En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ga even vandaag afwachten en anders morgen naar de ha

2. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Morgen meisjes,

Fem; irri is dat he....wel ongi tekenen, maar het komt maar niet. Heb ik eigenlijk altijd....wel pijn in buik en rug, kortaangebonden, meer hoofdpijn dan normaal en dat soms weken voordat het eindelijk doorbreekt.
    Nu ook weer, maar ook ontzettend opgeblazen gevoel in buik en rotgevoel in maag. Haal me vanalles in mijn hoofd, maar nuchter gezien is het waarschijnlijk een staartje van het griepje wat de jongens van de week hadden....misselijk, spugen en hoofdpijn ;)

Natjes; nega getest?! Maar licht streepje is streepje toch? Volgende week nog een keer...hopelijk knalt de streep er dan vanaf.
    Een onregelmatige cyclus is zo lastig...je hebt geen idee wanneer je ei is, dus ook niet wanneer je kunt testen, maar goed...
    Hier ook al over twee testjes gepiepelt....eind vorige week, hartstikke negatief natuurlijk, want kon gewoon nog niet positief zijn ;). En gisteren na twee bakken thee en een paar glaasjes wijn :)...ook nog voor de eerst mogelijke nod. *schaam schaam*.
    Ik ga morgenochtend wel even testje wagen en anders zondag weer....ben ik jarig....zou mooi kado zijn :).

Fem; ik heb vanmorgen even navraag gedaan naar de moeder van die twee jochies op school. Ze is er wonderwel redelijk bovenop gekrabbelt. Zelfs haar nieren werken weer en dat schijnt heel bijzonder te zijn. Op dit moment is ze even thuis, maar 1 dezer dagen moet ze voor 8 weken naar een revalidatiecentrum, dus ze is er nog niet. Dit is lichamelijk, maar geestelijk zijn zij en natuurlijk haar man en kinderen er nog lang niet. Nog een lange zware weg te gaan om het verlies van het kleine mannetje en alle ellende er omheen een plekje te geven.

Nu weer zorgen om een vrouwtje bij ons uit de kerk. Ik ken haar redelijk goed, we hebben een tijdje samen met de jeugd gewerkt.
    Heeft gisterochtend een zoontje gekregen, waar het gelukkig heel goed mee gaat. Zelf ligt ze op de IC, manlief had het over zwangerschapsvergiftiging. Volgens een gemeenschappelijke kennis ging het na de bevalling nog slechter met haar. Ik loop er constant aan te denken...

3. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Zuurtje; he bah..pijn bij het ademen. Op je borst of in je keel? Klinkt iig erg vervelend! Beterschap!

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    op de borst pippa
    weerstand is naar beneden door ab
    vandaag laatste dag ab nemen maar veel heeft het niet gedaan
    alleen voor weinig slaap gezorgd
    even naar ta bellen voor afspraak

en wat erg voor dat vrouwtje, hopelijk komt ze er weer bovenop

ook voor de vrouw die kindje verloren heeft
    dit zal nog wel heel lang duren

en nu even zien of ik vlug iets van eten kan maken voor deze middag

5. natjes

natjes Niet meer actief

@zuur: pas je wel op jezelf? Pijn op borst bij ademen is niet goed!
    @pip: hahaha jij kon het dus ook al niet laten... *grinnik* En hoe zinloos om na zoveel drinken te testen :D En dan ook nog voor NOD! :D (jouw actie lijkt zoveeeell op mijn actie...hahahaha)
    En jij zondag jarig? Ik volgende week vrijdag!

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ja ik pas op mezelf hoor meiden, geen zorgen

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    denk dat ik maar rijst met erwten en kalkoenreepjes ga maken, lekker vlug klaar
    misschien nog even een tomatensausje bij maken

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Tjee pip..wat een wonder dat ze er bovenop is gekomen (zo goed als dan..) Pff, zulk vreselijk nieuws, en dan moet je zelfs nog 8 weken van huis af. Kan je het niet eens samen verwerken. Vreselijk. Hopelijk brengt school wat leuke afleiding voor die ventjes!

En dan wéér eentje op de IC. Ja, HELLP kan tot 4 dagen na de bevalling levensgevaarlijk zijn. Hopelijk gaat zij er snel weer helemaal bovenop komen.

En jij zondag testje doen :D ik duim hoor meid! En alvast een fijne verjaardag (in het kader van 'beter te vroeg dan te laat':p )

9. natjes

natjes Niet meer actief

Wat een stilte in de bus... Zou er iemand op vakantie zijn? :D

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    euh ik weet het niet

weet jij het?

:p:D

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Geniet er nog maar ff van, van deze stilte ;) :p

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nou eva's jeuk is weg. de wat leek exceem plekjes ook.. vreemd hoor!

maar de lieve kind staakt haar brood.. ze at alleen 2 manderijn, plakje kaas, en visstick (tja moet maar wat verzinnen)

ze eet waar ze trek in heeft en niet omdat ze honger heeft. gek wijf!

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    haha ik praatte te snel.. bordje met brood op vloer, eva ernaast, sesam straat op en happen maar !! hahaha

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hee... Vanochtend weer FM gehad en iets positiever gelukkig. Nu 7 follikels waarvan 1 rijp en 6 nog klein. Nu gaan we voor die 6, dus dosis wordt opgehoogd en dan over 2 dagen weer fm. Die rijpe zal dan waarschijnlijk verloren gaan, maar liever 6 dan 1. Dus nog even wachten maar heb er nu een beter gevoel bij.

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh milla wat fijn dat je gevoel positiever is :)
    2 dagen dik DUIMEN en op naar de 6!

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    milla, dat klinkt idd beter!!
    ik duim meis!! ik duim zo hard dat mijn duimen bijna aan de binnenkant van mijn hand vastplakt!

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden ik meld me af voor vandaag

ik ga naar een tupperwarekoffie
    daar ga ik normaalgezien de nodige uitleg krijgen om zelf aan de slag te kunnen

voor straks slaap lekker iedereen

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Milla: Dan ga ik hier heeel hard hopen op 7 rijpe follikels overmorgen. Dat ene ei wacht ook maar mooi even hoor! (Kunnen ze daar geen eiSPRONGremmer voor geven trouwens?)
    Wie weet heb je vrijdag wel de punctie, spannend!

19. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Mill; gelukkig...dat klinkt beter! Hier draaien de duimen ook al heel hard!

Zuurtje; hoest met ademhalen?

Ik schreef vanmorgen over die vrouw uit onze kerk....het gaat gelukkig de goede kant op. Ze hebben haar vanmorgen wakker gemaakt en ze is van de beademing....ze heeft zelf haar man gebeld. Ben zo opgelucht!

So...net even Private Practice zitten kijken.....m'n ogen uit m'n kop gejankt....was sielug :(.

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ milla: ik duim ook voor je!! Hoop zoooo dat t 6 eitjes worden/zijn ipv 1... (en ja idd, met 1 heb je ook kans, maar 6 klinkt toch wel heel wat positiever... toch?!)
    DIkke knuff!!

@ pix: hoest met je meisje?
    Berg is zoo rot.. Ben blij dat nikki er vanaf is (heeft t tot best lang nog gehad). Wassen hier altijd met weleda (ja, hoe kan het ook anders ;)) en dat ging/gaat eigenlijk goed..
    Is ze verder nog ziek? 5e/6e ziekte?

@ pip: wouw, das dan nog eens goed nieuws zeg! Wat een vooruitgang dan joh!

@ testjes: hihi.. word er gewoon weer helemaal kriebelig van! ;)

@ zuurtje: beterschap!!

@ all: dikke smak en weltrusten!! :)

Deel Deze Pagina