En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Zuurtje; gelukkig niets ernstigs....gewoon ff rustig aan jij!!

Rem; heerlijk nixen....gaak ook doen :D

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Zoooo.. proefdrukken aangevraagd voor de geboortekaartjes!
    Gedichtje gevonden.. Nu hopen dak m over een paar weken ook nog leuk vind, anders dan maar weer opzoek ;) haha...

@ zuurtje: jemig, stomme HA zeg! Pff...
    Beterschap iig! En idd, ik zou wel uitkijken met die hoestdrank, wel beetje raar zeg....

@ pip: heerlijk he, avond nixen...
    Hoewel hier nixen, meestal nog wat doen is... hahaha..

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

huh? Van helemaal niks naar proefdrukken? Dat is snel!

Welterusten allemaal.

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen dames

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Gooooodmorning!!!

@rem, zie je wel, you can do it :p ;)

Ik ga vandaag gezellig dagje naar Elke en Nadine!

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen! :)

Ja, hoe noem je die dingen? Dat je n kaartje toegestuurd krijgt, zodat je kunt zien hoe ze in het echt eruit zien?!
    Dat bedoel ik iig! :D haha..

Oh ja, ik ben zooo snel! Als ik maar eenmaal weet wat ik wil..... ;) haha....

@ bow: veeel plezier! En doe ze de groetjes en een heeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel van me! :)
    Rijd voorzichtig! :)

Hoe is het hier met iedereen?? Tis hier zoooooo stil!!!

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Leuk!!! :D
    Geef ze een dikke knuffel!

8. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Goedemorgen,

Het is hier idd heeeel rustig zeg!

Ik heb even een pitstop thuis....heb net luizencontrole gedaan op school (groep 5 is luisvrij :D), even kleine meid een half uurtje op bed en daarna naar oma brengen. Wij gaan naar de rouwdienst van buurman's moeder, ze is vorige week overleden op 91 jarige leeftijd. Natuurlijk een gemis voor de familie, maar wel een mooie leeftijd.

Bow; dikke knuf voor Elke en Nadine!

Rem; meid, je schiet ineens in de hoogste versnelling :p.....

Vanmiddag kindjes lekker thuis, geen voetbal, geen blokfluitles....heerlijk. Gaak maar eens beginnen aan mijn lijsje met veranderpunten voor de webwinkel. Een buurvrouw die voor haar werk websites bouwt wil het e.e.a. aanpassen voor ons....fijn!
    Volgende punt op de agenda is webwinkel lanceren op Hyves en Twitter......schijnt allemaal nodig te zijn tegenwoordig om je zaak op de kaart te zetten ;).

Tot later!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bow veel plezier en ook van mij een kus en knuf voor ze

10. natjes

natjes Niet meer actief

Gooeeeeeedemorgen!

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Zo, de draak ligt zonder eten in bed. Nooit gedacht dat ik met anderhalf jaar al zover zou zijn :p
    Brood is echt een regelrechte ramp de laatste tijd.
    Het staat in de koelkast, als ze uitgeslapen is mag ze het nog een keer proberen.
    Wat een drama kan zij erom maken joh...

*zucht*
    Zennnnnnnnnnnnnnnnnn

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    even een kort hello.
    drukke dag hier
    Eva is weer beter, gelukkig maar. en de jeuk is nu ook weg. met baby olie het verwijderd.

moet vanavond extra werken terwijl ik nog heel veel moet doen ..boodschappen,opruimen, pakken voor het weekendje kamperen.
    morgen moet ik namelijk ook werken dus meot zien te pakken tussendoor.
    @pip, wow zou het echt zijn dat je weer zwanger ben.. dat zal wat zijn zeg!!
    @Milla duim nog voor je meid!!
    @fem hier gaat de boterham ook vaak in boterhamzakje voor later..ik heb geen zin in drama rond de brood.. dus dan niet!! haha kindjes kunnen het zelf aangeven.. maar het gesmeet met de brood en smeren daarmee.. oh dat vind ik zo vervelend..

eeeeennneee.. bedankt vrachtwagen voor het wakker maken van mijn dochter

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Oh, vreselijk he!
    Moet zeggen dat ik t heel goed van je vindt! :) *trots*

Kweet niet eens of ik het zelf nou kunnen namelijk...
    Maar das ook zo'n tik van mij (heb ik zelfs bij de bewoners): ze moeten wat eten en maakt me dan niet uit wat..... Tja.. net of ze er slechter van worden als ze een keertje weigeren (ook al is het alleen maar lekker uit protest..)

Maargoed, snap je dus helemaal!

Nu ff relaxen dan en dadelijk je schattie weer uit bed halen en er met frisse moed weer tegenaan ;) :D

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ pix: succes met alles! :)
    En als ik je niet weer 'zie', heeeeeel erg veel plezier dit weekend!
    (zou wel rustig zijn op D&V... ;))

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Tja, ramon en ik hebben heel duidelijk afgesproken dat wij
    a: geen strijd voeren met eten
    b: zij niet haar zin door kan/mag drammen

Geduld is een schone zaak :D
    Resultaat is dus de laatste tijd dat zij niet d'r eigen brood wil eten. Van mij wil ze wel happen en van papa ook, maar dat doen we dus niet meer. Het gaan bléren, hoofd achterover gooien en drama queen spelen haalt dus niks uit. Dat negeren we volledig. Zodra ze weer stil is en recht zit krijgt ze weer aandacht. Als ze een hap neemt zeggen we wel : Goedzo! maar we gaan er geen onwijs vertoon van maken (want ook dat is weer onterechte aandacht). Als ze geen hap neemt leg ik het weer weg. Vervolgens gaat ze vaak zeggen: eten! Hap! alleen, dan wijst ze naar mijn eten. Ik geef haar dan weer haar eigen brood en als ze dat niet wil, dan niet. Mijn eten krijgt ze niet. Ik wil haar gewoon laten zien dat het gaat zoals ik het wil en dat ik niet toegeef. Op den duur gaat ze meestal dan wel gewoon haar eigen brood eten, maar vandaag dus niet.
    En langer dan een half uur ga ik gewoon niet aan tafel zitten, dus dan gaat het in de koelkast.

Niet 1 dag wijk ik hier vanaf. Ik ga winnen hoor! Echt!
    Ze denkt dat ZIJ eigenwijs is, maar ik heb het uitgevonden! SO!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Pix: fijn weekend! Gelukkig is Eva weer lekker beter :)

17. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Pix; fijn dat Eva weer beter is! En lekker een weekendje weg.....het wordt volgens de vooruitzichten nog prima weer ook :).....veel plezier!

Fem; goeso Fem....versla de draak :D:p. Hier ook geen drama's aan tafel hoor....en wij hebben geen beste eters. Inmiddels nemen we bij de oudste 3 wel maatregelen. Geen gezeur, ze krijgen een klein beetje en dat eten ze op...zo niet, geen toetje (doen we niet als ze nog heel klein zijn hoor). Oudste dochter wil nog wel eens een heel drama maken en die gaat dan gewoon direct na het eten naar bed.
    Britt wil op het moment weinig brood en warm....Ze wordt 's nachts niet wakker van de honger, dus waarschijnlijk heeft ze momenteel gewoon wat minder nodig.

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Maar dat ben ik wel met je eens Fem. Als nikki gaat lopen 'zeuren' om mijn boterham, terwijl ze er zelf eentje voor der neus heeft staan, heeft ze pech gehad.... Daar ga ik dus ook echt niet aan toegeven..
    Vind dat ook gewoon niet nodig (en heb een hekel aan kinderen die altijd van mama en papa mee willen/moeten eten, ipv uit hun eigen bordje.. geloof dat dan het einde zoek is..)
    Ons nichtje is daar het perfecte voorbeeld van: die wil echt ALLES hebben wat jij ook eet/drinkt. OHww.. daar word ik dus echt niet goed van! bedoel, nikki krijgt echt wel eens een hapje mee van iets, maar die gaat niet iedereen langs 'schooieren' omdat ze wat mee wil hebben (en het dus bij de ene niet krijgt en bij de volgende het dan maar gaat proberen)....

Hoop ook niet dat ze dat ooit zal gaan doen!

Ik bedoelde het ook meer in de zin van: stel dat ze geen heeft in boterham, kan ze mij nog een cracker krijgen (nikki houd meestal niet zo van brood) en that's it. Ik ga haar echt niet 10 dingen aanbieden ofzo hoor! haha...
    Maar met bewoners heb je wel eens dat sommigen gewoon dagenlang bijna niets eten. En ik ben dan wel zo'n iemand die dan wat anders gaat proberen dan brood (of meer dan 1 soort beleg). Tja, als je het niet kan vertellen wat je op je brood wilt, is het natuurlijk ook wel eens gokken.... ;)
    En dan ben ik ook niet voor 1 gat te vangen, geef dan neit zomaar op! haha... (heb heeeeel veel geduld wat dat aangaat).
    Maaaaar, als ze mijn boterham gaan pikken, ben ik der ook klaar mee! haha..

Jemig, wat een verhaal zeg! pff.. word al moe van mezelf als ik dit lees...

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heb ik dan nu echt iedereen afgeschrikt met mijn stukkie?!

Of is iedereen op vakantie?

OF aan het genieten van hem mooie weer!? :D

Of aan het nixen?

Of.. euh... gewoon ZWP aan het negeren!?

Roept u maar! ;)

20. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    ....ben aan 't werk Rem ;)

Deel Deze Pagina