus zwanger! Nu ist niet zo erg he, nu je zelf ook zwanger bent. Gelukkig maar!

@natjes, hihi geen idee, heb nooit gerend met dat ding :D Alleen zwabberwielen als ie leeg is en tas hangt nog wel achterop of zo. Dan teveel gewicht achterop en dan zwabbert ie wel maar dat komt alleen voor als ik 'm uit de auto haal en Niels er dus niet inzet.

Beterschap voor Tygo en Eva!

Deel Deze Pagina