Tjee Rem....20 weken...wat vreselijk! Natjes; het regent hier idd ....maar je ziet het streepje?! Dan heb jij iig geen brilletje nodig Meiden...ik moet hollen, heb om 10.00 uur met vriendinnetje afgesproken...tot later
@pip: je ziet hem inderdaad gewoon goed. DIt is gewoon het begin van een knaltest. Over dag of 5 is ie gewoon superdonker! Mark my words!
Ja en wij wisten dus niet dat zij (met 8 wkn) een miskraam had gehad en kwamen er op een erg lullige manier achter... En idd, 20 weken! onvoorstelbaar he.. Kindje bleek navelstrengetje 2 keer om het nekje te hebben. En was dus al overleden toen ze voor controle naar VK ging... (konden geen hartje vinden en dus naar zkh doorgestuurd).. Bah!! Sorry voor de meiden wie ik nu de stuipen op het lijf jaag, maar vond t zelf zoo verschikkelijk.. en ook zooo onvoorstelbaar!! Moest er zelf om janken... (hiervoor had ze ook al miskraam gehad, hoorden we nu) @ 13 weken: ja, snap je niet he?! En we moeten nog zoveel doen! (tenminste, voor mn gevoel!) Maar eerst mag Kling bevallen hoor! Wil het liefste weer thuis bevallen.... Maaaar, stel dat t groot kindje is, word ik met 39 weken (als ik dat wil) doorgestuurd naar gyn en dan is het dus zkh bevalling....
Oke, dan houd ik mijn nog heel netjes ff in! We kunnen best een paar dagen wachten hoor, geen probleem!
@Rem: oei das nog pijnlijker als je er via een 'omweg' achter komt ja... En die mensen van 20 weken, navelstreng om nekje? Ik dacht (is dit heel naief van me) dat dat pas 'kwaad' kan als ze geboren worden? Tygo had namelijk ook navelstreng 7x om nekje.. (hoe ie dat in hemelsnaam voor elkaar heeft gekregen? ) En thuisbevallen? Lijkt me heerlijk, alleen ik durf niet meer!
Ja, had er eigenlijk ook nog nooit van gehoord, moek zeggen.. Hoewel, volgens mij wel eens verhaal hier gelezen.. Geloof dat gyn ook had gezegd dat in 98% van de de bevallingen, kindje navelstreng om het nekje heeft... Misschien een hele korte navelstreng gehad?! 7 keer??!! jeumig, dat heeft ie netjes voor elkaar gekregen dan zeg!! pff..... Nikki 1 keertje, dus was nog best netjes was alleen der wel een beetje blauw van... @ thuisbevallen: door bevalling van tygo bedoel je, dat je niet meer thuis durft?! Kan me der ook wel iets bij voorstellen.. Hoewel, misschien als 't straks eenmaal zo ver is, je nog op andere gedachten komt!? Dinnetje iig wel. Heeft eerste bevalling in kraamhotel gedaan (was achteraf ook nodig), maar wil nu graag thuisbevallen (na lang twijfelen)....
goedemorgen meiden hier nog pijn bij ademen eens kijken of ik deze week nog een plaatsje vind bij de ha morgen les van tupperware en krijg ik een leuk cadeautje wat ik wilde hebben 30ste weer een demo thuis maar dan meer om me te introduceren in het wereldje en om afspraken te leren maken pip ik zie streepje ook zo zonder turen of moeite te moeten doen alvast voorzichtig gefeli grote feli komt pas bij knaller vrouw vande ademhaling af en al zelf haar man kinnen bellen super mk en vlinder: krijg er spontaan kippevel van natjes navelstreng 7x rond nekje, hoe kreeg ie dat voor elkaar cin wel op tijd rusten als je moe bent hé en idd ijzer eens laten nakijken
zuurtje kan straks nog voor een ander telefoontoestel gaan kijken en kopen hij heeft het na bijna 6,5 jaar begeven
@Pip: Ik zie een streepje hoor! Ik zeg: een knaltest op je verjaardag! (zondag toch? of was dat natjes) @rust nemen: haha! Ik zit op 't werk alleen dus rust zit er niet in. Ik zorg wel dat ik op tijd vertrek hoor, overuren zullen ze mij niet meer zien doen hier (niet om zwanger maar om andere redenen). Op ijzer laten prikken kan ik misschien vrijdag wel even naar vragen. Gets wat een nare verhalen over navelstreng, maar ja, het komt blijkbaar zo vaak voor dat iedereen wel zo'n verhaal kent. Het hoeft niet fout te gaan denk ik altijd maar.
@ cin: goedzo, goed voor jezelf zorgen!! En idd, wak zeg: ik 98% van de gevallen zit navelstreng om nekje bij geboorte, maar dat gaat dus eigenlijk altijd goed! @ zuurtje: voor jou geldt t zelfde: ook goed op jezelf passen hoor!! En bel de HA idd maar! 6,5 jaar voor toestel?! das nog best netjes toch?! Leuk van tubberware! cadeautjes zijn nooit verkeerd! @ voor wie nog zin heeft: http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/225994-naam-gezocht-nikki.html
@navelstreng: ik weet wel dat tygo altijd knetterdruk in buik was en echt alle kanten op draaide. Vooral op het einde was ie erg druk in buik @thuisbevallen: ook al zou ik zelf uiteindelijk wel willen..natjesman durft dat niet. Die is nog meer getraumatiseerd dan ik wat dat betreft! Heb zelf niet alles meegekregen, hij des te meer. @zuurtje: zeg kan je niet vandaag al naar de ha? Is niet goed hoor! @cin: als zwangere heb je zowiezo recht op meer pauze op een dag he?! 1/8 geloof ik. Dus gewoon wat langere pauzes houden? @pips verjaardag: die is zondag, die van mij de 27e!
Nu jongen uit bed halen, net wakker sliep vanaf 8 uur! Dan eten, aankleden en naar stal. Veearts komt, paard is kreupel...
ik kan deze middag bij ha terecht niet de mijne want die is blijkbaar op verlof maargoed dit zijn situaties waar ik liever niet te lang mee wacht
hoi kwebbels, @natjes > leuk idee van de smiley. > beterschap voor je paard. @pippa mooie test ik zal voor je duimen. @remmar > heerlijk even een dagje voor je zelf. > leuk een babyboom in je omgeving dat wordt samen zwangeren. wel balen van die mk van 20 wk. knuf voor haar. > succes met het vinden van een leuke naam die past bij nikki. @cin rustig aan doen alle beetje rust helpen. @zuurtje > succes bij de ha. > je heb het er maar druk mee met die tuperware. @me > ik ben een beetje overdonderd dat ik maandag al terecht kan bij de gyn. Sneller dan verw8. Er zal dan uitleg gegeven over de kijkoperatie/ laparoscopie. > ik ben al een paar dagen misselijk en soms last van buikpijn. ben ik vrijdag nog niet ongi dan zaterdag testen.. probeer even goed de maandelijkse hoop hoog te houden en positief te blijven. wordt het toch weer roodfeest dan weet ik dat over tijdje misschien zwanger ben door iui.
@Gieg gefeliciteerd met je verjaardag!!!! @pip, jeemig zie 'm ook hoor, en ik heb mijn bril ook nog niet op @ppver, wat goed dat je zo snel bij gyn terecht kan, mag ook wel toch, heeft nu ook wel lang genoeg geduurd!!! @zuurtje hoe is het eigenlijk afgelopen met je strijksolli? Ga je dat naast je tupperware doen? @natjes, brrr lange nacht gehad?? En nee snap dat je natjesman wil ontzien als hij hele dag met zo'n truck op de weg zit. @cin, wats kebeurt qua overwerk?? En lekker rustig zeg, iedereen weg!! Pas je wel op dat je niet in slaap valt? @rem, iiiiiiiiiiiii nog maar 13 weken?? heb je al wel kaartje uitgezocht dan? Goeiemiddag trouwens, jemig is het bij jullie ook zulk k*tweer??
ha afspraak is verplaatst naar 14u ipv 15.15u strijksolli: denk niet dat ik het ga doen heb gesprek met die man laten bezinken en erover nagedacht waarom die vacature al zolang open staat op gesprek zij hij ook dat hij geen 2 mensen per wijk wil zetten en in mijn wijk zit er al iemand ga het dus niet doen misschien als dochter hele dagen naar school gaat ik misschien overdag tupperdemo's kan doen als full time job maar daar wil ik eerst eens kijken hoe het verloopt en hoeveel succes ik heb
Ja zeg hé.... NEEEEEE!! en t ergste: het gedichtje voor erop!!! Dat kaartje wil nog, heb tenminste al wel leuk dingen gezien..... En wat dacht je van: Nikki kamer?! en beebkamer?? en?? en?? Hmm.. als dat alles is, valt t ook nog wel mee.... Toch?!